Die verdwaalde boertjes die er waren verklaarden wel gefloten te hebben, ja. Maar met 500 man gaat dat lastig he...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef WEST het volgende:
[..]
idd werd jaap stam uitgefloten door het FC lampenkap? volgens mij niet. Dan moeten ze dat ook niet over kluivert doen.
Is wel gefloten voor Stam toen idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Die verdwaalde boertjes die er waren verklaarden wel gefloten te hebben, ja. Maar met 500 man gaat dat lastig he...![]()
quote:
Waarom zou ie?? Hij wordt toch alleen maar ondergescheten door die journalisten.. het gaat totaal niet over voetbal maar om dat ene ongeluk.quote:
Hiermee ontkracht je tenminste wel een van je eerdere reacties dat Ajax het belangrijkste is, belangrijker dan je eigen leven. Komt op mij in ieder geval een stuk minder "zielig" over.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Goed, voor Ajax spring ik niet voor de trein. Maar qua materieel bezit en alles wat deze wereld te bieden heeft gaat Ajax wel voor alles. Mijn mening![]()
Jouw mening![]()
Respecttttttttttttttttttt![]()
![]()
Right..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, Kluivert wordt niet uitgefloten want hij gaat geen bal aanraken![]()
quote:
quote:Kluivert wil niet gepresenteerd worden
31 augustus 2006, 13:53
Patrick Kluivert heeft bij PSV laten weten dat hij niet officieel wil worden gepresenteerd. De aanvaller tekent binnen enkele uren een contract in Eindhoven, maar heeft geen trek in alle media aandacht.
De opvolger van Jan Vennegoor of Hesselink vindt dat hij deze aandacht niet heeft verdiend, na zijn slechte laatste twee seizoenen. Kluivert wil de media niet overtuigen met woorden, maar wil zijn voeten laten spreken.
Dat blijft Patrick voor mij. Een held.quote:
Wel een held, die geen ajax hart heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat blijft Patrick voor mij. Een held.![]()
omdat wij vinden dat hij bij ajax hoort... maar ajax wil hem niet..:) grote kans dat KJH volgend seizoen pleite is en dan zitten we ..zonder spitsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef BoNi het volgende:
'Wij' zijn meer bezig met de transfer van Kluivert dan de psv-ers zelf.....
Dat komt door de discussie of het verraad is of niet. Ik blijf erbij dat naar PSV gaan wél verraad is en naar AZ gaan prima kan (als je niet naar Ajax kanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef BoNi het volgende:
'Wij' zijn meer bezig met de transfer van Kluivert dan de psv-ers zelf.....
Eigenlijk moet ik niet reageren, want dan eindigt deze discussie nooit. Maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wel een held, die geen ajax hart heeft.
wie wel van de spelers?? doe ze een bod bij een Engelse, Italiaanse of Spaanse topper en ze gooien zo het Ajax shirt in de prullemand.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wel een held, die geen ajax hart heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |