abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 10:35:03 #276
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30817135
Ajax kan dus wel goed voetballen.
Maar wat staat die verdediging toch slecht gepositioneerd. Het lijkt wel alsof ik naar een d7 elftal dat voor het eerst op groot veld speelt zit te kijken.

De kaarten voor Heitinga sloegen trouwens ook nergens op.
pi_30817144
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor. En dat had ie ook gekregen als die kneuzen het niet weer in 3 minuten hadden vergokt..
Het blijft idd echt nauwelijks te geloven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_30817163
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef pfaf het volgende:
Ajax kan dus wel goed voetballen.
Maar wat staat die verdediging toch slecht gepositioneerd. Het lijkt wel alsof ik naar een d7 elftal dat voor het eerst op groot veld speelt zit te kijken.

De kaarten voor Heitinga sloegen trouwens ook nergens op.
Kaarten voor Heitinga waren terecht hoor, hoe vervelend ook.. Dom van hem, maar allebei terecht.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 22 september 2005 @ 10:38:15 #279
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_30817214
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kaarten voor Heitinga waren terecht hoor, hoe vervelend ook.. Dom van hem, maar allebei terecht.
Ben ik het niet mee eens. De overtredingen van Heitinga hadden helemaal niet plaatsgevonden als de scheidsrechters in beide gevallen gewoon floten voor een aanvalsfout. John wordt het shirt van het lijf getrokken, hij trekt terug en krijgt geel. Belachelijke beslissingen. Zo maak je als scheidsrechter het verdedigen wel erg ingewikkeld...
  donderdag 22 september 2005 @ 10:38:46 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30817222
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij had bij zijn tweede gele ook direct een rode kaart kunnen krijgen, meer dan terecht.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_30817257
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij had bij zijn tweede gele ook direct een orde kaart kunnen krijgen, meer dan terecht.
Idd, dat was nog mild die gele..

Nou ja, die gaat het iig nog zwaar krijgen om weer aan voetballen toe te komen bij Ajax.
Get woke, go broke!
  donderdag 22 september 2005 @ 10:42:42 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30817319
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, dat was nog mild die gele..

Nou ja, die gaat het iig nog zwaar krijgen om weer aan voetballen toe te komen bij Ajax.
Ze hadden hem beter voor een bedrag tussen de 7 en 9 miljoen Euro kunnen verkopen aan Sevilla, desnoods in 10 jaarlijkse termijnen. De Ajax-defensie kan nu al niet zonder Zdenek Grygera.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 22 september 2005 @ 10:58:13 #283
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_30817711
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:38 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij had bij zijn tweede gele ook direct een rode kaart kunnen krijgen, meer dan terecht.
nou, echt vrij was de doorgang niet, maar het was zeker zeer kansrijk, dus een dikke gele prent toch zeker.

Heitinga was trouwens niet de enige met domme kaarten.....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_30818022
Jan Koller moeten ze in de winterstop maar proberen te halen, mag Harry in ruil die kant wel op.
That's all folks!
  donderdag 22 september 2005 @ 11:10:56 #285
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_30818057
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Heeft niks met Ajax supporters te maken , maar met de supporters van de uitclub. Maar goed, het is voetbal, en daar is het fatsoen nou eenmaal ver te zoeken
nee jullie zijn lekker bezig, gaan fluiten bij een 2-0 voorsprong? Naar huis gaan in de 88ste minuut? En dan wel van de ado-supporters verrwachten dat ze stil blijven voor het afscheid van een spelertje, terwijl ze diep in de blessuretijd 2 x scoren en een punt pakken? ;')
pi_30818144
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:10 schreef err het volgende:

[..]

nee jullie zijn lekker bezig, gaan fluiten bij een 2-0 voorsprong? Naar huis gaan in de 88ste minuut? En dan wel van de ado-supporters verrwachten dat ze stil blijven voor het afscheid van een spelertje, terwijl ze diep in de blessuretijd 2 x scoren en een punt pakken? ;')
Tuurlijk verwacht ik dat niet, geef jullie ook groot gelijk, maar sommige mensen (ook hier) lopen nu eenmaal gauw te zeiken. Het is volledig de eigen schuld van Ajax, ze hadden dit gewoon NOOIT uit handen mogen geven. Ze hebben zelf het afscheid verpest, niet Ado. Maar sowieso, wat was dat afscheid triest geregeld zeg!! Tussen neus en lippen door even vermelden, de meeste mensen waren al weg, en op een beeldje na was er niets geregeld. Geen vuurwerk, echt helemaal niets.

En fluiten was om die 'spitsen' bij ons, die ze bij Ado nog niet eens zouden willen hebben. Ik keur uitfluiten nooit goed en doe er ook nooit aan mee, maar kan me er gevoelsmatig wel iets bij voorstellen...

Naar huis gaan in 88e minuut dat doen alleen die etalagepoppen op de lange zijde, dat zul je bij ons niet zien. Dat mensen dat doen kan ik met m'n verstand ook niet bij, maar het is niet anders.. Ik ga ze in iedergeval niet tegenhouden.
  donderdag 22 september 2005 @ 11:15:16 #287
54636 Eb
Le Big Mac
pi_30818176
Al dat gelul over een spits kopen. Ajax heeft er genoeg dacht ik zo: Rosenberg, Charisteas, Anastasiou, Babel.
Waarom Charisteas en Rosenberg gekocht als je Babel hebt?
De oplossing is immers simpel: Boukhari op links, Rosales op rechts (wel noppen onder zn schoenen draaien) en Babel in de punt, Sneijder erachter en Lindenbergh ipv Galasek.

Ik kan er maar niet bij waarom Koeman en Blind van die rare spitsen blijven kopen als je Babel hebt. Babel op links zetten is 2x dom: hij hoort daar niet, dus je krijgt geen goede voorzetten en hij raakt gedemotiveerd omdat hij denkt dat hij ineens niet meer kan voetballen.

Dat demotiveren, daar is Blind uiterst sterk in. In korte tijd heeft hij Rosenberg, Boukhari, Charisteas, Galasek en Babel mentaal de soep ingedraaid. Ohja en Heitinga, die na het uitvallen van Grygera gedreven aan zijn invalbeurt begon maar met 2x geel van het veld moest. Gefrustreerd verliet hij het veld, paseerde Blind die hem geen blik waardig gunde, en droop af.
Blind had hem ook even kunnen aankijken, of beter nog, een tik op zijn schouder kunnen geven. Kop op, kan gebeuren.

Maar wat doet Blind? Die gaat in blessuretijd Boukhari brengen. Tijdrekken tegen ADO, jaja....
Dat zijn allemaal wat je noemt de juiste signalen naar je spelersgroep.
pi_30818183
Ja hoor, Jan Koller. Nog zo'n typsiche Ajax-spits erbij.
  donderdag 22 september 2005 @ 11:22:43 #289
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_30818348
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef devv05 het volgende:

En fluiten was om die 'spitsen' bij ons, die ze bij Ado nog niet eens zouden willen hebben.
dat valt best te bespreken hoor
pi_30818424
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef sol1tair het volgende:
Dat is pas iemand waar het hele team zich aan optrekt. Hij kan de bal bij zich houden, de middenvelders aan laten sluiten en dergelijke.
That's all folks!
  donderdag 22 september 2005 @ 11:25:51 #291
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_30818426
quote:
Zo een net niet spits bedoel je.
A.M.A.B
pi_30818484
Als Ajax een spits als Koller gaat kopen stappen ze wel van hun geloof af... Maar ja wie gelooft er nu nog in Ajax...
Niets is zo complex als de eenvoud
pi_30818553
Als Ajax Jan Koller koopt vreet ik m'n 94-95 videoband op.
pi_30818565
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:30 schreef sol1tair het volgende:
Als Ajax Jan Koller koopt vreet ik m'n 94-95 videoband op.
Zonde.
pi_30818577
Toen Ajax ging tijdrekwisselen was het eigenlijk al gedoemd om te mislukken die wedstrijd..

Je moet GVD gewoon voetballen!!!!
Get woke, go broke!
  donderdag 22 september 2005 @ 11:33:16 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_30818596
Jan Koller en Tomas Rosicky ruilen voor Angelos Charisteas en Steven Pienaar, dan is het goed.

Ik verlang naar een échte linksbuiten, zelfs Tom Soetaars zou een welkome versterking zijn!
  donderdag 22 september 2005 @ 11:34:54 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30818648
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef Eb het volgende:Ohja en Heitinga, die na het uitvallen van Grygera gedreven aan zijn invalbeurt begon maar met 2x geel van het veld moest. Gefrustreerd verliet hij het veld, paseerde Blind die hem geen blik waardig gunde, en droop af.
Blind had hem ook even kunnen aankijken, of beter nog, een tik op zijn schouder kunnen geven. Kop op, kan gebeuren.
Een tik op zijn schouder? Watblief? Hij had 'm gewoon hard in z'n bek moeten rossen. Veruit de domste actie voor een speler die zich wil bewijzen die ik ooit heb gezien. Terecht dat Blind 'm geen blik waardig gunde. Behalve dat Ajax compleet instortte nadat hij het veld in kwam (dat was op zich al het omslagpunt, dat Grygera het veld af moest) door zijn beroerde spel, benadeelde hij z'n club zo dat het eigenlijk te schandalig voor woorden is dat 'ie de kans kreeg.

En dat uit de mond van iemand die tot nu toe Heitinga altijd heeft zitten verdedigen. Het lijkt wel alsof John de ADO-ziekte heeft. Uit overkwam 'm zoiets ook al een keer.

En over dat gelazer over spitsen. Ja, Rosenberg speelt als een krant, maar het is gewoon diep triest dat mensen een nieuwe speler al half september afschrijven. Ga dan maar fijn een of andere sport kijken waarbij je niet afhankelijk bent van je team. Charisteas deed het gewoon goed gisteren.

En dan komen er van die leeghoofden die spandoeken gaan ophangen als "Bestuur, was Shota te duur?". Ja, da's lekker makkelijk en goedkoop. In de zomer hoorde ik helemaal NIEMAND dat Arveladze had moeten komen. En terecht, gezien z'n prestaties de laatste jaren in de Schotse competitie. AZ plukt nu de vruchten ervan, en dat is zuur, maar dat hypocriete van mensen die nu massaal naar Shota gaan roepen terwijl je ze voordat 'ie een doelpunt maakte niet hoorde...

Alsof Shota ooit in de harten van Ajacieden is gesloten. Destijds vond iedereen 'm ook maar een clown die toevallig een goed gemiddelde draaide. Of is er ook echt iemand die hem destijds daadwerkelijk een hele goede spits vond, en 'm op gelijke hoogte zet met andere grootheden van spitsen? Ik kan het me in elk geval niet voorstellen. Toen 'ie vertrok heb ik in elk geval niemand gehoord die z'n vertrek betreurde. In augustus was er geen haan die kraaide naar Arveladze, dan moet je nu achteraf je muil er ook over houden.

Zo
pi_30818660
quote:
Pardon? dit meen je niet?

Charisteas + Rosenberg = Jan Koller
  donderdag 22 september 2005 @ 11:37:46 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30818710
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Pardon? dit meen je niet?

Charisteas + Rosenberg = Jan Koller
Charisteas + De hulk = Jan Koller.
pi_30818713
Jan Koller is transfervrij na dit seizoen dus daar moet wel een hele mooie aanbieding van Ajax liggen, wil hij hier naar toe komen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')