quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:33 schreef twi het volgende:
Roep maar een naam die jij graag had gezien dan? Babel? Die is nog niet klaar. Deed het acceptabel tegen ADO, maar daar kun je echt niet op bouwen voor de komende belangrijke wedstrijden. Dat is een 'project' voor de lange termijn...
Wat ik trouwens wel ontzettend slecht vind van Ajax is dat ze vorig jaar exact dezelfde problemen hadden en toen Hoogendorp wilden halen. Nou, Sonck is in de zomer gekomen, maar alsnog zijn er dezelfde problemen. Had dan twee goeie gasten gehaald in de zomer in plaats van eentje.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:00 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Tuurlijk is dat helemaal waar wat je zegt. Maar
Persoonlijk zie ik liever Babel spelen, ja ook tegen PSV en ja dan misschien maar niet winnen en misschien dan ook geen kampioen worden. Dit is handelen uit pure paniek en daar ben ik tegen. Dit is een soort van sypmtoombestrijding waar de honden geen brood van lusten. Wat als Anna ook gebleseerd raakt? Wat is de garantie dat hij goed uit de voeten kan bij Ajax? Nee hoe langer ik er over nadenk hoe dommer ik het vind. Is Ajax-onwaardig dit soort bullshit. Bovendien vind ik het ook een slecht signaal naar de jeugd.......
quote:
Op maandag 2 februari 2004 23:49 schreef speert.flies het volgende:
volgens mij is anastasiou ook wel een beetje gehaald met het oog op een vertrek van zaltan van de zomer,,
quote:Maar was leuke discussie over de twijfelachtige aanstaande aankoop van Ajax.......
Op dinsdag 3 februari 2004 00:02 schreef Speed1971 het volgende:
Geef die joint eens aan mij!
[Dit bericht is gewijzigd door Speed1971 op 03-02-2004 00:12]
quote:mwah,hoeft niet hoor
Op dinsdag 3 februari 2004 00:06 schreef Speed1971 het volgende:
Hier verder
Kampioen.
Maar Anastasiou, wtf? Ik ben het volledig met Speed1971 eens. Het is verdomd vervelend dat de ziekenboeg vol zit en dat we niet ruim in de spitsen zitten. Maar subtoppers gaan aanschaffen om even een paar wedstrijden te overbruggen?
quote:Nou heeft hij die joint weer. Geef eens hier dat ding!
Op dinsdag 3 februari 2004 00:07 schreef ErikT het volgende:
Laatste topic waarin vermeld kan worden dat ajax bovenaan staat.
quote:Stefan Jansen is tegen een zeer aantrekkelijke prijs ook te koop
Op dinsdag 3 februari 2004 00:09 schreef Leshy het volgende:
Neuh, voor de competitie is afgelopen krijgen we hem wel volMaar Anastasiou, wtf? Ik ben het volledig met Speed1971 eens. Het is verdomd vervelend dat de ziekenboeg vol zit en dat we niet ruim in de spitsen zitten. Maar subtoppers gaan aanschaffen om even een paar wedstrijden te overbruggen?
quote:Naja komen de beloften misschien een ronde verder in het bekertoernooi van volgend seizoen. Werkelijk onvoorstelbaar! Zou bijna gaan hopen dat hij zn been breekt en een paar maanden is uitgeschakelt!
Op dinsdag 3 februari 2004 00:11 schreef F1Bas het volgende:
Hij heeft getekend voor 1,5 jaar.
quote:Sorry word van blowen altijd extreem helder van geest
Op dinsdag 3 februari 2004 00:10 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nou heeft hij die joint weer. Geef eens hier dat ding!
quote:Daarom! Hier met dat ding en neem nog een biertje die ene maakt ook niets meer uit!
Op dinsdag 3 februari 2004 00:20 schreef ErikT het volgende:[..]
Sorry word van blowen altijd extreem helder van geest
quote:Als ik blow en drink kan ik niet zo goed slapen (zaterdag 2:30 naar bed, 4:30 klaarwakker
Op dinsdag 3 februari 2004 00:23 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Daarom! Hier met dat ding en neem nog een biertje die ene maakt ook niets meer uit!
quote:Hij wordt niet afgekraakt
Op dinsdag 3 februari 2004 00:19 schreef TheGHunter het volgende:
Nu niet allemaal Yannis gaan afkraken heh. Rennen kan hij niet maar met de bal is hij geniaal. Gaan jullie dit seizoen nog een hoop lol aan beleven.
quote:Ga je ondertitel ns snel aanpassen
Op dinsdag 3 februari 2004 00:24 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hij wordt niet afgekraakt
Ajax wordt afgekraakt door mij nota bene
quote:Word je ook helder van blowen?
Op dinsdag 3 februari 2004 00:24 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hij wordt niet afgekraakt
Ajax wordt afgekraakt door mij nota bene
quote:En wat is daar dan mis mee? Ik zou het geweldig vinden om aan 2 uur slaap voldoende te hebben.
Op dinsdag 3 februari 2004 00:23 schreef ErikT het volgende:[..]
Als ik blow en drink kan ik niet zo goed slapen (zaterdag 2:30 naar bed, 4:30 klaarwakker
)
Maare nu ontopic blijven hoor
anastasiou???
quote:Anastasiou komt net van het werk
Op dinsdag 3 februari 2004 00:29 schreef Linz het volgende:
* Linz komt net van werkanastasiou???
Ajax???
quote:Ik snap de vergelijking niet?
Op dinsdag 3 februari 2004 00:39 schreef TheGHunter het volgende:
Deze transfer doet me denken aan een leuke (matige) grap op de rommelmarkt
Hij zal toch niet voor 50 cent weg zijn gegaan?
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 03-02-2004 01:10]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |