Michael Goossens en Derk Boerrigter wellicht in de toekomst, nu nog niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ik ook maar dat is nogal lastig. in de jeugd loopt er ook geen rond volgens mij.
Ja en Rosenberg als 10quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie er liever een echte linksbuiten, desnoods uit de jeugd.
quote:
Markus Rosenberg is géén tien en zal dat ook niet worden ook, volgend seizoen heb je Kenneth Perez en Wesley Sneijder voor die positie. Daarbij is Markus Rosenberg juist een speler die goed is als hij in de diepte wordt aangespeeld, niet als hij het spel moet verdelen.quote:
Michael Goossensquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Michael Goossens en Derk Boerrigter wellicht in de toekomst, nu nog niet.
Maar volgend seizoen hebben we Kenneth Perez, Nicolae Mitea en wellicht Lasse Nilsson?![]()
Daar kan hij spelen, maar dan niet als mandekker. In Jong Ajax speelt hij vaak op het middenveld.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef zjroentje het volgende:
Schilder is toch een centrale verdediger, nietwaar?
ja een echte ajax 4 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef zjroentje het volgende:
Schilder is toch een centrale verdediger, nietwaar?
Ah, ok. Dan begrijp ik die wissel ietsje beter.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar kan hij spelen, maar dan niet als mandekker. In Jong Ajax speelt hij vaak op het middenveld.
Je hebt gelijk, is natuurlijk John Goossens.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Michael Goossens. Heeft ie z'n naam veranderd?
Niet als spelverdeler, maar hij kan wel goed zijn achter Huntelaar als je mensen met goede voorzetten hebt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Markus Rosenberg is géén tien en zal dat ook niet worden ook, volgend seizoen heb je Kenneth Perez en Wesley Sneijder voor die positie. Daarbij is Markus Rosenberg juist een speler die goed is als hij in de diepte wordt aangespeeld, niet als hij het spel moet verdelen.
dan liever naast 'm. niet achter 'm.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet als spelverdeler, maar hij kan wel goed zijn achter Huntelaar als je mensen met goede voorzetten hebt.
Daar komt weer een 3e Soetaers en Sikora aanquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
Voor wat het waard is trouwens, volgens iemand op Ajax Netwerk wordt 1 maart bekend dat Jenner Ajacied wordt. Contract voor 5 jaar, som van 3,5 miljoen euro (incl salaris enzo)
Veel geld zeg voor een speler die nog niks bewezen heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
Voor wat het waard is trouwens, volgens iemand op Ajax Netwerk wordt 1 maart bekend dat Jenner Ajacied wordt. Contract voor 5 jaar, som van 3,5 miljoen euro (incl salaris enzo)
Inclusief salaris staat erbij. Dan valt het nog wel mee hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Veel geld zeg voor een speler die nog niks bewezen heeft.
Salaris voor 5 jaar zekerquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Inclusief salaris staat erbij. Dan valt het nog wel mee hoor.
en terecht.quote:Steven Pienaar, Yannis Anastasiou en Nourdin Boukhari hoeven dit seizoen niet of nauwelijks meer op speeltijd te rekenen in de hoofdmacht van Ajax. Dat meldt Voetbal International deze week. Het drietal heeft in Amsterdam een aflopend contract en volgens trainer Danny Blind ontbreekt dan ook de noodzaak om de spelers nog langer op te stellen.
Pienaar tekende in een eerder stadium al een contract bij Borussia Dortmund. De Zuid-Afrikaan verkast komende zomer naar de club uit de Bundesliga. Toch is het opvallend dat Pienaar waarschijnlijk niet meer zal worden opgesteld, omdat hij zowel onder Blind als onder diens voorganger Ronald Koeman vrijwel altijd kon rekenen op een basisplaats.
Boukhari en Anastasiou hebben voor volgend seizoen nog geen nieuwe club gevonden. In de mogelijk laatste wedstrijd die Boukhari voor Ajax speelde, op 15 januari tegen NEC (1-1), werd de linksbuiten door een deel van de Ajax-aanhang uitgefloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |