Nee ik ga me pas zorgen maken als we de eerste paar wedstrijden onnodige punten verspelen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat moet de ajacieden hier toch wel enige zorgen gaan baren, want vooruitgang na het vorige seizoen is eigenlijk niet te zien
15 augustus dusquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee ik ga me pas zorgen maken als we de eerste paar wedstrijden onnodige punten verspelen.
Als het onnodig is wil het zeggen dat we goed speelden dat is al heel wat.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
15 augustus dus
Ach, wij gaan straks weer lekker genieten van de uitschakeling van PSV voor de CLquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:07 schreef cultheld het volgende:
Hier geniet ik echt van
Oh wij gaan op zeker wel door, wat pas echt leuk gaat worden, PSV in een poule met AC Milan, Club Brugge en (Celta kan niet, laten we een vergelijkbare tegenstander nemen) Olympiakos.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Ach, wij gaan straks weer lekker genieten van de uitschakeling van PSV voor de CL
eerst maar met een compleet oningespeeld elftal met vage buitenlandse 'talenten' de eindronde halen...quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
Oh wij gaan op zeker wel door, wat pas echt leuk gaat worden, PSV in een poule met AC Milan, Club Brugge en (Celta kan niet, laten we een vergelijkbare tegenstander nemen) Olympiakos.
Zetten we Ajax in een poule met Deportivo la Coruna, AS Monaco en Panathinaikos, wordt Ajax vierde en PSV tweede achter Milan![]()
Dat zegt degene van de club die al 8 jaar achter elkaar in de eerste ronde is uitgeschakeldquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh wij gaan op zeker wel door, wat pas echt leuk gaat worden, PSV in een poule met AC Milan, Club Brugge en (Celta kan niet, laten we een vergelijkbare tegenstander nemen) Olympiakos.
Zetten we Ajax in een poule met Deportivo la Coruna, AS Monaco en Panathinaikos, wordt Ajax vierde en PSV tweede achter Milan![]()
iddquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:57 schreef Eilanden het volgende:
En dat "gras" ... sjongesjongesjonge
Hou jij je natte dromen nou maar lekker verder in het PSV-topic.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
Je naam geeft het al aan, wat een held ben jij. De tering.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet eens scorenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoeft ook niet, laten we spelers als Maxwell wel voor ons doenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet eens scoren.
Ja dan word je kampioenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoeft ook niet, laten we spelers als Maxwell wel voor ons doen
Dan kan Ajax haar thuiswedstrijden op de toekomst gaan spelenquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:48 schreef sugarnieuws het volgende:
Maar het positieve is dat de pannenkoeken dan wel weer mooi uit het stadion verdwijnen!
Vreemde keuzes inderdaad door Koeman.quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:06 schreef JaWi het volgende:
Punt 3: De Jong moet uit het centrum, Zoetaars maakt mij verdrietig, Sneijder moet in de basis. Lijkt me nu wel duidelijk. Van der Vaart begin ik ernstig aan te twijfelen. Sonck hoeft van mij ook niet zo op de 10.
Kan ook wel zo zijn. Toch heb ik het niet zo op die last-minute testjesquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:17 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Vreemde keuzes inderdaad door Koeman.
Lijkt er op dat ie de wedstrijd van vandaag enkel als testje zag om nog het een en ander uit te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |