Volgens mij is die mentaal niet zo heel sterk. Enorm potentieel, maar geen rendement de laatste jaren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
Mendieta is ook geen schim meer van wat ie bij Valencia was

Nou dat komt dan wel goed. Ajax is bij uitstek de club waar spelers die een fijn werk-klimaat nodig hebben, goed renderen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Volgens mij is die mentaal niet zo heel sterk. Enorm potentieel, maar geen rendement de laatste jaren.

Lazio, Barca?quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien ligt dat ook meer aan boro en de engelse competitie, dat is geen competitie voor hem.

Precies.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou dat komt dan wel goed. Ajax is bij uitstek de club waar spelers die een fijn werk-klimaat nodig hebben, goed renderen.

Klopt. Daarom denk ik dus een mentale kwestie. Net als De La Pena nooit bij Barcelona had mogen vertrekken. Dat zijn kinderen van de club.quote:

Ja idd, als het waar is is het mooi meegenomen anders is het gewoon een kut geruchtquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:56 schreef Jopiler het volgende:
Ach ja, ik ben de bron niet
Wacht maar rustig af, we zien wel wat er waar van is.

Dat gebeurd alleen bij Feyenoord als ze zo'n seizoen hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:09 schreef J.P. het volgende:
30.000 lijkt me zoiezo een beetje weinig?

De La Penaquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Klopt. Daarom denk ik dus een mentale kwestie. Net als De La Pena nooit bij Barcelona had mogen vertrekken. Dat zijn kinderen van de club.
En Hierro bij Real.

Volgens mij zat het er precies tussenin: 37.000. 45.000 was het iig niet, en het waren er ook meer als 30.000.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:07 schreef Jasza het volgende:
Trouwens NOS zegt dat er 45.000 man waren en kranten enzo zeggen 30.000? Wat is het nou, volgens mij zat het toch aardig vol

Mendieta is een middenvelder.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:28 schreef Merkie het volgende:
Mendieta is toch een aanvaller? Waarom hem dan aantrekken, Ajax heeft al teveel aanvallers.

Mijn vak zat toch aardig vol, zag weinig lege plaatsenquote:Op donderdag 9 februari 2006 19:18 schreef devv05 het volgende:
Zal er wel tussenin zitten. Denk tussen de 35.000 en 40.000. Alleen 409 en 410 waren propvol, de rest viel wel mee.

Het klinkt erg, maar gelukkig heb ik een vader die af en toe zo gek is om met zijn zoon naar (CL) wedstrijden van Ajax te gaan, en daarvoor het benodigde fortuin voor de kaartjes op de toonbank legt.quote:

Zeer onlogisch tijdstip en een onwaarschijnlijk hoge prijs.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
Ah, iemand die op Ajax Netwerk die belachelijke rij geruchten heeft gelezen over Mendieta, Gravesen, Zenden, Rui Costa en Davids?
Daar schreef er ook één dat Jenner op 1 maart wordt gepresenteerd, voor 3,5 miljoen euro.

Dat is wel lekkerquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Het klinkt erg, maar gelukkig heb ik een vader die af en toe zo gek is om met zijn zoon naar (CL) wedstrijden van Ajax te gaan, en daarvoor het benodigde fortuin voor de kaartjes op de toonbank legt.

Goede maatstaf, inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef jna het volgende:
Toen ie met Barcelona bij het Amsterdam tournament was deed ie het ook uitstekend in de arena

Denk je nou echt, dat je door in vak 127 te gaan zitten je jezelf een F-sider mag noemenquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je niet eens zomaar een seizoenskaart voor F-side (zuid) nemen. Maar geef zelf eens aan wat jij graag wilt dan?
Met alle respect voor de huidige F-siders die er nog zitten, maar ik denk dat weinig nieuwe (jonge) jongens daar op dit moment heen gaan. En anders is het waarschijnlijk alleen voor de naam.

Staat niet op VZ? Dan zou het wel is waar kunnen zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Nashje het volgende:
Ik geloof er geen zak van. Zelfs op voetbalzone staat nog niks over een eventuele komst van Mendieta.
Broodje Aahaap dus.

quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Staat niet op VZ? Dan zou het wel is waar kunnen zijn![]()

Kennen jullie hem nog?quote:'Brutil Hose naar Emiraten'
Pieter Hanson | 09-02-2006 20:56:59
Wed €15 gratis bij Unibet
Brutil Hose zet zijn carriere hoogstwaarschijnlijk voort in de Verenigde Arabische Emiraten, zo meldt Het Haags Sport Portaal. Volgens zijn zaakwaarnemer Sigi Lens zit de aanvaller momenteel in het vliegtuig naar het oliestaatje.
De komende dagen zet Hose mogelijk zijn handtekening bij een nog onbekende club uit de Emiraten. Het avontuur in het Midden-Oosten betekent dat de aanvaller vertrekt bij de Haagse fusieclub Haaglandia/Winston.
Hose kwam sinds afgelopen zomer uit voor Haaglandia, maar kon niet echt imponeren. De centrumspits speelde slechts vijf competitieduels voor de ploeg van trainer John de Wolf en kreeg afgelopen zondag de rode kaart in het competitieduel tegen Tonegido/HB.
Hose geniet in de voetbalwereld vooral bekendheid door zijn periode bij Ajax. Hij leek de beoogde opvolger van Patrick Kluivert, maar kon zijn grote belofte nooit inlossen. Nadien speelde hij onder meer voor een Griekse club en in Nederland voor Sparta Rotterdam en Dordrecht '90.

Vraag dat ff aan Dennis Hulshoff van twentequote:

quote:9/2/2006 - BD: Ook Ajax geinteresseerd in Dembele
(Gepost door RvN)
Volgens het Brabants Dagblad zou ook Ajax geinteresseerd zijn in de 18-jarige aanvaller Moussa Dembele. Hij komt uit de jeugdafdeling van GBA, waarmee Ajax samenwerkte. „Ik heb hem als C’tje wel eens zien spelen. Maar er glipt altijd wel iemand doorheen“, zei Zwamborn, in het verleden hoofd opleidingen bij Ajax. Ook Feyenoord, AZ, Celta de Vigo en Monaco zouden interesse hebben. Erwin Koeman bevestigde dit al namens Feyenoord. Volgens het AD heeft AZ zich inmiddels officieel gemeld voor de jonge aanvaller. Woensdag moest hij nog halverwege het duel tegen Ajax uitvallen.

Is hij een spits??quote:

Ach, Boerrigter hebben we ook nog niet gezien, komt nog wel. Eerst 2e elftal denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Jajong het volgende:
Leuk! Nog 1tje, kunnen we een heel team maken van spitsen

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalsjeblieft DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAAALquote:

Wat hij zegt.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef ericajax het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalsjeblieft DOE NORMAAAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
![]()
![]()
![]()
Die gozer is nog niet eens goed genoeg voor WILLEM II, laat staan Ajax
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |