abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41364739
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik zal nooit fluiten, maar ik zal zeker niet voor hem klappen of opstaan. Hij heeft echt afgedaan voor mij.
Ik zou ook nooit fluten, want ik kan het niet......

Ik hoef hem ook nooit meer terug te zien bij Ajax.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_41364748
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef SoA-Holic het volgende:
Ik zal 'm nooit uit gaan fluiten. Die jongen heeft ons, mede, de CL bezorgt. En daar ben ik hem nog erg dankbaar voor.

Pat
Nogmaals, omdat hij toevallig in die positie was? Omdat hij in staat was om dat te doen? Mensen die met hun hart voor Ajax en niet voor hunzelf voor Ajax gevoetbald of gewerkt hebben (Het type Haarms, Wolfs, Litmanen, Van Gaal), die moeten we als Ajacieden (vind ik!!!) pas dankbaar zijn! Niet het type Kieft, Arnesen, Kluivert. Maar goed, ik ga niet zeggen wat jij moet vinden hoor
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_41364768
quote:

[..]

Ik zal nooit fluiten, maar ik zal zeker niet voor hem klappen of opstaan.
Dat kan ik me goed voorstellen.

Maar, Kluivert uitfluiten??!?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:47:26 #254
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41364776
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Nogmaals, omdat hij toevallig in die positie was? Omdat hij in staat was om dat te doen? Mensen die met hun hart voor Ajax en niet voor hunzelf voor Ajax gevoetbald of gewerkt hebben (Het type Haarms, Wolfs, Litmanen, Van Gaal), die moeten we als Ajacieden (vind ik!!!) pas dankbaar zijn! Niet het type Kieft, Arnesen, Kluivert. Maar goed, ik ga niet zeggen wat jij moet vinden hoor
Van gaal bij az wat vindt je daarvan dan ?
pi_41364785
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

DAT is pas triest! Maar Kluivert uitfluiten is dat niet.
Waarom? Seedorf is al helemaal geen Ajacied. Die wist niet hoe snel mogelijk hij weg moest bij Ajax om naar fucking sampdoria te gaan.

Walgelijke vent (niet dat ik hem uitgefloten heb voordat ik alle hoon over me heen krijg)
Houd van een lijntje.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:48:28 #256
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41364805
quote:

[..]

Ik zal nooit fluiten, maar ik zal zeker niet voor hem klappen of opstaan. Hij heeft echt afgedaan voor mij.
prcs
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41364807
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Goh, ik heb nog nooit een Ajax-speler uitgeloten. DAT vind ik pas triest, je eigen spelers uitfluiten. Dat je iemand uitfluit die jouw club naait (scheidsrechter, spelers, trainers), vind ik helemaal niet triest.
Maar waarom vind je nu precies dat hij Ajax naait, behalve te volstaan met "dat doe je gewoon niet" of iets dergelijks? Als jullie 'm zelf graag hadden gewild en hij had dan voor PSV gekozen dan zou ik het nog een klein beetje snappen... maar nu moet je toch gewoon blij zijn dat ie weer aan de bak is (onder voorbehoud dan) bij een goede club en weer op de Nederlandse velden te aanschouwen is? Ik denk ook dat ie bij gelijktijdige belangstelling van zowel Ajax als PSV nooit voor een verhuizing naar Eindhoven had gekozen.

En ja, ik weet dat dit naiëf is van me om zo te denken in de huidige voetballerij, maar ik vind het echt te droevig dat er zo op de man Kluivert wordt gespeeld hier. Ook al speelt ie hierna nog voor Feyenoord en Heracles, in mijn ogen blijft hij een Ajacied en ik denk dat er velen zo over denken. But that's just my humble opinion...
pi_41364830
quote:

[..]

Daarom, iedereen heeft zijn eigen interpretatie van een 'echte Ajacied'. Pat is er voor mij één, punt.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_41364837
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:36 schreef keijz het volgende:

[..]

goh, jij bent wel écht door passie gedreven he?
Ik zou eerder zeggen door die kronkel in zijn harses . . .
pi_41364848
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Waarom? Seedorf is al helemaal geen Ajacied. Die wist niet hoe snel mogelijk hij weg moest bij Ajax om naar fucking sampdoria te gaan.

Walgelijke vent (niet dat ik hem uitgefloten heb voordat ik alle hoon over me heen krijg)
Dan kan je elke lulhannes wel gaan uitfluiten. Hij is snel weg gegaan ja, het is ook geen echte Ajacied. Maar een broodvoetballer, zijn goed recht. Maar hij heeft nooit verraad gepleegt en nooit, zoals Patje, verkondigt dat Ajax z'n cluppie is.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_41364854
quote:

[..]

Precies, ik ben hem dankbaar voor 1995, maar ik hoef hem nu ook niet meer bij Ajax te zien.
pi_41364887
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:48 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Maar waarom vind je nu precies dat hij Ajax naait, behalve te volstaan met "dat doe je gewoon niet" of iets dergelijks? Als jullie 'm zelf graag hadden gewild en hij had dan voor PSV gekozen dan zou ik het nog een klein beetje snappen... maar nu moet je toch gewoon blij zijn dat ie weer aan de bak is (onder voorbehoud dan) bij een goede club en weer op de Nederlandse velden te aanschouwen is? Ik denk ook dat ie bij gelijktijdige belangstelling van zowel Ajax als PSV nooit voor een verhuizing naar Eindhoven had gekozen.

En ja, ik weet dat dit naiëf is van me om zo te denken in de huidige voetballerij, maar ik vind het echt te droevig dat er zo op de man Kluivert wordt gespeeld hier. Ook al speelt ie hierna nog voor Feyenoord en Heracles, in mijn ogen blijft hij een Ajacied en ik denk dat er velen zo over denken. But that's just my humble opinion...
Jouw mening idd... die ik níet kan begrijpen, maar dan toch maar accepteer
pi_41364889
Puur medisch gezien kan hij goed gekeurd worden, maar zoals gezegd, slechte knieen.
Het is aan PSV of ze het risico nemen.

Dit lijkt precies op situatie met Michael Ball vorig jaar..... je weet hoe veel hij geblesseerd is geweest vorig seizoen.

Is dus nog niet zeker.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:51:41 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41364891
der zijn zat kneuzen die Patrick wel zullen uitfluiten, net zoals ze dat bij Clarence deden
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_41364896
quote:

[..]

Waarom is Van Gaal bij AZ wel een Ajacied maar Patrick bij PSV niet?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:53:23 #266
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41364952
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef Jasza het volgende:
Puur medisch gezien kan hij goed gekeurd worden, maar zoals gezegd, slechte knieen.
Het is aan PSV of ze het risico nemen.

Dit lijkt precies op situatie met Michael Ball vorig jaar..... je weet hoe veel hij geblesseerd is geweest vorig seizoen.

Is dus nog niet zeker.
Die knie is al lang naar de klote, daar hoef ik niet voor naar het ziekenhuis
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41364953
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Jouw mening idd... die ik níet kan begrijpen, maar dan toch maar accepteer
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:54:27 #268
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41364991

KENKER
pi_41365001
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:49 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zou eerder zeggen door die kronkel in zijn harses . . .
Omdat ik helemaal afknap op iemand als hij mijn cluppie naait, heb ik een kronkel in m'n harses? Dat jij met het vooroordeel leeft dat elke voetbalsupporter een iq-loze ziel is, kan ik niets aan doen. Intelligentie én een clubliefde kunnen prima samen hoor.
pi_41365010
Dat uitfluiten gaat me iets tever eigenlijk, maar voor de rest ben ik het vrij eens met Door_Passie, het blijft natuurlijk wel een rattenstreek.
pi_41365011
Wel grappig dat deze gebeurtenis toch het ware "kneusgehalte" naar boven brengt bij een aantal medefok!kers
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:56:34 #272
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41365050
Als hij naar die kakkerlakken ging was het een verrader/naaier. Nu boeit het me geen flikker. Ik zie geen verschil tussen rbc en psv.

hem uitfliuten? ben je wel lekker. kk op zeg.
pi_41365055
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:51 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Waarom is Van Gaal bij AZ wel een Ajacied maar Patrick bij PSV niet?
Daar heb je een lastige stelling. Toch zit er voor mij een verschil tussen AZ en PSV. PSV is geen aartsrivaal, maar wel een rivaal. AZ is niets anders dan een leuk clubje.
pi_41365058
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:55 schreef Robar het volgende:
Wel grappig dat deze gebeurtenis toch het ware "kneusgehalte" naar boven brengt bij een aantal medefok!kers
Ho eens ff, het is ook niet mijn mening maar ieder heeft recht op zijn of haar mening, wie ben jij om zo iemand kneus te noemen?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:57:07 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41365072
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:55 schreef Robar het volgende:
dat is gelul, dat heet een eigen mening
pi_41365073
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:54 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]

KENKER
Het doet pijn
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_41365104
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Omdat ik helemaal afknap op iemand als hij mijn cluppie naait, heb ik een kronkel in m'n harses? Dat jij met het vooroordeel leeft dat elke voetbalsupporter een iq-loze ziel is, kan ik niets aan doen. Intelligentie én een clubliefde kunnen prima samen hoor.
Ik zie niet alle voetbalsupporters als IQ-loze zielen.
Ik zie mensen zoals jij als IQ-loze zielen.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 15:58:15 #278
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41365110
quote:
PSV gokt op Patrick Kluivert

Van onze sportredactie

EINDHOVEN - Het zal even wennen zijn, maar zondag 12 november, tijdens de competitiewedstrijd Ajax-PSV, voetbalt Patrick Kluivert in de Arena. Als spits van PSV, tegen zijn oude club dus.

Kluivert wordt, tenzij de medische keuring nog roet in het eten gooit, vanmiddag gepresenteerd als de nieuwe aanvaller van PSV. Zowel zijn zaakwaarnemer Paul Foortse als technisch manager Stan Valckx van de club ziet geen grote hobbels meer op de weg.

Valckx wilde nog geen bijzonderheden prijsgeven over het (vermoedelijk tweejarig) contract dat Kluivert zal tekenen. PSV liet eerder doorschemeren dat de beloning voor een belangrijk gedeelte zal worden gekoppeld aan de prestaties.

Kluivert arriveerde gistermiddag laat in Eindhoven, waar hij verdere besprekingen voerde met PSV. Rond half negen 's avonds waren de partijen het eens.

Eerder die dag had zijn club Valencia een document afgegeven, waarmee het bevestigde dat de speler transfervrij kan worden overgenomen. PSV had Kluivert een

deadline gesteld om te zorgen dat die vrijgave er zou komen.

Valckx gelooft niet dat de keuring vandaag in het Sint Annaziekenhuis een transfer nog in de weg zal staan. ''We moeten niet te vroeg juichen, maar het ziet er goed uit,'' zei hij gisteravond.

Valckx zei wel dat Kluivert 'een goed gevoel' heeft bij zijn overgang naar PSV. ''En dat is het allerbelangrijkste. Op die manier kun wij maximaal profijt trekken van zijn kwaliteiten.''

Volgens Valckx heeft de Amsterdammer ondanks langdurig blessureleed geen grote conditionele achterstand. ''Patrick heeft de hele voorbereiding meegemaakt bij Valencia. Hij heeft dus volop getraind. De komende weken moet hij nog wel aan de slag om helemaal wedstrijdfit te raken, maar hij heeft geen grote achterstand in te halen.''

Patrick Kluivert begon zijn loopbaan bij Ajax, kwam 1997 bij AC Milan terecht, maar stapte een jaar later al over naar Barcelona. Daar werkte hij een halfjaar samen met de huidige PSV-trainer Ronald Koeman, die toen als assistent van Louis van Gaal functioneerde.

Op het WK van 1998 had Koeman hem al in eenzelfde rol meegemaakt bij het Nederlands elftal, toen onder leiding van Guus Hiddink. Daar reikte Kluivert tot zijn hoogste niveau. Hij liep rood op tegen België, maar was van topklasse tegen Argentinië en Brazilië. Ook tijdens het EK van 2000 was Kluivert nog altijd één van de beste spitsen ter wereld. Tijdens dat toernooi ontmoette hij Bruins Slot weer, destijds de assistent van Frank Rijkaard. Vier jaar later was gunde bondscoach Dick Advocaat Kluivert geen minuut speeltijd op het EK in Portugal.

Kluivert takelde af. Bij Barcelona kreeg Rijkaard hem niet meer aan het voetballen. Zijn huwelijk liep stuk, Kluivert verliet het bruisende leven in Catalonië. Hij kwam terecht bij Newcastle United, dat hem vorig jaar afstond aan Valencia, maar sukkelt sindsdien, onder meer door een knieblessure.

Op dit moment gelooft bijna niemand nog in de kwaliteiten van Kluivert, die vorige maand dertig jaar werd. Hij is van dezelfde geboortedag als Ruud van Nistelrooij. Ooit leken de twee een sportieve levensverzekering te vormen voor elke bondscoach. Nu zijn ze bij Van Basten uit de gratie. De bondscoach verweet Kluivert 'filmsterrengedrag' en riep hem nooit meer op.
pi_41365174
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:58 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik zie niet alle voetbalsupporters als IQ-loze zielen.
Ik zie mensen zoals jij als IQ-loze zielen.
Zitten iq-lozen zielen ook op universiteiten dan? Doe toch niet zo naïef, komen er ook nog een keer argumenten? Clubliefde en intelligentie gaan prima samen. En nu weer on-topic.
pi_41365183
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ho eens ff, het is ook niet mijn mening maar ieder heeft recht op zijn of haar mening, wie ben jij om zo iemand kneus te noemen?
Ik uit mijn mening net als dat "door_kronkels_gedreven" dat doet.
Niets mis mee toch?
pi_41365224
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik uit mijn mening net als dat "door_kronkels_gedreven" dat doet.
Niets mis mee toch?
Volgens mij ben JIJ degene die zich een beetje simpel gedraagt, niet? Het enige wat je uit je mond krijgt zijn oneliners en flauwe grappen als hierboven. Maar een onderbouwde mening, ho maar...
pi_41365227
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:57 schreef Houniet het volgende:

[..]

dat is gelul, dat heet een eigen mening
Kom op man.
Spelers uitfluiten die iets betekend hebben voor de club is zo ontzettend zielig.
Ik mag daar mijn mening toch ook over geven?
Door_passie_gedreven doet dat ook!
pi_41365255
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Daar heb je een lastige stelling. Toch zit er voor mij een verschil tussen AZ en PSV. PSV is geen aartsrivaal, maar wel een rivaal. AZ is niets anders dan een leuk clubje.
Er zit weinig verschil tussen PSV en AZ vind ik persoonlijk.

Maar bij jou is het een verschil tussen 'een echte Ajacied zijn' en 'uitfluiten' blijkbaar?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:03:28 #284
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41365266
topictitel moest nog aangevuld worden "Jammer van Patje, maar wij hebben KJH! & MR"
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41365276
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:02 schreef Robar het volgende:

[..]

Kom op man.
Spelers uitfluiten die iets betekend hebben voor de club is zo ontzettend zielig.
Ik mag daar mijn mening toch ook over geven?
Door_passie_gedreven doet dat ook!
Goed, laten we het leuk houden dan... Jij mag dat ontzettend zielig vinden, ik vind dat heel normaal.
pi_41365324
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Zitten iq-lozen zielen ook op universiteiten dan? Doe toch niet zo naïef, komen er ook nog een keer argumenten? Clubliefde en intelligentie gaan prima samen. En nu weer on-topic.
Laat ik het erop houden dat ik jouw "clubliefde" extreme vormen vindt aannemen en dat ik het de grootste onzin vind dat je mensen zoals ik niet ziet als echte supporter, gewoonweg omdat ik niet voldoe aan jouw omschrijving van een voetbalsupporter.

Ik vind het zielig dat Ajax belangrijker is dan je eigen leven.
Ik vind het zielig dat je Kluivert gaat uitfluiten.

Maar dat is dus weer mijn mening.
pi_41365350
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:03 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Er zit weinig verschil tussen PSV en AZ vind ik persoonlijk.

Maar bij jou is het een verschil tussen 'een echte Ajacied zijn' en 'uitfluiten' blijkbaar?
Louis van Gaal laat elke keer zien een Ajax-hart te hebben. Bovendien zit je als trainer in een totaal andere situatie. Bij Ajax kan hij niet meer terecht, dan vind ik het niet gek als hij bij een klein clubje in de Eredivisie, nee. Zelfde als Kluivert bij AZ zou gaan spelen, kan.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:07:58 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41365397
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Louis van Gaal laat elke keer zien een Ajax-hart te hebben. Bovendien zit je als trainer in een totaal andere situatie. Bij Ajax kan hij niet meer terecht, dan vind ik het niet gek als hij bij een klein clubje in de Eredivisie, nee. Zelfde als Kluivert bij AZ zou gaan spelen, kan.
Jij ziet in PSV een veel grotere vijand dat AZ? Vreemd, Feyenoord staat bij mij op één, dan de rest.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41365400
quote:

[..]

Van Gaal was zelf al eerder actief bij AZ, dat scheelt nogal...
pi_41365407
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Robar het volgende:

[..]

Laat ik het erop houden dat ik jouw "clubliefde" extreme vormen vindt aannemen en dat ik het de grootste onzin vind dat je mensen zoals ik niet ziet als echte supporter, gewoonweg omdat ik niet voldoe aan jouw omschrijving van een voetbalsupporter.

Ik vind het zielig dat Ajax belangrijker is dan je eigen leven.
Ik vind het zielig dat je Kluivert gaat uitfluiten.

Maar dat is dus weer mijn mening.
Goed, voor Ajax spring ik niet voor de trein. Maar qua materieel bezit en alles wat deze wereld te bieden heeft gaat Ajax wel voor alles.

Mijn mening
Jouw mening
pi_41365442
quote:

[..]

Ik vind wat je nu zegt echt nergens op slaan. Maar goed, ik respecteer je mening.
Ik heb er alleen geen respect voor als je Patrick daadwerkelijk gaat uitfluiten. Sterker nog, ik schaam me voor zulke "Ajacieden".
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:09:30 #292
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_41365449
ben benieuwd wat Patje te zeggen heeft op de persconferentie
pi_41365481
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jij ziet in PSV een veel grotere vijand dat AZ? Vreemd, Feyenoord staat bij mij op één, dan de rest.
Feyenoord, ADO en Utrecht zijn natuurlijk echte rivalen ja, maar PSV vind ik wel een veel grotere rivaal dan AZ ja. AZ is eigenlijk nooit een rivaal geweest, momenteel alleen een concurrent.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:10:49 #294
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41365490
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:09 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik vind wat je nu zegt echt nergens op slaan. Maar goed, ik respecteer je mening.
Ik heb er alleen geen respect voor als je Patrick daadwerkelijk gaat uitfluiten. Sterker nog, ik schaam me voor zulke "Ajacieden".
idd werd jaap stam uitgefloten door het FC lampenkap? volgens mij niet. Dan moeten ze dat ook niet over kluivert doen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:11:17 #295
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_41365505
Az is het zeker tegenwoordig. Die hebben een flink kans op de titel dit jaar als de rest zo blijft kloten...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_41365508
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:09 schreef Houniet het volgende:
Ik ben in me hart altijd een Ajacied maar dit was een goede kans voor me

Ik zie het hem zo zeggen
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:11:25 #297
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_41365510
quote:
hij wil geen presentatie.
Jawel, je keek.
pi_41365522
Kluivert van mij mag ie er 2 in leggen tegen ajax als het maar 3-2 wordt
  donderdag 31 augustus 2006 @ 16:11:50 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41365524
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef Door_passie_gedreven het volgende:

[..]

Feyenoord, ADO en Utrecht zijn natuurlijk echte rivalen ja, maar PSV vind ik wel een veel grotere rivaal dan AZ ja. AZ is eigenlijk nooit een rivaal geweest, momenteel alleen een concurrent.
PSV ook niet, qua prestaties misschien, maar een rivaal kan ik het noemen. Koester geen haat voor PSV, moet juist af en toe lachen om de gang van zaken daar, totaal niet te vergelijken met Ajax.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41365538
quote:
Er komt geen persconferentie.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')