word aan gewerkt, momentquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Ordinair het volgende:
Je OP zuigt Seth! Maar je TT is 14.gif!
Ow, je OP is al gepimpt.
dit komt toch niet meer goed omdat het niet geheel 'eerlijk' is. Kijk eens hoeveel mensen er tegen zijn, die zijn volgend jaar écht niet voor hoor. Kijk naar Ajax vorig jaar; zélfs toen ze 5e werden en wonnen zaten de stadion's nog niet vol. Het is toch bedoeld voor supportersquote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?
Ja.. Je strijd het hele jaar voor de eerste plek. Als je dan 2e word verdien je gewoon ook voorronde CL en niet de 5e plek!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Het playoffs systeem gaat de KVNB vanzelf nog wel eens tegen werken. Als Roda JC ofzo zich eens plaatst voor de voorronde Champions League kun je de positieve UEFA co-efficentie wel op je buik schrijven en verliest Nederland dat voorronde ticket op den duur vanzelf.
Inderdaad. Met als gevolg dat er minder goede spelers te halen zijn, competitie devalueert verder door middelmatige buitenlanders, enz., enz., enz..quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Het playoffs systeem gaat de KVNB vanzelf nog wel eens tegen werken. Als Roda JC ofzo zich eens plaatst voor de voorronde Champions League kun je de positieve UEFA co-efficentie wel op je buik schrijven en verliest Nederland dat voorronde ticket op den duur vanzelf.
Die discussie is al vaak zat gevoerd en dat is gewoon aan de TS. Leer dat eens aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef Camplo het volgende:
Mooie !OP hoor.
Puik! En Eindelijk weer een text achter het topicnummer ( 643 in dit geval)
Leer dat eens aan! ALTIJD TEXT ERACHTER!
Dat is toch appels met peren vergelijken man.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?
Kaart dat eens aan bij de KNVBquote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Moet je nagaan, als je 1 goal meer had gemaakt, had je 540 minuten plus blessuretijden minder hoeven te voetballen (4x play-off en 2x voorronde CL)quote:Op maandag 14 mei 2007 12:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Na 34 wedstrijden heb ik er ook geen zin meer in. Zeker als je net het kampioenschap misloopt. Dan is het over. Voorbij. Tijd voor vakantie.
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
Hier wat documentaires over Patrick, Winston en Louis. Ze zijn ooit al eens langsgekomen, maar wellicht voor degene die ze gemist hebben
Louis van Gaal
Patrick Kluivert
Winston Bogarde
Dat wel, had toch liever Twente gezien denk ik!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Saekerhett het volgende:
Uiteindelijk ben ik dan wel blij dat Ajax en AZ overblijven. Dan gaat er i.i.g. een CL-waardige club de voorrondes in.
Nou ja, Kessler zei in Sportweek dat-ie ook nog steeds heel erg tevreden is over Van Basten, dus wat dat betreft zie ik dit wel overeind blijven.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
ik zie die playoffs ook daadwerkelijk niet doorgaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |