quote:Danny Blind wil toch niet uitsluiten dat de club nog een vervanger haalt voor de geblesseerde Mitea, zo blijkt uit zijn uitlatingen in het Parool. "We zijn niet bezig met het zoeken van een aankoop voor die positie, maar we houden onze oren en ogen open. Dat Mitea wegvalt is een aderlating. Hij is een hele andere voetballer dan Babel. Dat was een voordeel."
Ik mag het ook hopen ja. Maar zoniet: would you like fries with that?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Rbc heeft zoveel blessures dat het amper een team op kan stellen. Als we vandaag niet winnen eet ik mijn huis op.
ik hoop voor je dat je in een huisje van peperkoek woontquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwachte opstelling
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD - Emanuelson
Sneijder - Maduro - Boukhari
Pienaar - Rosenberg - Babel
Rbc heeft zoveel blessures dat het amper een team op kan stellen. Als we vandaag niet winnen eet ik mijn huis op.
Nee van baksteen, en als ik iets niet lekker vind dan is het wel baksteen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je in een huisje van peperkoek woont![]()
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:50 schreef Peter-de-Grote het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwachte opstelling
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD - Emanuelson
Sneijder - Maduro - Boukhari
Pienaar - Rosenberg - Babel
Heitinga rechtshalf, niet Sneijder en we spelen weer zonder rechterspits. En Sneijder moet eens leren een bal in het doel te plaatsen ipv blind rossen[!quote]
Makie voor RBC.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt gewoon eenvoudig gewonnen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag het ook hopen ja. Maar zoniet: would you like fries with that?.
En nee SCH, niet jij.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:10 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Realiseer jij je wel SCH, dat Amsterdam een eeuw geleden de grootste Friese stad was in Nederland. Een beetje historisch besef en liefde voor Ajax ('s lands trots) zou je niet ontsieren.
Om mijn fraaie bilpartij mee af te vegen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja SCH, moet ik je Ajax sjaaltje alvast klaar leggen?.
nee joh, daar kan je toch je Heerenveen sjaaltjes voor gebruiken, die heb je als ras-ajacied toch niet meer nodigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Om mijn fraaie bilpartij mee af te vegen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |