abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21139553
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:

Dat moet de ajacieden hier toch wel enige zorgen gaan baren, want vooruitgang na het vorige seizoen is eigenlijk niet te zien
Nee ik ga me pas zorgen maken als we de eerste paar wedstrijden onnodige punten verspelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_21139564
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Nee ik ga me pas zorgen maken als we de eerste paar wedstrijden onnodige punten verspelen.
15 augustus dus
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 zondag 8 augustus 2004 @ 20:56:20 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_21139580
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

15 augustus dus
Als het onnodig is wil het zeggen dat we goed speelden dat is al heel wat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 8 augustus 2004 @ 20:57:27 #279
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_21139606
Ik weet dat het niet de meest prestigieuze prijs is, maar je hoorde Ajax vorige week de mond volhebben met 'We hebben ons Europees laten zien en meer bla bla' ... nu maar effe met beide voetjes op de grond gezet.
  zondag 8 augustus 2004 @ 20:57:47 #280
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 augustus 2004 @ 20:58:40 #281
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21139641
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:07 schreef cultheld het volgende:
Hier geniet ik echt van
Ach, wij gaan straks weer lekker genieten van de uitschakeling van PSV voor de CL
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21139710
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:58 schreef Doc het volgende:

[..]

Ach, wij gaan straks weer lekker genieten van de uitschakeling van PSV voor de CL
Oh wij gaan op zeker wel door, wat pas echt leuk gaat worden, PSV in een poule met AC Milan, Club Brugge en (Celta kan niet, laten we een vergelijkbare tegenstander nemen) Olympiakos.
Zetten we Ajax in een poule met Deportivo la Coruna, AS Monaco en Panathinaikos, wordt Ajax vierde en PSV tweede achter Milan
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21139751
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:

Oh wij gaan op zeker wel door, wat pas echt leuk gaat worden, PSV in een poule met AC Milan, Club Brugge en (Celta kan niet, laten we een vergelijkbare tegenstander nemen) Olympiakos.
Zetten we Ajax in een poule met Deportivo la Coruna, AS Monaco en Panathinaikos, wordt Ajax vierde en PSV tweede achter Milan
eerst maar met een compleet oningespeeld elftal met vage buitenlandse 'talenten' de eindronde halen...
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21139753
quote:

[..]

Dat zegt degene van de club die al 8 jaar achter elkaar in de eerste ronde is uitgeschakeld
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:04:04 #285
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21139762
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 20:57 schreef Eilanden het volgende:
En dat "gras" ... sjongesjongesjonge
idd dramatisch
De Narcis van Gabon
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:06:39 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21139816
quote:

Hou jij je natte dromen nou maar lekker verder in het PSV-topic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21139819
quote:

[..]

Je naam geeft het al aan, wat een held ben jij. De tering.

Ga je eerst maar ff druk maken om jullie wereldaanval / verdediging / middenveld!
Sibon dit jaar champions-league topscoorder met 10 goals?
Ik denk van wel. Zit er dik in.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_21139831
quote:

[..]

Jullie kunnen niet eens scoren .
pi_21140425
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:07 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jullie kunnen niet eens scoren .
hoeft ook niet, laten we spelers als Maxwell wel voor ons doen
pi_21140535
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:35 schreef cultheld het volgende:

[..]

hoeft ook niet, laten we spelers als Maxwell wel voor ons doen
Ja dan word je kampioen .
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:47:16 #291
82589 S-Two
barba macacu
pi_21140706
kut man... heb de wedstrijd niet kunnen zien, alleen die frommel-goal van pienaar, en die rode kaart van soetaars, waarom was dat rood

kutzooi, okay, het is geen hoofdprijs, maar zou hem liever toch hebben gewonnen
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 8 augustus 2004 @ 21:48:18 #292
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_21140730
hmmmzzz nou..... wat een wedstrijd.....

smiddags adam in.... was beruh gezellig. Toen naar de wedstrijd..... Zuid 2de ring... onderin zat de sfeer er best in. Heeft wel wat zo'n curva sud...... Maar goed... wedstrijd was echt bout! De laatste 10 minuten waren best lachen met die utrechters op 426 /425 hheheheheh.... Maar goed als we het zo doen in de HCE... dan ziet ik het somber in. Maar het positieve is dat de pannenkoeken dan wel weer mooi uit het stadion verdwijnen!
pi_21140993
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 21:48 schreef sugarnieuws het volgende:
Maar het positieve is dat de pannenkoeken dan wel weer mooi uit het stadion verdwijnen!
Dan kan Ajax haar thuiswedstrijden op de toekomst gaan spelen
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:04:24 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_21141148
cultheld, wat ben jij toch raar :').
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_21141191
Punt 1: Jammer dat er na een mindere prestatie altijd huillampjes enzo op komen dagen. Zijn net paraplu's, je ziet ze alleen bij slecht weer Nu hebben we weer een cultheld

Punt 2: Matige eerste helft, een voor het publiek aantrekkelijke tweede helft.

Punt 3: De Jong moet uit het centrum, Zoetaars maakt mij verdrietig, Sneijder moet in de basis. Lijkt me nu wel duidelijk. Van der Vaart begin ik ernstig aan te twijfelen. Sonck hoeft van mij ook niet zo op de 10.

Punt 4: Grasmat . Hij lag er eerst zo mooi bij . .

Punt 5: Kampioen, houdt team in stand, goede voorbereiding. Hoge verwachtingen. Ondanks dat het een nietig prijsje is, toch een wanprestatie geleverd. Beide beentjes op de grond .
slettebak [@] gmail.com
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:17:46 #296
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_21141437
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:06 schreef JaWi het volgende:
Punt 3: De Jong moet uit het centrum, Zoetaars maakt mij verdrietig, Sneijder moet in de basis. Lijkt me nu wel duidelijk. Van der Vaart begin ik ernstig aan te twijfelen. Sonck hoeft van mij ook niet zo op de 10.
Vreemde keuzes inderdaad door Koeman.
Lijkt er op dat ie de wedstrijd van vandaag enkel als testje zag om nog het een en ander uit te proberen.
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:19:12 #297
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21141470
fuck you koeman.

Net op radio1 het commentaar, we blijven op de hoogte.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21141507
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 22:17 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Vreemde keuzes inderdaad door Koeman.
Lijkt er op dat ie de wedstrijd van vandaag enkel als testje zag om nog het een en ander uit te proberen.
Kan ook wel zo zijn. Toch heb ik het niet zo op die last-minute testjes .
Als je in de laatste wedstrijd voor het begin van de competitie nog zit te schuiven met belangrijke posities op het middenveld en centraal in de verdediging, is dat nou niet echt handig.
Ajax heeft niet eens een duidelijke '10' nu.
slettebak [@] gmail.com
pi_21141508
wat is het vandaag geworden?ben net pas binnen
Refuse/Resist/Innerself
  zondag 8 augustus 2004 @ 22:21:57 #300
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_21141537
Ik vond Ajax vanavond errug slecht. En dan was Utrecht nog niet eens in goede doen. Dit Ajax is een momentenploeg, een ploeg die het spel niet kan maken. Dat wordt ws ook niks in Europa.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')