quote:22/7/2007 - Maandag gesprek over vervanging Edgar Davids
(Gepost door RvN)
Martin van Geel liet in het Algemeen Dagblad weten dat hij maandag binnen Ajax zal praten over de vervanging van Edgar Davids. "Morgen bekijken we wat we gaan doen om dit verlies op te vangen. Het zou kunnen dat we een al dan niet tijdelijke vervanger halen, daar gaan we eerst eens rustig over praten. Al beseffen we gelijk dat Edgar niet zomaar te vervangen is. Davids is niet alleen een erg goede voetballer, ook een aanjager en een zeer belangrijke pion binnen de groep."
quote:22/7/2007 - Colin ook mee naar Schotland
(Gepost door RvN)
Stagiair Jürgen Colin zal ook meegaan op trainingskamp in Schotland, om de Amsterdamse staf daar te overtuigen van zijn waarde, zo meldt het Algemeen Dagblad. ,,Rangers en Falkirk zijn aardige wedstrijden om hem aan het werk te zien,’’ aldus Ten Cate. ,,Ik weet wat hij kan, maar tot nu toe is het hem nog niet echt moeilijk gemaakt.’’
Ik wel, kan echt geen kwaad om iemand voor rechtsback achter de hand te hebben en die in het uiterste geval ook centraal kan spelen.quote:
Heeft Ajax interesse in hem dan..?quote:
Omdat ik Ogararu veel beter vind en anders is Heit wel back-up voor de rechtsbackquote:
Hij traint mee, lees het bericht!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heeft Ajax interesse in hem dan..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yop.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Davids had geen scheenbeschermers aan / om?
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij traint mee, lees het bericht!bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik wel, kan echt geen kwaad om iemand voor rechtsback achter de hand te hebben en die in het uiterste geval ook centraal kan spelen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Davids had geen scheenbeschermers aan / om?
Ja ik ben zaterdag rond 14.00 geland en toen via het internet en mobiele verkeer de verrichtingen in deventer gevolgdquote:Op maandag 23 juli 2007 00:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sethje, ben jij alweer terug in NL?
14.00 uur geland op Schiphol? Dan had je nog snel richting Deventer kunnen crossen!quote:Op maandag 23 juli 2007 00:39 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik ben zaterdag rond 14.00 geland en toen via het internet en mobiele verkeer de verrichtingen in deventer gevolgd
Inderdaad die kan het wel invullen voor een paar wedstrijden. En anders Emanuelson of anders Sneijder.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef M0NTANA het volgende:
Hoop overigens niet dat er een vervanger wordt gehaald voor Edgar Davids, geef Robbert Schilder maar een kans!
als de pitbull zijn been breekt hoe zou het been van die andere kerel zijn dan? verbrijzeld ofzoquote:Op maandag 23 juli 2007 00:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sethje, ben jij alweer terug in NL?
Die andere kerel is gelukkig zo slim om scheenbeschermers te dragenquote:Op maandag 23 juli 2007 00:52 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
als de pitbull zijn been breekt hoe zou het been van die andere kerel zijn dan? verbrijzeld ofzo
ja was wel lachen, veel moooie vrouwen met weinig kleren aan. Maar ook erg veel moffen. En er was veel iber en veel gesloopt enzo. En 42 graden in de schaduwquote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
14.00 uur geland op Schiphol? Dan had je nog snel richting Deventer kunnen crossen!![]()
Was het wat, Soafuck?
Gabri rechtsmid.quote:Op maandag 23 juli 2007 01:23 schreef donroyco het volgende:
Kan Gabri daar ook niet spelen, als VM...? Ook al zou ik Urby daar ook wel willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |