en terecht.quote:Steven Pienaar, Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari hoeven dit seizoen niet of nauwelijks meer op speeltijd te rekenen in de hoofdmacht van Ajax. Dat meldt Voetbal International deze week. Het drietal heeft in Amsterdam een aflopend contract en volgens trainer Danny Blind ontbreekt dan ook de noodzaak om de spelers nog langer op te stellen.
Pienaar tekende in een eerder stadium al een contract bij Borussia Dortmund. De Zuid-Afrikaan verkast komende zomer naar de club uit de Bundesliga. Toch is het opvallend dat Pienaar waarschijnlijk niet meer zal worden opgesteld, omdat hij zowel onder Blind als onder diens voorganger Ronald Koeman vrijwel altijd kon rekenen op een basisplaats.
Boukhari en Anastasiou hebben voor volgend seizoen nog geen nieuwe club gevonden. In de mogelijk laatste wedstrijd die Boukhari voor Ajax speelde, op 15 januari tegen NEC (1-1), werd de linksbuiten door een deel van de Ajax-aanhang uitgefloten.
Blijkbaar wel, anders hadden ze niet zoveel gespeeld. (vooral Pienaar)quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:44 schreef Tvduijn het volgende:
hebben ze meerwaarde dan?
Het moge duidelijk zijn dat je pienaar niet al te veel hebt zien spelen dit seizoen....quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders hadden ze niet zoveel gespeeld. (vooral Pienaar)
Nou van anastasiou en boukhari kan je zeker niet zeggen dat ze meerwaarde hebben en pienaar vind ik (op de rechterflank) ook geen meerwaarde hebben (op 10 krijgt sneijder logisch de voorkeur)quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders hadden ze niet zoveel gespeeld. (vooral Pienaar)
Daar gaat toch niet om? Beetje vreemd om nu al te zeggen dat ze dit seizoen niet meer aan spelen toekomen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat je pienaar niet al te veel hebt zien spelen dit seizoen....
Misschien krijgen andere jongens er juist vertrouwen vanquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar gaat toch niet om? Beetje vreemd om nu al te zeggen dat ze dit seizoen niet meer aan spelen toekomen.
Hmm dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Sorry, maar weet niet over welk verhaal je het hebt. Grootste verschil is dat F-side Engels georienteerd is en 410 Italiaans. En natuurlijk de volwassenheid. F-side bestaat al veel langer en de gemiddelde leeftijd ligt hoger. Denk dat de gemiddelde leeftijd in 410 een jaar of 21 is.
Dat klopt en het zal ook wel iets genuanceerder uit zijn gelegd. Dat ze in principe geen eerste keus meer zijn op hun positie. Wat ik wel kan begrijpen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar gaat toch niet om? Beetje vreemd om nu al te zeggen dat ze dit seizoen niet meer aan spelen toekomen.
Volgens mij kun je niet eens zomaar een seizoenskaart voor F-side (zuid) nemen. Maar geef zelf eens aan wat jij graag wilt dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:55 schreef J.P. het volgende:
[..]
Hmm dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben.
Ik ben nu een beetje aan het kijken waar ik volgend jaar een seizoenskaart wil namelijk.
De bron is iemand die comments plaatst op de weblog. Ik ben overtuigd.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:40 schreef Jopiler het volgende:
Tja, of hij betrouwbaar is, WIE weet het?Wordt vervolgd.
Ach, Heinz is voor Ajax helemaal geen versterking hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Mendieta zou best wel eens kunnen, dan zijn ze wel erg rigoreus bezig maar dat is zeker nodig. Heinz is zeker ook een versterking en ook wel reeel. Vandenborre lijkt me minder waarschijnlijk.
Vind ik wel, het is meer dat hij niet bij elke club past. Bij Ajax past hij denk ik wel erg goed.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, Heinz is voor Ajax helemaal geen versterking hoor.
Broodje aap, dat moet wel. Anders zet Van Geel zich voor gek met het voornemen 'meer een Nederlands team' te creeeren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:38 schreef Jopiler het volgende:
Van: http://dapperestrijders.web-log.nl/log/4886409
Nieuws!!!!! Ajax is in onderhandeling met 3 spelers en niet de minste: Mendieta van Middlesborough tekent waarschijnlijk voor 2 jaar bij Ajax. Verder zijn ze in onderhandeling met de rechtsback van den Borre van Anderlecht en Marek Heinz, de Tsjechische middenvelder. Bij van den Borre is de transfersom een struikelblok. Anderlecht vraagt maar liefst 10 miljoen euro voor de rechtsback terwijl ajax maar 6 miljoen euro over heeft voor de belgische back.
UPDATE!
Galasek wordt hoogst waarschijnlijk in de deal betrokken met Mendieta. Hij zal de omgekeerde richting opgaan. Naar verluidt betaalt ajax nog 1,5 miljoen euro erbij om Mendieta los te weken.
Een bezoeker van die weblog heeft daar op gereageerd met de quotes die Jopiler hier heeft neergekwakt, maar aangezien die bezoeker er geen bron bij heeft gezet, kan het net zo goed een bron van het niveau voetbalzone zijn.quote:Bronnen binnen Ajax melden dat Ajax in gesprek is met de zaakwaarnemer van een ervaren middenvelder uit een buitenlandse competitie. Wie de speler in kwestie is wil men niet mededelen, wel dat het om een internationaal bekende naam gaan....
UPDATE: Als de berichten kloppen zal Ajax het seizoen 2006/2007 ingaan als de gedoodverfde titelkandidaat....
Heinz is bij veel mindere clubs door de mand gevallen. Monchengladbach o.a.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Zou Heinz niet naar Heracles gaan?
Misschien ligt dat ook meer aan boro en de engelse competitie, dat is geen competitie voor hem.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Mendieta is ook geen schim meer van wat ie bij Valencia was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |