Precies. Wordt er wel een keer gewonnen, moet het meteen weer 4-0 worden. Alsof zoiets in één keer gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
Ik had ook niet ineens verwacht dat we met 5-0 gingen winnen ofzo.
3 punten zijn 3 punten, en punten hebben we nodig. Volgend jaar maar weer mooi voetbal.
Maar dat Ajax op deze manier voetbalt tegen een ontzettend matige ploeg als Willem II is natuurlijk niet echt hoopgevend...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies. Wordt er wel een keer gewonnen, moet het meteen weer 4-0 worden. Alsof zoiets in één keer gaat.
Gimme a break. Dit hele seizoen is 'niet echt hoopgevend.'quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar dat Ajax op deze manier voetbalt tegen een ontzettend matige ploeg als Willem II is natuurlijk niet echt hoopgevend...
Ja, ze zijn duur he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn kaarten (Ajax - Inter) zijn binnen (61 p/s)
Ja, dat was inderdaad erg goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BoNi het volgende:
Ik heb vanmiddag iets gezegd over de F-Side. Bij deze neem ik dat terug. Na vandaag is mijn respect grotendeels hersteld.
Met alle respect voor de goede acties van vak 410 de laatste tijd, vandaag hebben ze kunnen kijken, luisteren, huiveren en leren van de grote (maar helaas volwassen, wijs en verstandig geworden) broer.
Vandaag liet Zuid zien hoe je op een ludieke manier je onvrede kunt tonen.
Het We are the Champions...
Het We worden kampioen....:')
Het Ajax heeft een wereldteam....:')
Het Nog een jaartje Blind.....:')
En als klap op de vuurpijl....
Het massaal inzetten van De Wave.....![]()
![]()
![]()
![]()
Over de wedstrijd zelf.....![]()
![]()
![]()
Maar goed, drie punten en twee plaatsen gestegen....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BoNi het volgende:
Ik heb vanmiddag iets gezegd over de F-Side. Bij deze neem ik dat terug. Na vandaag is mijn respect grotendeels hersteld.
Met alle respect voor de goede acties van vak 410 de laatste tijd, vandaag hebben ze kunnen kijken, luisteren, huiveren en leren van de grote (maar helaas volwassen, wijs en verstandig geworden) broer.
Vandaag liet Zuid zien hoe je op een ludieke manier je onvrede kunt tonen.
Het We are the Champions...
Het We worden kampioen....![]()
Het Ajax heeft een wereldteam....![]()
Het Nog een jaartje Blind.....![]()
En als klap op de vuurpijl....
Het massaal inzetten van De Wave.....![]()
![]()
![]()
![]()
Eén hele....?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb dan alleen de samenvatting gezien net, maar ik zag toch een leuke vorm van interactie tussen Rosenberg en Huntelaar
Inderdaad, zag er goed uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb dan alleen de samenvatting gezien net, maar ik zag toch een leuke vorm van interactie tussen Rosenberg en Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |