abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49358177
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie heeft het over de VS? Ik niet hoor.
Dat is wel de bakermat van de play-off's. Op welke sporten en competities doel je precies als ik vragen mag?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_49358208
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is wel de bakermat van de play-off's. Op welke sporten en competities doel je precies als ik vragen mag?
Kijk naar het hockey hier bijvoorbeeld, niet echt een Amerikaanse sport
pi_49358215
Weet je wat spannend zou zijn? Als de nummer laatst en de kampioen van de Eredivisie tegen elkaar moesten spelen en dat als de nummer laatst dan beter uit de strijd komt, dat de kampioen degradeert en de nummer laatst kampioen wordt Maakt het wel spannend!
  maandag 14 mei 2007 @ 12:05:01 #279
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49358217
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:47 schreef SCH het volgende:
Jammer dat mensen niet gaan, ik vind die boycot van de play offs nogal amateuristisch en sneu.

Bij andere sporten zijn ze daar veel verder in.
Dit is geen NFL, NBA, NHL of NBL. Moeten alle sporten per se PO's hebben?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_49358227
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:03 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja maar het slaat toch nergens op dat Heerenveen voor hetzelfde doel speelt als Ajax terwijl Ajax 20!!! punten meer heeft gehaald..... Net als dat het vorig jaar nergens op sloeg dat ajax nog CL kan halen terwijl ze 5e werden.
Dat weet je van te voren toch? Er is niks onduidelijks aan hoor.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:05:54 #281
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49358250
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef devv05 het volgende:
Weet je wat spannend zou zijn? Als de nummer laatst en de kampioen van de Eredivisie tegen elkaar moesten spelen en dat als de nummer laatst dan beter uit de strijd komt, dat de kampioen degradeert en de nummer laatst kampioen wordt Maakt het wel spannend!
Heel simpel, doch uiterst doeltreffend gezegd wat er aan schort met de PO's.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_49358289
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Wil je het kampioenschap er ook bij voegen?
Nee, dan zou PSV dit seizoen vanaf de winterstop hebben kunnen freewheelen, dat gaat toch niet over sport?
quote:
[..]

Het is vooral een kwestie van wennen. Na een tijdje weten we niet beter en is het een mooi toetje van het seizoen waar veel te winnen en te verliezen valt.

En een onwaardige ploeg die CL speelt dat vloekt met alles waar sport over gaat.
Maar waarom zou je na een seizoen van 34 wedstrijden nog via POs de tickets voor Europa verdelen? Dat gaat toch nergens over? Dat heeft m.i. nou niks met sport te maken. In Amerika spelen ze play-offs ja, maar gaat daar een seizoen aan vooraf waarin elke tegenstander elkaar twee keer treft? Dacht het niet.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:06:49 #283
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49358290
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat onduidelijk? Dat zeg ik toch niet. Het slaat toch compleet nergens op dat een ploeg die 20 punten meer heeft gehaald dan een ander, hetzelfde gekwalificeerd word? Dan kun je het wel afdoen als "dat weet je vantevoren" maar dat slaat toch werkelijk compleet nergens op. Het is gewoon een kutsysteem.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49358302
quote:

[..]

Wie heeft het over onduidelijkheid?
  maandag 14 mei 2007 @ 12:08:01 #285
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49358326
Fuck de commercie.
pi_49358381
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:06 schreef Sethje het volgende:

[..]

Wat onduidelijk? Dat zeg ik toch niet. Het slaat toch compleet nergens op dat een ploeg die 20 punten meer heeft gehaald dan een ander, hetzelfde gekwalificeerd word? Dan kun je het wel afdoen als "dat weet je vantevoren" maar dat slaat toch werkelijk compleet nergens op. Het is gewoon een kutsysteem.
Het gaat wel over duidelijkheid. Als je van tevoren de regels zo bepaalt weet iedereen waar ie aan toe is. Ik vind het ook belachelijk dat je maar 2 x per seizoen tegen elkaar speelt, je zou elkaar 8 x moeten treffen om te weten wie de beste is. KOm op zeg, er wordt gewoon gekozen voor een systeem en als je zo goed bent dan moet je het in zo'n systeem gewoon redden. Je moet tot het einde scherp blijven, er altijd voor gaan en niet zeiken. Prachtige sport
pi_49358413
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:05 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dit is geen NFL, NBA, NHL of NBL. Moeten alle sporten per se PO's hebben?
Waarom zou voetbal zo volstrekt anders zijn dan vrijwel alle andere teamsporten?
  maandag 14 mei 2007 @ 12:11:17 #288
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49358442
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat wel over duidelijkheid. Als je van tevoren de regels zo bepaalt weet iedereen waar ie aan toe is. Ik vind het ook belachelijk dat je maar 2 x per seizoen tegen elkaar speelt, je zou elkaar 8 x moeten treffen om te weten wie de beste is. KOm op zeg, er wordt gewoon gekozen voor een systeem en als je zo goed bent dan moet je het in zo'n systeem gewoon redden. Je moet tot het einde scherp blijven, er altijd voor gaan en niet zeiken. Prachtige sport
ga snel je steen zoeken en er weer onder liggen....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_49358448
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk vind jij dit systeem fantastisch.. dit is de enige weg voor jullie naar de CL. Logisch.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:11:30 #290
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49358450
Duidelijkheid? Ik zit laatst te kijken naar de degradatie/promotiewedstrijden en ik snap er werkelijk geen ene zak van.
  maandag 14 mei 2007 @ 12:12:01 #291
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49358474
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom zou voetbal zo volstrekt anders zijn dan vrijwel alle andere teamsporten?
Ga je ook lobbyen voor PO's bij het schaken?
pi_49358501
quote:

[..]

L-E-Z-E-N , hij heeft het niet over onduidelijkheid, hij heeft het erover dat het nergens op slaat dat Ajax die in een seizoen 20 punten voorstaat op Heerenveen; nog om hetzelfde speelt En vorig jaar hetzelfde met Ajax..

En daar ben ik het helemaal mee eens. Play-offs Oprotten; gewoon alles nemen over 1 seizoen, klaar! Ik vind de play-offs dan absoluut geen ‘toetje’ , meer mosterd na de maaltijd..
Haleloeja
pi_49358606
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:12 schreef Gelderland het volgende:

[..]

L-E-Z-E-N , hij heeft het niet over onduidelijkheid, hij heeft het erover dat het nergens op slaat dat Ajax die in een seizoen 20 punten voorstaat op Heerenveen; nog om hetzelfde speelt En vorig jaar hetzelfde met Ajax..

En daar ben ik het helemaal mee eens. Play-offs Oprotten; gewoon alles nemen over 1 seizoen, klaar! Ik vind de play-offs dan absoluut geen ‘toetje’ , meer mosterd na de maaltijd..
Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?
pi_49358653
Maar goed: laat je club maar lekker in de steek.
pi_49358674
Dit ligt heel anders. Het klópt gewoon niet.
pi_49358684
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
Laat jij dit topic nou maar in de steek. Je zal wel gebaald hebben zondag in de ArenA, of was je er niet?
  maandag 14 mei 2007 @ 12:18:11 #297
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49358727
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?
Ja wat boeit dat nou, daarin worden teams niet benadeeld. In dit systeem word de nummer 2 benadeeld,waar heb je dan heel dat seizoen voor geveotbald. Heb je een voorsprong opgebouwd van 20 punten, moet je weer naar die simpele friezen toe die heel het seizoen afstemmen op de o-zo-geweldige pleeoffs.

Hoe je het nou draait of keert, je kunt toch niet met je volle verstand zeggen dat je het een goede regeling vind dat als een team 20 punten voorstaat op een ander, dat dat verschil op het einde niets waard blijkt te zijn. Dat is toch bullshit.
Mijn party reviews
pi_49358740
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
Gelukkig heeft Ajax in 4 wedstrijden dit seizoen wel bewezen gewoon beter te zijn dan Heerenveen!
pi_49358752
quote:
Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:

[..]

dit komt toch niet meer goed omdat het niet geheel 'eerlijk' is. Kijk eens hoeveel mensen er tegen zijn, die zijn volgend jaar écht niet voor hoor. Kijk naar Ajax vorig jaar; zélfs toen ze 5e werden en wonnen zaten de stadion's nog niet vol. Het is toch bedoeld voor supporters Nou; alle stadion's zaten niet vol... Ja voor een clubje als Heerenveen is het miss wel leuk ja, die worden toch nooit 2e en zo hebben ze nog enige kans op CL. Maar nogmaals; het gaat erom wie de beste is over 1 seizoen, niet over 2-4 wedstrijden Dan kan je in het begin vd competitie ook wel gelijk beginnen aan promotie/degradatie (tussen de teams die dit jaar als laatse 4 geindigd zijn), kampioenswedstrijden (tussen Ajax/Az/PSV)... Nee, gewoon nr 2 speelt voorronde CL, die is de terechte nr 2. Niet datie dan nog eens een wedstrijd tegen een team moet spelen dat verdomme 20!!!!! punten achter staat in de competitie, dat slaat natuurlijk nergens op...
Haleloeja
pi_49358753
Volgende week verliezen we denk ik, maar schade moet beperkt blijven! Daarna gewoon thuis winnen. Weer AZ laten zien wie de bass is van NH/Nederland.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')