quote:Charisteas wil Ajax verlaten
In de papieren versie van Voetbal International wordt gemeld dat Angelos Charisteas komende zomer uit Amsterdam wil vertrekken. De Griekse spits komt sinds het aantrekken van Klaas-Jan Huntelaar nauwelijks meer aan spelen toe, en ziet naar verluidt in dat de positie van de nieuwe nummer 9 onaantastbaar is. Charisteas zal daarom komende zomer op zoek gaan naar een nieuwe werkgever, het liefst een club uit de Duitse Bundesliga, waar hij eerder speelde voor Werder Bremen.
Eén betere speler voor zich. Rosenberg heeft zich nog niet bewezen op '9'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
Harry mag van mij wel weg. Heeft zich altijd voor de volle 100% gegeven maar heeft nu gewoon 2 betere spelers voor zich. Wens hem veel succes bij zijn nieuwe club, en hoop dat het een mooie club wordt.
Snap ik ook niet. Hij heeft alleen maar aangegeven dat hij zich nauwelijks kan motiveren voor wedstrijden van Jong Ajax.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef twi het volgende:
Waar komt al dat gezeur over Juanfran eigenlijk vandaan? Is dat een trend sinds Utrecht thuis, of komt dat voort uit z'n trainingsinspanningen ofzo?
ik vind die wedstrijd tegen Inter een mooi voorbeeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:19 schreef twi het volgende:
Waar komt al dat gezeur over Juanfran eigenlijk vandaan?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:40 schreef Nashje het volgende:
Ik ook, want tegen Inter heeft ie niet eens gevoetbald.
Ik versta geen Grieks.quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
Harry mag wegwas toch best een goede spits.
quote:8/3/2006 - Ajax vrijdag bij loting kwartfinale Champions League
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Ajax is in ieder geval verzekerd van een plaatsje bij de loting voor de kwartfinale van de Champions League. Die vindt namelijk al aanstaande vrijdag plaats, nog voor het duel tegen Inter van volgende week. Tijdens de loting vrijdag wordt direct geloot voor de kwartfinale en de halve finale.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:52 schreef Radegast het volgende:
Wel een miskoop. Maar hij heeft niet gefaald.
[..]
quote:Sneijder zet zinnen op topper
Woensdag 8 maart, door JK, Amsterdam, 20.12u GMT+01.00, VI
Sneijder hoopt zijn rentree zaterdag in de topper tegen PSV te maken. Een bezoek aan de Amsterdamse orthomanueel therapeut Aart van den Bunt heeft hieraan bijgedragen. Dit meldt Voetbal International.
'Met een hamertje heeft hij wat dingen rechtgetikt () en het voelt direct stukken beter aan', verklaarde Sneijder maandag na zijn bezoek aan de therapeut. 'Woensdag (vandaag, red.) moet ik opnieuw naar die dokter en dan moet het volgens hem normaal gesproken in orde zijn. Ik mag me dus richten op de wedstrijd tegen PSV', vervolgde de middenvelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |