Niks meer aan toe te voegen. Ook al worden we bijv. geruisloos 5e. Wij zijn Ajax, de bestequote:Op donderdag 22 september 2005 11:43 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Dit seizoen gewoon weer kampioen!
Topics gaan wel érg snel!
Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas: een linksbuiten en een Italiaanse spitsen- en verdedigingstrainer.
Deze ff van het vorige topic meegenomen. Goede reactiequote:Op donderdag 22 september 2005 11:34 schreef twi het volgende:
[..]
Een tik op zijn schouder? Watblief? Hij had 'm gewoon hard in z'n bek moeten rossen. Veruit de domste actie voor een speler die zich wil bewijzen die ik ooit heb gezien. Terecht dat Blind 'm geen blik waardig gunde. Behalve dat Ajax compleet instortte nadat hij het veld in kwam (dat was op zich al het omslagpunt, dat Grygera het veld af moest) door zijn beroerde spel, benadeelde hij z'n club zo dat het eigenlijk te schandalig voor woorden is dat 'ie de kans kreeg.
En dat uit de mond van iemand die tot nu toe Heitinga altijd heeft zitten verdedigen. Het lijkt wel alsof John de ADO-ziekte heeft. Uit overkwam 'm zoiets ook al een keer.
En over dat gelazer over spitsen. Ja, Rosenberg speelt als een krant, maar het is gewoon diep triest dat mensen een nieuwe speler al half september afschrijven. Ga dan maar fijn een of andere sport kijken waarbij je niet afhankelijk bent van je team. Charisteas deed het gewoon goed gisteren.
En dan komen er van die leeghoofden die spandoeken gaan ophangen als "Bestuur, was Shota te duur?". Ja, da's lekker makkelijk en goedkoop. In de zomer hoorde ik helemaal NIEMAND dat Arveladze had moeten komen. En terecht, gezien z'n prestaties de laatste jaren in de Schotse competitie. AZ plukt nu de vruchten ervan, en dat is zuur, maar dat hypocriete van mensen die nu massaal naar Shota gaan roepen terwijl je ze voordat 'ie een doelpunt maakte niet hoorde...
Alsof Shota ooit in de harten van Ajacieden is gesloten. Destijds vond iedereen 'm ook maar een clown die toevallig een goed gemiddelde draaide. Of is er ook echt iemand die hem destijds daadwerkelijk een hele goede spits vond, en 'm op gelijke hoogte zet met andere grootheden van spitsen? Ik kan het me in elk geval niet voorstellen. Toen 'ie vertrok heb ik in elk geval niemand gehoord die z'n vertrek betreurde. In augustus was er geen haan die kraaide naar Arveladze, dan moet je nu achteraf je muil er ook over houden.
Zo
Ja, en dan? Daar lag het zwakke punt niet hoor.... Juan fran kan best goed zijn, maar dat gaat het verschil in goals niet maken....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:44 schreef _moder8or_ het volgende:
helemaal niets aan de hand. Juán Fran komt er zaterdag in ipv Urby
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:30 schreef sol1tair het volgende:
Als Ajax Jan Koller koopt vreet ik m'n 94-95 videoband op.
Mijn spandoek zegt straks ook allesquote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Niks meer aan toe te voegen. Ook al worden we bijv. geruisloos 5e. Wij zijn Ajax, de beste![]()
Behalve de voorhoede, werd gisteren ook pijnlijk duidelijk dat het verdedigend een stelletje d-pupillen is... Of Juanfran hier verandering in gaat brengen betwijfel ik wel..quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan? Daar lag het zwakke punt niet hoor.... Juan fran kan best goed zijn, maar dat gaat het verschil in goals niet maken....
We verzoeken u vriendelijk om het op te nemen en op te sturen naar:quote:Op donderdag 22 september 2005 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Sol1tair is de volgende die een uitdaging aangaat: Schoen opeten
[..]
![]()
Misschien zorgt het voor wat meer stabiliteit en ervaring, en kan ie het team wat meer op sleeptouw nemen, want zo'n speler missen we momenteel. Ben erg benieuwd hoe ie het gaat doen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan? Daar lag het zwakke punt niet hoor.... Juan fran kan best goed zijn, maar dat gaat het verschil in goals niet maken....
Dat spandoek sloeg inderdaad ook alles.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Deze ff van het vorige topic meegenomen. Goede reactie
Die van:quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat spandoek sloeg inderdaad ook alles.Shota
aanbidders
[afbeelding]
Laten we het anders ook nog even hebben over de eerste 2 jaar van Zlatan.... Onbegrijpelijk, dat gebash op Markus en Harry....quote:Op donderdag 22 september 2005 11:50 schreef twi het volgende:
En over dat kritiek hebben op spelers. Ik ken er nog wel een paar die rond deze tijd al eens werden afgeschreven. Eentje komt uit Roemenie en was toevallig gisteren in Amsterdam. De andere is de dag ervoor uitgeroepen tot de beste speler van de Serie A van vorig jaar.
En de nu ineens betrouwbare en uiterst belangrijke Grygera heeft het ook anderhalf jaar moeten ontgelden....
Ik vind het anders wel typisch dat beide goals over rechts (links voor Ajax dus) werden opgezet. Emanuelson speelt aanvallend erg sterk, maar laat daardoor verdedigend z'n taken nog wel eens lopen, helaas. Maar daar hebben we er meer van lopen in de selectie...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat hoop ik dan maar. Maar Urby was niet de zwakke plek gisteren, dat waren Babel, Rosales en Charisteas. Pas in de blessuretijd viel de verdediging door de mand, maar dat was na het uitvallen van Grygera en de rode kaart van Johnny...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:49 schreef devv05 het volgende:
[..]
Misschien zorgt het voor wat meer stabiliteit en ervaring, en kan ie het team wat meer op sleeptouw nemen, want zo'n speler missen we momenteel. Ben erg benieuwd hoe ie het gaat doen.
Yup. Ophangen, die lui!quote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Die van:
Bestuur. Was Shota Te Duur?
Die is eergisteren uitgeroepen tot beste speler van de Serie A dusquote:Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Laten we het anders ook nog even hebben over de eerste 2 jaar van Zlatan.... Onbegrijpelijk, dat gebash op Markus en Harry....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |