abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50077279

[ Bericht 41% gewijzigd door dndiek op 04-06-2007 06:24:31 ]
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50078609
Ik wil die Mundo Deportivo wel eens lezen
pi_50078944
quote:
Hoe hij het liefst zou willen dat de Ajax-supporters hem herinneren? Grygera neemt een handvol tellen bedenktijd. Hij heeft geen idee. De Tsjech brengt liever een specifiek wedstrijdmoment in herinneringen. Misschien wordt hij wel het liefst herinnerd als scorende Ajacied in de Kuip, tegen Feyenoord. Grygera heeft geleerd welke waarde een treffer in de Klassieker met zich meedraagt. Op 17 april 2005 tekende de verdediger twee minuten voor tijd voor de 2-2. Hedwiges Maduro klaarde de klus alsnog in de blessuretijd: 2-3. Het is een van de zoetste overwinningen van Grygera in het Amsterdamse rood en wit.
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63079

Mooi moment was dat ja
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50079064
Weet niet of het al bekend was, maar:
quote:
Valencia ziet af van Sneijder

De transfer van Wesley Sneijder naar Valencia is definitief van de baan. Dit meldt De Telegraaf in haar jongste editie.

Eerder deze week werd door Spaanse media ook al bericht dat de komst van de middenvelder van Ajax naar de sinaasappelstad op de tocht stond. De Spaanse topclub zou volgens de ochtendkrant nu de Amsterdammers hebben laten weten definitief af te zien van een transfer.

De onderhandelingen omtrent de tweebenige middenvelder verkeerden continu in een impasse. Tot tweemaal toe zag technisch directeur Amadeo Carboni een bod verworpen worden. Zowel twaalf als vijftien miljoen euro waren niet genoeg om de Oranje-international los te weken.

“We begrijpen dat hij ambities heeft, maar die kan hij ook op 24- of 25-jarige leeftijd nog verwezenlijken”, reageerde technisch directeur Martin van Geel. “Wesley is pas 22. Hij weet dat we hem graag willen behouden voor de club, omdat hij een toonaangevende speler is. En ik weet dat hij het ook geen straf vindt om iets langer bij Ajax te blijven. Op dit moment is er geen concrete belangstelling meer. Van ons mag de situatie zo blijven, maar dat weet je in de voetballerij nooit.”
pi_50081475
Offtopic verwijderd en stop nou eens met het plaatsen van berichten van www.sport.be
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_50081593
quote:
Perez: Ik wil weg bij Ajax

AMSTERDAM - Kenneth Perez weet na een gesprek met Ajax-trainer Henk ten Cate genoeg. De Deen kreeg bevestigd dat er voor hem geen toekomst is in Amsterdam en heeft zijn zinnen gezet op een vertrek.
,,De trainer vertelde me dat ik niet in zijn voetbalvisie pas,’’ aldus Perez, die momenteel vakantie viert in zijn geboortestad Kopenhagen. ,,Mijn rol zou komend jaar hetzelfde zijn als dit seizoen. In de media gaf hij ook al aan dat hij een ander type speler zoekt, dus dan is het onbegonnen werk om je terug te vechten in de basis. Daarom sta ik open voor een vertrek. Dat zeg ik met pijn in het hart, maar een andere mogelijkheid zie ik niet.’'

PSV en Feyenoord zijn geïnteresseerd in de 32-jarige aanvaller, die dit seizoen twaalf keer scoorde in 27 competitiewedstrijden voor Ajax. Bij de Rotterdamse club zou Perez een sleutelrol kunnen vervullen bij de opbouw van een nieuw team. Feyenoord is dringend op zoek naar versterking en heeft grote behoefte aan een toonaangevende speler met ervaring.

,,Ik ga de komende tijd rustig nadenken over mijn toekomst,’’ aldus Perez. ,,Over clubs zeg ik nog even niets. Van mijn zaakwaarnemer hoor ik vanzelf wat er speelt. Wel willen mijn vrouw en ik graag in Nederland blijven. We zijn hier gesetteld na al die jaren.’’

Dat Perez in Amsterdam vaak een bijrol speelde, deed hem pijn. Hij was de twaalfde man onder Ten Cate, die de voorkeur gaf aan Sneijder en Babel. ,,Die rol als invaller heb ik nooit gemakkelijk gevonden. Ik trainde elke week hard. Als je dan op zondag toch weer op de bank moet zitten, is dat gewoon moeilijk. Soms had ik daar misschien anders mee om moeten gaan. Maar het is frustrerend als je aan alles merkt dat de trainer het niet in je ziet zitten. Ik heb er niet één dag met de pet naar gegooid, in ons gesprek heeft de trainer me dat ook gezegd.’’

Perez wijst op zijn statistieken. ,,Als je naar mijn doelpuntengemiddelde kijkt, zie je dat ik echt wel waarde heb gehad voor het team. Ik heb alles gegeven om de trainer te overtuigen en de situatie te veranderen, maar helaas is dat niet gelukt.’’

Dat laatste zal als een teleurstelling voelen voor technisch directeur Martin van Geel, die Perez vorig jaar overnam van AZ. De beleidsmaker zag in de Deen een belangrijke pijler onder een gerenoveerd Ajax. In de visie van Ten Cate is Perez te veel aanvaller om in het systeem van Ajax op nummer 10 te spelen. De coach wil op die plek een middenvelder die de dynamiek heeft om de ruimte achter de aanval te bespelen.

,,Ik ben door Ajax gehaald met een bepaald vooruitzicht,’’ zegt Perez. ,,Dat dat niet is uitgekomen, is voor iedereen een teleurstelling. Maar de trainer beslist. Ik ben Ajax dankbaar dat het me deze kans heeft geboden, maar iedereen kan zien dat mijn situatie uitzichtloos is. Ik hoop dat de club me bij een transfer zal steunen. Zeker gezien de boodschap van de trainer.’’

Perez kreeg dit seizoen volop steun van het Amsterdamse publiek. Een groep supporters zette een internetactie op poten om de aanvaller voor Ajax te behouden. In de slotwedstrijd van dit seizoen kreeg Perez een staande ovatie. ,,Dat heeft me heel veel goed gedaan en daar ben ik de supporters dankbaar voor. Ik vind Ajax nog steeds een fantastische en warme club. Ik had graag mijn contract uitgediend, maar op dit moment moet ik aan mijn eigen toekomst denken. Ik ben voetballer en ik wil voetballen.’’

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax is op de hoogte van het gesprek dat Henk ten Cate en Kenneth Perez eind vorige week voerden.

,,Als Kenneth aangeeft dat hij wil vertrekken, zullen we dat meewegen bij eventuele interesse,’’ aldus Van Geel. ,,Dat wil niet zeggen dat we hem zomaar laten gaan. Hij heeft een contract tot 2009 en van ons hoeft hij niet weg.’’

Er is al geïnformeerd bij Ajax, bevestigt Van Geel. ,,Er is beweging, laat ik het zo zeggen.’’

De directeur wil niet bevestigen dat Feyenoord en PSV zich hebben gemeld. ,,Daar ga ik niet op in.’’
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50081702
quote:
Op maandag 4 juni 2007 07:23 schreef Suijk het volgende:

[..]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_50081775
quote:
Op maandag 4 juni 2007 06:29 schreef dndiek het volgende:
Offtopic verwijderd en stop nou eens met het plaatsen van berichten van www.sport.be
Nu vind ik dat je toch echt teveel berichten weghaalt.

Een bericht over Seedorf heb je ook weggehaald, en dat staat toch ook echt op voetbalzone.nl
  maandag 4 juni 2007 @ 08:07:52 #9
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_50081872
\'Seedorf en Ajax bijna akkoord\'

Gefeliciteerd met deze geweldige speler
pi_50081877
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Men gelooft dit?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 4 juni 2007 @ 08:13:33 #12
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_50081908
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Hij heeft net tot 2011 bijgetekend in Milaan .
-
  Voormalig Sport Koningin maandag 4 juni 2007 @ 08:14:10 #13
35237 Nuongirl
pi_50081915
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:09 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Men gelooft dit?
nee, een onoplettende sportcrewwer was dat
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_50082029
Sneijder reageert wel weer erg overjhit zeg Had zeker al een huis in Spanje gekocht. Die gaat een vertrek forceren... Perez zal wel naar PSV gaan..... Je kan beide houden, maar zit je met 2 ontevreden spelers. Snap Ten Cate voor geen meter in deze kwestie.... Maarja Ten Cate zal wel weten wat hij doet...

Nederlaag voor Van Geel dit trouwens....
Ajax!!
pi_50082062
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij heeft net tot 2011 bijgetekend in Milaan .
Ohw, gecondoleerd
  maandag 4 juni 2007 @ 08:29:02 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50082070
Jammer dat Kenneth Perez in Nederland wil blijven, want heb liever niet dat hij gaat schitteren bij AZ, PSV of Feyenoord. Maar goed, misschien kunnen we hem als ruilobject gebruiken?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50082093
Als Perez maar niet naar Rotterdam of Eihoven gaat
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50082198
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:30 schreef denthemen het volgende:
Wat denk je zelf? Hij is tegoed voor Utrecht , Twente .... Wellicht ruilen met Guzman.... Van Marwijk is toch die trainer die Persie ooit weg stuurde?
Ajax!!
pi_50082311
HtC weet dat de kans groot is dat Sneijder weggaat.
Dat hij Perez dan ook laat gaan, kan in mijn ogen dan maar 1 ding betekenen, een waardige vervanger is op komst.
pi_50082380
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:45 schreef patrickt37 het volgende:
Dat hij Perez dan ook laat gaan, kan in mijn ogen dan maar 1 ding betekenen, een waardige vervanger is op komst.
Dat mag je wel hopen ja... wellicht wel 2 ook..... Maar wie?
Ajax!!
pi_50082725
Anders is alles even ge-edit.

Nu heb ik zelfs een topic gemaakt zonder TT, dat gaat tegen mijn principes in...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50082732
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:45 schreef patrickt37 het volgende:
Dat hij Perez makkelijk laat gaan heeft niet veel met een eventuele opvolger te maken. Hij mag hem gewoon niet.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50082744
quote:
Op maandag 4 juni 2007 08:30 schreef denthemen het volgende:
Zit er dik in.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50082794
Jammer van Perez, maar hij zal wel Naar PSV gaan!
Love is in the air!
  maandag 4 juni 2007 @ 09:17:29 #25
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_50082806
quote:
Op maandag 4 juni 2007 09:16 schreef Landgeld het volgende:
Jammer van Perez, maar hij zal wel Naar PSV gaan!
Perez zal ook wel een keer CL willen spelen ja
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')