quote:Huntelaar definitief naar Ajax
De transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Ajax is afgerond. De 22-jarige spits van SC Heerenveen is vandaag medisch gekeurd in het Amsterdamse VU-ziekenhuis en zal later op de dag een contract tekenen dat hem voor 4,5 seizoenen aan Ajax bindt.
De aanvaller van Jong Oranje bereikte afgelopen maandag al een overeenstemming met de Amsterdamse club. De transfer liet echter nog even op zich wachten, omdat Ajax en Heerenveen nog tot aan akkoord moesten komen. Naar verluidt betaalt Ajax acht miljoen euro.
Opvallend is dat Huntelaar zijn laatste duel in het Abe Lenstra Stadion in het Friese shirt tegen Ajax speelt. Na de winterstop komt Huntelaar opnieuw uit in het Heerenveen-stadion, maar dan in het Ajax-shirt.
The Hunter verkoos Ajax boven transfers naar AZ, Feyenoord en PSV. Redenen voor deze keuze waren volgens Huntelaar de rijke historie, het unieke shirt en de speelstijl van de hoofdstedelijke club.
idd, Charisteas en Anastasiou verkopen (die 1e gaat moeilijk worden omdatie wilt blijven zoals gezegd) en Babel verhuren! Dan houdt je 2 goede spitsen over.....Verder 2 goede buitenspelers kopen of Rosales een goede kans + vertrouwen geven....quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:30 schreef Shreyas het volgende:
Acht miljoen is toch wel een fors bedrag. Maar goed, ik denk dat we nu eindelijk eens een spits hebben gehaald die in ons systeem past. Aan het einde van het seizoen zullen we moeten kijken of onze vleugelspelers goed genoeg waren, zoniet, dan moeten er nieuwe komen.
Het lijkt me het beste dat we nu Charisteas en Anastasiou in ieder geval zo snel mogelijk van de hand doen. Alleen ik weet niet zo goed wat er met Babel moet gebeuren.
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Nu nog buitenspelers
Ik hoop dat hij zijn been hoger kan optillenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:28 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Mitea weer op het veld!
idd, hij kan het ook wel, alleen heeft hij het nog niet bewezen. volgens veel mensen die hem hebben zien voetballen is het een talent. maarja, hij doet er wel lang over om zichzef te bewijzen. we moeten helaas nog afwachtenquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:31 schreef Gelderland het volgende:
[..]
idd, Charisteas en Anastasiou verkopen (die 1e gaat moeilijk worden omdatie wilt blijven zoals gezegd) en Babel verhuren! Dan houdt je 2 goede spitsen over.....Verder 2 goede buitenspelers kopen of Rosales een goede kans + vertrouwen geven....
blij dat je tevreden bent. ken veel supporters die dat niet zijn... liever aan t eind van t seizoen verkocht....quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:28 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
Mitea weer op het veld!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:42 schreef Grimli het volgende:
Als ie dan toch weg moet doe dan eind van het seizoen
Ik snap niet dat Heerenveen een speler verkoopt aan een concurrent
quote:
theoretisch ergens in maartquote:
Huntelaar wilde zelf graag naar Ajax (of dat wel of geen concurrent is van Ajax doet er niet toe).quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:42 schreef Grimli het volgende:
Als ie dan toch weg moet doe dan eind van het seizoen
Ik snap niet dat Heerenveen een speler verkoopt aan een concurrent
mitea, denk nog steeds dat hij v goede waarde kan worden voor ajaxquote:Op zaterdag 24 december 2005 13:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Nu nog buitenspelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |