abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21141794

slettebak [@] gmail.com
pi_21141817
Ronald Koeman staat langs de lijn alsof ie op de bus wacht
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21141838
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:32 schreef cultheld het volgende:
En jij bent een irritante lampenkap die niets zinnigs te melden heeft.
slettebak [@] gmail.com
pi_21141870
quote:
Wel sneu... ik gun PSV het best wel om de 1e ronde te kunnen halen, maar mensen zoals jij verpesten dat gewoon
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:34:53 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21141880
quote:
Ik weet intussen dat je een obsessie hebt voor Ajax, maar ik heb je al erder gevraagd om je te beperken tot je eigen PSV-topics en niet constant in Ajax-topic te lopen trollen.
Laatste keer dat ik je dit verzoek doe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21141897
Een van de laatste posts uit vorige topic. Het enige echte Ajax Topic #77 De eerste cup is binnen

O ja, en frenkie vond ajax 'errug slecht'. Waar hij gelijk in heeft.
slettebak [@] gmail.com
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:37:24 #7
100401 roxor
AC Jong Fok! United bankzitter
pi_21141943
Ik snap Koeman echt niet . Het liep net zo aardig tussen Heitinga en Escudé in het centrum, gaat ie De Jong er neer zetten en Obodai rechtsback

En Soetaers, ach die jongen kun je niks verwijten. Hij kwam naar ons toe voor het geld, maar op voetballend gebied weet hij ook wel dat hij tekort komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door roxor op 08-08-2004 22:43:43 ]
Ik dacht dat jij koffie zou gaan halen.. Ruud
Gamezooi
pi_21141977
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik weet intussen dat je een obsessie hebt voor Ajax, maar ik heb je al erder gevraagd om je te beperken tot je eigen PSV-topics en niet constant in Ajax-topic te lopen trollen.
Laatste keer dat ik je dit verzoek doe.
Waarom mogen Ajacieden het dan wel in PSV topics doen? Wees dan ook objectief en bekijk je moderatie niet via je Ajax bril
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:40:24 #9
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21142017
Koeman moet gewoon weg, er moet een ervaren trainer komen. De Jong in het centrum, Sneijder op de bank, Soetaers in de basis. Ben benieuwd naar het seizoen van Ajax, en hoeveel tegendoelpunten ze krijgen met Stekelenburg op goal. Voorlopig zou ik nog even wachten met Lobont weg doen..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21142029
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom mogen Ajacieden het dan wel in PSV topics doen? Wees dan ook objectief en bekijk je moderatie niet via je Ajax bril
Lastig he, het verschil zien tussen een objectieve, zinvolle bijdrage en eindeloze irritante reacties.
slettebak [@] gmail.com
pi_21142059
quote:

[..]

Ja maar je kan ook oneindig doorgaan

*piep* *piep*
pi_21142065
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:40 schreef JaWi het volgende:

[..]

Lastig he, het verschil zien tussen een objectieve, zinvolle bijdrage en eindeloze irritante reacties.
het is wel zo hoor, als ik als ajacied zou zeggen in een psv topic: hiddink staat langs de lijn alsof ie op de bus moet wachten dan zullen de modjes meelachen en draai ik het om dan word ik bijna gebanned
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:42:47 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21142079
quote:

Ik laat Ajacieden ook niet bewust doortrollen in andere clubtopics, daar treed ik al jaren tegenop.
Als je wat langer zou rondlopen zou je dat moeten weten.
Jouw reakties hier lokken die reakties daar uit en je wordt door je eigen mede-PSVsupporters ook al niet eens meer serieus genomen.
Jij bent nu al weken aan het uitlokken en mijn geduld met jou raakt een beetje op.
Doe er mee wat je wilt, maar je bent bij deze gewaarschuwd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zondag 8 augustus 2004 @ 22:42:54 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_21142082
quote:

[..]

Meester ze plagen me.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21142106
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:40 schreef Djekko het volgende:
Koeman moet gewoon weg, er moet een ervaren trainer komen. De Jong in het centrum, Sneijder op de bank, Soetaers in de basis.
Voetbaltechnisch gezien stuur je geen trainer weg aan het begin van een seizoen. Zeker geen Koeman na een wat vage beslissingen, die bovendien van niet structureel zijn.
quote:
Ben benieuwd naar het seizoen van Ajax, en hoeveel tegendoelpunten ze krijgen met Stekelenburg op goal.
Ik ook. Ik heb er het volste vertrouwen in. Dit was Stekelburgs eerste min of meer officiële wedstrijd als eerste doelman .
quote:
Voorlopig zou ik nog even wachten met Lobont weg doen..
Doen ze ook.
slettebak [@] gmail.com
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:44:47 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21142129
Is loek alweer terug?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21142143
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

het is wel zo hoor, als ik als ajacied zou zeggen in een psv topic: hiddink staat langs de lijn alsof ie op de bus moet wachten dan zullen de modjes meelachen en draai ik het om dan word ik bijna gebanned
Lees bovenstaande posts. Pas je wat aan, of kom niet meer terug.
slettebak [@] gmail.com
pi_21142150
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik laat Ajacieden ook niet bewust doortrollen in andere clubtopics, daar treed ik al jaren tegenop.
Als je wat langer zou rondlopen zou je dat moeten weten.
Jouw reakties hier lokken die reakties daar uit en je wordt door je eigen mede-PSVsupporters ook al niet eens meer serieus genomen.
Jij bent nu al weken aan het uitlokken en mijn geduld met jou raakt een beetje op.
Doe er mee wat je wilt, maar je bent bij deze gewaarschuwd.
je draait het nu om, eerst reageerde ik alleen maar in psv topics, maar dankzij lieden als twi en methodmitch dacht ik, wat zij kunnen kan ik ook Hun posts worden nooit bekritiseert door de ajax mods en wanneer ik dan een vergelijkbare post in een ajax topic maak, ben ik aan het trollen, nou vooruit Ajacied, ik zal het nooooit meer doen, objectiviteit is ver te zoeken hier
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:45:52 #19
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21142153
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:35 schreef JaWi het volgende:
O ja, en frenkie vond ajax 'errug slecht'. Waar hij gelijk in heeft.
Het was niet best inderdaad....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:47:32 #20
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21142202
Die Sonck moeten ze z.s.m. wegdoen. Met hem in de basis speel je vanaf het begin al met 10 tegen 12. Wát een balverlies zeg.
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:47:59 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21142211
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:45 schreef cultheld het volgende:

je draait het nu om, eerst reageerde ik alleen maar in psv topics, maar dankzij lieden als twi en methodmitch dacht ik, wat zij kunnen kan ik ook Hun posts worden nooit bekritiseert door de ajax mods en wanneer ik dan een vergelijkbare post in een ajax topic maak, ben ik aan het trollen, nou vooruit Ajacied, ik zal het nooooit meer doen, objectiviteit is ver te zoeken hier
Laatste offtopicpost hierover: Justme is PSV-er en geen Ajax-mod, lees je eens in voordat je iets blaat.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:48:25 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21142222
quote:

[..]

Hun posts worden nooit bekritiseert door de ajax mods
Just me is ook uit de kast dus.

XajaaaaaaaAAaa !
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21142282
quote:

[..]

twi en methodmich leveren meestal een bijdrage aan de discussie. Het enige wat jij doet in is uitlokkende kutreacties geven. Bovendien lopen ze hier iets langer rond dan jij dat doet. Je bent hier nu 2 maanden, en hebt op het voetbal forum nauwelijks iets anders gedaan dan irritatie opwekken. En lang niet alleen onder Ajax supporters. Blijf nou niet steeds in discussie gedaan, maar pas je lekker aan. Lijkt me de meest zinvolle planning als je nog enigzins serieus genomen wilt worden .
slettebak [@] gmail.com
pi_21142303
quote:
Voor Sneijder een geweldig gevoel, want de tweebenige middenvelder komt uit Utrecht en scoren tegen die ploeg doet hem extra veel. Alleen waren niet al zijn gebaren zo euforisch, want hij leek zijn trainer iets toe te bijten. ,,Dat was niet voor de trainer bedoeld”, zou Sneijder na afloop zeggen. ,,Ik ga er nu niet op in”, reageerde Koeman. ,,Ik zal hem morgen om uitleg vragen. Hij hoort blij te zijn met het doelpunt en voor de ploeg dat ze voorstaan.”
Dat loopt dus met een sisser af
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:51:50 #25
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21142325
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dat loopt dus met een sisser af
Dat denk ik dus niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')