abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:21:45 #1
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34882299
pi_34882304
Ik had ook niet ineens verwacht dat we met 5-0 gingen winnen ofzo.

3 punten zijn 3 punten, en punten hebben we nodig. Volgend jaar maar weer mooi voetbal.
pi_34882332
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:23:28 #4
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34882392
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
Ik had ook niet ineens verwacht dat we met 5-0 gingen winnen ofzo.

3 punten zijn 3 punten, en punten hebben we nodig. Volgend jaar maar weer mooi voetbal.
Precies. Wordt er wel een keer gewonnen, moet het meteen weer 4-0 worden. Alsof zoiets in één keer gaat.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:23:35 #5
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34882399
tvp denk ik

AJAX
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:24:08 #6
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34882433
Resultaat is natuurlijk waar het om gaat. Dus weer een geslaagde wedstrijd.
Jawel, je keek.
pi_34882709
Netjes, nu door. Nog 12 punten te gaan.

Geen gezeik, iedereen rijk.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:32:12 #8
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_34882914
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Precies. Wordt er wel een keer gewonnen, moet het meteen weer 4-0 worden. Alsof zoiets in één keer gaat.
Maar dat Ajax op deze manier voetbalt tegen een ontzettend matige ploeg als Willem II is natuurlijk niet echt hoopgevend...
pi_34882962
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 22:32 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Maar dat Ajax op deze manier voetbalt tegen een ontzettend matige ploeg als Willem II is natuurlijk niet echt hoopgevend...
Gimme a break. Dit hele seizoen is 'niet echt hoopgevend.'
pi_34883900
Rosenberg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34884466
Mijn kaarten (Ajax - Inter) zijn binnen (61 p/s)
pi_34884830
Er hing een aardige cynische sfeer
De wave werd spontaan ingezet na de 1-0.
In ieder geval een betere reactie dan al dat gefluit.
pi_34884841
Ajax!
pi_34885113
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn kaarten (Ajax - Inter) zijn binnen (61 p/s)
Ja, ze zijn duur he.
pi_34885302
Gewonnen!
pi_34885932
Steek, wat doe je.

Als hij maar wat rustiger blijft de komende wedstrijden.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:39:09 #17
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34885937
Ik heb vanmiddag iets gezegd over de F-Side. Bij deze neem ik dat terug. Na vandaag is mijn respect grotendeels hersteld.
Met alle respect voor de goede acties van vak 410 de laatste tijd, vandaag hebben ze kunnen kijken, luisteren, huiveren en leren van de grote (maar helaas volwassen, wijs en verstandig geworden) broer.
Vandaag liet Zuid zien hoe je op een ludieke manier je onvrede kunt tonen.

Het We are the Champions...
Het We worden kampioen....
Het Ajax heeft een wereldteam....
Het Nog een jaartje Blind.....

En als klap op de vuurpijl....
Het massaal inzetten van De Wave.....

Over de wedstrijd zelf.....
Maar goed, drie punten en twee plaatsen gestegen....

[ Bericht 5% gewijzigd door BoNi op 08-02-2006 23:44:41 ]
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_34886042
Tjees, Urby blijft duidelijk zo ongelofelijk belangrijk voor de creativiteit van Ajax.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:43:58 #19
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34886106
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:39 schreef BoNi het volgende:
Ik heb vanmiddag iets gezegd over de F-Side. Bij deze neem ik dat terug. Na vandaag is mijn respect grotendeels hersteld.
Met alle respect voor de goede acties van vak 410 de laatste tijd, vandaag hebben ze kunnen kijken, luisteren, huiveren en leren van de grote (maar helaas volwassen, wijs en verstandig geworden) broer.

Het We worden kampioen....:')
Het Ajax heeft een wereldteam....:')
Het Nog een jaartje Blind.....:')

Ja, dat was inderdaad erg goed De staande ovatie na het eindsignaal had ook wel wat moey ik zeggen.

'We gaan Europa in!'
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:45:00 #20
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_34886148
Ik heb dan alleen de samenvatting gezien net, maar ik zag toch een leuke vorm van interactie tussen Rosenberg en Huntelaar
pi_34886179
quote:

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34886180
Blind wegwezen.
pi_34886187
Sarpong leuk dreigend mannetje. Who the fuck is Aissati?

Weer een pluim voor Urby .
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:46:05 #24
53851 BoNi
pi_34886189
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik heb dan alleen de samenvatting gezien net, maar ik zag toch een leuke vorm van interactie tussen Rosenberg en Huntelaar
Eén hele....?
Was trouwens een erg mooie actie, maar de aansluiting op het middenveld ontbreekt volledig...
Schitterend!
pi_34886197
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Inderdaad, zag er goed uit.
pi_34886211
Wat een bijzonder knap doelpunt.
That's all folks!
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:47:34 #27
131729 jna
pi_34886243
We hebben gewonnen, jeeeej

Maar waarom een fluitconcert nadat Stekelenburg een fout maakte?
Jawel, je keek.
pi_34886265
Stekelenburg is echt uit vorm ofzo
pi_34886270
In de samenvatting leek het inderdaad nog wel wat, maar over de gehele wedstrijd was het gewoon dramatisch.

Maar inderdaad niet zeuren, 3 punten zijn binnen.

En al die cynische liedjes waren echt mooi
pi_34886374
quote:
Het Nog een jaartje Blind.....:')
Waarom wil je zo graag van hem af? Dit seizoen is toch al verloren, en je weet dat er voor volgend jaar al spelers worden gehaald. Het zou een totaal debiel beleid zijn om als je een nieuw team opbouwt, om dan van trainer te veranderen die samen met van Geel dat nieuwe beleid heeft uitgestippeld. Verder kent Blind alle spelers van de A1 goed, wat de doorstroming bevordert.
pi_34886393
gewonnen idd, nu op naar ado
Haleloeja
pi_34886395

Staat Rosenberg toch mooi in het lijstje.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:52:01 #33
53851 BoNi
pi_34886420
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:50 schreef Fonzarelli het volgende:

[..]

Waarom wil je zo graag van hem af? Dit seizoen is toch al verloren, en je weet dat er voor volgend jaar al spelers worden gehaald. Het zou een totaal debiel beleid zijn om als je een nieuw team opbouwt, om dan van trainer te veranderen die samen met van Geel dat nieuwe beleid heeft uitgestippeld. Verder kent Blind alle spelers van de A1 goed, wat de doorstroming bevordert.
En lees nou mijn hele post eens in plaats van alleen dat één zinnetje...
Zijn dat mijn woorden....???
Schitterend!
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:52:23 #34
131729 jna
pi_34886434
ado zal nog zeer lastig worden want die staan ook flink onder druk, dus die willen ook wat laten zien. En tegen ado heeft Ajax het altijd moeilijk.
Jawel, je keek.
pi_34886519
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:48 schreef J.P. het volgende:
In de samenvatting leek het inderdaad nog wel wat, maar over de gehele wedstrijd was het gewoon dramatisch.

Maar inderdaad niet zeuren, 3 punten zijn binnen.

En al die cynische liedjes waren echt mooi
Blind vond het minder mooi, die gaf het publiek maar weer eens de schuld van het slechte spel vandaag.

Het ligt altijd aan het publiek, de arbitrage, de spelers, de doelpaal, of aan de grasmat maar gelukkig nooit aan Blind zelf.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:56:11 #36
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34886575
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:54 schreef devv05 het volgende:

[..]

Blind vond het minder mooi, die gaf het publiek maar weer eens de schuld van het slechte spel vandaag.

Het ligt altijd aan het publiek, de arbitrage, de spelers, de doelpaal, of aan de grasmat maar gelukkig nooit aan Blind zelf.
Heeft ie serieus lopen zeiken?!? Het zal godverdomme eens aan hemzelf liggen!
pi_34886582

pi_34886599
quote:
Je vergeet "Ze krijgen voetballes" .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_34886619
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:52 schreef BoNi het volgende:

[..]

En lees nou mijn hele post eens in plaats van alleen dat één zinnetje...
Zijn dat mijn woorden....???
Ik had je post gelezen, maar ik heb het dus ook niet tegen jou, maar er zijn aardig wat mensen die lopen te miauwen over de trainer.
pi_34886620
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:56 schreef Againzender het volgende:

[..]

Heeft ie serieus lopen zeiken?!? Het zal godverdomme eens aan hemzelf liggen!
quote:
Danny Blind liet na afloop voor Langs de Lijn weten dat hij tevreden was over de drie punten die de ploeg heeft behaald. 'Daar gaat het in deze fase om. de eerste helft was slecht, de tweede helft iets beter.'

'Je ziet op het veld een ploeg die niet graag thuisspeelt. Want daar zit ook geen hulp. Ik zie gewoon fouten die niets met kwaliteit te maken hebben. Dat heeft te maken met het gebrek aan ondersteuning. Er is eerder de angst om geen fouten te maken' zo gaf Blind als voorbeeld over een verkeerde actie van Stekelenburg.

'Als het om thuiswedstrijden gaat hebben we de steun nodig en geen cynisme. Vertrouwen is in deze fase belangrijker dan andere zaken. het is niet voor niets dat de jongens misschien wel liever uit dan thuis spelen.'
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 8 februari 2006 @ 23:58:54 #41
53851 BoNi
pi_34886667
quote:

[..]

Je wordt er toch ook echt helemaal gestoord van.
Als je als Ajax zijnde tegen dit dramatisch spelend Willem II niet eens normale kansen kunt creeeren dan is het wel echt dramatisch gesteld.
Als er dan op het veld in ieder geval nog gestreden wordt dan kun je het ze nog vergeven, maar er kwam echt helemaal niks uit vandaag (op enkele uitzonderingen na)....
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:01:23 #42
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34886758
Blind . Misschien moet 'ie zich eens realiseren dat dit het slechtste seizoen in jaren is voor Ajax.
2000 light years from home
pi_34886780
quote:

[..]

OMG, dat meen je niet.
quote:
'Als het om thuiswedstrijden gaat hebben we de steun nodig en geen cynisme. Vertrouwen is in deze fase belangrijker dan andere zaken. het is niet voor niets dat de jongens misschien wel liever uit dan thuis spelen.'
je meent het dus wel

Duzzz, de spelers spelen liever uit dan thuis.. leuk om te horen voor degene die elke week een kaartje kopen..

[ Bericht 40% gewijzigd door venomsnake op 09-02-2006 00:07:31 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:01:55 #44
53851 BoNi
pi_34886785
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:56 schreef keeper het volgende:

[..]

Je vergeet "Ze krijgen voetballes" .
Klopt, die kwam ook nog voorbij....
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:05:48 #45
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34886908
Wat een kutwedstrijd. Ben niet eens blij met de 3 punten, het is gewoon in en intriest dat je tegen een degradatiekandidaat maar één kans kan creëeren. Wanprestatie.
Gourmetten of steengrillen?
pi_34886909
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:58 schreef BoNi het volgende:

[..]

Je wordt er toch ook echt helemaal gestoord van.
Als je als Ajax zijnde tegen dit dramatisch spelend Willem II niet eens normale kansen kunt creeeren dan is het wel echt dramatisch gesteld.
Als er dan op het veld in ieder geval nog gestreden wordt dan kun je het ze nog vergeven, maar er kwam echt helemaal niks uit vandaag (op enkele uitzonderingen na)....
Ik verwacht inderdaad ook geen oogstrelend voetbal, maar inzet mogen we wel eisen.
Maduro had nog een aardig typerende actie, er werd een hoge bal naar de zijlijn geramd die Maduro makkelijk had kunnen verwerken maar omdat hij op z'n dooie gemak er heen huppelde werd het nog gevaarlijk ook
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:12:12 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34887123
2 seconden aandacht bij de Wedstrijden voor de 410-aktie.
Meer was die domme aktie natuurlijk ook niet waard.

3 punten in de pocket en daar ben ik tegenwoordig al blij mee, ook al gaat het gepaard met nog steeds slecht voetbal
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34887782
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 00:12 schreef golfer het volgende:
2 seconden aandacht bij de Wedstrijden voor de 410-aktie.
Meer was die domme aktie natuurlijk ook niet waard.

3 punten in de pocket en daar ben ik tegenwoordig al blij mee, ook al gaat het gepaard met nog steeds slecht voetbal
bla bla

En ik kan echt niet blij zijn als we goed wegkomen met een 1-0 winst tegen de nummer 17
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 februari 2006 @ 00:51:02 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34888047
quote:

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34889285
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:51 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]

Staat Rosenberg toch mooi in het lijstje.
Ik tel 5 Ajacieden op dat lijstje.

3 punten. Met de komende 4 wedstrijden gaan we de 5e plek zeker stellen, daar ben ik van overtuigd.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34890512
Gewoon zakelijk met 1-0 winnen. Is genoeg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:03:18 #52
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_34890637
Ik moet eerlijk zeggen dat het sinds tijden weer eens gezellig was in het stadion, of het nou cynisch was of niet, er was sfeer.
De wedstrijd was belabberd maar toch 3 punten..en die tellen...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_34890918
typische reactie van een trainer die het niet meer weet om het publiek de schuld tegen. Mogen we gvd een beetje ontevreden zijn?
Ajax!!
pi_34890971
quote:
Rosenberg ontpopt zich voor Ajax als de redder in nood

Een moment van brille en puur killersinstinct leverde Ajax in de thuiswedstrijd tegen Willem II drie kostbare punten op. Markus Rosenberg ontpopte zich in de Amsterdam ArenA als redder in nood door met een messcherpe kopbal de enige treffer van de avond te maken. De Amsterdamse aanhang wist zich verbaal wel raad met de treffer. ,,Ze krijgen voetballes'', golfde het vervolgens pesterig vanaf de tribunes. Zo werden elf brutale blauwhemden alsnog aan de kant geschoven.

Een moment van onachtzaamheid bij de thuisploeg had de ontmoeting tussen Ajax en Willem II een heel ander aanzien kunnen geven. Een terugspeelbal van Thomas Vermaelen bracht zijn keeper Maarten Stekelenburg ernstig in verlegenheid. Een (nogal) ongelukkig verwerkte bal bracht Tilburger Anouar Hadouir in kansrijke positie voor het Ajax-doel. Voor de eerste keer sinds de opening van de ArenA, zullen de Amsterdammers een onwillige graspol hebben bejubeld. De Tilburger gleed onderuit en zag zijn droomkans in rook opgaan. Kans verkeken.

De Ajacieden op het veld en tribune moesten zich tot dat moment tevreden stellen met vooral schoten op doel. Een krachtenspel waarin ook de jonge basisklant Jeffrey Sarpong zich mengde. De kleine nummer 38 aan Ajax-zijde stond zijn mannetje tegen de brutale Brabanders. De tiener kon terugzien op een verdienstelijk debuut als basisspeler. Een ‘basisdebuut’ onder verre van ideale omstandigheden.
,,Op een slechte eerste helft volgde een iets betere tweede'', keek Danny Blind terug op de wedstrijd. ,,Het doel, drie punten halen, is bereikt.'' Heel veel meer kon en wilde de Ajax-coach eigenlijk niet kwijt over de vlakke midweekse ontmoeting met Willem II, de nummer voorlaatst in de Eredivisie. Het duel zonder al te veel hoogte- of dieptepunten nodigde dan ook niet bepaald uit tot uitgebreid nabeschouwen.

Ook al niet omdat Tomás Galásek de strijd halverwege geblesseerd moest staken. De middenvelder liep een lichte verrekking op aan de hamstring. De Tsjechische aanvoerder moet daarom maximaal twee weken rust nemen. Heitinga verving Galásek het tweede bedrijf. Met de invaller in het hart van de verdediging, schoof Hedwiges Maduro door naar het middenveld. Met een aanvallendere rol voor linksback Emanuelson en de opnieuw nuttig spelende Olaf Lindenbergh als kersverse captain, nam Ajax direct het initiatief. Het bleek de inleiding op de kostbare goal van Zweedse makelij. Negen minuten na de hervatting kwam Emanuelson in balbezit, waarna de offensieve back de bal vakkundig verzond richting Rosenberg.

Een Zweedse hoofdknik later lag de bal eindelijk in het goede net. De ruim 44.000 toeschouwers kregen daarmee toch waarvoor ze waren gekomen: juichende Ajacieden.

De magere voorsprong had verstevigd kunnen, of zelfs moeten worden. Onfortuinlijk genoeg kwam Klaas Jan Huntelaar, na een prima voorbereiding van Rosenberg, nét een stapje te kort om keeper Tristan Peersman opnieuw te verslaan. Niet veel later joeg ook de mee opgestoomde rechtsback Zdenek Grygera de bal nog huizenhoog over het Tilburgse doel.

,,We hebben behoorlijk en naar onze mogelijkheden gespeeld’’, blikte Willem II-trainer Kees Zwamborn op zijn beurt terug. ,,Misschien hadden we hier vanavond zelfs een gelijkspel uit kunnen halen. Dit geeft ons in elk geval vertrouwen voor de komende weken.’’

Het vervolg bracht toch nog een mooi Ajax-moment. Vooral voor Ajacied Robbert Schilder. Het talent zag een leerzame maand, sinds zijn overheveling van Jong Ajax naar de selectie van Blind, beloond met een officieel debuut. De wissel 33 (het shirtnummer van Schilder) voor 38 (Sarpong) bezorgde eerstgenoemde zijn voorlopige hoogtepunt als Ajacied.

Wellicht inspireerde Schilders branie de Ajax-supporters tot nieuwe spreekkoren boordevol Amsterdamse humor. Na het ‘voetballes’ schalden het ‘kampioenen’ en ‘Europa in’ nog door de voetbaltempel. Spreekkoren met een prettige kwinkslag naar de realiteit. Ondanks alles: doel bereikt!
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:48:47 #55
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34891060
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:03 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het sinds tijden weer eens gezellig was in het stadion, of het nou cynisch was of niet, er was sfeer.
De wedstrijd was belabberd maar toch 3 punten..en die tellen...
Inderdaad, dat miste ik de laatste tijd. Dat lekkere cynisch gedoe als het slecht gaat. Veel leuker dan dat eeuwige gefluit.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:13:11 #56
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34891312
Ajax heeft een wereldteam!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34891313
3 punten tegen willem II is toch wel het allerminste zeg.

Ik snap echt niet dat Blind nog steeds roept we hebben geen cynisme nodig maar steun. Nee danny, we hebben een andere coach nodig. De individuele klasse van de spelers is steeds duidelijker aanwezig maar nog steeds is het geen collectief.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:25:53 #58
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34891510
quote:
"Als het om thuiswedstrijden gaat hebben we de steun nodig en geen cynisme. Vertrouwen is in deze fase belangrijker dan andere zaken. het is niet voor niets dat de jongens misschien wel liever uit dan thuis spelen."
Wegwezen dan! Als je hier al over gaat zeuren, dan ben je al helemaal niet geschikt als trainer/coach van Ajax. De supporters hadden ook enkel negatieve spreekkoren kunnen aanheffen, maar deze typische Amsterdamse humor moet te accepteren zijn.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:28:05 #59
53851 BoNi
pi_34891552
Iemand het doelpunt van Rosenberg toevallig online?
Heb nog geen samenvatting gezien.......
Schitterend!
pi_34891564
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wegwezen dan! Als je hier al over gaat zeuren, dan ben je al helemaal niet geschikt als trainer/coach van Ajax. De supporters hadden ook enkel negatieve spreekkoren kunnen aanheffen, maar deze typische Amsterdamse humor moet te accepteren zijn.
Helemaal mee eens.
Klik dan als je durft
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:38:06 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34891727
quote:
Selectie Ajax voor duel tegen FC Sprookjesbos

De Amsterdamse tv-zender AT5 weet de selectie inmiddels van de spelers die volgende week woensdag uit zullen komen in het demonstratieduel tegen FC Sprookjesbos (meer informatie). In dit duel tegen figuren uit de efteling zullen Stekelenburg, Maduro, Galásek, Sneijder, Rosenberg en Huntelaar meespelen.
Danny Blind roept de supporters op zich tijdens deze belangrijke wedstrijd op serieuze wijze achter de club te scharen, geen cynisme meer! Overigens wel een sterke selectie.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:40:53 #62
53851 BoNi
pi_34891779
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Danny Blind roept de supporters op zich tijdens deze belangrijke wedstrijd op serieuze wijze achter de club te scharen, geen cynisme meer! Overigens wel een sterke selectie.
Is die quote wel een serieus bericht MONTANA?
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:44:21 #63
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34891840
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:40 schreef BoNi het volgende:

[..]

Is die quote wel een serieus bericht MONTANA?
Jawel. Check AT5: http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=15074
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:50:54 #64
53851 BoNi
pi_34891947
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Jawel. Check AT5: http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=15074

Sneijder niet laten meespelen in de competitie, maar wel tijdens zo'n stupide kútwedstrijd...
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:52:05 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34891967
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:50 schreef BoNi het volgende:

[..]

Sneijder niet laten meespelen in de competitie, maar wel tijdens zo'n stupide kútwedstrijd...
Sowieso slaat deze selectie nergens op, Tomás Galásek is hopeloos uit vorm, selecteer dan Urby Emanuelson of Jeffrey Sarpong.
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:59:42 #66
53851 BoNi
pi_34892157
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Sowieso slaat deze selectie nergens op, Tomás Galásek is hopeloos uit vorm, selecteer dan Urby Emanuelson of Jeffrey Sarpong.

Luister nou eens naar Blind, geen cynisme meer....

Het selecteren van Galasek is juist goed voor hem, als hij gepasseerd zou worden voor het belangrijkste duel van dit seizoen zou dit natuurlijk een enorme deuk in zijn zelfvertrouwen opleveren.
Schitterend!
pi_34892223
Die Blind moet niet zo janken zeg. Geen spreekkoren, geen fluitconcerten en OOK geen cynisme? Moeten we alles dan zo maar pikken?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:06:19 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34892317
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Die Blind moet niet zo janken zeg. Geen spreekkoren, geen fluitconcerten en OOK geen cynisme? Moeten we alles dan zo maar pikken?
Nu weet ik waarom Ajax hem heeft aangesteld als trainer/coach. Danny Blind heeft net als John Jaakke een ArenA voor ogen met alléén maar klappende bobo's, ook al staan we achtste. Iedere wedstrijd vlaggetjes, nooit gezeur, een voetbalwedstrijd als een avondje bioscoop/theater.
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:10:07 #69
53851 BoNi
pi_34892402
quote:
Ajax enkele weken zonder Tomás Galásek

9/2/2006 9 :29

Tomás Galásek moet voorlopig toekijken. De Ajax-aanvoerder hield aan de ontmoeting met Willem II een hamstringblessure over.
In de rust bleef Galásek achter in de kleedkamer. De Tsjechische middenvelder moest afhaken met een lichte verrekking van zijn hamstring. Voor het herstel staat zo'n twee weken, zodat hij waarschijnlijk de wedstrijden tegen ADO Den Haag en RBC Roosendaal moet missen.
Persoonlijk vind ik dit (voor Ajax) niet zo heel vervelend...
Galasek is zeker belangrijk geweest voor Ajax, maar de laatste weken heeft hij op zijn zachtst gezegd een mindere periode.
Schitterend!
pi_34892432
Ja, daar lijkt het wel op.

Komop zeg, je publiek staat er in weer en wind om redelijk voetbal te zien, niet om Ajax tegen Willem2 maar liefst 1 kans te creeren...

Om over de stand maar te zwijgen, of 2 keer verliezen van f'noord.. of 1-4 klop van Utrecht. Wat DENKEN ze dan bij Ajax, dat we dat leuk vinden allemaal??
Get woke, go broke!
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:21:35 #71
131729 jna
pi_34892689
hebben ze serieus verloren van fc sprookjesbos vorige keer?
Jawel, je keek.
pi_34892926
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:21 schreef jna het volgende:
hebben ze serieus verloren van fc sprookjesbos vorige keer?
ja kopbal van lange jan Waar hebben we het over. Ik wil Ajax terug!!!!
Ajax!!
pi_34892994
Hoe durft Blind in hemelsnaam te zeiken? Hij gaat in de eerste minuut als een chagrijnig stuk vreten op de bank zitten, zeurt wat om zich heen en schiet meteen de kleedkamer in. Hoe durf je het dan nog over aanmoediging van de supporters te hebben? Strijdlust Danny, strijdlust, niet alleen van de spelers, ook van de coach. Zit er niet bij als een zoutzak, maar ga eens wat actiever coachen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 9 februari 2006 @ 10:40:04 #74
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34893064
quote:
Sprookjeselftal vernedert Ajax

De Efteling, 14 april 2004
Ajax was woensdag speciale gast in Sprookjespark de Efteling. Beide worden door ABN AMRO worden gesponsord. De sponsor had een oefenwedstrijdje tussen de Ajacieden en het team van FC Sprookjesbos georganiseerd. De wedstrijd, om de 'Pardoes-cup', werd op sprookjesachtige wijze gewonnen door de thuisploeg.

Met de nieuwe Ajax-bus werden de Ajacieden naar het park in Kaatsheuvel gebracht. De herauten van het park begeleidden de groep naar het Carrousel Paleis, waar een heuse persconferentie was georganiseerd. De link tussen de Efteling en voetbal is helemaal niet zo vreemd, want de gastheer legde uit dat de oprichters van het park in 1932 dezelfde waren als die van de plaatselijke voetbalvereniging. Op het huidige terrein hebben vroeger drie voetbalvelden gelegen. De laatste wedstrijd werd er gespeeld in 1977.

Tijdens de persconferentie werd het de gasten duidelijk dat het niet om zomaar een wedstrijdje ging. ,,De belangen zijn groot'', aldus de gastheer. ,,Voor Ajax is het een belangrijke testcase met een nieuwe seizoen in de Champions League voor de boeg. Ook voor FC Sprookjesbos is deze wedstrijd een testcase, want als je, zoals Ajax, op een oude slof en een voetbalschoen kampioen kan worden, dan kan dat ook anders. FC Sprookjesbos wil dan ook attractiever voetbal.''

Het attractive zocht de thuisploeg vooral in de originele kledij en opstelling. Hans en Grietje, Doornroosje en de Prins, een van de zeven dwergen, de boze Wolf, de Jager en Roodkapje - Roodkiepje omdat ze in het doel stond - waren enkele van de namen die op het veld stonden. Ronald Koeman had er een zo Nederlands mogelijk team tegenover gesteld: Sander Boschker, Johnny Heitinga, Nigel de Jong, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Victor Sikora stonden in de basis; Jelle van Damme en Yakubu waren de reserves.

De wedstrijd duurde twee keer tien minuten. Vooral Grietje verraste de tegenstander met haar opvallende voetbalkwaliteiten. De Ajacieden durfden haar niet goed aan te pakken en het sprookjesfiguur maakte daar dankbaar gebruik van. De thuisploeg kwam op voorsprong. De Ajacieden hadden dit totaal niet verwacht en gaven een beetje gas. Makkelijk kregen de profs uit Amsterdam het echter niet. Yakubu presteerde het in die twintig minuten om twee keer een rode kaart te krijgen en toch door te spelen. Ook werd de Ghanees verschrikkelijk gepoort door De Dwerg, tot grote hilariteit van vooral Rafael Van der Vaart.

De thuisploeg had nog meer verrassingen in de tactiek. Doornroosje viel pardoes in slaap, op het veld, in de tweede helft. Alle Ajacieden moesten een poging wagen haar wakker te kussen. Vol overgave stortten onder andere Boschker en Van Damme in die opdracht. De Prins bleek toch de enige die in staat was de schone slaapster weer op de been te brengen.

Ook Ajax besloot de tactiek ietwat te wijzigen. Yannis Anastasiou en John O'Brien stalen het doeltje achter Roodkiepje, maar de scheidsrechters, de herauten, herstelden de situatie. Hoeveel er in het echt werd gescoord was niet belangrijk; FC Sprookjesbos won op sprookachtige wijze met 15-0 en won zo de Pardoes-Cup.

Johnny Heitinga had niet zoveel tegenstand verwacht van de sprookjesfiguren. ,,Roodkiepje heeft er best wel veel uitgehouden, en ook Grietje was best goed. En de Dwerg poortte iemand van ons. We hadden het dus best lastig en ik had wel meer dan een keer willen scoren. Maar het wilde niet.''

Na de wedstrijd genoten de Ajacieden van een buffet met een hapje en een drankje om vervolgens rond half zeven met de nieuwe bus weer huiswaarts te keren. De Ajacieden hadden genoten van de sprookjesachtige middag, de sprookjesfiguren van de toch wel historische overwinning.
Enkele foto's van deze memorabele wedstrijd:

donderdag 9 februari 2006 @ 10:42:15 #75
131729 jna
pi_34893108
Zal wel een trainingskamp voor worden gehouden dan.
Jawel, je keek.
pi_34893127
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 10:42 schreef jna het volgende:
Zal wel een trainingskamp voor worden gehouden dan.
Wedstijd van het jaar!

.
Get woke, go broke!
  donderdag 9 februari 2006 @ 11:05:19 #77
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_34893612
Rosenberg

Ajax
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_34893662
Rosenberg is iig lekker effectief de laatste tijd..

Toch jammer dan KJH niet echt de killer is nog..
Get woke, go broke!
pi_34893667
staat die linkse daar nou in zijn blote reet?
Ajax!!
pi_34893787
Het publiek viel nog wel mee gister zeg, er was aardig wat sfeer vond ik(ookal was het cynisch). Mooie goal van Markus, verder was er weinig aan maarja 3 punten is het belangrijkst nu.
pi_34894158
Weet iemand nog een goede site waar samenvattingen cq. goals van recente wedstrijden te bekijken zijn?
pi_34894222
ultrasuid.com
pi_34894279
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:31 schreef Mr.Mills het volgende:
ultrasuid.com
Dank u!
pi_34894665
Zondag, Trabelsi weer op rechtsback, Grygera en maduro centraal. De rest weer hetzelfde denk ik. Veel andere opties hebben we ook niet.
Ajax!!
pi_34894773
Maduro naar het middenveld liever, Galasek kan toch een aantal weken niet spelen en hij is echt te slecht de laatste weken. Dus dan krijgen we of Sjonnie-Grygera achterin of Vermaelen-Grygera.
pi_34894830
Ik zie liever Vermaelen achterin en dan Maduro ipv Lindenbergh.
pi_34894967
Debuut Schilder
Basisplaats Sarpong
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_34895004
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Debuut Schilder
Basisplaats Sarpong
wat ik zag van Sarpong in de samenvatting zag er wel aardig uit.
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:12:33 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34895370
Wanneer gaat Ajax werk maken van Lasse Nilsson? Die moet naar Amsterdam!
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:14:07 #90
108558 Messenga
pi_34895413
quote:
Stam komt naar Ajax om kampioen te worden
--------------------------------------------------------------------------------
9 februari 2006
De kersverse Ajax-aanwinst Jaap Stam gaat deze week in Voetbal International in op zijn overstap naar Amsterdam. De oud-international zal bij Ajax gaan spelen als centrale verdediger. "De rechter centrale verdediger in een 4-3-3-systeem", vertelt Stam. "Als het nodig is kunnen ze voor een andere positie incidenteel een beroep op me doen. Maar ik ga niet een heel jaar rechtsback spelen. Verder wordt van mij verwacht dat ik mijn ervaring aanwend, praat met spelers, ze stimuleer en probeer te helpen. De jonge Ajax-groep heeft ervaring en een sturende hand nodig."

Toch moet zijn rol als mentor van de jonge Ajacieden niet op voorhand worden overschat. "Je moet mij niet zien als een praatpaal die van begin tot eind op vol volume staat. Ik probeer vooral te helpen door het voortouw te nemen op het veld. Ik ga in eerste instantie naar Ajax om te presteren. Ik heb geen zin de komende twee jaar mee te helpen een goed elftal op te bouwen dat in het seizoen daarop leuk kampioen wordt. In de twee jaar dat ik bij Ajax onder contract sta wil ik een keer een kampioenschap binnenhalen."

Ondanks het feit dat hij al speelde voor clubs als PSV, Manchester United, Lazio Roma en AC Milan is Stam trots op zijn overgang naar Ajax. "Ajax is Ajax. Waar je ook komt op de wereld, iedereen krijgt een blik van herkenning bij het horen van die naam. Ik vind het wel iets hebben met je naam opgenomen te worden in zo'n grote geschiedenis. Net als alle jongens uit de buurt in Kampen was ik vroeger voor Ajax. Ik was een groot fan van Robbie de Wit, ik vond het een wereldvoetballer. Een overgang naar Amsterdam past ook wel bij mijn karakter, weer een nieuwe start. Er moet een nieuw elftal worden opgebouwd, dat geeft ook mij een prikkel."

De robuuste verdediger hoopt dat de lef en branie volgend seizoen bij Ajax terugkeren. "Wat mij verbaast is dat ik hoor dat spelers van Ajax onzeker zijn. Brutaal zijn, lef tonen, dat is voor mij juist Ajax. Bij het strafschopgebied van de tegenstander moet je acties dúrven maken. En als het mislukt de volgende keer wéér die actie maken. Balverlies hoort nu eenmaal bij voetbal, daardoor moet je je niet laten blokkeren. Misschien kan mijn komst daartoe bijdragen; dat spelers het gevoel krijgen dat ze iets mogen met een bal. Je moet meer uitgaan van eigen kracht, gewoon lekker voetballen."

Opvallend is dat Stam nog niet gesproken heeft met Ajax-trainer Danny Blind. De routinier ziet dat niet als een probleem. "Ik heb nog met Blind samengespeeld in het Nederlands Elftal. Hij weet wat hij aan mij heeft. En ik weet wat ik bij Ajax kan verwachten. Of Blind volgend seizoen nog hoofdtrainer van Ajax is? Dat weet je nooit in de voetballerij."
pi_34895472
Jaap
In Southern Sun
pi_34895529
Mooi stukje, Hopen dat hij het idd een beetje waar kan maken .
Get woke, go broke!
pi_34895534
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
pi_34895562
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:01 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

wat ik zag van Sarpong in de samenvatting zag er wel aardig uit.
Hij kreeg alleen te weinig de bal, hij deed wat aardige dingen maar was soms redelijk ongelukkig.
pi_34895590
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij kreeg alleen te weinig de bal, hij deed wat aardige dingen maar was soms redelijk ongelukkig.
Tja, de tijd dat Ajax talenten in een gesmeerd elftal terecht komen en vaak ook scoren bij hun debuut is ver achter ons .
Get woke, go broke!
pi_34895594
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:12 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom moet hij naar Ajax volgens jou?
That's all folks!
pi_34895644
Montana, ga eens smilies gebruiken...
Klik dan als je durft
pi_34895654
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Rosenberg doet het uitstekend toch
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:25:47 #99
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34895765
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij heeft de uitstraling van een Ajacied.

Maar de opmerking was cynisch/sarcastisch/ironisch bedoeld, zoals Suijk al meldt.

Een paar goede wedstrijden zorgen er al voor dat een speler in verband wordt gebracht met Ajax, zie bijvoorbeeld Julian Jenner, dus ik had wel verwacht dat men het wel zou zien zitten in Lasse Nilsson.
pi_34895818
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 11:53 schreef Jasza het volgende:
Maduro naar het middenveld liever, Galasek kan toch een aantal weken niet spelen en hij is echt te slecht de laatste weken. Dus dan krijgen we of Sjonnie-Grygera achterin of Vermaelen-Grygera.
Dat bedoelde ik ook. Heb ik dat echt getikt? Ja verrek

--------------Stekel-----------------

Trabelsi-Grygera-Vermaelen-Urby

--------Maduro------LIndenbergh

---------------Sarpong---------------

Rosales-----Huntelaar-----------Rosenberg
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:27:45 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34895829
Gewoon halen die gast, beetje de AC Milan taktiek, zitten ze bij ons op de bank, kunnen ze niet scoren tegen ons .
Get woke, go broke!
pi_34895853
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij heeft de uitstraling van een Ajacied.

Maar de opmerking was cynisch/sarcastisch/ironisch bedoeld, zoals Suijk al meldt.

Een paar goede wedstrijden zorgen er al voor dat een speler in verband wordt gebracht met Ajax, zie bijvoorbeeld Julian Jenner, dus ik had wel verwacht dat men het wel zou zien zitten in Lasse Nilsson.
zou Shota niks zijn?
Ajax!!
pi_34895874
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon halen die gast, beetje de AC Milan taktiek, zitten ze bij ons op de bank, kunnen ze niet scoren tegen ons .
We moeten ook niet meer tegen ze
In Southern Sun
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:29:26 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34895891
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

We moeten ook niet meer tegen ze
Dit jaar niet meer .
Get woke, go broke!
pi_34895909
Trouwens, waren Vd Lem en Krol er gister wel? Volgens iemand heeft ie ze niet gezien, zullen wel bij een speler zijn gaan kijken ofzo
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:35:15 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34896074
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, waren Vd Lem en Krol er gister wel? Volgens iemand heeft ie ze niet gezien, zullen wel bij een speler zijn gaan kijken ofzo
Die zullen dan wel bij Fiorentina - Internazionale (2-1) gezeten hebben.
pi_34896309
klein tvptje
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:48:44 #108
53851 BoNi
pi_34896457
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die zullen dan wel bij Fiorentina - Internazionale (2-1) gezeten hebben.
Bij Fiorentina schijnt een erg goede keeper onder contract te staan
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:53:40 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34896623
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef BoNi het volgende:

[..]

Bij Fiorentina schijnt een erg goede keeper onder contract te staan
Maarten Stekelenburg hield gisteren ook de nul en Bogdan Lobont niet.
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:57:12 #110
82589 S-Two
barba macacu
pi_34896741
Stekelenburg zit idd niet echt lekker in z'n vel, hopen dat dat gauw weer beter wordt.
Het voetbal was idd weer diep triets, maar goed de 3 punten zijn binnen, en daar gaat het op dit moment gewoon om. Frustrerend trouwens om PSV en Feyenoord gister weer slecht te zien spelen, maar op het laatst wel gewoon weer winnen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:03:02 #111
53851 BoNi
pi_34896949
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef S-Two het volgende:
Stekelenburg zit idd niet echt lekker in z'n vel, hopen dat dat gauw weer beter wordt.
Het voetbal was idd weer diep triets, maar goed de 3 punten zijn binnen, en daar gaat het op dit moment gewoon om. Frustrerend trouwens om PSV en Feyenoord gister weer slecht te zien spelen, maar op het laatst wel gewoon weer winnen.
Gezien de tegenstanders van zowel PSV als Feyenoord moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar voor deze keer niet zo heel veel moeite mee had....
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:07:21 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34897103
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Gezien de tegenstanders van zowel PSV als Feyenoord moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar voor deze keer niet zo heel veel moeite mee had....
Inderdaad, we moeten niet naar PSV en Feyenoord kijken, maar naar onze concurrentie.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:09:01 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34897173
Eigenlijk maakt het geen zak uit hoor, we kunnen nu wel keihard gaan hopen dat we 5e worden. En dan? MET DIT ELFTAL?? Word je er in twee wedstrijden weer gewoon uitgeknikkerd, me winnen nauwelijks van Willem II. Laat staan van Feyenoord of AZ.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:12:02 #114
53851 BoNi
pi_34897292
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk maakt het geen zak uit hoor, we kunnen nu wel keihard gaan hopen dat we 5e worden. En dan? MET DIT ELFTAL?? Word je er in twee wedstrijden weer gewoon uitgeknikkerd, me winnen nauwelijks van Willem II. Laat staan van Feyenoord of AZ.
Juist! That's the spirit...!

Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:13:15 #115
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34897335
Stam heeft nog niet met Danny Blind gepraat?

Dat is toch belachelijk, Blind zou juist degene moeten zijn die met Jaap praat over zijn toekomst.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:20:23 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34897584
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
Stam heeft nog niet met Danny Blind gepraat?

Dat is toch belachelijk, Blind zou juist degene moeten zijn die met Jaap praat over zijn toekomst.
Waarom zou DB zich bezighouden met Jaap Stam? Als Jaap stam arriveert, is DB er niet meer.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:21:53 #117
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34897649
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom zou DB zich bezighouden met Jaap Stam? Als Jaap stam arriveert, is DB er niet meer.
Laten we hopen dat Jaap vandaag dan al komt
pi_34897730
Volgens mij heeft van Geel allang een overeenkomst met Adriaanse, die gaat gewoon lopen rellen met de pers de laatste week ofzo en dan gaat ie lekker naar Ajax
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:26:31 #119
68638 Zwansen
pi_34897847
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat kun je er idd wel een beetje uit opmaken...
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:26:56 #120
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34897865
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Silenus het volgende:
Waar heb je het over? Eerste helft tegen Feyenoord ging prima, je krijgt alleen de doelpunten op de verkeerde momenten. Verder schijten die Feyenoorders, ondanks dat ze twee keer tegen ons hebben gewonnen, in hun broek om eventueel de playoffs tegen ons te spelen, we hebben niet bijster veel te verliezen. Verder werd Feyenoord gister simpelweg gedold door NEC, dus zo sterk zijn ze nou ook weer niet.

Twee wedstrijdjes goed spelen in de playoffs moet gewoon kunnen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:30:11 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34897980
Markus Rosenberg is een spits die als linksbuiten wordt opgesteld, een belachelijke keuze van DB. Tóch doet de Zweedse spits het uitstekend op die positie, nu alweer vijf wedstrijden op rij gescoord en totaal al tien doelpunten in twintig wedstrijden. Best aardig, in je eerste Ajax-seizoen.
pi_34898046
Gaat de goede kant op met Markus ja...
In Southern Sun
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:35:25 #123
82589 S-Two
barba macacu
pi_34898169
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het komt nu idd wel even goed uit, maar als je kijkt naar de eerste helft van dit seizoen. Toen speelden we soms best goed, alleen viel dat doelpunt niet wat bij PSV en Feyenoord wel gebeurt. Dat is natuurlijk ook een kwaliteit, maar daarom is het wel frustrerend.

Maar goed, maar gewoon bij de eerste 5 eindigen en dan maar daar via CL proberen te halen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34898245
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is een spits die als linksbuiten wordt opgesteld, een belachelijke keuze van DB. Tóch doet de Zweedse spits het uitstekend op die positie, nu alweer vijf wedstrijden op rij gescoord en totaal al tien doelpunten in twintig wedstrijden. Best aardig, in je eerste Ajax-seizoen.
En hij heeft aangegeven zich lekker te voelen op die positie. Hij kan het centrum in, wanneer Urby opkomt.
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:37:18 #125
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34898249
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Rosenberg is heel erg onderschat in de pers in de eerste paar wedstrijden. En had toen van Blind gewoon het vertrouwen moeten krijgen i.p.v. elke week met een andere spits tot Anastastiou aan toe te spelen. Dan stond Rosenberg nu in het topscorers lijstje.
pi_34898262
Ik heb altijd al vertrouwen in Markus gehad
Je ziet gewoon elke wedstrijd weer dingetjes die bevestigen dat hij een intrnationale topspits kan worden.
pi_34898338

Perez
pi_34898377
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:39 schreef 2Drix het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Perez
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:41:43 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34898448
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:39 schreef 2Drix het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Perez
DB mag ook al niet op deze foto staan, terwijl normaliter de trainer/coach er wel bijstaat.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:43:37 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34898534
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Rosenberg is heel erg onderschat in de pers in de eerste paar wedstrijden. En had toen van Blind gewoon het vertrouwen moeten krijgen i.p.v. elke week met een andere spits tot Anastastiou aan toe te spelen. Dan stond Rosenberg nu in het topscorers lijstje.
Nu ook wel, hoor:

Best aardig, twee spitsen van Ajax in de topscorerslijst.
pi_34898542
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

DB mag ook al niet op deze foto staan, terwijl normaliter de trainer/coach er wel bijstaat.
En Van Geel lijkt er met zijn gedachte niet bij.
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:46:27 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34898657
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Eerste helft tegen Feyenoord ging prima, je krijgt alleen de doelpunten op de verkeerde momenten. Verder schijten die Feyenoorders, ondanks dat ze twee keer tegen ons hebben gewonnen, in hun broek om eventueel de playoffs tegen ons te spelen, we hebben niet bijster veel te verliezen. Verder werd Feyenoord gister simpelweg gedold door NEC, dus zo sterk zijn ze nou ook weer niet.

Twee wedstrijdjes goed spelen in de playoffs moet gewoon kunnen.
Kom op zeg, heb je het spel gisteren gezien? Je doet net of de nederlaag tegen Feyenoord gewoon pech was. Als we niet zoveel geluk hadden gehad, stond het na 60 minuten 5-1 voor Feyenoord. We hadden helemaal niks in te brengen. Als we twee wedstrijdjes goed spelen in de play offs (die we dan moeten winnen ook nog, en zelfs dán zijn we er nog niet..) verbaast me dat zeer, want dat zouden dan de eerste goede wedstrijden van dit seizoen zijn.

Ajax wist tegen tegen het kansloze Willem II eigenlijk geen uitgespeelde kansen af te dwingen. Buiten RBC had Ajax gisteren van elke tegenstander verloren.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:48:39 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34898738
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:43 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

En Van Geel lijkt er met zijn gedachte niet bij.
Die heeft deze week nog drie belangrijke diners staan. Met Co Adriaanse, Martin Jol en Louis van Gaal.
pi_34898767
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nu ook wel, hoor:

[afbeelding]

Best aardig, twee spitsen van Ajax in de topscorerslijst.
Alleen jammer dat er maar 1 al zijn doelpunten bij ajax heeft gemaakt.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:56:07 #135
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34899024
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er maar 1 al zijn doelpunten bij ajax heeft gemaakt.
Dat is dan wel zo, maar Markus Rosenberg staat wel boven Arouna Koné, die ook bij Ajax had kunnen spelen. Volgend jaar wordt het super, naast Kenneth Perez ook Denny Landzaat nog even overnemen van AZ en de festiviteiten op het Leidseplein kunnen alvast georganiseerd worden. Het kan dan niet meer mis!

pi_34899067
*alvast vrij regelt
In Southern Sun
pi_34899110
Jammer dat we tegen de nummer 17 zowel een slecht spel als een 1-0 wegnamen .. maar goed, op naar Ado die alleen maar verlies lijdt
pi_34899330
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:58 schreef DamzkoO het volgende:
Jammer dat we tegen de nummer 17 zowel een slecht spel als een 1-0 wegnamen .. maar goed, op naar Ado die alleen maar verlies lijdt
Tot ze dus weer een keer tegenover Ajax staan
pi_34899353
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:58 schreef DamzkoO het volgende:
maar de thuiswedstrijd tegen Ajax als de mogelijkheid ziet het vertrouwen van de fans terug te winnen
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:18:43 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34899740
Een ingezonden bericht op Dapp're Strijders:
quote:
Ajax-'supporters' naar az?

Volgens Dirk Kassa Scheringa, de geldoom van az, stappen volgend seizoen allerlei Ajax-supporters over naar az. Het is de zoveelste aflevering van de soap van deze omhooggevallen geldboer. De man die mensen geld uit mensen hun portemonnee klopt en dat vervolgens in zijn kaasboerenclubje stopt, denkt blijkbaar dat hij alles in het werk moet stellen om az serieus als topclub genomen te laten worden.

Dikkie Dirk, even voor de goede orde. Een echte topclub kijkt naar zichzelf en gaat niet als een klein kind naar de ander staan wijzen. Je zou toch moeten kunnen leren van de kakkerlakken, die doen immers ook niet anders. Vandaar dat jullie nooit een topclub zullen worden, net als de kakkerlakken. Nadat je eerst als een bloedzuiger de staf en spelers van Willem II hebt leeggezogen, vind je het blijkbaar raar als men vervolgens hetzelfde bij jou doet. Naieve, domme wollen sok. Dat geeft bij jou blijkbaar kinnesinne. Zo erg zelfs dat Van Gaal 'zijn' Ajax een veeg uit de pan geeft. Remember de De Boer-saga Louis? Mondje dicht dus.

En mocht je de waarheid vertellen - wat wij betwijfelen, maar vooruit - dan wensen we je veel succes. Deze 'supporters' zijn namelijk geen echte supporters. Dit zijn nou de zogenaamde successupporters. Maar daar begrijp jij natuurlijk niks van. Dit soort 'supporters' zijn wij liever kwijt dan rijk. Deze meelopers zijn dan blijkbaar eindelijk opgerot, iets waar wij al jaren op hopen. Zij die zich aangesproken voelen: nu weg, altijd weg, nooit meer terug komen. Je bent nooit een Ajax-supporter geweest. Heb niet het lef om straks weer terug te komen als az weer gewoon op de plaats staat waar het hoort. want je bent niet meer welkom. Dat jullie het ff weten...
pi_34899966
Check die Dombo Strijders alweer eens een dom frustie stuk schrijven.

Alsof uit het de vingers komt van een 6 jarige skelter-josti.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:28:25 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34900074
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef LuukBes het volgende:
Check die Dombo Strijders alweer eens een dom frustie stuk schrijven.

Sjappie, wat snap jij niet aan het woord ingezonden?

Wat betreft Louis van Gaal heeft de schrijver van het stuk overigens wel een punt. Als trainer/coach van Barça Frank en Ronald de Boer helemaal gekmaken, waardoor beide in staking gingen en nu mekkeren over de transfer van Kenneth Perez.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:40:58 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34900527
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

ze lijken wel een beetje op elkaar
Beetje wel, hoop dat Kenneth Perez wél met de roem om kan gaan.

Mooie quote van onze nieuwe leider:
quote:
'Na vijf jaar Italië kijk je uit naar een busreis naar Kerkrade'
Jaap Stam maakt in VI duidelijk waarom de Eredivisie zo slecht nog niet is
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:47:12 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34900718
Het zou toch een mooi doel zijn als zowel Klaas-Jan als Markus dit jaar nog boven de 20 goals uit zouden weten te komen. Dat is in jaren al niet meer gebeurd. En met de komende vier wedstrijden moeten ze allebei hun goaltjes toch wel mee weten te pikken? Een paar grotere overwinningen dan 1-0 moeten er wel in zitten. En ik zie het huidige 3-4-3-met-ruit systeem dan toch best zitten.

Sarpong speelde geen wereldwedstrijd, maar ik vond het wel goed te zien dat die jongen de invulling van de 10 over de hele breedte van het veld uitvoerde. Wanneer Sneijder er speelt blijft het vaak beperkt tot een beetje links en in het midden blijven hangen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:50:35 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34900824

We staan alweer zesde, maar liefst twee plaatsen gestegen, met super-stip dus! DB
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:53:18 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34900924
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
Sjappie, wat snap jij niet aan het woord ingezonden?

Wat betreft Louis van Gaal heeft de schrijver van het stuk overigens wel een punt. Als trainer/coach van Barça Frank en Ronald de Boer helemaal gekmaken, waardoor beide in staking gingen en nu mekkeren over de transfer van Kenneth Perez.
Over de rest heeft 'ie ook gelijk. Degenen die nu wegtrekken naar Alkmaar zijn gewoon supporters die je liever kwijt dan rijk bent. En tegelijkertijd krijg je er daarvoor in de plaats mensen die ondanks een draak van een jaar graag een seizoenskaart willen hebben, wat mij betreft dus wel een prima ontwikkeling.

Veel plezier met een stadion waar in eerste instantie 13.000 man, en na verbouwing 17.000 man in kunnen. 17.000 man, dat is toch een lachertje?
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:55:59 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34901025
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

We staan alweer zesde, maar liefst twee plaatsen gestegen, met super-stip dus! DB
Sterker nog: het moet raar lopen willen we een plaats zakken komend weekend.

SC Heerenveen - Vitesse
FC Utrecht - NEC

We hoeven dus alleen maar naar boven te kijken

donderdag 9 februari 2006 @ 14:57:49 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34901076
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:55 schreef twi het volgende:

[..]

Sterker nog: het moet raar lopen willen we een plaats zakken komend weekend.

SC Heerenveen - Vitesse
FC Utrecht - NEC

We hoeven dus alleen maar naar boven te kijken

Inderdaad, met andere woorden: Danny Blind is uitstekend bezig!
pi_34901233
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

ja inderdaad. we kunnen misschien wel 4e staan volgende week! ongekend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:02:28 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34901243
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Danny Blind, wie kent 'm niet, Danny Blind Danny Blind is een echte Ajacied
pi_34901462
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef LuukBes het volgende:

echt een debiel stukje idd
quote:
want je bent niet meer welkom. Dat jullie het ff weten...
Pas op hoor.... anders zwaait er wat.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:13:01 #153
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34901602
quote:
Hedwiges Maduro sportman van Flevoland
Donderdag 9 februari, door SV, Amsterdam, 13.22u GMT+01.00, Almernu.nl

Tijdens de spetterende Flevolandse Sportverkiezingen van 2005 zijn in dee Meerpaal te Dronten de sportman, de sportvrouw, het sporttalent en de sportploeg van Flevoland 2005 gehuldigd.

Sportman van Flevoland 2005 is Hedwiges Maduro uit Almere geworden. Een van de grootste voetbaltalenten van 2005 woont in Almere! In 2005 werd Hedwiges Maduro niet alleen basisspeler van Ajax, hij werd ook nog eens opgenomen in het Nederlands Elftal. Dat Maduro in het Nederlands elftal speelt én grote progressie maakt, gaf hem een voorsprong op de andere kandidaten.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:19:57 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34901876
Highlow Communications is overigens niet echt te spreken over het statement van 410:
quote:
“Ik hoop één ding en dat is dat de mensen inzien dat het ernst is en dat we alles en iedereen nodig hebben om er bovenop te komen, ook het publiek”, Danny Blind riep dinsdag supporters op zich achter het elftal te scharen. Dat was in de competitiewedstrijd tegen degradatiekandidaat Willem II niet makkelijk, omdat Ajax zo vreselijk slecht speelde. Vak410 negeerde de oproep van Blind door de eerste 15 minuten van de wedstrijd te boycotten. De sfeerverhogers van de ArenA wilden 'duidelijk' maken dat ze de slechte wedstrijden en de lage klassering niet langer accepteerden. Daarna zorgde niet Vak410 voor sfeer en support voor het zwalkende elftal, maar de F-Side. Na de 1-0 van Markus Rosenberg zetten zij spontaan waves in en zongen ze klassiekers als We are the champions en You’ll never walk alone. Vak410 had de 15 minuten boycot voor het effect moeten laten volgen door 75 minuten gezang en steunbetuigingen. Door dat na te laten, maar wel supporters die tien minuten voor het laatste fluitsignaal de tribunes verlieten, toe te zingen dat ze “hun club in de steek lieten”, hebben ze zichzelf niet geloofwaardiger gemaakt. Ze steken Ajax daarmee beslist geen hart onder de riem.
pi_34902064
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
Highlow Communications is overigens niet echt te spreken over het statement van 410:
[..]
Tja dat onderste over "laat je club maar in de steek" vindt ik echt onzin hoor. Ze hebben hun club helemaal niet in de steek gelaten, ze waren wel allemaal in het stadion maarja sommige mensen proberen hun zorgen op een andere manier te uiten dan alleen maar fluiten.
Die mensen die 10 minuten voor tijd vertrokken, die gaan weg, terwijl vak410 er gewoon de hele wedstrijd is geweest alleen 1e kwartier niet op het vak.
AFC Ajax
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:30:08 #156
53851 BoNi
pi_34902210
Ik schreef het gisteren ook al, vak410 heeft gister van de ervaring van Zuid kunnen leren.
De actie van vak410 pakte naar mijn idee ook echt niet goed uit.
Eerst uit protest niet komen en vervolgens dezelfde liedjes zingen als altijd, waarin met name gezongen wordt over hoe goed Ajax wel niet is, dat wij de kampioenen zijn...
Ze verhogen absoluut de sfeer door hun gezang, maar ze zouden zich wat meer kunnen concentreren op de wedstrijd en op de situatie en hier wat sterker op inspelen...
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:38:55 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34902467
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:13 schreef M0NTANA het volgende:

Hedwiges Maduro sportman van Flevoland
Prijzennnnnnnnnnn kommaar kommaar kommaarrrrrrr

donderdag 9 februari 2006 @ 15:44:13 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34902636
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:38 schreef twi het volgende:

[..]

Prijzennnnnnnnnnn kommaar kommaar kommaarrrrrrr

Helemaal niet zo'n kutseizoen, we winnen de JC-schaal, Gatorade Cup en maken kans op de CL.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:45:21 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34902669
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Helemaal niet zo'n kutseizoen, we winnen de JC-schaal, Gatorade Cup en maken kans op de CL.
En we hebben de Sportman van Flevoland in de gelederen
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:45:58 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34902687
Het cynisme slaat wel door nu .
Get woke, go broke!
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:49:24 #161
68638 Zwansen
pi_34902797
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Idd, en zelfs Madrid verliest met 6-1. Het kan nog erger dus.
pi_34902832
Mischien dat Blind hem nu wel op het middenveld opstelt......
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:50:48 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34902842
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Het cynisme slaat wel door nu .
Hoe meer cynische Ajax-supporters, hoe sneller DB opstapt.
pi_34903029
Ajax is gewoon de beste! Mooi verhaaltje van Stam
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34903961
Markus
pi_34904494
Als we zo doorgaan zouden we nog best kampioen kunnen worden dit seizoen.
pi_34904514
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bullshit stukje. Er werd wel degelijk gezongen meteen na binnenkomst en de oproep van Danny Blind kwam pas nadat er al tot actie besloten was. En dan wel de cynische liedjes gaan prijzen waar DB juist over viel.

Volgens mij weet degene die dat stukje geschreven heeft bepaald niet waar ie het over heeft. Mag je volledig negeren dus.
pi_34904570
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bullshit stukje. Er werd wel degelijk gezongen meteen na binnenkomst en de oproep van Danny Blind kwam pas nadat er al tot actie besloten was. En dan wel de cynische liedjes gaan prijzen waar DB juist over viel.

Volgens mij weet degene die dat stukje geschreven heeft bepaald niet waar ie het over heeft. Mag je volledig negeren dus.
Even een vraagje. Je had het in een vorig topic over een verhaal over de verschillen tussen de F-side en vak 410. Heb je toevallig een linkje ofzo?
pi_34904675
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:33 schreef J.P. het volgende:

[..]

Even een vraagje. Je had het in een vorig topic over een verhaal over de verschillen tussen de F-side en vak 410. Heb je toevallig een linkje ofzo?
Sorry, maar weet niet over welk verhaal je het hebt. Grootste verschil is dat F-side Engels georienteerd is en 410 Italiaans. En natuurlijk de volwassenheid. F-side bestaat al veel langer en de gemiddelde leeftijd ligt hoger. Denk dat de gemiddelde leeftijd in 410 een jaar of 21 is.
pi_34904727
Bestaat de Fside nog dan?? Ik hoor ze nooit....
Houd van een lijntje.
pi_34905010
Heerlijk dat cynisme.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34905056
Kenneth Perez
pi_34905108
quote:
Rosenberg voelt zich goed als linksbuiten
Gepost op 09-02-2006 14:59 door Gino Ninaber - Bron: voetbalprimeur

Ajax-aanvaller Marcus Rosenberg bewijst eindelijk waarom Ajax hem zo graag wilde hebben. De Zweed voelt zich op de linkerflank als een vis in het water. De international scoorde in de afgelopen vijf wedstrijden en is als een van de weinige Ajacieden in vorm.

"Al vijf wedstrijden op rij, ja. Ik ben blij dat we vandaag scoren én winnen. Ik heb het naar mijn zin op de linkerflank. Ik speelde weliswaar niet goed, maar Rosales had een paar goede voorzetten en Emanuelson vanaf de andere kant, waardoor ik in de zestien kon komen. Op die manier bevalt de positie mij wel", verklaarde Rosenberg tegenover Novum.

Sinds Ajax in de winterstop Klaas Jan Huntelaar als spits naar Amsterdam haalde, is de Zweed 'veroordeeld' tot de linksbuiten positie.
Markus
pi_34905294
Komt mischien omdat hij nauwelijks op linksbuiten speelt...
Houd van een lijntje.
pi_34905468
heb ik geen problemen mee hoor
zo heeft Emanuelson ook de ruimte.
pi_34905511
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
heb ik geen problemen mee hoor
zo heeft Emanuelson ook de ruimte.
Idd, gister kwam daar ook het meeste gevaar door en de goal tegen Feyenoord was daar ook een voorbeeld van
pi_34905518
Ik zie er liever een echte linksbuiten, desnoods uit de jeugd.
Houd van een lijntje.
pi_34905540
quote:
maar Rosales had een paar goede voorzetten
pi_34905568
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Erwtensoep het volgende:
ja ik ook maar dat is nogal lastig. in de jeugd loopt er ook geen rond volgens mij.
pi_34905597
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ja 2 goede van de 12 ofzo
pi_34905619
Goossens, Boerighter
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:58:26 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905653
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja ik ook maar dat is nogal lastig. in de jeugd loopt er ook geen rond volgens mij.
Michael Goossens en Derk Boerrigter wellicht in de toekomst, nu nog niet.

Maar volgend seizoen hebben we Kenneth Perez, Nicolae Mitea en wellicht Lasse Nilsson?
pi_34905699
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja en Rosenberg als 10
pi_34905722
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja en Rosenberg als 10
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34905747
quote:

[..]

Ja en Rosenberg als 10
pi_34905760
Schilder is toch een centrale verdediger, nietwaar?
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:01:36 #187
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905774
quote:

[..]

Ja en Rosenberg als 10
Markus Rosenberg is géén tien en zal dat ook niet worden ook, volgend seizoen heb je Kenneth Perez en Wesley Sneijder voor die positie. Daarbij is Markus Rosenberg juist een speler die goed is als hij in de diepte wordt aangespeeld, niet als hij het spel moet verdelen.
pi_34905809
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Michael Goossens en Derk Boerrigter wellicht in de toekomst, nu nog niet.

Maar volgend seizoen hebben we Kenneth Perez, Nicolae Mitea en wellicht Lasse Nilsson?
Michael Goossens . Heeft ie z'n naam veranderd?
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:03:05 #189
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905819
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef zjroentje het volgende:
Daar kan hij spelen, maar dan niet als mandekker. In Jong Ajax speelt hij vaak op het middenveld.
pi_34905830
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef zjroentje het volgende:
ja een echte ajax 4 als ik me niet vergis.
pi_34905839
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daar kan hij spelen, maar dan niet als mandekker. In Jong Ajax speelt hij vaak op het middenveld.
Ah, ok. Dan begrijp ik die wissel ietsje beter.
pi_34905901
Voor wat het waard is trouwens, volgens iemand op Ajax Netwerk wordt 1 maart bekend dat Jenner Ajacied wordt. Contract voor 5 jaar, som van 3,5 miljoen euro (incl salaris enzo)
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:05:21 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905911
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

Michael Goossens . Heeft ie z'n naam veranderd?
Je hebt gelijk, is natuurlijk John Goossens.

Michael Goossens is die Belg die bij Schalke '04 speelde, even in de war.
pi_34905930
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Markus Rosenberg is géén tien en zal dat ook niet worden ook, volgend seizoen heb je Kenneth Perez en Wesley Sneijder voor die positie. Daarbij is Markus Rosenberg juist een speler die goed is als hij in de diepte wordt aangespeeld, niet als hij het spel moet verdelen.
Niet als spelverdeler, maar hij kan wel goed zijn achter Huntelaar als je mensen met goede voorzetten hebt.
pi_34905986
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Niet als spelverdeler, maar hij kan wel goed zijn achter Huntelaar als je mensen met goede voorzetten hebt.
dan liever naast 'm. niet achter 'm.
pi_34906012
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
Voor wat het waard is trouwens, volgens iemand op Ajax Netwerk wordt 1 maart bekend dat Jenner Ajacied wordt. Contract voor 5 jaar, som van 3,5 miljoen euro (incl salaris enzo)
Daar komt weer een 3e Soetaers en Sikora aan
pi_34906067
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
Veel geld zeg voor een speler die nog niks bewezen heeft.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34906096
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Veel geld zeg voor een speler die nog niks bewezen heeft.
Inclusief salaris staat erbij. Dan valt het nog wel mee hoor.
pi_34906219
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Inclusief salaris staat erbij. Dan valt het nog wel mee hoor.
Salaris voor 5 jaar zeker
pi_34906228
Salaris is niet zeker lees ik nu. Dus best kans dat de tranfersom gewoon 3,5 is. Als je zo'n bericht al wilt geloven, want dat is ook nog de vraag.
pi_34906293
Ik sta zelf open voor een transfer van Jenner naar Ajax, maar een bedrag van 3.5 miljoen vind ik wel wat gortig.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:17:41 #202
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34906386
Weer dat geJenner. Ik hoop dat van Geel toch wel zo verstandig genoeg is om in te zien dat het - voorlopig nog - echt niks is.
pi_34906447
op ajax netwerk wordt wel meer geroepen. Kan me herinneren dat er een paar zeker wisten dat Davids zou komen....
AFC Ajax
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:29:02 #204
131729 jna
pi_34906862
quote:
Steven Pienaar, Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari hoeven dit seizoen niet of nauwelijks meer op speeltijd te rekenen in de hoofdmacht van Ajax. Dat meldt Voetbal International deze week. Het drietal heeft in Amsterdam een aflopend contract en volgens trainer Danny Blind ontbreekt dan ook de noodzaak om de spelers nog langer op te stellen.

Pienaar tekende in een eerder stadium al een contract bij Borussia Dortmund. De Zuid-Afrikaan verkast komende zomer naar de club uit de Bundesliga. Toch is het opvallend dat Pienaar waarschijnlijk niet meer zal worden opgesteld, omdat hij zowel onder Blind als onder diens voorganger Ronald Koeman vrijwel altijd kon rekenen op een basisplaats.

Boukhari en Anastasiou hebben voor volgend seizoen nog geen nieuwe club gevonden. In de mogelijk laatste wedstrijd die Boukhari voor Ajax speelde, op 15 januari tegen NEC (1-1), werd de linksbuiten door een deel van de Ajax-aanhang uitgefloten.
en terecht.
Jawel, je keek.
pi_34906890
Inderdaad, gewoon dit elftal vooral laten staan. Trabelsi mag er dan eigenlijk ook niet in he maarja
pi_34907195
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:29 schreef jna het volgende:

[..]

en terecht.
Eensch
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:43:00 #207
68638 Zwansen
pi_34907282
Kom op zeg, zo ga je niet met je spelers om. Alleen omdat ze wegwillen bij een club die diep in de shit zit?
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:44:34 #208
131729 jna
pi_34907335
Nee omdat er aan de toekomst moet worden gedacht tenzij ze onmisbaar zijn (Trabelsi)
Jawel, je keek.
pi_34907352
hebben ze meerwaarde dan?
AFC Ajax
pi_34907369
Ik vind dat ze op dit moment geen van drie een basisplaats verdienen. Bovendien moet Blind nu eens een vaste basis elf kiezen, en dit lijkt een stap in die richting.
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:46:05 #211
68638 Zwansen
pi_34907380
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef Tvduijn het volgende:
hebben ze meerwaarde dan?
Blijkbaar wel, anders hadden ze niet zoveel gespeeld. (vooral Pienaar)
pi_34907437
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat je pienaar niet al te veel hebt zien spelen dit seizoen....
Houd van een lijntje.
pi_34907451
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nou van anastasiou en boukhari kan je zeker niet zeggen dat ze meerwaarde hebben en pienaar vind ik (op de rechterflank) ook geen meerwaarde hebben (op 10 krijgt sneijder logisch de voorkeur)
AFC Ajax
pi_34907498
nog eentje van dapprestrijders

[Ingezonden bericht]

Danny Blind verklaart dat de spelers niet graag thuis spelen, dat ze de steun missen van het publiek.

Ik citeer:
'Je ziet op het veld een ploeg die niet graag thuisspeelt. Want daar zit ook geen hulp. Ik zie gewoon fouten die niets met kwaliteit te maken hebben. Dat heeft te maken met het gebrek aan ondersteuning. Er is eerder de angst om geen fouten te maken'. 'Als het om thuiswedstrijden gaat hebben we de steun nodig en geen cynisme. Vertrouwen is in deze fase belangrijker dan andere zaken. het is niet voor niets dat de jongens misschien wel liever uit dan thuis spelen.'

Hier kan ik pissig om worden Danny. De spelers hebben steun nodig, begrijpelijk. Maar denk je dat de supporters geen steun van de spelers nodig hebben? Dat die niks voelen, dat ze liever fluiten dan schreeuwen en juichen? De echte supporter heeft de steun van de spelers net zo hard nodig! Het mes snijdt aan twee kanten trainer!

Danny, ik ga ook liever andere dingen doen, mijn vriendin verklaart me voor gek dat ik elke week weer naar dat 'kut Ajax' ga kijken. Kou en regen trotseer ik voor weer een klotewedstrijd van een onherkenbaar Ajax. Op mijn vrije zondag om 8 uur bij de bussen of de trein sta voor weer een uitwedstrijd. En wat krijg ik terug voor die moeite? Een wedstrijd waarin MIJN club er weer met de pet naar smijt, een wedstrijd die me weer een kater van een week bezorgt, een wedtrijd waarin Ajax MIJN Ajax niet meer is. Elke week weer die hoon van mijn collega's, steeds dezelfde vragen: 'Hoe kan dat nou?' 'Waarom ga je eigenlijk nog?'. Vragen die ik niet meer wil beantwoorden Danny!!

Houd eens op met dat zelfmedelijden en gooi dat roer eens om! Wij blijven toch wel gaan, mogen we alsjeblieft van jou en je spelers hetzelfde verwachten?

Helemaal waar vind ik, dat gezeik moet eens afgelopen zijn!
AFC Ajax
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:52:41 #215
68638 Zwansen
pi_34907590
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat je pienaar niet al te veel hebt zien spelen dit seizoen....
Daar gaat toch niet om? Beetje vreemd om nu al te zeggen dat ze dit seizoen niet meer aan spelen toekomen.
pi_34907618
Idd, heeft ie helemaal gelijk in
pi_34907657
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Daar gaat toch niet om? Beetje vreemd om nu al te zeggen dat ze dit seizoen niet meer aan spelen toekomen.
Misschien krijgen andere jongens er juist vertrouwen van
pi_34907683
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sorry, maar weet niet over welk verhaal je het hebt. Grootste verschil is dat F-side Engels georienteerd is en 410 Italiaans. En natuurlijk de volwassenheid. F-side bestaat al veel langer en de gemiddelde leeftijd ligt hoger. Denk dat de gemiddelde leeftijd in 410 een jaar of 21 is.
Hmm dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ben nu een beetje aan het kijken waar ik volgend jaar een seizoenskaart wil namelijk.
pi_34907777
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat klopt en het zal ook wel iets genuanceerder uit zijn gelegd. Dat ze in principe geen eerste keus meer zijn op hun positie. Wat ik wel kan begrijpen.
Klik dan als je durft
pi_34908550
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef J.P. het volgende:

[..]

Hmm dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ben nu een beetje aan het kijken waar ik volgend jaar een seizoenskaart wil namelijk.
Volgens mij kun je niet eens zomaar een seizoenskaart voor F-side (zuid) nemen. Maar geef zelf eens aan wat jij graag wilt dan?

Met alle respect voor de huidige F-siders die er nog zitten, maar ik denk dat weinig nieuwe (jonge) jongens daar op dit moment heen gaan. En anders is het waarschijnlijk alleen voor de naam.
pi_34908675
De f-side zit ook bijna nooit meer vol volgens mij?
pi_34908850
volgens mij wat officieel nog de F-side is (3 vakken toch) wel maar een aantal vakken ernaast niet
Fside is toch niet (meer) heel zuid 1?
AFC Ajax
pi_34908950
Van: http://dapperestrijders.web-log.nl/log/4886409

Nieuws!!!!! Ajax is in onderhandeling met 3 spelers en niet de minste: Mendieta van Middlesborough tekent waarschijnlijk voor 2 jaar bij Ajax. Verder zijn ze in onderhandeling met de rechtsback van den Borre van Anderlecht en Marek Heinz, de Tsjechische middenvelder. Bij van den Borre is de transfersom een struikelblok. Anderlecht vraagt maar liefst 10 miljoen euro voor de rechtsback terwijl ajax maar 6 miljoen euro over heeft voor de belgische back.

UPDATE!

Galasek wordt hoogst waarschijnlijk in de deal betrokken met Mendieta. Hij zal de omgekeerde richting opgaan. Naar verluidt betaalt ajax nog 1,5 miljoen euro erbij om Mendieta los te weken.
pi_34908980
Mendieta
pi_34908996
waaaat?
AFC Ajax
pi_34909012
Tja, of hij betrouwbaar is, WIE weet het? Wordt vervolgd.
pi_34909033
Lijkt me weer een broodje aap!
pi_34909052
Wel ja.

Straks komt Ronaldinho ook nog.
Klik dan als je durft
pi_34909077
Klinkt leuk
pi_34909083
Heinz!

Mên.
pi_34909088
De maker van die website zei 2 dagen geleden al dat Ajax een grote vis binnen ging halen, dus wie weet.
Houd van een lijntje.
pi_34909094
Opzich niet helemaal onmogelijk, maar het lijkt me toch stug.
pi_34909108
Het zou me niet verbazen, Mendieta speelt niet al te veel bij Boro en Boro wilde galasek wel.
pi_34909116
Mendieta zou best wel eens kunnen, dan zijn ze wel erg rigoreus bezig maar dat is zeker nodig. Heinz is zeker ook een versterking en ook wel reeel. Van den Borre lijkt me minder waarschijnlijk.
That's all folks!
pi_34909121
Het lijkt me ook lastig. Maar je weet het nooit. Wordt vervolgd.
pi_34909143
Hoe kan Galasek nu in de deal worden betrokken als hij straks transfervrij is
pi_34909153
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:40 schreef Jopiler het volgende:
Tja, of hij betrouwbaar is, WIE weet het? Wordt vervolgd.
De bron is iemand die comments plaatst op de weblog. Ik ben overtuigd.
Klik dan als je durft
pi_34909184
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Mendieta zou best wel eens kunnen, dan zijn ze wel erg rigoreus bezig maar dat is zeker nodig. Heinz is zeker ook een versterking en ook wel reeel. Vandenborre lijkt me minder waarschijnlijk.
Ach, Heinz is voor Ajax helemaal geen versterking hoor.
pi_34909203
Dus Pienaar krijgt bijna geen speelminuten meer?

Ik zie nog liever Pienaar op rechtsbuiten dan Rosales...
pi_34909216
Zou Heinz niet naar Heracles gaan?
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:46:48 #241
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34909225
ik geloof er niet zo veel van eerlijk gezegd
pi_34909268
Heinz is een speler uit de Ricky Hoogendorp-categorie. Heeft niets bij Ajax te zoeken.

Van den Borre mag mooi de strijd aan met Heitinga en Grygera.

Mendieta zal fantastisch zijn, maar is niet echt een speler wat we nodig hebben...
pi_34909277
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ach, Heinz is voor Ajax helemaal geen versterking hoor.
Vind ik wel, het is meer dat hij niet bij elke club past. Bij Ajax past hij denk ik wel erg goed.
That's all folks!
  donderdag 9 februari 2006 @ 18:48:51 #244
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34909297
Slaat nergens op. Hoe wil Ajax Tomás Galásek in een deal betrekken, terwijl deze transfervrij is aan het einde van het seizoen? Daarbij wil ik hem niet eens, veel liever Denny Landzaat, een echte Ajacied en tevens international. Marek Heinz vind ik ook maar een subtopper, waar Ajax niets mee opschiet. Anthony Vanden Borre zie ik wel zitten, heb ik hier wel eens eerder geopperd, maar lijkt mij (nog altijd) onhaalbaar.
pi_34909321
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef Jopiler het volgende:
Van: http://dapperestrijders.web-log.nl/log/4886409

Nieuws!!!!! Ajax is in onderhandeling met 3 spelers en niet de minste: Mendieta van Middlesborough tekent waarschijnlijk voor 2 jaar bij Ajax. Verder zijn ze in onderhandeling met de rechtsback van den Borre van Anderlecht en Marek Heinz, de Tsjechische middenvelder. Bij van den Borre is de transfersom een struikelblok. Anderlecht vraagt maar liefst 10 miljoen euro voor de rechtsback terwijl ajax maar 6 miljoen euro over heeft voor de belgische back.

UPDATE!

Galasek wordt hoogst waarschijnlijk in de deal betrokken met Mendieta. Hij zal de omgekeerde richting opgaan. Naar verluidt betaalt ajax nog 1,5 miljoen euro erbij om Mendieta los te weken.
Broodje aap, dat moet wel. Anders zet Van Geel zich voor gek met het voornemen 'meer een Nederlands team' te creeeren.

Bovendien zegt dapperestrijders alleen
quote:
Bronnen binnen Ajax melden dat Ajax in gesprek is met de zaakwaarnemer van een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Wie de speler in kwestie is wil men niet mededelen, wel dat het om een internationaal bekende naam gaan....

UPDATE: Als de berichten kloppen zal Ajax het seizoen 2006/2007 ingaan als de gedoodverfde titelkandidaat....
Een bezoeker van die weblog heeft daar op gereageerd met de quotes die Jopiler hier heeft neergekwakt, maar aangezien die bezoeker er geen bron bij heeft gezet, kan het net zo goed een bron van het niveau voetbalzone zijn.
pi_34909330
edit.
pi_34909348
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou Heinz niet naar Heracles gaan?
Heinz is bij veel mindere clubs door de mand gevallen. Monchengladbach o.a.

Te slecht voor Ajax en het schijnt een zeurkous te zijn. Dat kan de groep ook niet echt gebruiken.
The gum you like, is coming back in style.
pi_34909351
Agh het kan toch dat Galasek naar Boro gaat en dat Ajax dan mendieta koopt, niet echt een deal maarja. Het zijn geruchten he, we wachten af
pi_34909375
Mendieta is ook geen schim meer van wat ie bij Valencia was
pi_34909422
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Misschien ligt dat ook meer aan boro en de engelse competitie, dat is geen competitie voor hem.
pi_34909435
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Volgens mij is die mentaal niet zo heel sterk. Enorm potentieel, maar geen rendement de laatste jaren.
pi_34909465
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Volgens mij is die mentaal niet zo heel sterk. Enorm potentieel, maar geen rendement de laatste jaren.
Nou dat komt dan wel goed. Ajax is bij uitstek de club waar spelers die een fijn werk-klimaat nodig hebben, goed renderen.
Klik dan als je durft
pi_34909513
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Misschien ligt dat ook meer aan boro en de engelse competitie, dat is geen competitie voor hem.
Lazio, Barca?
pi_34909536
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Nou dat komt dan wel goed. Ajax is bij uitstek de club waar spelers die een fijn werk-klimaat nodig hebben, goed renderen.
Precies.
pi_34909576
Ach ja, ik ben de bron niet
Wacht maar rustig af, we zien wel wat er waar van is.
pi_34909616
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:54 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Lazio, Barca?
Klopt. Daarom denk ik dus een mentale kwestie. Net als De La Pena nooit bij Barcelona had mogen vertrekken. Dat zijn kinderen van de club.
En Hierro bij Real.
pi_34909650
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef Jopiler het volgende:
Ach ja, ik ben de bron niet
Wacht maar rustig af, we zien wel wat er waar van is.
Ja idd, als het waar is is het mooi meegenomen anders is het gewoon een kut gerucht
pi_34909793

Dat gelooft niemand
In Southern Sun
pi_34909830
Wat een kolder zeg...
pi_34909962
Trouwens NOS zegt dat er 45.000 man waren en kranten enzo zeggen 30.000? Wat is het nou, volgens mij zat het toch aardig vol
pi_34910067
30.000 lijkt me zoiezo een beetje weinig?
pi_34910120
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef J.P. het volgende:
30.000 lijkt me zoiezo een beetje weinig?
Dat gebeurd alleen bij Feyenoord als ze zo'n seizoen hebben
pi_34910318
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Klopt. Daarom denk ik dus een mentale kwestie. Net als De La Pena nooit bij Barcelona had mogen vertrekken. Dat zijn kinderen van de club.
En Hierro bij Real.
De La Pena
pi_34910356
Zal er wel tussenin zitten. Denk tussen de 35.000 en 40.000. Alleen 409 en 410 waren propvol, de rest viel wel mee.
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:18:35 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34910366
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:07 schreef Jasza het volgende:
Trouwens NOS zegt dat er 45.000 man waren en kranten enzo zeggen 30.000? Wat is het nou, volgens mij zat het toch aardig vol
Volgens mij zat het er precies tussenin: 37.000. 45.000 was het iig niet, en het waren er ook meer als 30.000.
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:28:47 #266
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34910756
Mendieta is toch een aanvaller ? Waarom hem dan aantrekken, Ajax heeft al teveel aanvallers.

Laat maar, een middenvelder .
pi_34910782
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:28 schreef Merkie het volgende:
Mendieta is toch een aanvaller ? Waarom hem dan aantrekken, Ajax heeft al teveel aanvallers.
Mendieta is een middenvelder.
  donderdag 9 februari 2006 @ 19:30:16 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34910811
Ja, las het al.
pi_34911328
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef devv05 het volgende:
Zal er wel tussenin zitten. Denk tussen de 35.000 en 40.000. Alleen 409 en 410 waren propvol, de rest viel wel mee.
Mijn vak zat toch aardig vol, zag weinig lege plaatsen 2e ring achter het doel is vaak wel vol.
pi_34911432
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:17 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ja, ze zijn duur he.
Té duur
pi_34911774
Ah, iemand die op Ajax Netwerk die belachelijke rij geruchten heeft gelezen over Mendieta, Gravesen, Zenden, Rui Costa en Davids?

Daar schreef er ook één dat Jenner op 1 maart wordt gepresenteerd, voor 3,5 miljoen euro.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34912048
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:47 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Té duur
Het klinkt erg, maar gelukkig heb ik een vader die af en toe zo gek is om met zijn zoon naar (CL) wedstrijden van Ajax te gaan, en daarvoor het benodigde fortuin voor de kaartjes op de toonbank legt.
pi_34912178
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ah, iemand die op Ajax Netwerk die belachelijke rij geruchten heeft gelezen over Mendieta, Gravesen, Zenden, Rui Costa en Davids?

Daar schreef er ook één dat Jenner op 1 maart wordt gepresenteerd, voor 3,5 miljoen euro.
Zeer onlogisch tijdstip en een onwaarschijnlijk hoge prijs.
pi_34912218
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:06 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Het klinkt erg, maar gelukkig heb ik een vader die af en toe zo gek is om met zijn zoon naar (CL) wedstrijden van Ajax te gaan, en daarvoor het benodigde fortuin voor de kaartjes op de toonbank legt.
Dat is wel lekker . Ik heb een vader die voor PSV is. Dus mjah
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:24:39 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34912710
Mendieta zou een te groot risico zijn, dus dat doet Van Geel nooit. En dat zou ik ook niet doen. Zeker niet als we hem niet nodig hebben/genoeg mensen hebben op zijn positie zoals het geval is.
pi_34912762
Wel leuk samen met Juanfrán.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:27:45 #277
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34912832
Ik geloof ook niets van dat Mendieta-verhaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34912871
Heeft Mendieta nog geen koffie gedronken in Amsterdam?
www.thuisuiteten.nl
pi_34913003
Mendieta. Altijd welkom
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:32:00 #280
131729 jna
pi_34913010
Toen ie met Barcelona bij het Amsterdam tournament was deed ie het ook uitstekend in de arena
Jawel, je keek.
pi_34913077
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef jna het volgende:
Toen ie met Barcelona bij het Amsterdam tournament was deed ie het ook uitstekend in de arena
Goede maatstaf, inderdaad.
pi_34913093
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

Volgens mij kun je niet eens zomaar een seizoenskaart voor F-side (zuid) nemen. Maar geef zelf eens aan wat jij graag wilt dan?

Met alle respect voor de huidige F-siders die er nog zitten, maar ik denk dat weinig nieuwe (jonge) jongens daar op dit moment heen gaan. En anders is het waarschijnlijk alleen voor de naam.
Denk je nou echt, dat je door in vak 127 te gaan zitten je jezelf een F-sider mag noemen Dat gaat veel en veel verder dan dat. Enne Jp kijk maar is op Ajaxnetwerk forum voor de discussies
Ajax!!
pi_34913779
Ik geloof er geen zak van. Zelfs op voetbalzone staat nog niks over een eventuele komst van Mendieta.

Broodje Aahaap dus.
pi_34913828
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Nashje het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Zelfs op voetbalzone staat nog niks over een eventuele komst van Mendieta.

Broodje Aahaap dus.
Staat niet op VZ? Dan zou het wel is waar kunnen zijn
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 20:52:22 #285
108558 Messenga
pi_34913851
Als het waar is dan sta ik paf.

Tot die tijd is het ongeloofwaardig.
pi_34913880
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Staat niet op VZ? Dan zou het wel is waar kunnen zijn
O~)
pi_34915050
quote:
'Brutil Hose naar Emiraten'
Pieter Hanson | 09-02-2006 20:56:59

Wed €15 gratis bij Unibet

Brutil Hose zet zijn carriere hoogstwaarschijnlijk voort in de Verenigde Arabische Emiraten, zo meldt Het Haags Sport Portaal. Volgens zijn zaakwaarnemer Sigi Lens zit de aanvaller momenteel in het vliegtuig naar het oliestaatje.

De komende dagen zet Hose mogelijk zijn handtekening bij een nog onbekende club uit de Emiraten. Het avontuur in het Midden-Oosten betekent dat de aanvaller vertrekt bij de Haagse fusieclub Haaglandia/Winston.

Hose kwam sinds afgelopen zomer uit voor Haaglandia, maar kon niet echt imponeren. De centrumspits speelde slechts vijf competitieduels voor de ploeg van trainer John de Wolf en kreeg afgelopen zondag de rode kaart in het competitieduel tegen Tonegido/HB.

Hose geniet in de voetbalwereld vooral bekendheid door zijn periode bij Ajax. Hij leek de beoogde opvolger van Patrick Kluivert, maar kon zijn grote belofte nooit inlossen. Nadien speelde hij onder meer voor een Griekse club en in Nederland voor Sparta Rotterdam en Dordrecht '90.
Kennen jullie hem nog?
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:20:25 #288
108558 Messenga
pi_34915076
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:19 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Kennen jullie hem nog?
Wie?!

Geweldige spits was het.
pi_34915251
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:20 schreef Messenga het volgende:

[..]

Wie?!

Geweldige spits was het.
Vraag dat ff aan Dennis Hulshoff van twente
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_34915314
Blind zou hem opstellen...

Op rechtsback of zo
Houd van een lijntje.
pi_34915330
Wat een kopstoot was dat

Zo verdient een slechte voetballer toch nog veel geld...
pi_34915457
quote:
9/2/2006 - BD: Ook Ajax geinteresseerd in Dembele
(Gepost door RvN)

Volgens het Brabants Dagblad zou ook Ajax geinteresseerd zijn in de 18-jarige aanvaller Moussa Dembele. Hij komt uit de jeugdafdeling van GBA, waarmee Ajax samenwerkte. „Ik heb hem als C’tje wel eens zien spelen. Maar er glipt altijd wel iemand doorheen“, zei Zwamborn, in het verleden hoofd opleidingen bij Ajax. Ook Feyenoord, AZ, Celta de Vigo en Monaco zouden interesse hebben. Erwin Koeman bevestigde dit al namens Feyenoord. Volgens het AD heeft AZ zich inmiddels officieel gemeld voor de jonge aanvaller. Woensdag moest hij nog halverwege het duel tegen Ajax uitvallen.
pi_34915476
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:

[..]
Is hij een spits??
pi_34915502
Ja en die hebben we nog niet...
pi_34915536
Leuk! Nog 1tje, kunnen we een heel team maken van spitsen
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:34:28 #296
108558 Messenga
pi_34915688
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Jajong het volgende:
Leuk! Nog 1tje, kunnen we een heel team maken van spitsen
Ach, Boerrigter hebben we ook nog niet gezien, komt nog wel. Eerst 2e elftal denk ik.
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:34:36 #297
131729 jna
pi_34915693
zag er wel leuk uit tegen rbc maar niet echt nodig lijkt me.
Jawel, je keek.
pi_34915790
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef Jasza het volgende:

[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalsjeblieft DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAAAL Die gozer is nog niet eens goed genoeg voor WILLEM II, laat staan Ajax
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_34915814
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef ericajax het volgende:

[..]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalsjeblieft DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAAAL Die gozer is nog niet eens goed genoeg voor WILLEM II, laat staan Ajax
Wat hij zegt.
pi_34915823
Ajax gaat hem ook niet halen denk ik, ze zijn er in geinterresseerd maar waarom zouden ze hem halen
  donderdag 9 februari 2006 @ 21:38:02 #301
108558 Messenga
pi_34915868
Ajax is ook geïnteresseerd in Ronaldinho, dat zegt niks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')