En jij bent een irritante lampenkap die niets zinnigs te melden heeft.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:32 schreef cultheld het volgende:
Ronald Koeman staat langs de lijn alsof ie op de bus wacht
Wel sneu... ik gun PSV het best wel om de 1e ronde te kunnen halen, maar mensen zoals jij verpesten dat gewoonquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:32 schreef cultheld het volgende:
Ik weet intussen dat je een obsessie hebt voor Ajax, maar ik heb je al erder gevraagd om je te beperken tot je eigen PSV-topics en niet constant in Ajax-topic te lopen trollen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:32 schreef cultheld het volgende:
Waarom mogen Ajacieden het dan wel in PSV topics doen? Wees dan ook objectief en bekijk je moderatie niet via je Ajax brilquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet intussen dat je een obsessie hebt voor Ajax, maar ik heb je al erder gevraagd om je te beperken tot je eigen PSV-topics en niet constant in Ajax-topic te lopen trollen.
Laatste keer dat ik je dit verzoek doe.
Lastig he, het verschil zien tussen een objectieve, zinvolle bijdrage en eindeloze irritante reacties.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom mogen Ajacieden het dan wel in PSV topics doen? Wees dan ook objectief en bekijk je moderatie niet via je Ajax bril
Ja maar je kan ook oneindig doorgaanquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom mogen Ajacieden het dan wel in PSV topics doen? Wees dan ook objectief en bekijk je moderatie niet via je Ajax bril
het is wel zo hoor, als ik als ajacied zou zeggen in een psv topic: hiddink staat langs de lijn alsof ie op de bus moet wachten dan zullen de modjes meelachen en draai ik het om dan word ik bijna gebannedquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lastig he, het verschil zien tussen een objectieve, zinvolle bijdrage en eindeloze irritante reacties.
Ik laat Ajacieden ook niet bewust doortrollen in andere clubtopics, daar treed ik al jaren tegenop.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:38 schreef cultheld het volgende:
Meester ze plagen me.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch gezien stuur je geen trainer weg aan het begin van een seizoen. Zeker geen Koeman na een wat vage beslissingen, die bovendien van niet structureel zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:40 schreef Djekko het volgende:
Koeman moet gewoon weg, er moet een ervaren trainer komen. De Jong in het centrum, Sneijder op de bank, Soetaers in de basis.![]()
Ik ook. Ik heb er het volste vertrouwen in. Dit was Stekelburgs eerste min of meer officiële wedstrijd als eerste doelmanquote:Ben benieuwd naar het seizoen van Ajax, en hoeveel tegendoelpunten ze krijgen met Stekelenburg op goal.
Doen ze ook.quote:Voorlopig zou ik nog even wachten met Lobont weg doen..
Lees bovenstaande posts. Pas je wat aan, of kom niet meer terug.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
het is wel zo hoor, als ik als ajacied zou zeggen in een psv topic: hiddink staat langs de lijn alsof ie op de bus moet wachten dan zullen de modjes meelachen en draai ik het om dan word ik bijna gebanned
je draait het nu om, eerst reageerde ik alleen maar in psv topics, maar dankzij lieden als twi en methodmitch dacht ik, wat zij kunnen kan ik ookquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik laat Ajacieden ook niet bewust doortrollen in andere clubtopics, daar treed ik al jaren tegenop.
Als je wat langer zou rondlopen zou je dat moeten weten.
Jouw reakties hier lokken die reakties daar uit en je wordt door je eigen mede-PSVsupporters ook al niet eens meer serieus genomen.
Jij bent nu al weken aan het uitlokken en mijn geduld met jou raakt een beetje op.
Doe er mee wat je wilt, maar je bent bij deze gewaarschuwd.![]()
Het was niet best inderdaad....quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:35 schreef JaWi het volgende:
O ja, en frenkie vond ajax 'errug slecht'. Waar hij gelijk in heeft.
Laatste offtopicpost hierover: Justme is PSV-er en geen Ajax-mod, lees je eens in voordat je iets blaat.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:45 schreef cultheld het volgende:
je draait het nu om, eerst reageerde ik alleen maar in psv topics, maar dankzij lieden als twi en methodmitch dacht ik, wat zij kunnen kan ik ookHun posts worden nooit bekritiseert door de ajax mods en wanneer ik dan een vergelijkbare post in een ajax topic maak, ben ik aan het trollen, nou vooruit Ajacied, ik zal het nooooit meer doen, objectiviteit is ver te zoeken hier
Just me is ook uit de kast dus.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hun posts worden nooit bekritiseert door de ajax mods
twi en methodmich leveren meestal een bijdrage aan de discussie. Het enige wat jij doet in is uitlokkende kutreacties geven. Bovendien lopen ze hier iets langer rond dan jij dat doet. Je bent hier nu 2 maanden, en hebt op het voetbal forum nauwelijks iets anders gedaan dan irritatie opwekken. En lang niet alleen onder Ajax supporters. Blijf nou niet steeds in discussie gedaan, maar pas je lekker aan. Lijkt me de meest zinvolle planning als je nog enigzins serieus genomen wilt wordenquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
je draait het nu om, eerst reageerde ik alleen maar in psv topics, maar dankzij lieden als twi en methodmitch dacht ik, wat zij kunnen kan ik ookHun posts worden nooit bekritiseert door de ajax mods en wanneer ik dan een vergelijkbare post in een ajax topic maak, ben ik aan het trollen, nou vooruit Ajacied, ik zal het nooooit meer doen, objectiviteit is ver te zoeken hier
Dat loopt dus met een sisser afquote:Voor Sneijder een geweldig gevoel, want de tweebenige middenvelder komt uit Utrecht en scoren tegen die ploeg doet hem extra veel. Alleen waren niet al zijn gebaren zo euforisch, want hij leek zijn trainer iets toe te bijten. ,,Dat was niet voor de trainer bedoeld”, zou Sneijder na afloop zeggen. ,,Ik ga er nu niet op in”, reageerde Koeman. ,,Ik zal hem morgen om uitleg vragen. Hij hoort blij te zijn met het doelpunt en voor de ploeg dat ze voorstaan.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |