Die verdwaalde boertjes die er waren verklaarden wel gefloten te hebben, ja. Maar met 500 man gaat dat lastig he...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:10 schreef WEST het volgende:
[..]
idd werd jaap stam uitgefloten door het FC lampenkap? volgens mij niet. Dan moeten ze dat ook niet over kluivert doen.
Is wel gefloten voor Stam toen idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Die verdwaalde boertjes die er waren verklaarden wel gefloten te hebben, ja. Maar met 500 man gaat dat lastig he...![]()
quote:
Waarom zou ie?? Hij wordt toch alleen maar ondergescheten door die journalisten.. het gaat totaal niet over voetbal maar om dat ene ongeluk.quote:
Hiermee ontkracht je tenminste wel een van je eerdere reacties dat Ajax het belangrijkste is, belangrijker dan je eigen leven. Komt op mij in ieder geval een stuk minder "zielig" over.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:08 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Goed, voor Ajax spring ik niet voor de trein. Maar qua materieel bezit en alles wat deze wereld te bieden heeft gaat Ajax wel voor alles. Mijn mening![]()
Jouw mening![]()
Respecttttttttttttttttttt![]()
![]()
Right..quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
Inderdaad, Kluivert wordt niet uitgefloten want hij gaat geen bal aanraken![]()
quote:
quote:Kluivert wil niet gepresenteerd worden
31 augustus 2006, 13:53
Patrick Kluivert heeft bij PSV laten weten dat hij niet officieel wil worden gepresenteerd. De aanvaller tekent binnen enkele uren een contract in Eindhoven, maar heeft geen trek in alle media aandacht.
De opvolger van Jan Vennegoor of Hesselink vindt dat hij deze aandacht niet heeft verdiend, na zijn slechte laatste twee seizoenen. Kluivert wil de media niet overtuigen met woorden, maar wil zijn voeten laten spreken.
Dat blijft Patrick voor mij. Een held.quote:
Wel een held, die geen ajax hart heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat blijft Patrick voor mij. Een held.![]()
omdat wij vinden dat hij bij ajax hoort... maar ajax wil hem niet..:) grote kans dat KJH volgend seizoen pleite is en dan zitten we ..zonder spitsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef BoNi het volgende:
'Wij' zijn meer bezig met de transfer van Kluivert dan de psv-ers zelf.....
Dat komt door de discussie of het verraad is of niet. Ik blijf erbij dat naar PSV gaan wél verraad is en naar AZ gaan prima kan (als je niet naar Ajax kanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:16 schreef BoNi het volgende:
'Wij' zijn meer bezig met de transfer van Kluivert dan de psv-ers zelf.....
Eigenlijk moet ik niet reageren, want dan eindigt deze discussie nooit. Maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wel een held, die geen ajax hart heeft.
wie wel van de spelers?? doe ze een bod bij een Engelse, Italiaanse of Spaanse topper en ze gooien zo het Ajax shirt in de prullemand.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wel een held, die geen ajax hart heeft.
Ja he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:19 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Dat komt door de discussie of het verraad is of niet. Ik blijf erbij dat naar PSV gaan wél verraad is en naar AZ gaan prima kan (als je niet naar Ajax kan).
Ja, maar naar de vijand overstappen is gewoon not donequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
wie wel van de spelers?? doe ze een bod bij een Engelse, Italiaanse of Spaanse topper en ze gooien zo het Ajax shirt in de prullemand.
Klopt... Clubliefde sterft uit, maar niet helemaal. Spelers als Heitinga, Sneijder, Steek, Rosales (als je beetje in het wereldje zit weet je dat wel) zijn voor mij wel echte Ajacieden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
wie wel van de spelers?? doe ze een bod bij een Engelse, Italiaanse of Spaanse topper en ze gooien zo het Ajax shirt in de prullemand.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef Urquhart het volgende:
RTVNH: Braziliaanse spits op stage
RTV Noord-Holland meldt dat er momenteel een 17-jarige Braziliaanse spits stage loopt bij Ajax. Het gaat om Jonathan Reis van Minas Gerais. Indien de aanvaller bevalt zal hij langer dan de geplande week in Nederland blijven.
Louis heeft wel wat meer arbeid voor Ajax verricht dan Patje... dat hoef ik toch niet uit te leggen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja he?
Want bij AZ ben je een echte Ajacied maar bij PSV moet je uitgefloten worden.![]()
Dat moet ik ook nog maar zien hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Klopt... Clubliefde sterft uit, maar niet helemaal. Spelers als Heitinga, Sneijder, Steek, Rosales (als je beetje in het wereldje zit weet je dat wel) zijn voor mij wel echte Ajacieden.
He maar AZ is Noord Holland he!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja he?
Want bij AZ ben je een echte Ajacied maar bij PSV moet je uitgefloten worden.![]()
PSV is in dit uiterste geval noodzakelijk. Je kan het die jongen niet kwalijk nemen. Hij zit met de rug tegen de muur. Het is een betere keus dan Feyenoord of AZquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar naar de vijand overstappen is gewoon not done
het gaat om het ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef Messenga het volgende:
Ach, als Kluivert niets voorstelt hebben we ons om niets druk gemaakt.
Als morgen AC Milan bij deze jongens of Barcelona op de deur klopt met een serieuze aanbieding wil ik wel zien hoe lang ze nog bij Ajax voetballen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Klopt... Clubliefde sterft uit, maar niet helemaal. Spelers als Heitinga, Sneijder, Steek, Rosales (als je beetje in het wereldje zit weet je dat wel) zijn voor mij wel echte Ajacieden.
Als hij een beetje om Ajax had gegeven was hij gewoon naar Bordauex of Pompey gegaan, kennelijk doet hij dat niet. En hoeft hij voor mij niet meer over zijn club Ajax te praten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV is in dit uiterste geval noodzakelijk. Je kan het die jongen niet kwalijk nemen. Hij zit met de rug tegen de muur. Het is een betere keus dan Feyenoord of AZ![]()
Als ik voor psv was, zou ik dan ook flippen! Maar wat moeten wij als Ajacieden daar dan mee? Hij heeft ons toch niet verraden? Vind Ajax alleen een mooiere club en komt bij ons voetballen. Prima, misschien bouwt hij de komende jaren wel een status van echte Ajacied op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:20 schreef M0NTANA het volgende:
Jaap Stam werd misschien uitgefloten door PSV, maar die liet hen in de steek en koos voor Ajax, terwijl men in Eindhoven er al vanuit ging dat hij na AC Milan wel bij PSV ging voetballen.
?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
tjing tjing
Wacht maar tot Ajax in Europees verband tegen een ex-Ajacied moet spelen en door een doelpunt van hem wordt Ajax uit het toernooi geknikkerd, hoe reageer je dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, maar naar de vijand overstappen is gewoon not done
Daar gaat het jou toch niet om? Het gaat toch om hun Ajax-hart?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:23 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Louis heeft wel wat meer arbeid voor Ajax verricht dan Patje... dat hoef ik toch niet uit te leggen?
Charisteas, damn wat een goede gast is dat!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:21 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Komt door de blauwe inkt, ik heb het ook altijd als ik op de achterkant van mijn pen loop te kauwenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Tvduijn het volgende:
maar zon mooie foto waarop hij de CL vasthoudt geeft mij nu een nare bijsmaak, een daar baal ik van.
Toch is dat anders. Patrick heeft tientallen miljoenen, die jongens hebben de uitdaging van het buitenland nog niet gehad. Als je 4/5 jaar bij Ajax gevoetbald hebt en dan naar het buitenland gaat, is dat toch niet zo raar? Al zou ik persoonlijk eeuwig meer voor de Ruud Krol-stijl kiezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als morgen AC Milan bij deze jongens of Barcelona op de deur klopt met een serieuze aanbieding wil ik wel zien hoe lang ze nog bij Ajax voetballen.
Nou ik zie Bordeaux niet zitten voor hem. PSV is een prima keus en begrijpelijk hoe rauw het ook op je bord komt. Ik gun het die jongen van harte.. met die goal in 95 heeft ie mij meer plezier gegeven dan ajax in de afgelopen 12 jaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als hij een beetje om Ajax had gegeven was hij gewoon naar Bordauex of Pompey gegaan, kennelijk doet hij dat niet. En hoeft hij voor mij niet meer over zijn club Ajax te praten.
Dat maakt voor mij niet uit, zal eerder boos zijn dat wer eruit liggen als degene die dat doelpunt heeft gemaakt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Wacht maar tot Ajax in Europees verband tegen een ex-Ajacied moet spelen en door een doelpunt van hem wordt Ajax uit het toernooi geknikkerd, hoe reageer je dan?
hij wilde graag terug naar Ajax maarja, als Ajax je niet wil en je wil voetballen en je krijgt de kans bij een mooie club, groot gelijk heeft Kluivert!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:25 schreef Tvduijn het volgende:
Ik baal der echt van dat hij naar psv gaat, ik vind het ook matig van hem omdat hij voor (tien)duizenden fans nu die mooie herinnering, die foto's waarop hij de CL beetheeft en de filmpjes waarop hij scoort een zure bijsmaak geeft en van waarde ontdoet.
Dat hij er gaat voetballen doet met niet zo heel veel, de echte kluivert is toch al jaren weg, maar zon mooie foto waarop hij de CL vasthoudt geeft mij nu een nare bijsmaak, een daar baal ik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |