abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:46:05 #211
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34907380
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef Tvduijn het volgende:
hebben ze meerwaarde dan?
Blijkbaar wel, anders hadden ze niet zoveel gespeeld. (vooral Pienaar)
pi_34907437
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat je pienaar niet al te veel hebt zien spelen dit seizoen....
Houd van een lijntje.
pi_34907451
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nou van anastasiou en boukhari kan je zeker niet zeggen dat ze meerwaarde hebben en pienaar vind ik (op de rechterflank) ook geen meerwaarde hebben (op 10 krijgt sneijder logisch de voorkeur)
AFC Ajax
pi_34907498
nog eentje van dapprestrijders

[Ingezonden bericht]

Danny Blind verklaart dat de spelers niet graag thuis spelen, dat ze de steun missen van het publiek.

Ik citeer:
'Je ziet op het veld een ploeg die niet graag thuisspeelt. Want daar zit ook geen hulp. Ik zie gewoon fouten die niets met kwaliteit te maken hebben. Dat heeft te maken met het gebrek aan ondersteuning. Er is eerder de angst om geen fouten te maken'. 'Als het om thuiswedstrijden gaat hebben we de steun nodig en geen cynisme. Vertrouwen is in deze fase belangrijker dan andere zaken. het is niet voor niets dat de jongens misschien wel liever uit dan thuis spelen.'

Hier kan ik pissig om worden Danny. De spelers hebben steun nodig, begrijpelijk. Maar denk je dat de supporters geen steun van de spelers nodig hebben? Dat die niks voelen, dat ze liever fluiten dan schreeuwen en juichen? De echte supporter heeft de steun van de spelers net zo hard nodig! Het mes snijdt aan twee kanten trainer!

Danny, ik ga ook liever andere dingen doen, mijn vriendin verklaart me voor gek dat ik elke week weer naar dat 'kut Ajax' ga kijken. Kou en regen trotseer ik voor weer een klotewedstrijd van een onherkenbaar Ajax. Op mijn vrije zondag om 8 uur bij de bussen of de trein sta voor weer een uitwedstrijd. En wat krijg ik terug voor die moeite? Een wedstrijd waarin MIJN club er weer met de pet naar smijt, een wedstrijd die me weer een kater van een week bezorgt, een wedtrijd waarin Ajax MIJN Ajax niet meer is. Elke week weer die hoon van mijn collega's, steeds dezelfde vragen: 'Hoe kan dat nou?' 'Waarom ga je eigenlijk nog?'. Vragen die ik niet meer wil beantwoorden Danny!!

Houd eens op met dat zelfmedelijden en gooi dat roer eens om! Wij blijven toch wel gaan, mogen we alsjeblieft van jou en je spelers hetzelfde verwachten?

Helemaal waar vind ik, dat gezeik moet eens afgelopen zijn!
AFC Ajax
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:52:41 #215
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34907590
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Het moge duidelijk zijn dat je pienaar niet al te veel hebt zien spelen dit seizoen....
Daar gaat toch niet om? Beetje vreemd om nu al te zeggen dat ze dit seizoen niet meer aan spelen toekomen.
pi_34907618
Idd, heeft ie helemaal gelijk in
pi_34907657
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Daar gaat toch niet om? Beetje vreemd om nu al te zeggen dat ze dit seizoen niet meer aan spelen toekomen.
Misschien krijgen andere jongens er juist vertrouwen van
pi_34907683
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef devv05 het volgende:

[..]

Sorry, maar weet niet over welk verhaal je het hebt. Grootste verschil is dat F-side Engels georienteerd is en 410 Italiaans. En natuurlijk de volwassenheid. F-side bestaat al veel langer en de gemiddelde leeftijd ligt hoger. Denk dat de gemiddelde leeftijd in 410 een jaar of 21 is.
Hmm dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ben nu een beetje aan het kijken waar ik volgend jaar een seizoenskaart wil namelijk.
pi_34907777
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat klopt en het zal ook wel iets genuanceerder uit zijn gelegd. Dat ze in principe geen eerste keus meer zijn op hun positie. Wat ik wel kan begrijpen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34908550
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef J.P. het volgende:

[..]

Hmm dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ben nu een beetje aan het kijken waar ik volgend jaar een seizoenskaart wil namelijk.
Volgens mij kun je niet eens zomaar een seizoenskaart voor F-side (zuid) nemen. Maar geef zelf eens aan wat jij graag wilt dan?

Met alle respect voor de huidige F-siders die er nog zitten, maar ik denk dat weinig nieuwe (jonge) jongens daar op dit moment heen gaan. En anders is het waarschijnlijk alleen voor de naam.
pi_34908675
De f-side zit ook bijna nooit meer vol volgens mij?
pi_34908850
volgens mij wat officieel nog de F-side is (3 vakken toch) wel maar een aantal vakken ernaast niet
Fside is toch niet (meer) heel zuid 1?
AFC Ajax
pi_34908950
Van: http://dapperestrijders.web-log.nl/log/4886409

Nieuws!!!!! Ajax is in onderhandeling met 3 spelers en niet de minste: Mendieta van Middlesborough tekent waarschijnlijk voor 2 jaar bij Ajax. Verder zijn ze in onderhandeling met de rechtsback van den Borre van Anderlecht en Marek Heinz, de Tsjechische middenvelder. Bij van den Borre is de transfersom een struikelblok. Anderlecht vraagt maar liefst 10 miljoen euro voor de rechtsback terwijl ajax maar 6 miljoen euro over heeft voor de belgische back.

UPDATE!

Galasek wordt hoogst waarschijnlijk in de deal betrokken met Mendieta. Hij zal de omgekeerde richting opgaan. Naar verluidt betaalt ajax nog 1,5 miljoen euro erbij om Mendieta los te weken.
pi_34908980
Mendieta
pi_34908996
waaaat?
AFC Ajax
pi_34909012
Tja, of hij betrouwbaar is, WIE weet het? Wordt vervolgd.
pi_34909033
Lijkt me weer een broodje aap!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34909052
Wel ja.

Straks komt Ronaldinho ook nog.
Klik dan als je durft
pi_34909077
Klinkt leuk
pi_34909083
Heinz!

Męn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34909088
De maker van die website zei 2 dagen geleden al dat Ajax een grote vis binnen ging halen, dus wie weet.
Houd van een lijntje.
pi_34909094
Opzich niet helemaal onmogelijk, maar het lijkt me toch stug.
pi_34909108
Het zou me niet verbazen, Mendieta speelt niet al te veel bij Boro en Boro wilde galasek wel.
pi_34909116
Mendieta zou best wel eens kunnen, dan zijn ze wel erg rigoreus bezig maar dat is zeker nodig. Heinz is zeker ook een versterking en ook wel reeel. Van den Borre lijkt me minder waarschijnlijk.
That's all folks!
pi_34909121
Het lijkt me ook lastig. Maar je weet het nooit. Wordt vervolgd.
pi_34909143
Hoe kan Galasek nu in de deal worden betrokken als hij straks transfervrij is
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34909153
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:40 schreef Jopiler het volgende:
Tja, of hij betrouwbaar is, WIE weet het? Wordt vervolgd.
De bron is iemand die comments plaatst op de weblog. Ik ben overtuigd.
Klik dan als je durft
pi_34909184
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Mendieta zou best wel eens kunnen, dan zijn ze wel erg rigoreus bezig maar dat is zeker nodig. Heinz is zeker ook een versterking en ook wel reeel. Vandenborre lijkt me minder waarschijnlijk.
Ach, Heinz is voor Ajax helemaal geen versterking hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34909203
Dus Pienaar krijgt bijna geen speelminuten meer?

Ik zie nog liever Pienaar op rechtsbuiten dan Rosales...
pi_34909216
Zou Heinz niet naar Heracles gaan?
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')