naja, dit is iig beter dan al die blind woordgrapjes.quote:Op maandag 25 april 2005 13:16 schreef PyTh het volgende:
Jullie vallen wel in de herhaling met de topictitels![]()
Is de inspiratie op?
Of was het nou andersom?quote:
Ja, hij heeft zijn zwemdiploma gehaaldquote:Op maandag 25 april 2005 13:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is Rosales geslaagd?
Als je je bij het tweede gedeelte van je zin zou houden, zouden er een heleboel users minder problemen met je aanwezigheid hier hebben.quote:Op maandag 25 april 2005 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat het leuk is om Ajacieden af te zeiken en zo nu een dan een terechte serieuze vraag te stellen?
Oh, is het afzeiken wat je doet? En ik maar denken dat je alleen maar heel dom doet ... Nee, maar afzeiken da's leuk. Weet je wat ik ga ook een zo "afzeiken" (zoals jij dat noemt) in een PSV topic door te zeggen dat PSV-ers boeren zijn, alleen maar geluk gehad hebben en iedereen die er nu rondloopt een successupporter is. Lachen man!quote:Op maandag 25 april 2005 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat het leuk is om Ajacieden af te zeiken en zo nu een dan een terechte serieuze vraag te stellen?
quote:Ajax contracteert jeugdspelers
Ajax heeft vandaag met de jeugdspelers Tom Kalkhuis en Javier Martina overeenstemming bereikt over hun contracten. Beiden tekenden een tweejarig contract dat ingaat op 1 juli 2005. Voorts verlengde Robin Muller van Moppes zijn overeenkomst.
Tom Kalkhuis, die op 15 mei 1986 in Amsterdam werd geboren, begon zijn voetbalcarrière bij sv Diemen. Hij kwam bij Ajax in de C2 van de jeugdopleiding terecht. De rechterspits is tevens jeugdinternational in Oranje onder 19 jaar. Volgend seizoen zal Kalkhuis spelen in het tweede elftal van Ajax.
Javier Martina speelt pas zijn eerste seizoen bij Ajax. De 18-jarige aanvaller speelt in de A1 en is tevens actief in Oranje onder 18 jaar. Hij begon zijn voetbalcarrière bij SV Bijlmer en heeft daarna bij FC Omniworld en Amstelveen Heemraad gespeeld. Bij deze Amstelveense club werd hij vorig jaar door Ajax gescout. Martina zal volgend seizoen de overstap naar Jong Ajax maken.
Contractverlenging Muller van Moppes
Robin Muller van Moppes (20) heeft voor een jaar bijgetekend. Zijn contract loopt nu tot 1 juli 2006. De middenvelder herstelt op dit moment van een knieblessure die hij in december 2004 opliep. Hij speelde dit seizoen 11 officiële wedstrijden voor Jong Ajax.
Een geweldig ajax-topicquote:Op maandag 25 april 2005 14:06 schreef DaYwALKuR het volgende:
Hoe deed Urby het tegen de Graafschap? van orgine is het toch een middenvelder he?
Doe effe rustig man, anders zoek je het zelf uit.quote:Op maandag 25 april 2005 15:49 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Een geweldig ajax-topicnog geen enkele reactie hierop gehad
natuurlijk kennen we die! Rodiequote:Op maandag 25 april 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb net een account aangemaakt voor Roderick Turpijn op mijn werk. kennen we die nog??
Geen idee of hij er nog speelt, maar das vanaf vandaag mijn collega dusquote:Op maandag 25 april 2005 19:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
natuurlijk kennen we die! Rodie
speelt nu toch bij AFC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |