abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34378521
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 23 januari 2006 @ 14:58:03 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34378544
Doe mij de Nederlandse maar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34378584

pi_34378589
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij de Nederlandse maar.
Als je een speler in een rollator wilt wel, ja.
pi_34378622
Majstorovic oud ploegmaat van Rosenberg toch? van mij mag hij komen want we missen achterin wel is iemand die er hard in wil gaan.
pi_34378626
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]

We gaan Majstorovic nu toch ook niet zo ophemelen, he?
  maandag 23 januari 2006 @ 15:00:45 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34378641
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:51 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik word zo teneergeslagen van de manier waarop jij je posts steeds eindigt. Tongs afsluiting is leuk, bij jou wordt het vervelend en vooral deprimerend.
Ik heb helemaal niks van doen met Tong, ik heb al sinds het begin (2001) deze afsluiting en pas recent die "²" toegevoegd. Maar nu inhoudelijk, wat mij betreft heeft Anouar Diba alleen zijn lichaam tegen, dat heft hij dan weer op met zijn slimheid en techniek, maar hij is wel erg teer.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34378653
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:00 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

We gaan Majstorovic nu toch ook niet zo ophemelen, he?
Waarom niet? Ik ben ervan overtuigd dat dat ook de reden is dat daarom Huntelaar ook kwam
pi_34378674
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks van doen met Tong, ik heb al sinds het begin (2001) deze afsluiting en pas recent die "²" toegevoegd. Maar nu inhoudelijk, wat mij betreft heeft Anouar Diba alleen zijn lichaam tegen, dat heft hij dan weer op met zijn slimheid en techniek, maar hij is wel erg teer.

²
Ik heb het ook niet over dat je het zou hebben nageaapt van Tong, wel dat het deprimerend is.

En hoeveel zou Diba moeten kosten, naar jouw idee?
pi_34378698
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:02 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over dat je het zou hebben nageaapt van Tong, wel dat het deprimerend is.

En hoeveel zou Diba moeten kosten, naar jouw idee?
just my 5 cents
pi_34378705
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik ben ervan overtuigd dat dat ook de reden is dat daarom Huntelaar ook kwam
Als we maar niet de realiteit uit het oog verliezen: Majstorovic is een leuke aanwinst, geen toptransfer.

Vind ik.
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

just my 5 cents
Welk deel van mijn post?
pi_34378708
Diba lijkt mij toch echt te wisselvallig. Zou in een goeddraaiend team zijn weg wel kunnen vinden denk ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34378713
Hij heeft al aangegeven loyaal te zijn tegenover Ajax

Ik hoef Diba trouwens absoluut niet bij Ajax te zien, is echt een vervelend ventje
Houd van een lijntje.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:03:55 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34378723
quote:
Op maandag 23 januari 2006 14:59 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Als je een speler in een rollator wilt wel, ja.
Fysiek kan Jaap Stam nog makkelijk mee, hij speelde dit seizoen al zestien wedstrijden in de Serie A en zal voor Ajax een versterking zijn, als Jaap Stam naar Ajax wilt komen, moet je die kans grijpen.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34378774
quote:
Blessure Sneijder valt mee

Amsterdam, 23 januari 2006
De blessure waarmee Wesley Sneijder zondag in het door Ajax met 3-2 gewonnen duel met FC Twente uitviel, blijkt mee te vallen. De middenvelder is een tot twee weken niet inzetbaar.

Wesley Sneijder moest zich zondag in Enschede na 40 minuten laten vervangen. De Utrechtse Ajacied had last van zijn linker hamstring.
Nader onderzoek heeft uitgewezen dat de blessure niet van ernstige aard is. Sneijder zal maximaal twee weken moeten ontbreken in de Ajax-selectie. Of hij op tijd fit is voor de wedstrijd tegen FC Utrecht van aanstaande zondag, is nog wel twijfelachtig.
pi_34378786
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft al aangegeven loyaal te zijn tegenover Ajax

[afbeelding]

Ik hoef Diba trouwens absoluut niet bij Ajax te zien, is echt een vervelend ventje
pi_34378794
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
pi_34378841
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Fysiek kan Jaap Stam nog makkelijk mee, hij speelde dit seizoen al zestien wedstrijden in de Serie A en zal voor Ajax een versterking zijn, als Jaap Stam naar Ajax wilt komen, moet je die kans grijpen.
Het gaat ook om de vraag hoe lang Stam nog mee kan. Als je een achterlijk hoog bedrag voor hem moet neerleggen (wat, gezien de opmerking dat Stam alleen haalbaar is voor Ajax of PSV, wel te verwachten is), moet je kijken of je dat bedrag kan verantwoorden afgezet tegen het rendement (moeilijke kut zin, maar het verwoord het goed). Kortweg gezegd, als je voor Stam 6 / 7 miljoen moet neerleggen, terwijl hij nog maar een of twee seizoenen mee kan, heb je een miskoop gedaan. Dan kan je beter kijken naar een wat jeugdigere speler, die misschien minder ervaring en capaciteiten heeft, maar wel goed kan doorgroeien.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:07:34 #19
82589 S-Two
barba macacu
pi_34378852
Ik vind Majstorovic nou niet echt een speler voor Ajax
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34378866
quote:

[..]
Goed nieuws!

Ajax
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_34378880
quote:

[..]
Godzijdank, hij moet wel tegen die klakkies meedoen
Houd van een lijntje.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:11:59 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34378990
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:07 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Het gaat ook om de vraag hoe lang Stam nog mee kan. Als je een achterlijk hoog bedrag voor hem moet neerleggen (wat, gezien de opmerking dat Stam alleen haalbaar is voor Ajax of PSV, wel te verwachten is), moet je kijken of je dat bedrag kan verantwoorden afgezet tegen het rendement (moeilijke kut zin, maar het verwoord het goed). Kortweg gezegd, als je voor Stam 6 / 7 miljoen moet neerleggen, terwijl hij nog maar een of twee seizoenen mee kan, heb je een miskoop gedaan. Dan kan je beter kijken naar een wat jeugdigere speler, die misschien minder ervaring en capaciteiten heeft, maar wel goed kan doorgroeien.
Jaap Stam zal qua transfersom niet veel kosten, AC Milan zal hem transfervrij laten gaan of voor een laag bedrag. De opmerking dat alleen PSV of Ajax hem kan betalen, gaat over zijn salaris. En ik wil best twee jaar een topsalaris neerleggen voor uitstekende voetbalkwaliteiten, leidingevende kwaliteiten en de nodige routine die Jaap Stam ons heeft te bieden, om nog maar te zwijgen over zijn uitstraling.
  maandag 23 januari 2006 @ 15:12:17 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34379000
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:03 schreef Suijk het volgende:
Diba lijkt mij toch echt te wisselvallig. Zou in een goeddraaiend team zijn weg wel kunnen vinden denk ik.
Noem mij 1 betere rechtsbuiten in Nederland. Laten we eerlijk zijn, voor zulke spelers komen we naar het stadion, die gozer is niet alleen een technicus, hij speelt in dienst van het elftal, soms strooit hij ook weleens met Bergkamp achtige paasjes. Ik vind hem een speler voor Ajax.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34379029
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Noem mij 1 betere rechtsbuiten in Nederland. Laten we eerlijk zijn, voor zulke spelers komen we naar het stadion, die gozer is niet alleen een technicus, hij speelt in dienst van het elftal, soms strooit hij ook weleens met Bergkamp achtige paasjes. Ik vind hem een speler voor Ajax.

²
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, blijf dan weg hier met je diba.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_34379030
quote:
Op maandag 23 januari 2006 15:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jaap Stam zal qua transfersom niet veel kosten, AC Milan zal hem transfervrij laten gaan of voor een laag bedrag. De opmerking dat alleen PSV of Ajax hem kan betalen, gaat over zijn salaris. En ik wil best twee jaar een topsalaris neerleggen voor uitstekende voetbalkwaliteiten, leidingevende kwaliteiten en de nodige routine die Jaap Stam ons heeft te bieden, om nog maar te zwijgen over zijn uitstraling.
Als zijn transferbedrag inderdaad meevalt, doe ik met je mee . Had verwacht dat zijn transferkosten veel hoger zouden liggen. Waarom denk je dat Milan hem voor zo weinig de deur uit doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')