Ay, das idd naadje.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
tyfus, sta je bij die arena. Ga je naar binnen kaartje in t gleufie, rood lampje naja zal wel, toch doorlaten opeens ja je hebt kaartje gekocht van iemand met een sv. (hele seizoen al op die kaartjes geweest), ja en? Hij gaat toch niet, ik heb geen sv. Ja dat mag niet, ga maar naar huis want dit kaartje is niet geldig![]()
Mijn lichaam is vertieft door de alcohol. Gezien hoe ik me nu voel kan ik het niet veel slechter hebben, dus Ajax moet me maar een plezier doen en gewoon de 3 punten pakken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:35 schreef Noshiba het volgende:
Mijn dag ik toch al ... dus t zal nog wel een tyfusuitslag worden ook
hier hetzelfde ging om 5 uur naar bed, en nog het leuke verhaaltje van een paar posts hierboven maakt het allemaal nog leuker!quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Mijn lichaam is vertieft door de alcohol. Gezien hoe ik me nu voel kan ik het niet veel slechter hebben, dus Ajax moet me maar een plezier doen en gewoon de 3 punten pakken.
Wat deed je bij de Arena?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
tyfus, sta je bij die arena. Ga je naar binnen kaartje in t gleufie, rood lampje naja zal wel, toch doorlaten opeens ja je hebt kaartje gekocht van iemand met een sv. (hele seizoen al op die kaartjes geweest), ja en? Hij gaat toch niet, ik heb geen sv. Ja dat mag niet, ga maar naar huis want dit kaartje is niet geldig![]()
Dat is knap ruk inderdaadquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:24 schreef Noshiba het volgende:
Okay, wist niet dat je dan eerst naar binnen moet. Maarreh... is toch logisch dat je niet op een kaartje van een ander mee kan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:45 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ehm, misschien instapprocedure voor utrecht?
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoorquote:Op zondag 28 oktober 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, wist niet dat je dan eerst naar binnen moet. Maarreh... is toch logisch dat je niet op een kaartje van een ander mee kan?
Niet om je te fucken; maar waarom werd ie deze keer rood dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoor
Nee, het kan dus niet - anders zat je nu toch niet thuis???quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Gast, al weet je al niet dat je dan eerst naar binnen moet ga dan niet proberen de wijsneus uit te hangen want het kan gewoon hoor
Ga eens iemand anders etteren ofzo.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het kan dus niet - anders zat je nu toch niet thuis???![]()
Geen idee, denk het verscherpte beleid ofzo. maar ik vind het bullshit, want ik koop ze gewoon voor dezelfde prijs dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Hij heeft een sv ik niet? dan kan ik toch gewoon daarmee heen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet om je te fucken; maar waarom werd ie deze keer rood dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |