Als het kan, wil Sneijder gewoon weg hoor.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan? Kopen we Ronaldinho? Of Henry? geld is leuk, jammer dat je er als Nederlandse club geen fuck aan hebt. De echte toppers komen toch niet. Dus als je ze zelf "maakt" moet je ze gewoon zo lang mogelijk vasthouden.
Dat kan idd helaas niet altijd, maar we hebben al geld zat gekregen voor Babel en ze kopen toch niets blijkbaar. En die middelmatige spelers kopen is best leuk, maar zodra die ook maar een beetje gaan presteren gaan ze weer ala Perez janken dat ze niet genoeg spelen.
Doe maar gewoon Doutie.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:38 schreef JeroenV het volgende:
Afedingewimbie
Na eigen zeggen ben ik ook geniaal.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:37 schreef Pritt het volgende:
Delorge is na eigen zeggen een "infiltrerende middenvelder" dus een soort 10 ofzo.
Dat zijn er nog 3 voor hem in de rangorde.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:37 schreef Pritt het volgende:
Delorge is na eigen zeggen een "infiltrerende middenvelder" dus een soort 10 ofzo.
Frank de Boer had ook wel eens een slippertje.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:39 schreef Pritt het volgende:
Collin had gister tegen de amateurs al zijn eerste slippertje hoorde ik op de regionale radiozender live-report.
FdB heeft ook wel eens de CL gewonnenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Frank de Boer had ook wel eens een slippertje.
Gelukkig doelt hij daar niet op ofzo...quote:Op zondag 15 juli 2007 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FdB heeft ook wel eens de CL gewonnen.
Snap ik, maar ik bedoel juist dat FdB zich dat (achteraf) wel kom veroorloven, een nieuweling moet dat nog maar ff bewijzenquote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
Gelukkig doelt hij daar niet op ofzo...
In het begin van zn carriere heeft Frank dus nooit een foutje gemaakt?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik bedoel juist dat FdB zich dat (achteraf) wel kom veroorloven, een nieuweling moet dat nog maar ff bewijzen.
heet die gozer echt terror?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:38 schreef JeroenV het volgende:
Ik lees weinig over hoe de stagairs het doen. Iemand ze aan het werk gezien? Colin, Terror en Afedingewimbie ofzo
Was het niet FdB die in de finale van '96 die klote slipper maakte waar uitgescoord werd door Ravanelli?quote:Op zondag 15 juli 2007 12:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik bedoel juist dat FdB zich dat (achteraf) wel kom veroorloven, een nieuweling moet dat nog maar ff bewijzen.
Z'n shortlist zijn toch meestal de spelers van zn vorige club.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de shortlist van Van Geel op het moment.
Ik verwacht veel van hem.
Nee, Thembinkosi Fanteni. Veel te lange voornaam.quote:
Ik word iig niet warm van elke naam die ik hoor die eventueel op het lijstje zou staan..quote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de shortlist van Van Geel op het moment.
Ik verwacht veel van hem.
jezelf quoten is zo lame. Maar euhm over slippertjes gesproken.. Vermaelen vorig jaar tegen Kopenhagen..quote:Op zondag 15 juli 2007 12:54 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Was het niet FdB die in de finale van '96 die klote slipper maakte waar uitgescoord werd door Ravanelli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |