abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 11:43:59 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30818882

Dit seizoen gewoon weer kampioen!

Topics gaan wel érg snel!

Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas: een linksbuiten en een Italiaanse spitsen- en verdedigingstrainer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30818901
helemaal niets aan de hand. Juán Fran komt er zaterdag in ipv Urby
pi_30818910
Ik wil gewoon iemand die scoort . Of iig een team dat scoort, en niet loopt te verzaken na de rust....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_30818914
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

Dit seizoen gewoon weer kampioen!

Topics gaan wel érg snel!

Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas: een linksbuiten en een Italiaanse spitsen- en verdedigingstrainer.
Niks meer aan toe te voegen. Ook al worden we bijv. geruisloos 5e. Wij zijn Ajax, de beste
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 22 september 2005 @ 11:45:37 #5
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30818924
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef twi het volgende:

[..]

Een tik op zijn schouder? Watblief? Hij had 'm gewoon hard in z'n bek moeten rossen. Veruit de domste actie voor een speler die zich wil bewijzen die ik ooit heb gezien. Terecht dat Blind 'm geen blik waardig gunde. Behalve dat Ajax compleet instortte nadat hij het veld in kwam (dat was op zich al het omslagpunt, dat Grygera het veld af moest) door zijn beroerde spel, benadeelde hij z'n club zo dat het eigenlijk te schandalig voor woorden is dat 'ie de kans kreeg.

En dat uit de mond van iemand die tot nu toe Heitinga altijd heeft zitten verdedigen. Het lijkt wel alsof John de ADO-ziekte heeft. Uit overkwam 'm zoiets ook al een keer.

En over dat gelazer over spitsen. Ja, Rosenberg speelt als een krant, maar het is gewoon diep triest dat mensen een nieuwe speler al half september afschrijven. Ga dan maar fijn een of andere sport kijken waarbij je niet afhankelijk bent van je team. Charisteas deed het gewoon goed gisteren.

En dan komen er van die leeghoofden die spandoeken gaan ophangen als "Bestuur, was Shota te duur?". Ja, da's lekker makkelijk en goedkoop. In de zomer hoorde ik helemaal NIEMAND dat Arveladze had moeten komen. En terecht, gezien z'n prestaties de laatste jaren in de Schotse competitie. AZ plukt nu de vruchten ervan, en dat is zuur, maar dat hypocriete van mensen die nu massaal naar Shota gaan roepen terwijl je ze voordat 'ie een doelpunt maakte niet hoorde...

Alsof Shota ooit in de harten van Ajacieden is gesloten. Destijds vond iedereen 'm ook maar een clown die toevallig een goed gemiddelde draaide. Of is er ook echt iemand die hem destijds daadwerkelijk een hele goede spits vond, en 'm op gelijke hoogte zet met andere grootheden van spitsen? Ik kan het me in elk geval niet voorstellen. Toen 'ie vertrok heb ik in elk geval niemand gehoord die z'n vertrek betreurde. In augustus was er geen haan die kraaide naar Arveladze, dan moet je nu achteraf je muil er ook over houden.

Zo
Deze ff van het vorige topic meegenomen. Goede reactie

Graag een verdediger die wel te vertrouwen is + een linksbuiten..
  donderdag 22 september 2005 @ 11:45:51 #6
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30818928
Niets aan de hand, maar ondertussen maakt Blind weer een spits kapot.
pi_30818943
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:44 schreef _moder8or_ het volgende:
helemaal niets aan de hand. Juán Fran komt er zaterdag in ipv Urby
Ja, en dan? Daar lag het zwakke punt niet hoor.... Juan fran kan best goed zijn, maar dat gaat het verschil in goals niet maken....
Get woke, go broke!
pi_30818973
Sol1tair is de volgende die een uitdaging aangaat: Schoen opeten
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:30 schreef sol1tair het volgende:
Als Ajax Jan Koller koopt vreet ik m'n 94-95 videoband op.
That's all folks!
  donderdag 22 september 2005 @ 11:47:37 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30818989
Gewoon de concurrenten heel sportief een voorsprong laten nemen. Anders is 't zo saai, wanneer je in december al 15 punten voor staat op de nummer 2
pi_30818999
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Niks meer aan toe te voegen. Ook al worden we bijv. geruisloos 5e. Wij zijn Ajax, de beste
Mijn spandoek zegt straks ook alles
  donderdag 22 september 2005 @ 11:47:59 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30819005
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, en dan? Daar lag het zwakke punt niet hoor.... Juan fran kan best goed zijn, maar dat gaat het verschil in goals niet maken....
Behalve de voorhoede, werd gisteren ook pijnlijk duidelijk dat het verdedigend een stelletje d-pupillen is... Of Juanfran hier verandering in gaat brengen betwijfel ik wel..
pi_30819030
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Sol1tair is de volgende die een uitdaging aangaat: Schoen opeten
[..]

We verzoeken u vriendelijk om het op te nemen en op te sturen naar:

FOK!
t.a.v -Vaduz-

pi_30819037
quote:

[..]

Misschien zorgt het voor wat meer stabiliteit en ervaring, en kan ie het team wat meer op sleeptouw nemen, want zo'n speler missen we momenteel. Ben erg benieuwd hoe ie het gaat doen.
  donderdag 22 september 2005 @ 11:50:20 #14
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30819077
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Deze ff van het vorige topic meegenomen. Goede reactie
Dat spandoek sloeg inderdaad ook alles. Shota aanbidders
  donderdag 22 september 2005 @ 11:50:24 #15
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30819080
En over dat kritiek hebben op spelers. Ik ken er nog wel een paar die rond deze tijd al eens werden afgeschreven. Eentje komt uit Roemenie en was toevallig gisteren in Amsterdam. De andere is de dag ervoor uitgeroepen tot de beste speler van de Serie A van vorig jaar.

En de nu ineens betrouwbare en uiterst belangrijke Grygera heeft het ook anderhalf jaar moeten ontgelden....
pi_30819106
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat spandoek sloeg inderdaad ook alles. Shota aanbidders [afbeelding]
Die van:

Bestuur. Was Shota Te Duur?
  donderdag 22 september 2005 @ 11:51:23 #17
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30819110
De spits-positie is het probleem niet eens, Ajax heeft juist behoefte aan een linksbuiten, waardoor het spel iets minder voorspelbaar wordt. Nu gaat alles over rechts of wordt er geschoten vanaf de tweede lijn, met uitzondering van Urby Emanuelson is er vanaf links geen dreiging. Ik ben van mening dat zélfs Markus Rosenberg en Angelos Charisteas met goede aanvoor het net weten te vinden, dus een nieuwe spits is in mijn ogen niet nodig.

Daarnaast hebben we een verdediger nodig die kan verdedigen, het lijkt wel alsof Ajax in de jeugd alleen maar aanvallers aantrekt en dat dan de beste aanvallers aanvaller mogen blijven, de slechtste aanvallers worden doelman en alles wat daar tussen zit, verdediger of middenvelder. Ik wil verdedigers die kunnen verdedigen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 22 september 2005 @ 11:51:39 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30819123
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef twi het volgende:
En over dat kritiek hebben op spelers. Ik ken er nog wel een paar die rond deze tijd al eens werden afgeschreven. Eentje komt uit Roemenie en was toevallig gisteren in Amsterdam. De andere is de dag ervoor uitgeroepen tot de beste speler van de Serie A van vorig jaar.

En de nu ineens betrouwbare en uiterst belangrijke Grygera heeft het ook anderhalf jaar moeten ontgelden....
Laten we het anders ook nog even hebben over de eerste 2 jaar van Zlatan.... Onbegrijpelijk, dat gebash op Markus en Harry....
  donderdag 22 september 2005 @ 11:51:44 #19
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_30819126
Goed om te zien dat jullie de moed erin houden jongens!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 22 september 2005 @ 11:51:48 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30819127
quote:

[..]

Ik vind het anders wel typisch dat beide goals over rechts (links voor Ajax dus) werden opgezet. Emanuelson speelt aanvallend erg sterk, maar laat daardoor verdedigend z'n taken nog wel eens lopen, helaas. Maar daar hebben we er meer van lopen in de selectie...
pi_30819129
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef devv05 het volgende:

[..]

Misschien zorgt het voor wat meer stabiliteit en ervaring, en kan ie het team wat meer op sleeptouw nemen, want zo'n speler missen we momenteel. Ben erg benieuwd hoe ie het gaat doen.
Nou ja, dat hoop ik dan maar. Maar Urby was niet de zwakke plek gisteren, dat waren Babel, Rosales en Charisteas. Pas in de blessuretijd viel de verdediging door de mand, maar dat was na het uitvallen van Grygera en de rode kaart van Johnny...

De verdediging is geen wereldtop, maar als de basis spelers er staan valt het nog best wel mee..
Get woke, go broke!
pi_30819131
Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef twi het volgende:

[..]

En over dat gelazer over spitsen. Ja, Rosenberg speelt als een krant, maar het is gewoon diep triest dat mensen een nieuwe speler al half september afschrijven. Ga dan maar fijn een of andere sport kijken waarbij je niet afhankelijk bent van je team. Charisteas deed het gewoon goed gisteren.

Haha, de man was wel toch met zeer grote afstand de slechtste man van het veld. Jezus wat een clown. Techniek van materazzi, draaias van een vrachtwagen, koppen kan ie niet en de fysieke sterkte van tony alberda. Wat een goor drama is de man, echt totaal Ajax-onwaardig. En jij vond m goed spelen? Ongekend.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 22 september 2005 @ 11:52:15 #23
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30819145
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Die van:

Bestuur. Was Shota Te Duur?
Yup. Ophangen, die lui!
  donderdag 22 september 2005 @ 11:52:17 #24
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30819146
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef pfaf het volgende:

[..]

Laten we het anders ook nog even hebben over de eerste 2 jaar van Zlatan.... Onbegrijpelijk, dat gebash op Markus en Harry....
Die is eergisteren uitgeroepen tot beste speler van de Serie A dus
pi_30819167
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:52 schreef pfaf het volgende:

[..]

Yup. Ophangen, die lui!
Ik vond het wel mooi, maarja. Daar hebben wij allemaal niets aan.

Die van mij: Wordt jij dan vrolijker van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')