word aan gewerkt, momentquote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef Ordinair het volgende:
Je OP zuigt Seth! Maar je TT is 14.gif!
Ow, je OP is al gepimpt.
dit komt toch niet meer goed omdat het niet geheel 'eerlijk' is. Kijk eens hoeveel mensen er tegen zijn, die zijn volgend jaar écht niet voor hoor. Kijk naar Ajax vorig jaar; zélfs toen ze 5e werden en wonnen zaten de stadion's nog niet vol. Het is toch bedoeld voor supportersquote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?
Ja.. Je strijd het hele jaar voor de eerste plek. Als je dan 2e word verdien je gewoon ook voorronde CL en niet de 5e plek!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Het playoffs systeem gaat de KVNB vanzelf nog wel eens tegen werken. Als Roda JC ofzo zich eens plaatst voor de voorronde Champions League kun je de positieve UEFA co-efficentie wel op je buik schrijven en verliest Nederland dat voorronde ticket op den duur vanzelf.
Inderdaad. Met als gevolg dat er minder goede spelers te halen zijn, competitie devalueert verder door middelmatige buitenlanders, enz., enz., enz..quote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Het playoffs systeem gaat de KVNB vanzelf nog wel eens tegen werken. Als Roda JC ofzo zich eens plaatst voor de voorronde Champions League kun je de positieve UEFA co-efficentie wel op je buik schrijven en verliest Nederland dat voorronde ticket op den duur vanzelf.
Die discussie is al vaak zat gevoerd en dat is gewoon aan de TS. Leer dat eens aan.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:30 schreef Camplo het volgende:
Mooie !OP hoor.
Puik! En Eindelijk weer een text achter het topicnummer ( 643 in dit geval)
Leer dat eens aan! ALTIJD TEXT ERACHTER!
Dat is toch appels met peren vergelijken man.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 weet je niet beter, zo gaat het altijd met die dingen. Net als met het 3 punten systeem, was ook enorm veel weerstand tegen en wie heeft het er nou nog over?
Kaart dat eens aan bij de KNVBquote:Op maandag 14 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Moet je nagaan, als je 1 goal meer had gemaakt, had je 540 minuten plus blessuretijden minder hoeven te voetballen (4x play-off en 2x voorronde CL)quote:Op maandag 14 mei 2007 12:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Na 34 wedstrijden heb ik er ook geen zin meer in. Zeker als je net het kampioenschap misloopt. Dan is het over. Voorbij. Tijd voor vakantie.
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
Hier wat documentaires over Patrick, Winston en Louis. Ze zijn ooit al eens langsgekomen, maar wellicht voor degene die ze gemist hebben
Louis van Gaal
Patrick Kluivert
Winston Bogarde
Dat wel, had toch liever Twente gezien denk ik!quote:Op maandag 14 mei 2007 12:41 schreef Saekerhett het volgende:
Uiteindelijk ben ik dan wel blij dat Ajax en AZ overblijven. Dan gaat er i.i.g. een CL-waardige club de voorrondes in.
Nou ja, Kessler zei in Sportweek dat-ie ook nog steeds heel erg tevreden is over Van Basten, dus wat dat betreft zie ik dit wel overeind blijven.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:49 schreef Houniet het volgende:
ik zie die playoffs ook daadwerkelijk niet doorgaan hoor
quote:Op maandag 14 mei 2007 12:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou ja, Kessler zei in Sportweek dat-ie ook nog steeds heel erg tevreden is over Van Basten, dus wat dat betreft zie ik dit wel overeind blijven.
quote:Ergens in de VI kraamde Kessler de volgende onzin uit:
Van Basten is nog geen drie jaar bezig. Het lijkt mij dus wat vroeg om automatismen te verwachten.
omfg...quote:
Dat is dus niet waar. Het stadion zat ook toen lang niet vol en het gros van de supporters was nog altijd tegen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef avw1982 het volgende:
Kom op, vorig seizoen hadden we geluk met de play-offs en toen waren we allemaal aan het juichen.
quote:'Beursgang Ajax een groot drama'
zondag 13 mei, door SV, Amsterdam, 23:40u, NPS
Beleggen in Ajax-aandelen is geen verstandige keuze. Dat zei de voorzitter voor de Vereniging voor Effecten Bezitters (VEB), Peter Paul de Vries, zondagavond in het programma Rayman is Laat.
'Beleggen in voetbal is geen goede zet', aldus de Vries. 'Kijk maar naar Ajax. Een groot drama. De club heeft er zeker dertig miljoen euro verspeeld. In voetbal moet je niet beleggen. Er is weinig zicht te krijgen op de ontwikkelingen'.
AFC Ajax is momenteel de enige beursgenoteerde club in Nederland. Onlangs maakte Feyenoord bekend een constructie te starten met als onderpand talentvolle spelers, waarbij de opbrengst van de verkoop van de spelers naar de beleggers zou gaan.
De koers van Ajax verandert nauwelijks. Alleen extreem hoge verkopen of aankopen, jaarcijfers of onslagen managers beinvloeden het aandeel AFC Ajax significant. De club is al eerder door de VEB geadviseerd om de beurs te verlaten, maar wil voorlop van geen wijken weten. Daarnaast heeft Ajax volgens de VEB diverse malen koersgevoelige informatie achterwege gelaten.
quote:'Broer Ferguson bekijkt Huntelaar'
maandag 14 mei, door SV, Amsterdam, 11:39u, The Mirror
Manchester United-coach Sir Alex Ferguson heeft zijn broer Martin naar Nederland gestuurd om Klaas Jan Huntelaar te bekijken. Dat meldt The Mirror maandag.
Martin bezoekt de playoffs om een beter beeld van de spits te krijgen. Volgens de tabloid is 16,5 miljoen euro (12 miljoen pond) genoeg om Huntelaar te contracteren. Gisteren bekeken volgens El Mundo Deportivo al Barcelona-scouts de topschutter van Ajax.
Huntelaar is gewild in de media. De 23-jarige Ajacied wordt in Italie de laatste weken veelvuldig in verband gebracht met Juventus. De Oude Dame aast al lang op hem, net als Ferguson dat doet.
Ten eerste hebben we geen CL gespeeld dus dat is niet waarquote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef avw1982 het volgende:
Kom op, vorig seizoen hadden we geluk met de play-offs en toen waren we allemaal aan het juichen.
helaas, kom hier wat vaker zou ik zeggenquote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef avw1982 het volgende:
Als AZ'er baaldde ik uiteraard vorig jaar en vond die play-offs toen ook al onzin. Dit jaar kunnen we er misschien van profiteren, maar die PO voelen gewoon niet goed.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:09 schreef avw1982 het volgende:
Kan je van die quote in je sig niet maken:quote:Op maandag 14 mei 2007 13:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
helaas, kom hier wat vaker zou ik zeggen [afbeelding]
in ieder geval een keer scoren zou ook fijn zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef BonJovi het volgende:
Zondag dus we moeten gewoon gelijk spelen dan is er niks aan de hand.
Word lastig zonder Edje en Jaapquote:Op maandag 14 mei 2007 13:55 schreef BonJovi het volgende:
Zondag dus we moeten gewoon gelijk spelen dan is er niks aan de hand.
zit er dik inquote:Op maandag 14 mei 2007 14:02 schreef BonJovi het volgende:
Ja het word lastig maar scoren is ook belangrijk ja.En hopelijk spelen we weer niet met de mul
wie wou je dan opstellen, gaat om flink wat euro'squote:Op maandag 14 mei 2007 14:07 schreef knnth het volgende:
Waarom is dat opeens schandalig dan als vd Wiel wordt opgeroepen?
Ja het is niet te geloven gewoon Perez in de basisquote:
Ja dat is vanuit Ajaxperspectief (begrijpelijk), maar de regels met de beschikbaarheid van spelers komen echt niet opeens uit de lucht vallen, toch? Het kan ook heel goed zijn dat ik iets mis hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
wie wou je dan opstellen, gaat om flink wat euro's
De finale van de play-offs zijn toch wel even iets belangrijker dan een kwalificatiewedstrijd voor onder 19 (of waar die dan ook maar voor op wordt geroepen). Lijkt me dat de KNVB dat toch ook wel snapt? (ze moesten zelf zonodig de play-offs invoeren, dan moeten ze nu ook niet zeuren als ze een speler missen bij onder 19)quote:Op maandag 14 mei 2007 14:14 schreef knnth het volgende:
[..]
Ja dat is vanuit Ajaxperspectief (begrijpelijk), maar de regels met de beschikbaarheid van spelers komen echt niet opeens uit de lucht vallen, toch? Het kan ook heel goed zijn dat ik iets mis hoor.
Que?quote:
Ja ik dacht mischien tieft hij op ofzoquote:Op maandag 14 mei 2007 14:24 schreef Robar het volgende:
[..]
LINDENBERGH
Wat valt er niet aan te snappen?
was het maar zo'n feest. hij zou misschien toch naar feyenoord kunnenquote:Op maandag 14 mei 2007 14:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ik dacht mischien tieft hij op ofzo![]()
Ja hup Lindenbergh naar Feyenoordquote:Op maandag 14 mei 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest. hij zou misschien toch naar feyenoord kunnen [afbeelding]
Ligt aan jou jaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Kan aan mij liggen maar wordt er dit jaar wat harder "geprotesteerd" dan vorig jaar toen jullie 5e werden?
ja dat ligt aan jou.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Kan aan mij liggen maar wordt er dit jaar wat harder "geprotesteerd" dan vorig jaar toen jullie 5e werden?
Het ligt aan jou.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Vorig jaar zijn we ook 2de geworden.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Heitinga centraal...... of Maduro... heeft in het verleden aardig gespeeld centraal... Dan Heitinga en Donald op middenveld...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
wie wou je dan opstellen, gaat om flink wat euro's
ligt aan jouquote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Hij schoot wel ff de pingel dr in, in de Bekerfinalequote:
quote:
Vind ik altijd zo flauw. Hij is gewoon een voorbeeldig prof die helaas niet uit de verf komt. Zeurt nergens over, loopt niet arrogant te doen... Ik snap niet hoe je dan zo over je eigen spelers kan praten. Ik zou hem eerder gewoon een mooie transfer gunnen.quote:
Dit jaar is de media benaderd om bij de boycot aanwezig te zijn, omdat volgend jaar ook dat evaluatie jaar is, dus dit jaar het laatste jaar is om te kunnen protesteren. Daarom lijkt het alsof er vorig jaar niet geprotesteerd is, terwijl er vorig jaar misschien wel een grotere groep op de been was dan de afgelopen twee keer. Ze hopen het hoogtepunt te bereiken op de 27e....qua bezoekers van de boycot.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Vind het een beetje raar dat iedereen daat nu mee aan komt zetten. Vorig seizoen was het overgrote deel hier ook tegen de PO. Het pakte toen welliswaar goed voor ons uit, maar er zouden natuurlijk helemaal geen PO moeten zijn en het was terecht geweest als wij toen gewoon rechtstreeks naar de uefa cup waren gegaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Ja want hij heeft veel bijgedragen aan Ajaxquote:Op maandag 14 mei 2007 14:35 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo flauw. Hij is gewoon een voorbeeldig prof die helaas niet uit de verf komt. Zeurt nergens over, loopt niet arrogant te doen... Ik snap niet hoe je dan zo over je eigen spelers kan praten. Ik zou hem eerder gewoon een mooie transfer gunnen.
Ik hield me hart toen wel vast, maar gelukkig schoot hij erinquote:Op maandag 14 mei 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij schoot wel ff de pingel dr in, in de Bekerfinale![]()
Hij zou m ook eens moeten missen![]()
Misschien moet je het gedeelte met 'niet uit de verf komen' nog een tweede keer lezen. En neem de rest dan voor de zekerheid ook nog maar een keertje door.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef stefmans het volgende:
Ja want hij heeft veel bijgedragen aan Ajax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zijn geen koorknaapjes vergeet dat niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:39 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Misschien moet je het gedeelte met 'niet uit de verf komen' nog een tweede keer lezen. En neem de rest dan voor de zekerheid ook nog maar een keertje door.
Heeft iemand al gezegd dat het aan jou ligt?quote:
Nee, er is nu alleen meer media aandacht voor.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
Mooi dat hij er bij is, niet meer dan terecht ook. Zul je zien dat-ie geblesseerd raakt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:35 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Van der Wiel mee met Onder 19
Amsterdam, 14 mei 2007
Gregory van der Wiel doet deze week met Oranje onder 19 jaar mee aan het EK-kwalificatietoernooi in Engeland. De jonge verdediger meldt zich woensdag wel weer in Amsterdam omdat Ajax hem hard nodig heeft in de play-offs.
Van der Wiel stapte zondagavond op het vliegtuig naar Engeland om zich bij de andere internationals te voegen. Naast Van der Wiel doen ook Ajacieden Christian Supusepa, Vurnon Anita en Siem de Jong mee aan het kwalificatietoernooi. Ajax-keeper Koen Verhoeff maakte eveneens deel uit van de selectie, maar hij haakte op het laatst geblesseerd af.
Oranje begint dinsdag in kwalificatiegroep 3 met een wedstrijd tegen Tsjechië. Dat is het enige duel waar Van der Wiel aan mee kan doen. Woensdag vliegt hij weer terug naar Amsterdam omdat Ajax hem zondag tegen AZ waarschijnlijk goed kan gebruiken. Donderdag speelt Oranje tegen Engeland, zondag eindigt het toernooi met een wedstrijd tegen Rusland. De winnaar van groep 3 plaatst zich voor het EK, dat in juli in Oostenrijk gehouden wordt.
jaah, en dan ..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooi dat hij er bij is, niet meer dan terecht ook. Zul je zien dat-ie geblesseerd raakt..
Ogararu in het centrum ?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef Wooldoor het volgende:
maaruh eerste wedstrijd tegen Az maar eens proberen?
Van der wiel - Ogararu - Vermaelen - Emanuelson
Of van der Wiel met Ogararu omdraaien?
Ik zou alleen De Mul in plaats van Vermaelen doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:24 schreef Wooldoor het volgende:
maaruh eerste wedstrijd tegen Az maar eens proberen?
Van der wiel - Ogararu - Vermaelen - Emanuelson
Of van der Wiel met Ogararu omdraaien?
Wtf? Jij wil met 3 verdedigers spelen waarvan 2 veel opkomend?quote:Op maandag 14 mei 2007 16:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ik zou alleen De Mul in plaats van Vermaelen doen.![]()
Niet alles is serieus bedoeld.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wtf? Jij wil met 3 verdedigers spelen waarvan 2 veel opkomend?
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 mei 2007 16:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |