VI meldde het deze week weer, bij de beschrijving van het Oostenrijkse elftal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Trancelocator het volgende:
Haha, fantastische tekening!
[..]
Oud gerucht toch?
Precies. En Ivanschitz schijnt wel een hele leuke speler te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
VI meldde het deze week weer, bij de beschrijving van het Oostenrijkse elftal.
Doe hem mij ook maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef _Mike_ het volgende:
Toma heb je ook de versie met alleen AFCA Ajax op het bord? Ik zou hem graag als wallpaper willen instellen namelijk
Die jonko van Urbyquote:
Maar de Spurs voetballen in de PL, Ajax maar in de Eredivisiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja...
Klopt, zal m met t EK eens in de gaten houden.. Leuke versterking lijkt mij zo!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. En Ivanschitz schijnt wel een hele leuke speler te zijn.
Ik las echter wel dat Panathinaikos een optie tot koop op hem heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, zal m met t EK eens in de gaten houden.. Leuke versterking lijkt mij zo!
+ een salaris van heb ik jou daar, ik denk niet dat het haalbaar was voor Ajax hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja... Niet haalbaar voor ons, maar dat zet de prijs van Sulejmani toch weer in een heel ander daglicht (voor zover het dat al niet stond).
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja... Niet haalbaar voor ons, maar dat zet de prijs van Sulejmani toch weer in een heel ander daglicht (voor zover het dat al niet stond).
Zeker goed genoeg om bij Ajax (al dan niet op den duur) een onderscheidende rol te hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.
Hij kan dus kiezen uit Co, Henk en Marco.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las echter wel dat Panathinaikos een optie tot koop op hem heeft.
Jij hebt hem zeker nooit live zien voetballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.
Ik hou wel van de "arrogantie" van Ajax, want zo hoort hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:47 schreef devv05 het volgende:
Gefeliciteerd en geweldige OP
Volgend seizoen, gewoon weer kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |