abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:27:45 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34895829
Gewoon halen die gast, beetje de AC Milan taktiek, zitten ze bij ons op de bank, kunnen ze niet scoren tegen ons .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34895853
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij heeft de uitstraling van een Ajacied.

Maar de opmerking was cynisch/sarcastisch/ironisch bedoeld, zoals Suijk al meldt.

Een paar goede wedstrijden zorgen er al voor dat een speler in verband wordt gebracht met Ajax, zie bijvoorbeeld Julian Jenner, dus ik had wel verwacht dat men het wel zou zien zitten in Lasse Nilsson.
zou Shota niks zijn?
Ajax!!
pi_34895874
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:27 schreef HeatWave het volgende:
Gewoon halen die gast, beetje de AC Milan taktiek, zitten ze bij ons op de bank, kunnen ze niet scoren tegen ons .
We moeten ook niet meer tegen ze
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:29:26 #104
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34895891
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

We moeten ook niet meer tegen ze
Dit jaar niet meer .
Get woke, go broke!
pi_34895909
Trouwens, waren Vd Lem en Krol er gister wel? Volgens iemand heeft ie ze niet gezien, zullen wel bij een speler zijn gaan kijken ofzo
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:35:15 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34896074
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:30 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, waren Vd Lem en Krol er gister wel? Volgens iemand heeft ie ze niet gezien, zullen wel bij een speler zijn gaan kijken ofzo
Die zullen dan wel bij Fiorentina - Internazionale (2-1) gezeten hebben.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34896309
klein tvptje
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:48:44 #108
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34896457
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Die zullen dan wel bij Fiorentina - Internazionale (2-1) gezeten hebben.
Bij Fiorentina schijnt een erg goede keeper onder contract te staan
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:53:40 #109
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34896623
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef BoNi het volgende:

[..]

Bij Fiorentina schijnt een erg goede keeper onder contract te staan
Maarten Stekelenburg hield gisteren ook de nul en Bogdan Lobont niet.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 9 februari 2006 @ 12:57:12 #110
82589 S-Two
barba macacu
pi_34896741
Stekelenburg zit idd niet echt lekker in z'n vel, hopen dat dat gauw weer beter wordt.
Het voetbal was idd weer diep triets, maar goed de 3 punten zijn binnen, en daar gaat het op dit moment gewoon om. Frustrerend trouwens om PSV en Feyenoord gister weer slecht te zien spelen, maar op het laatst wel gewoon weer winnen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:03:02 #111
53851 BoNi
pi_34896949
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef S-Two het volgende:
Stekelenburg zit idd niet echt lekker in z'n vel, hopen dat dat gauw weer beter wordt.
Het voetbal was idd weer diep triets, maar goed de 3 punten zijn binnen, en daar gaat het op dit moment gewoon om. Frustrerend trouwens om PSV en Feyenoord gister weer slecht te zien spelen, maar op het laatst wel gewoon weer winnen.
Gezien de tegenstanders van zowel PSV als Feyenoord moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar voor deze keer niet zo heel veel moeite mee had....
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:07:21 #112
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34897103
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Gezien de tegenstanders van zowel PSV als Feyenoord moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar voor deze keer niet zo heel veel moeite mee had....
Inderdaad, we moeten niet naar PSV en Feyenoord kijken, maar naar onze concurrentie.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:09:01 #113
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34897173
Eigenlijk maakt het geen zak uit hoor, we kunnen nu wel keihard gaan hopen dat we 5e worden. En dan? MET DIT ELFTAL?? Word je er in twee wedstrijden weer gewoon uitgeknikkerd, me winnen nauwelijks van Willem II. Laat staan van Feyenoord of AZ.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:12:02 #114
53851 BoNi
pi_34897292
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Silenus het volgende:
Eigenlijk maakt het geen zak uit hoor, we kunnen nu wel keihard gaan hopen dat we 5e worden. En dan? MET DIT ELFTAL?? Word je er in twee wedstrijden weer gewoon uitgeknikkerd, me winnen nauwelijks van Willem II. Laat staan van Feyenoord of AZ.
Juist! That's the spirit...!

Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:13:15 #115
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34897335
Stam heeft nog niet met Danny Blind gepraat?

Dat is toch belachelijk, Blind zou juist degene moeten zijn die met Jaap praat over zijn toekomst.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:20:23 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34897584
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:13 schreef Zwansen het volgende:
Stam heeft nog niet met Danny Blind gepraat?

Dat is toch belachelijk, Blind zou juist degene moeten zijn die met Jaap praat over zijn toekomst.
Waarom zou DB zich bezighouden met Jaap Stam? Als Jaap stam arriveert, is DB er niet meer.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:21:53 #117
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_34897649
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom zou DB zich bezighouden met Jaap Stam? Als Jaap stam arriveert, is DB er niet meer.
Laten we hopen dat Jaap vandaag dan al komt
Ik ben inmiddels overleden
pi_34897730
Volgens mij heeft van Geel allang een overeenkomst met Adriaanse, die gaat gewoon lopen rellen met de pers de laatste week ofzo en dan gaat ie lekker naar Ajax
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:26:31 #119
68638 Zwansen
pi_34897847
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat kun je er idd wel een beetje uit opmaken...
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:26:56 #120
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_34897865
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:09 schreef Silenus het volgende:
Waar heb je het over? Eerste helft tegen Feyenoord ging prima, je krijgt alleen de doelpunten op de verkeerde momenten. Verder schijten die Feyenoorders, ondanks dat ze twee keer tegen ons hebben gewonnen, in hun broek om eventueel de playoffs tegen ons te spelen, we hebben niet bijster veel te verliezen. Verder werd Feyenoord gister simpelweg gedold door NEC, dus zo sterk zijn ze nou ook weer niet.

Twee wedstrijdjes goed spelen in de playoffs moet gewoon kunnen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:30:11 #121
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34897980
Markus Rosenberg is een spits die als linksbuiten wordt opgesteld, een belachelijke keuze van DB. Tóch doet de Zweedse spits het uitstekend op die positie, nu alweer vijf wedstrijden op rij gescoord en totaal al tien doelpunten in twintig wedstrijden. Best aardig, in je eerste Ajax-seizoen.
pi_34898046
Gaat de goede kant op met Markus ja...
In Southern Sun
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:35:25 #123
82589 S-Two
barba macacu
pi_34898169
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:03 schreef BoNi het volgende:

[..]

Het komt nu idd wel even goed uit, maar als je kijkt naar de eerste helft van dit seizoen. Toen speelden we soms best goed, alleen viel dat doelpunt niet wat bij PSV en Feyenoord wel gebeurt. Dat is natuurlijk ook een kwaliteit, maar daarom is het wel frustrerend.

Maar goed, maar gewoon bij de eerste 5 eindigen en dan maar daar via CL proberen te halen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_34898245
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Markus Rosenberg is een spits die als linksbuiten wordt opgesteld, een belachelijke keuze van DB. Tóch doet de Zweedse spits het uitstekend op die positie, nu alweer vijf wedstrijden op rij gescoord en totaal al tien doelpunten in twintig wedstrijden. Best aardig, in je eerste Ajax-seizoen.
En hij heeft aangegeven zich lekker te voelen op die positie. Hij kan het centrum in, wanneer Urby opkomt.
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:37:18 #125
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34898249
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:30 schreef M0NTANA het volgende:
Rosenberg is heel erg onderschat in de pers in de eerste paar wedstrijden. En had toen van Blind gewoon het vertrouwen moeten krijgen i.p.v. elke week met een andere spits tot Anastastiou aan toe te spelen. Dan stond Rosenberg nu in het topscorers lijstje.
pi_34898262
Ik heb altijd al vertrouwen in Markus gehad
Je ziet gewoon elke wedstrijd weer dingetjes die bevestigen dat hij een intrnationale topspits kan worden.
pi_34898338

Perez
pi_34898377
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:39 schreef 2Drix het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Perez
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:41:43 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34898448
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:39 schreef 2Drix het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Perez
DB mag ook al niet op deze foto staan, terwijl normaliter de trainer/coach er wel bijstaat.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:43:37 #130
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34898534
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Rosenberg is heel erg onderschat in de pers in de eerste paar wedstrijden. En had toen van Blind gewoon het vertrouwen moeten krijgen i.p.v. elke week met een andere spits tot Anastastiou aan toe te spelen. Dan stond Rosenberg nu in het topscorers lijstje.
Nu ook wel, hoor:

Best aardig, twee spitsen van Ajax in de topscorerslijst.
pi_34898542
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

DB mag ook al niet op deze foto staan, terwijl normaliter de trainer/coach er wel bijstaat.
En Van Geel lijkt er met zijn gedachte niet bij.
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:46:27 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_34898657
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:26 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Eerste helft tegen Feyenoord ging prima, je krijgt alleen de doelpunten op de verkeerde momenten. Verder schijten die Feyenoorders, ondanks dat ze twee keer tegen ons hebben gewonnen, in hun broek om eventueel de playoffs tegen ons te spelen, we hebben niet bijster veel te verliezen. Verder werd Feyenoord gister simpelweg gedold door NEC, dus zo sterk zijn ze nou ook weer niet.

Twee wedstrijdjes goed spelen in de playoffs moet gewoon kunnen.
Kom op zeg, heb je het spel gisteren gezien? Je doet net of de nederlaag tegen Feyenoord gewoon pech was. Als we niet zoveel geluk hadden gehad, stond het na 60 minuten 5-1 voor Feyenoord. We hadden helemaal niks in te brengen. Als we twee wedstrijdjes goed spelen in de play offs (die we dan moeten winnen ook nog, en zelfs dán zijn we er nog niet..) verbaast me dat zeer, want dat zouden dan de eerste goede wedstrijden van dit seizoen zijn.

Ajax wist tegen tegen het kansloze Willem II eigenlijk geen uitgespeelde kansen af te dwingen. Buiten RBC had Ajax gisteren van elke tegenstander verloren.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:48:39 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34898738
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:43 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

En Van Geel lijkt er met zijn gedachte niet bij.
Die heeft deze week nog drie belangrijke diners staan. Met Co Adriaanse, Martin Jol en Louis van Gaal.
pi_34898767
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nu ook wel, hoor:

[afbeelding]

Best aardig, twee spitsen van Ajax in de topscorerslijst.
Alleen jammer dat er maar 1 al zijn doelpunten bij ajax heeft gemaakt.
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:56:07 #135
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34899024
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:49 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er maar 1 al zijn doelpunten bij ajax heeft gemaakt.
Dat is dan wel zo, maar Markus Rosenberg staat wel boven Arouna Koné, die ook bij Ajax had kunnen spelen. Volgend jaar wordt het super, naast Kenneth Perez ook Denny Landzaat nog even overnemen van AZ en de festiviteiten op het Leidseplein kunnen alvast georganiseerd worden. Het kan dan niet meer mis!

pi_34899067
*alvast vrij regelt
In Southern Sun
pi_34899110
Jammer dat we tegen de nummer 17 zowel een slecht spel als een 1-0 wegnamen .. maar goed, op naar Ado die alleen maar verlies lijdt
pi_34899330
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:58 schreef DamzkoO het volgende:
Jammer dat we tegen de nummer 17 zowel een slecht spel als een 1-0 wegnamen .. maar goed, op naar Ado die alleen maar verlies lijdt
Tot ze dus weer een keer tegenover Ajax staan
pi_34899353
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 13:58 schreef DamzkoO het volgende:
maar de thuiswedstrijd tegen Ajax als de mogelijkheid ziet het vertrouwen van de fans terug te winnen
Ajax!!
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:18:43 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34899740
Een ingezonden bericht op Dapp're Strijders:
quote:
Ajax-'supporters' naar az?

Volgens Dirk Kassa Scheringa, de geldoom van az, stappen volgend seizoen allerlei Ajax-supporters over naar az. Het is de zoveelste aflevering van de soap van deze omhooggevallen geldboer. De man die mensen geld uit mensen hun portemonnee klopt en dat vervolgens in zijn kaasboerenclubje stopt, denkt blijkbaar dat hij alles in het werk moet stellen om az serieus als topclub genomen te laten worden.

Dikkie Dirk, even voor de goede orde. Een echte topclub kijkt naar zichzelf en gaat niet als een klein kind naar de ander staan wijzen. Je zou toch moeten kunnen leren van de kakkerlakken, die doen immers ook niet anders. Vandaar dat jullie nooit een topclub zullen worden, net als de kakkerlakken. Nadat je eerst als een bloedzuiger de staf en spelers van Willem II hebt leeggezogen, vind je het blijkbaar raar als men vervolgens hetzelfde bij jou doet. Naieve, domme wollen sok. Dat geeft bij jou blijkbaar kinnesinne. Zo erg zelfs dat Van Gaal 'zijn' Ajax een veeg uit de pan geeft. Remember de De Boer-saga Louis? Mondje dicht dus.

En mocht je de waarheid vertellen - wat wij betwijfelen, maar vooruit - dan wensen we je veel succes. Deze 'supporters' zijn namelijk geen echte supporters. Dit zijn nou de zogenaamde successupporters. Maar daar begrijp jij natuurlijk niks van. Dit soort 'supporters' zijn wij liever kwijt dan rijk. Deze meelopers zijn dan blijkbaar eindelijk opgerot, iets waar wij al jaren op hopen. Zij die zich aangesproken voelen: nu weg, altijd weg, nooit meer terug komen. Je bent nooit een Ajax-supporter geweest. Heb niet het lef om straks weer terug te komen als az weer gewoon op de plaats staat waar het hoort. want je bent niet meer welkom. Dat jullie het ff weten...
pi_34899966
Check die Dombo Strijders alweer eens een dom frustie stuk schrijven.

Alsof uit het de vingers komt van een 6 jarige skelter-josti.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:28:25 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34900074
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef LuukBes het volgende:
Check die Dombo Strijders alweer eens een dom frustie stuk schrijven.

Sjappie, wat snap jij niet aan het woord ingezonden?

Wat betreft Louis van Gaal heeft de schrijver van het stuk overigens wel een punt. Als trainer/coach van Barça Frank en Ronald de Boer helemaal gekmaken, waardoor beide in staking gingen en nu mekkeren over de transfer van Kenneth Perez.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:40:58 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34900527
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

ze lijken wel een beetje op elkaar
Beetje wel, hoop dat Kenneth Perez wél met de roem om kan gaan.

Mooie quote van onze nieuwe leider:
quote:
'Na vijf jaar Italië kijk je uit naar een busreis naar Kerkrade'
Jaap Stam maakt in VI duidelijk waarom de Eredivisie zo slecht nog niet is
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:47:12 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34900718
Het zou toch een mooi doel zijn als zowel Klaas-Jan als Markus dit jaar nog boven de 20 goals uit zouden weten te komen. Dat is in jaren al niet meer gebeurd. En met de komende vier wedstrijden moeten ze allebei hun goaltjes toch wel mee weten te pikken? Een paar grotere overwinningen dan 1-0 moeten er wel in zitten. En ik zie het huidige 3-4-3-met-ruit systeem dan toch best zitten.

Sarpong speelde geen wereldwedstrijd, maar ik vond het wel goed te zien dat die jongen de invulling van de 10 over de hele breedte van het veld uitvoerde. Wanneer Sneijder er speelt blijft het vaak beperkt tot een beetje links en in het midden blijven hangen.
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:50:35 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34900824

We staan alweer zesde, maar liefst twee plaatsen gestegen, met super-stip dus! DB
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:53:18 #147
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34900924
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
Sjappie, wat snap jij niet aan het woord ingezonden?

Wat betreft Louis van Gaal heeft de schrijver van het stuk overigens wel een punt. Als trainer/coach van Barça Frank en Ronald de Boer helemaal gekmaken, waardoor beide in staking gingen en nu mekkeren over de transfer van Kenneth Perez.
Over de rest heeft 'ie ook gelijk. Degenen die nu wegtrekken naar Alkmaar zijn gewoon supporters die je liever kwijt dan rijk bent. En tegelijkertijd krijg je er daarvoor in de plaats mensen die ondanks een draak van een jaar graag een seizoenskaart willen hebben, wat mij betreft dus wel een prima ontwikkeling.

Veel plezier met een stadion waar in eerste instantie 13.000 man, en na verbouwing 17.000 man in kunnen. 17.000 man, dat is toch een lachertje?
  donderdag 9 februari 2006 @ 14:55:59 #148
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34901025
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:50 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

We staan alweer zesde, maar liefst twee plaatsen gestegen, met super-stip dus! DB
Sterker nog: het moet raar lopen willen we een plaats zakken komend weekend.

SC Heerenveen - Vitesse
FC Utrecht - NEC

We hoeven dus alleen maar naar boven te kijken

donderdag 9 februari 2006 @ 14:57:49 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34901076
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:55 schreef twi het volgende:

[..]

Sterker nog: het moet raar lopen willen we een plaats zakken komend weekend.

SC Heerenveen - Vitesse
FC Utrecht - NEC

We hoeven dus alleen maar naar boven te kijken

Inderdaad, met andere woorden: Danny Blind is uitstekend bezig!
pi_34901233
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

ja inderdaad. we kunnen misschien wel 4e staan volgende week! ongekend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:02:28 #151
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34901243
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Danny Blind, wie kent 'm niet, Danny Blind Danny Blind is een echte Ajacied
pi_34901462
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef LuukBes het volgende:

echt een debiel stukje idd
quote:
want je bent niet meer welkom. Dat jullie het ff weten...
Pas op hoor.... anders zwaait er wat.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:13:01 #153
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34901602
quote:
Hedwiges Maduro sportman van Flevoland
Donderdag 9 februari, door SV, Amsterdam, 13.22u GMT+01.00, Almernu.nl

Tijdens de spetterende Flevolandse Sportverkiezingen van 2005 zijn in dee Meerpaal te Dronten de sportman, de sportvrouw, het sporttalent en de sportploeg van Flevoland 2005 gehuldigd.

Sportman van Flevoland 2005 is Hedwiges Maduro uit Almere geworden. Een van de grootste voetbaltalenten van 2005 woont in Almere! In 2005 werd Hedwiges Maduro niet alleen basisspeler van Ajax, hij werd ook nog eens opgenomen in het Nederlands Elftal. Dat Maduro in het Nederlands elftal speelt én grote progressie maakt, gaf hem een voorsprong op de andere kandidaten.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:19:57 #154
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34901876
Highlow Communications is overigens niet echt te spreken over het statement van 410:
quote:
“Ik hoop één ding en dat is dat de mensen inzien dat het ernst is en dat we alles en iedereen nodig hebben om er bovenop te komen, ook het publiek”, Danny Blind riep dinsdag supporters op zich achter het elftal te scharen. Dat was in de competitiewedstrijd tegen degradatiekandidaat Willem II niet makkelijk, omdat Ajax zo vreselijk slecht speelde. Vak410 negeerde de oproep van Blind door de eerste 15 minuten van de wedstrijd te boycotten. De sfeerverhogers van de ArenA wilden 'duidelijk' maken dat ze de slechte wedstrijden en de lage klassering niet langer accepteerden. Daarna zorgde niet Vak410 voor sfeer en support voor het zwalkende elftal, maar de F-Side. Na de 1-0 van Markus Rosenberg zetten zij spontaan waves in en zongen ze klassiekers als We are the champions en You’ll never walk alone. Vak410 had de 15 minuten boycot voor het effect moeten laten volgen door 75 minuten gezang en steunbetuigingen. Door dat na te laten, maar wel supporters die tien minuten voor het laatste fluitsignaal de tribunes verlieten, toe te zingen dat ze “hun club in de steek lieten”, hebben ze zichzelf niet geloofwaardiger gemaakt. Ze steken Ajax daarmee beslist geen hart onder de riem.
pi_34902064
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
Highlow Communications is overigens niet echt te spreken over het statement van 410:
[..]
Tja dat onderste over "laat je club maar in de steek" vindt ik echt onzin hoor. Ze hebben hun club helemaal niet in de steek gelaten, ze waren wel allemaal in het stadion maarja sommige mensen proberen hun zorgen op een andere manier te uiten dan alleen maar fluiten.
Die mensen die 10 minuten voor tijd vertrokken, die gaan weg, terwijl vak410 er gewoon de hele wedstrijd is geweest alleen 1e kwartier niet op het vak.
AFC Ajax
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:30:08 #156
53851 BoNi
pi_34902210
Ik schreef het gisteren ook al, vak410 heeft gister van de ervaring van Zuid kunnen leren.
De actie van vak410 pakte naar mijn idee ook echt niet goed uit.
Eerst uit protest niet komen en vervolgens dezelfde liedjes zingen als altijd, waarin met name gezongen wordt over hoe goed Ajax wel niet is, dat wij de kampioenen zijn...
Ze verhogen absoluut de sfeer door hun gezang, maar ze zouden zich wat meer kunnen concentreren op de wedstrijd en op de situatie en hier wat sterker op inspelen...
Schitterend!
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:38:55 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34902467
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:13 schreef M0NTANA het volgende:

Hedwiges Maduro sportman van Flevoland
Prijzennnnnnnnnnn kommaar kommaar kommaarrrrrrr

donderdag 9 februari 2006 @ 15:44:13 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34902636
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:38 schreef twi het volgende:

[..]

Prijzennnnnnnnnnn kommaar kommaar kommaarrrrrrr

Helemaal niet zo'n kutseizoen, we winnen de JC-schaal, Gatorade Cup en maken kans op de CL.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:45:21 #159
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34902669
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Helemaal niet zo'n kutseizoen, we winnen de JC-schaal, Gatorade Cup en maken kans op de CL.
En we hebben de Sportman van Flevoland in de gelederen
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:45:58 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34902687
Het cynisme slaat wel door nu .
Get woke, go broke!
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:49:24 #161
68638 Zwansen
pi_34902797
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:44 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Idd, en zelfs Madrid verliest met 6-1. Het kan nog erger dus.
pi_34902832
Mischien dat Blind hem nu wel op het middenveld opstelt......
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 februari 2006 @ 15:50:48 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34902842
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Het cynisme slaat wel door nu .
Hoe meer cynische Ajax-supporters, hoe sneller DB opstapt.
pi_34903029
Ajax is gewoon de beste! Mooi verhaaltje van Stam
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34903961
Markus
pi_34904494
Als we zo doorgaan zouden we nog best kampioen kunnen worden dit seizoen.
pi_34904514
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bullshit stukje. Er werd wel degelijk gezongen meteen na binnenkomst en de oproep van Danny Blind kwam pas nadat er al tot actie besloten was. En dan wel de cynische liedjes gaan prijzen waar DB juist over viel.

Volgens mij weet degene die dat stukje geschreven heeft bepaald niet waar ie het over heeft. Mag je volledig negeren dus.
pi_34904570
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:31 schreef devv05 het volgende:

[..]

Bullshit stukje. Er werd wel degelijk gezongen meteen na binnenkomst en de oproep van Danny Blind kwam pas nadat er al tot actie besloten was. En dan wel de cynische liedjes gaan prijzen waar DB juist over viel.

Volgens mij weet degene die dat stukje geschreven heeft bepaald niet waar ie het over heeft. Mag je volledig negeren dus.
Even een vraagje. Je had het in een vorig topic over een verhaal over de verschillen tussen de F-side en vak 410. Heb je toevallig een linkje ofzo?
pi_34904675
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:33 schreef J.P. het volgende:

[..]

Even een vraagje. Je had het in een vorig topic over een verhaal over de verschillen tussen de F-side en vak 410. Heb je toevallig een linkje ofzo?
Sorry, maar weet niet over welk verhaal je het hebt. Grootste verschil is dat F-side Engels georienteerd is en 410 Italiaans. En natuurlijk de volwassenheid. F-side bestaat al veel langer en de gemiddelde leeftijd ligt hoger. Denk dat de gemiddelde leeftijd in 410 een jaar of 21 is.
pi_34904727
Bestaat de Fside nog dan?? Ik hoor ze nooit....
Houd van een lijntje.
pi_34905010
Heerlijk dat cynisme.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34905056
Kenneth Perez
pi_34905108
quote:
Rosenberg voelt zich goed als linksbuiten
Gepost op 09-02-2006 14:59 door Gino Ninaber - Bron: voetbalprimeur

Ajax-aanvaller Marcus Rosenberg bewijst eindelijk waarom Ajax hem zo graag wilde hebben. De Zweed voelt zich op de linkerflank als een vis in het water. De international scoorde in de afgelopen vijf wedstrijden en is als een van de weinige Ajacieden in vorm.

"Al vijf wedstrijden op rij, ja. Ik ben blij dat we vandaag scoren én winnen. Ik heb het naar mijn zin op de linkerflank. Ik speelde weliswaar niet goed, maar Rosales had een paar goede voorzetten en Emanuelson vanaf de andere kant, waardoor ik in de zestien kon komen. Op die manier bevalt de positie mij wel", verklaarde Rosenberg tegenover Novum.

Sinds Ajax in de winterstop Klaas Jan Huntelaar als spits naar Amsterdam haalde, is de Zweed 'veroordeeld' tot de linksbuiten positie.
Markus
pi_34905294
Komt mischien omdat hij nauwelijks op linksbuiten speelt...
Houd van een lijntje.
pi_34905468
heb ik geen problemen mee hoor
zo heeft Emanuelson ook de ruimte.
pi_34905511
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:54 schreef jimjim1983 het volgende:
heb ik geen problemen mee hoor
zo heeft Emanuelson ook de ruimte.
Idd, gister kwam daar ook het meeste gevaar door en de goal tegen Feyenoord was daar ook een voorbeeld van
pi_34905518
Ik zie er liever een echte linksbuiten, desnoods uit de jeugd.
Houd van een lijntje.
pi_34905540
quote:
maar Rosales had een paar goede voorzetten
pi_34905568
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Erwtensoep het volgende:
ja ik ook maar dat is nogal lastig. in de jeugd loopt er ook geen rond volgens mij.
pi_34905597
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ja 2 goede van de 12 ofzo
pi_34905619
Goossens, Boerighter
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 februari 2006 @ 16:58:26 #182
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905653
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ja ik ook maar dat is nogal lastig. in de jeugd loopt er ook geen rond volgens mij.
Michael Goossens en Derk Boerrigter wellicht in de toekomst, nu nog niet.

Maar volgend seizoen hebben we Kenneth Perez, Nicolae Mitea en wellicht Lasse Nilsson?
pi_34905699
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja en Rosenberg als 10
pi_34905722
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:59 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ja en Rosenberg als 10
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34905747
quote:

[..]

Ja en Rosenberg als 10
pi_34905760
Schilder is toch een centrale verdediger, nietwaar?
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:01:36 #187
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905774
quote:

[..]

Ja en Rosenberg als 10
Markus Rosenberg is géén tien en zal dat ook niet worden ook, volgend seizoen heb je Kenneth Perez en Wesley Sneijder voor die positie. Daarbij is Markus Rosenberg juist een speler die goed is als hij in de diepte wordt aangespeeld, niet als hij het spel moet verdelen.
pi_34905809
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 16:58 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Michael Goossens en Derk Boerrigter wellicht in de toekomst, nu nog niet.

Maar volgend seizoen hebben we Kenneth Perez, Nicolae Mitea en wellicht Lasse Nilsson?
Michael Goossens . Heeft ie z'n naam veranderd?
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:03:05 #189
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905819
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef zjroentje het volgende:
Daar kan hij spelen, maar dan niet als mandekker. In Jong Ajax speelt hij vaak op het middenveld.
pi_34905830
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef zjroentje het volgende:
ja een echte ajax 4 als ik me niet vergis.
pi_34905839
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daar kan hij spelen, maar dan niet als mandekker. In Jong Ajax speelt hij vaak op het middenveld.
Ah, ok. Dan begrijp ik die wissel ietsje beter.
pi_34905901
Voor wat het waard is trouwens, volgens iemand op Ajax Netwerk wordt 1 maart bekend dat Jenner Ajacied wordt. Contract voor 5 jaar, som van 3,5 miljoen euro (incl salaris enzo)
  donderdag 9 februari 2006 @ 17:05:21 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34905911
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

Michael Goossens . Heeft ie z'n naam veranderd?
Je hebt gelijk, is natuurlijk John Goossens.

Michael Goossens is die Belg die bij Schalke '04 speelde, even in de war.
pi_34905930
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Markus Rosenberg is géén tien en zal dat ook niet worden ook, volgend seizoen heb je Kenneth Perez en Wesley Sneijder voor die positie. Daarbij is Markus Rosenberg juist een speler die goed is als hij in de diepte wordt aangespeeld, niet als hij het spel moet verdelen.
Niet als spelverdeler, maar hij kan wel goed zijn achter Huntelaar als je mensen met goede voorzetten hebt.
pi_34905986
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef Jasza het volgende:

[..]

Niet als spelverdeler, maar hij kan wel goed zijn achter Huntelaar als je mensen met goede voorzetten hebt.
dan liever naast 'm. niet achter 'm.
pi_34906012
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
Voor wat het waard is trouwens, volgens iemand op Ajax Netwerk wordt 1 maart bekend dat Jenner Ajacied wordt. Contract voor 5 jaar, som van 3,5 miljoen euro (incl salaris enzo)
Daar komt weer een 3e Soetaers en Sikora aan
pi_34906067
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:05 schreef JeroenV het volgende:
Veel geld zeg voor een speler die nog niks bewezen heeft.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34906096
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Veel geld zeg voor een speler die nog niks bewezen heeft.
Inclusief salaris staat erbij. Dan valt het nog wel mee hoor.
pi_34906219
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 17:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Inclusief salaris staat erbij. Dan valt het nog wel mee hoor.
Salaris voor 5 jaar zeker
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_34906228
Salaris is niet zeker lees ik nu. Dus best kans dat de tranfersom gewoon 3,5 is. Als je zo'n bericht al wilt geloven, want dat is ook nog de vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')