Precies. Wordt er wel een keer gewonnen, moet het meteen weer 4-0 worden. Alsof zoiets in één keer gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
Ik had ook niet ineens verwacht dat we met 5-0 gingen winnen ofzo.
3 punten zijn 3 punten, en punten hebben we nodig. Volgend jaar maar weer mooi voetbal.
Maar dat Ajax op deze manier voetbalt tegen een ontzettend matige ploeg als Willem II is natuurlijk niet echt hoopgevend...quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Precies. Wordt er wel een keer gewonnen, moet het meteen weer 4-0 worden. Alsof zoiets in één keer gaat.
Gimme a break. Dit hele seizoen is 'niet echt hoopgevend.'quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar dat Ajax op deze manier voetbalt tegen een ontzettend matige ploeg als Willem II is natuurlijk niet echt hoopgevend...
Ja, ze zijn duur he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn kaarten (Ajax - Inter) zijn binnen (61 p/s)
Ja, dat was inderdaad erg goedquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BoNi het volgende:
Ik heb vanmiddag iets gezegd over de F-Side. Bij deze neem ik dat terug. Na vandaag is mijn respect grotendeels hersteld.
Met alle respect voor de goede acties van vak 410 de laatste tijd, vandaag hebben ze kunnen kijken, luisteren, huiveren en leren van de grote (maar helaas volwassen, wijs en verstandig geworden) broer.
Vandaag liet Zuid zien hoe je op een ludieke manier je onvrede kunt tonen.
Het We are the Champions...
Het We worden kampioen....:')
Het Ajax heeft een wereldteam....:')
Het Nog een jaartje Blind.....:')
En als klap op de vuurpijl....
Het massaal inzetten van De Wave.....![]()
![]()
![]()
![]()
Over de wedstrijd zelf.....![]()
![]()
![]()
Maar goed, drie punten en twee plaatsen gestegen....
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BoNi het volgende:
Ik heb vanmiddag iets gezegd over de F-Side. Bij deze neem ik dat terug. Na vandaag is mijn respect grotendeels hersteld.
Met alle respect voor de goede acties van vak 410 de laatste tijd, vandaag hebben ze kunnen kijken, luisteren, huiveren en leren van de grote (maar helaas volwassen, wijs en verstandig geworden) broer.
Het We worden kampioen....![]()
Het Ajax heeft een wereldteam....![]()
Het Nog een jaartje Blind.....![]()
![]()
![]()
![]()
Eén hele....?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb dan alleen de samenvatting gezien net, maar ik zag toch een leuke vorm van interactie tussen Rosenberg en Huntelaar
Inderdaad, zag er goed uit.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb dan alleen de samenvatting gezien net, maar ik zag toch een leuke vorm van interactie tussen Rosenberg en Huntelaar
Waarom wil je zo graag van hem af? Dit seizoen is toch al verloren, en je weet dat er voor volgend jaar al spelers worden gehaald. Het zou een totaal debiel beleid zijn om als je een nieuw team opbouwt, om dan van trainer te veranderen die samen met van Geel dat nieuwe beleid heeft uitgestippeld. Verder kent Blind alle spelers van de A1 goed, wat de doorstroming bevordert.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BoNi het volgende:
Het Nog een jaartje Blind.....:')
En lees nou mijn hele post eens in plaats van alleen dat één zinnetje...quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Fonzarelli het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag van hem af? Dit seizoen is toch al verloren, en je weet dat er voor volgend jaar al spelers worden gehaald. Het zou een totaal debiel beleid zijn om als je een nieuw team opbouwt, om dan van trainer te veranderen die samen met van Geel dat nieuwe beleid heeft uitgestippeld. Verder kent Blind alle spelers van de A1 goed, wat de doorstroming bevordert.
Blind vond het minder mooi, die gaf het publiek maar weer eens de schuld van het slechte spel vandaag.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef J.P. het volgende:
In de samenvatting leek het inderdaad nog wel wat, maar over de gehele wedstrijd was het gewoon dramatisch.
Maar inderdaad niet zeuren, 3 punten zijn binnen.
En al die cynische liedjes waren echt mooi
Heeft ie serieus lopen zeiken?!? Het zal godverdomme eens aan hemzelf liggen!quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Blind vond het minder mooi, die gaf het publiek maar weer eens de schuld van het slechte spel vandaag.
Het ligt altijd aan het publiek, de arbitrage, de spelers, de doelpaal, of aan de grasmat maar gelukkig nooit aan Blind zelf.
Je vergeet "Ze krijgen voetballes"quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BoNi het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik had je post gelezen, maar ik heb het dus ook niet tegen jou, maar er zijn aardig wat mensen die lopen te miauwen over de trainer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef BoNi het volgende:
[..]
En lees nou mijn hele post eens in plaats van alleen dat één zinnetje...
Zijn dat mijn woorden....???
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heeft ie serieus lopen zeiken?!? Het zal godverdomme eens aan hemzelf liggen!
quote:Danny Blind liet na afloop voor Langs de Lijn weten dat hij tevreden was over de drie punten die de ploeg heeft behaald. 'Daar gaat het in deze fase om. de eerste helft was slecht, de tweede helft iets beter.'
'Je ziet op het veld een ploeg die niet graag thuisspeelt. Want daar zit ook geen hulp. Ik zie gewoon fouten die niets met kwaliteit te maken hebben. Dat heeft te maken met het gebrek aan ondersteuning. Er is eerder de angst om geen fouten te maken' zo gaf Blind als voorbeeld over een verkeerde actie van Stekelenburg.
'Als het om thuiswedstrijden gaat hebben we de steun nodig en geen cynisme. Vertrouwen is in deze fase belangrijker dan andere zaken. het is niet voor niets dat de jongens misschien wel liever uit dan thuis spelen.'
Je wordt er toch ook echt helemaal gestoord van.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Blind vond het minder mooi, die gaf het publiek maar weer eens de schuld van het slechte spel vandaag.
Het ligt altijd aan het publiek, de arbitrage, de spelers, de doelpaal, of aan de grasmat maar gelukkig nooit aan Blind zelf.
OMG, dat meen je niet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
je meent het dus welquote:'Als het om thuiswedstrijden gaat hebben we de steun nodig en geen cynisme. Vertrouwen is in deze fase belangrijker dan andere zaken. het is niet voor niets dat de jongens misschien wel liever uit dan thuis spelen.'
Klopt, die kwam ook nog voorbij....quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:56 schreef keeper het volgende:
[..]
Je vergeet "Ze krijgen voetballes".
Ik verwacht inderdaad ook geen oogstrelend voetbal, maar inzet mogen we wel eisen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je wordt er toch ook echt helemaal gestoord van.
Als je als Ajax zijnde tegen dit dramatisch spelend Willem II niet eens normale kansen kunt creeeren dan is het wel echt dramatisch gesteld.
Als er dan op het veld in ieder geval nog gestreden wordt dan kun je het ze nog vergeven, maar er kwam echt helemaal niks uit vandaag (op enkele uitzonderingen na)....
bla blaquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
2 seconden aandacht bij de Wedstrijden voor de 410-aktie.
Meer was die domme aktie natuurlijk ook niet waard.
3 punten in de pocket en daar ben ik tegenwoordig al blij mee, ook al gaat het gepaard met nog steeds slecht voetbal
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BoNi het volgende:
Het We worden kampioen....![]()
Het Ajax heeft een wereldteam....![]()
Het Nog een jaartje Blind.....![]()
![]()
![]()
![]()
Over de wedstrijd zelf.....![]()
![]()
![]()
Maar goed, drie punten en twee plaatsen gestegen....
Ik tel 5 Ajacieden op dat lijstje.quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]
Staat Rosenberg toch mooi in het lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |