Daar ben ik ook bang voorquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Van Basten -> AJAX
Van Marwijk -> NL elftal
Verbeek -> Feyenoord
Zo zal het gaan, gok ik.
Ja daar sta ik ook van te kijken. Al weet ik je wel te vertellen dan keepers in verhouding tot spelers veel minder verdienen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:20 schreef MaxC het volgende:
Stekeleburg verdient te weinig in verhouding
Precies, we zijn nog aan het kijken om aan ieder zijn wens te voldoenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:23 schreef Robar het volgende:
Die hoeken in de foto van de OP kunnen toch wel in de achtergrondkleur van FOK!?
En ik vind de eerste het mooiste:
- zonder streepje tussen AFC en Ajax.
- zonder davidsster.
- zonder nobody likes us, we don't care.
Er staan er tweequote:Op woensdag 6 februari 2008 13:27 schreef Sethje het volgende:
hij is mooi houniet
haha kende je die nog niet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:43 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=f8eCbWlaI3w
Eensch, vind dat nobody like us maar onzin en die davidsster hoeft ook niet!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:48 schreef RayMania het volgende:
Prachtige OP's, vooral die tweede. Daar gaat mijn voorkeur naar uit.
Niks meer aan veranderen.
Precies. OP2 is wat neutraler.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Eensch, vind dat nobody like us maar onzin en die davidsster hoeft ook niet!
Nederland is een vrij landquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef Joe. het volgende:
Mag ik ook een poging doen voor een nieuwe OP?
Kende dit filmpie niet neequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:05 schreef Noshiba het volgende:
[..]
haha kende je die nog niet?![]()
WAAR IS ZLATAN NOU GEBLEVEN... euh euh, HIJ IS NAAR DE SERIE A GEDREVEN
Dat gaat er ook uitquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef Noshiba het volgende:
Eensch, vind dat nobody like us maar onzin en die davidsster hoeft ook niet!
Absoluut, graag zelfsquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:07 schreef Joe. het volgende:
Mag ik ook een poging doen voor een nieuwe OP?
quote:--------------------------------------------------------------------------------
'Ajax volgt verrichtingen Chikhaoui'
--------------------------------------------------------------------------------
6 februari 2008 - door onze redacteur Patrick Hereijgers
Ajax volgt de verrichtingen van Yassine Chikhaoui. Dat wist een verslaggever van Eurosport maandagavond te melden. Chikhaoui nam met Tunesië deel aan de Afrika Cup, maar maandag werd hij met zijn land uitgeschakeld door Kameroen. Chikhaoui, een centrumspits, wist op het toernooi één keer het net te vinden.
De Tunesische international, die zowel centraal op het middenveld als in de spits uit de voeten kan, komt dit seizoen uit in Zwitserland. Chikhaoui staat onder contract bij FC Zürich, waarmee hij dit seizoen UEFA Cup-voetbal speelde. Voordat hij in Zwitserland terecht kwam speelde hij bij de Tunesische topclub Etoile du Sahel Sousse. Chikhaoui scoorde in de Zwitserse competitie tot nu toe zes maal in zestien wedstrijden.
Ajax is niet de enige club die Chikhaoui in de gaten houdt. Ook Bayern München, Hertha BSC en Bayer Leverkusen zouden volgens het Duitse sportblad Kicker interesse hebben in de speler. Bij Leverkusen lag er in januari zelfs al een contract klaar, maar de transfer ketste af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |