zou Shota niks zijn?quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij heeft de uitstraling van een Ajacied.![]()
Maar de opmerking was cynisch/sarcastisch/ironisch bedoeld, zoals Suijk al meldt.![]()
Een paar goede wedstrijden zorgen er al voor dat een speler in verband wordt gebracht met Ajax, zie bijvoorbeeld Julian Jenner, dus ik had wel verwacht dat men het wel zou zien zitten in Lasse Nilsson.
We moeten ook niet meer tegen zequote:Op donderdag 9 februari 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon halen die gast, beetje de AC Milan taktiek, zitten ze bij ons op de bank, kunnen ze niet scoren tegen ons.
Dit jaar niet meerquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We moeten ook niet meer tegen ze
Die zullen dan wel bij Fiorentina - Internazionale (2-1) gezeten hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, waren Vd Lem en Krol er gister wel? Volgens iemand heeft ie ze niet gezien, zullen wel bij een speler zijn gaan kijken ofzo
Bij Fiorentina schijnt een erg goede keeper onder contract te staanquote:Op donderdag 9 februari 2006 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die zullen dan wel bij Fiorentina - Internazionale (2-1) gezeten hebben.
Maarten Stekelenburg hield gisteren ook de nul en Bogdan Lobont niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bij Fiorentina schijnt een erg goede keeper onder contract te staan![]()
Gezien de tegenstanders van zowel PSV als Feyenoord moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar voor deze keer niet zo heel veel moeite mee had....quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef S-Two het volgende:
Stekelenburg zit idd niet echt lekker in z'n vel, hopen dat dat gauw weer beter wordt.
Het voetbal was idd weer diep triets, maar goed de 3 punten zijn binnen, en daar gaat het op dit moment gewoon om. Frustrerend trouwens om PSV en Feyenoord gister weer slecht te zien spelen, maar op het laatst wel gewoon weer winnen.
Inderdaad, we moeten niet naar PSV en Feyenoord kijken, maar naar onze concurrentie.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gezien de tegenstanders van zowel PSV als Feyenoord moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar voor deze keer niet zo heel veel moeite mee had....
Juist! That's the spirit...!quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk maakt het geen zak uit hoor, we kunnen nu wel keihard gaan hopen dat we 5e worden. En dan? MET DIT ELFTAL?? Word je er in twee wedstrijden weer gewoon uitgeknikkerd, me winnen nauwelijks van Willem II. Laat staan van Feyenoord of AZ.
Waarom zou DB zich bezighouden met Jaap Stam? Als Jaap stam arriveert, is DB er niet meer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
Stam heeft nog niet met Danny Blind gepraat?
Dat is toch belachelijk, Blind zou juist degene moeten zijn die met Jaap praat over zijn toekomst.
Laten we hopen dat Jaap vandaag dan al komtquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou DB zich bezighouden met Jaap Stam? Als Jaap stam arriveert, is DB er niet meer.
Dat kun je er idd wel een beetje uit opmaken...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom zou DB zich bezighouden met Jaap Stam? Als Jaap stam arriveert, is DB er niet meer.
Waar heb je het over? Eerste helft tegen Feyenoord ging prima, je krijgt alleen de doelpunten op de verkeerde momenten. Verder schijten die Feyenoorders, ondanks dat ze twee keer tegen ons hebben gewonnen, in hun broek om eventueel de playoffs tegen ons te spelen, we hebben niet bijster veel te verliezen. Verder werd Feyenoord gister simpelweg gedold door NEC, dus zo sterk zijn ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk maakt het geen zak uit hoor, we kunnen nu wel keihard gaan hopen dat we 5e worden. En dan? MET DIT ELFTAL?? Word je er in twee wedstrijden weer gewoon uitgeknikkerd, me winnen nauwelijks van Willem II. Laat staan van Feyenoord of AZ.
Het komt nu idd wel even goed uit, maar als je kijkt naar de eerste helft van dit seizoen. Toen speelden we soms best goed, alleen viel dat doelpunt niet wat bij PSV en Feyenoord wel gebeurt. Dat is natuurlijk ook een kwaliteit, maar daarom is het wel frustrerend.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef BoNi het volgende:
[..]
Gezien de tegenstanders van zowel PSV als Feyenoord moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar voor deze keer niet zo heel veel moeite mee had....
En hij heeft aangegeven zich lekker te voelen op die positie. Hij kan het centrum in, wanneer Urby opkomt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is een spits die als linksbuiten wordt opgesteld, een belachelijke keuze van DB. Tóch doet de Zweedse spits het uitstekend op die positie, nu alweer vijf wedstrijden op rij gescoord en totaal al tien doelpunten in twintig wedstrijden. Best aardig, in je eerste Ajax-seizoen.
Rosenberg is heel erg onderschat in de pers in de eerste paar wedstrijden. En had toen van Blind gewoon het vertrouwen moeten krijgen i.p.v. elke week met een andere spits tot Anastastiou aan toe te spelen. Dan stond Rosenberg nu in het topscorers lijstje.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is een spits die als linksbuiten wordt opgesteld, een belachelijke keuze van DB. Tóch doet de Zweedse spits het uitstekend op die positie, nu alweer vijf wedstrijden op rij gescoord en totaal al tien doelpunten in twintig wedstrijden. Best aardig, in je eerste Ajax-seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |