Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
Hier verder
Hup Ajax
quote:Chivu is inmiddels al weer weg hoor
Op maandag 1 september 2003 22:30 schreef G1Ace het volgende:
ik had echt gedacht dat Chivu terug zou komen
net wat die jongens nodig hadden
quote:Irritant is ie he? Ik zit me ook steeds te ergeren aan zijn 'ik zeg helemaal niks maar ik praat wel' geneuzel.
Op dinsdag 2 september 2003 08:46 schreef Speed1971 het volgende:
Wat een balgehakt is die Arie vd Eijden toch eigenlijk. Hij praat veel maar zegt niets. Maar ja dat doen al dat soort gasten met dat soort functie`s.
quote:Jah.....een zielig kereltje. Ik vind hem meer geschikt om leiding te geven aan een verplegeningshuis oid.
Op dinsdag 2 september 2003 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Irritant is ie he? Ik zit me ook steeds te ergeren aan zijn 'ik zeg helemaal niks maar ik praat wel' geneuzel.
quote:Tja, dat is inherent aan dat soort functies denk ik. Tis inderdaad een slappe ouwehoer.
Op dinsdag 2 september 2003 09:55 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Irritant is ie he? Ik zit me ook steeds te ergeren aan zijn 'ik zeg helemaal niks maar ik praat wel' geneuzel.
Tijd voor een kerel met ballen op die functie..
quote:eh, ik sprak daarom in verleden tijd
Op dinsdag 2 september 2003 07:53 schreef Leshy het volgende:[..]
Chivu is inmiddels al weer weg hoor
quote:Ik hou daar niet eens meer rekening mee, als ie inzetbaar is is het altijd maar voor 2 of 3 weken, dat is geen factor waar je op mag rekenen....
Op dinsdag 2 september 2003 10:19 schreef G1Ace het volgende:[..]
eh, ik sprak daarom in verleden tijd
iemand nog nieuws over wanneer Jari inzetbaar is?
Ik snap niet dat die man niet gemaakt kan worden .
quote:Beetje jammer voor NAC alleen, ik schat het niveau van NAC toch wel een stukkie hoger dan dat van Boukhari.
Op dinsdag 2 september 2003 08:34 schreef sqlsmurft het volgende:
Boukhari waarschijnlijk naar NAC! Gun ik die vent wel.
quote:LOL, hij kon bij Ajax best redelijk mee hoor, dus ik denk dat je NAC een beetje overschat hier
Op dinsdag 2 september 2003 12:01 schreef Denni5 het volgende:[..]
Beetje jammer voor NAC alleen, ik schat het niveau van NAC toch wel een stukkie hoger dan dat van Boukhari.
quote:Ik denk dat jij Boukhari juist overschat
Op dinsdag 2 september 2003 12:15 schreef HeatWave het volgende:[..]
LOL, hij kon bij Ajax best redelijk mee hoor, dus ik denk dat je NAC een beetje overschat hier
!.
quote:We zullen zien, ondanks dat hij een slap schot in de benen heeft, heeft hij weldegelijk techniek in huis..,
Op dinsdag 2 september 2003 13:56 schreef Denni5 het volgende:[..]
Ik denk dat jij Boukhari juist overschat
Ik wens hem uiteraard veel suc6.
quote:Ja wat wil je, 't is een straatvoetballer. Die moet gaan zaalvoetballen, 't niveau van Ajax zal ie toch nooit halen.
Op dinsdag 2 september 2003 13:58 schreef HeatWave het volgende:[..]
We zullen zien, ondanks dat hij een slap schot in de benen heeft, heeft hij weldegelijk techniek in huis..,
quote:precies te licht voor Ajax maar zeker geen onaardige voetballer.
Op dinsdag 2 september 2003 14:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Boukhari is best een goeie speler, 't is geen AJAX-materiaal maar ik denk dat ie bij NAC echt een uitblinkertje kan worden.Ik wens hem uiteraard veel suc6.
Ben benieuwd wanneer Walker zijn opwachting mag maken in de hoofdmacht. Voor zijn verhuurperiode hem vaak zien spelen alleen nooit in het eerste. Nu met Grygera en Escude zal het er voor hem wel niet makkelijker op worden. Jammer want hij is wel een echte ajaxverdediger.
quote:als linksbuiten kan ie echt prima functioneren hoor.
Op dinsdag 2 september 2003 16:22 schreef methodmich het volgende:
Boukhari naar NAC, lijkt me dat ie dan als linksbuiten gaat.. Dat vind ik dan weer niet slim van hem. Die jongen moet gewoon als schaduwspits naar bijvoorbeeld Volendam, Willem II of RBC.
quote:Yup, nu wens ik Boukhari het allerbeste
Op dinsdag 2 september 2003 14:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Boukhari is best een goeie speler, tis geen AJAX-material maar ik denk dat ie bij NAC echt een uitblinkertje kan worden.Ik wens hem uiteraard veel suc6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |