quote:Danny Blind wil toch niet uitsluiten dat de club nog een vervanger haalt voor de geblesseerde Mitea, zo blijkt uit zijn uitlatingen in het Parool. "We zijn niet bezig met het zoeken van een aankoop voor die positie, maar we houden onze oren en ogen open. Dat Mitea wegvalt is een aderlating. Hij is een hele andere voetballer dan Babel. Dat was een voordeel."
Ik mag het ook hopen ja. Maar zoniet: would you like fries with that?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Rbc heeft zoveel blessures dat het amper een team op kan stellen. Als we vandaag niet winnen eet ik mijn huis op.
ik hoop voor je dat je in een huisje van peperkoek woontquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwachte opstelling
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD - Emanuelson
Sneijder - Maduro - Boukhari
Pienaar - Rosenberg - Babel
Rbc heeft zoveel blessures dat het amper een team op kan stellen. Als we vandaag niet winnen eet ik mijn huis op.
Nee van baksteen, en als ik iets niet lekker vind dan is het wel baksteen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je in een huisje van peperkoek woont![]()
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:50 schreef Peter-de-Grote het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwachte opstelling
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD - Emanuelson
Sneijder - Maduro - Boukhari
Pienaar - Rosenberg - Babel
Heitinga rechtshalf, niet Sneijder en we spelen weer zonder rechterspits. En Sneijder moet eens leren een bal in het doel te plaatsen ipv blind rossen[!quote]
Makie voor RBC.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt gewoon eenvoudig gewonnen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag het ook hopen ja. Maar zoniet: would you like fries with that?.
En nee SCH, niet jij.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:10 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Realiseer jij je wel SCH, dat Amsterdam een eeuw geleden de grootste Friese stad was in Nederland. Een beetje historisch besef en liefde voor Ajax ('s lands trots) zou je niet ontsieren.
Om mijn fraaie bilpartij mee af te vegen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja SCH, moet ik je Ajax sjaaltje alvast klaar leggen?.
nee joh, daar kan je toch je Heerenveen sjaaltjes voor gebruiken, die heb je als ras-ajacied toch niet meer nodigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Om mijn fraaie bilpartij mee af te vegen?![]()
alleen het doelpunt van Zlatan. En dat dan anderhalf uur lang herhalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze kunnen er beter alleen fey - Ajax opzetten
En het doelpunt van Zlatan natuurlijk
Logisch. Maar in de vorige edities kwam ook het negatieve nog wel eens naar voren. Hier echt amper... De slechtste uit de reeks denk ik. Zo zeggen ze dat Chari van Dortmund komt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Tja, seizoens DVD's zijn meestal niet zo kritisch, ze proberen het "beste" te laten zien.
Nou zeg, helemaal van RBC - jottumquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:AAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAX
We gaan winnen vanavond!
who cares, we hebben Rosenbergquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:12 schreef Radegast het volgende:
Zal Wesley Frits Paap de baas kunnen?![]()
Ik heb het al wel en werkt prima tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:17 schreef devv05 het volgende:
Ik mis de wedstrijd vanavond alKut versatel...
gewoon een goede sigarenboer zoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Max-Westerman het volgende:
omg
Net kaartje Ajax - Feyenoord gehaalt vak 419 bij ticketbox
Maandag zei die kerel tegen mij dat het uitverkocht was
De wedstrijd is niet gespeeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef Ricky_ het volgende:
Is er nog nieuws rond Ajax - ADO?
Mja heb niet veel keus met maar 1 sigarenboer in de buurt hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gewoon een goede sigarenboer zoeken
Nee, dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mja heb niet veel keus met maar 1 sigarenboer in de buurt he
Hmmm goed ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het lastig.
Als ik voor andere mensen kaarten regel, lever ik mn pasjes gewoon een week ofzo van te voren in, zodat ik vooraan de rij ben. Die sigarenboer draait dan op de verkoopdag meteen om 9 uur de kaarten uit en ik haal ze 's middags op. Op die manier is het me altijd nog gelukt
Versatel en Talpa staan los van elkaar. Bovendien heeft De Mol zijn aandelen in Versatel al verkochtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ik word strontziek van dat kut Versatel. Weet iemand waar John de Mol woont. Zou hem graag een paar knallen voor zijn kanis willen geven!
Gast ga langs de lijn luisterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ik word strontziek van dat kut Versatel. Weet iemand waar John de Mol woont. Zou hem graag een paar knallen voor zijn kanis willen geven!
Zou niet verkeerd zijn, kan ik gratis (ov) reizenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag 21 september waarschijnlijk Ajax - Ado
Woensdag avond wedstrijd zekerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag 21 september waarschijnlijk Ajax - Ado
quote:
Roosendaal, 20 augustus 2005
Wesley Sneijder is de vervanger van de geblesseerde Nigel de Jong in het basiselftal van Ajax tegen RBC Roosendaal. De opstelling kent verder geen veranderingen ten opzichte van de ploeg die in Denemarken tegen Brondby in actie kwam. Nourdin Boukhari start derhalve weer als linkshalf, met Urby Emanuelson achter zich. Babel, Rosenberg en Pienaar moeten voorin weer voor het gevaar zorgen. Hieronder leest u vanaf 19.30 uur de hoogtepunten van het eerste competitietreffen van Ajax.
30. Makhout geeft Rosenberg een tikje net buiten het strafschopgebied. Sneijder meldt zich voor de vrije trap. Volders redt.
29. Sneijder wordt hard aangepakt op het middenveld door Daelemans en krijgt een vrije trap
22. Weer een goede voorzet van Babel, keeper Volders wint het luchtduel van Pienaar
20. Vonk reageert adequaat op en aanval van RBC via De Groot
20. Fleur stuurt Elkhattabi weg maar Emanuelson komt er goed tussen en verdedigt uit
16. Oud-Ajacied Melvin Fleur probeert een afstandschot, dat gaat ver naast
13. Ten koste van een corner voorkomt Paap dat Peinaar een voorzet van Escudé kan inkoppen
11. Pienaar geeft mooi mee aan Trabelsi. De Tunesiër krijgt de bal echter niet goed voor het doel
8. De eerste kans voor Ajax: Babel schiet op de paal
6. Een een-twee tussen Boukhari en Sneijder eindigt in de Roosendaalse defensie
4. Emanuelson geeft een voorzte vanaf de linkerkant. Rosenberg kaatst terug, maar de bal komt niet aan bij een Ajacied zodat RBC kan uitverdedigen
1. Ajax trapt af
Opstelling RBC:
Mark Volders (c), Melvin Fleur, Akram Roumani, Arjan Ebbinge, Frits Paap, Paul de Lange, Ali Elkhattabi, Fouad Makhout, Donny de Groot, Björn Daelemans, Nyron Wau.
Wissels: Erwin Friebel, Richie Basoski, Adem Yaran, Arjan van der Smissen, Pauwi Otto.
Opstelling Ajax: Vonk, Trabelsi, Grygera, Escudé, Emanuelson, Sneijder, Maduro, Boukhari, Pienaar, Rosenberg, Babel.
Wissels: Lobont, Heitinga, Galásek, Rosales, Charisteas, Lindenbergh, Manucharyan.
heb ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef F1Bas het volgende:
Wie ergert er zich nog meer zo erg aan die commentator bij Rbc-Ajax op Versatel?
idd, kom je goed wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
YES IK HOEF ME HUIS NIET OP TE ETEN!!!!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
heel erg irritant inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef F1Bas het volgende:
Wie ergert er zich nog meer zo erg aan die commentator bij Rbc-Ajax op Versatel?
ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi dat Markus een goede pot speelde.
Zouden we dan eindelijk weer eenspits
hebben?
quote:Ajax heeft zijn eerste competitiewedstrijd zonder kleerscheuren doorstaan. In Noord-Brabant klopten de Amsterdammers RBC Roosendaal met 2-0. Indrukwekkend was het niet wat de ploeg van Danny Blind liet zien, maar na de treffer van Steven Pienaar kwam het niet meer in de problemen.
De start van het duel was nog aardig. In de eerste tien minuten oogde Ajax geïnspireerd en leek het op weg naar een snelle voorsprong. Ryan Babel was het dichtste bij. De linksbuiten schoot zoals hij dat wel vaker doet zeer onverwacht en zag zijn inzet op de paal belanden.
Totdat Pienaar na bijna een uur spelen scoorde, bleef RBC redelijk eenvoudig op de been. De Roosendalers creëerden geen echte grote kansen maar ook Ajax was weinig slagvaardig. Pienaar had de 0-1 op zijn schoen maar faalde.
Pas na de pauze, toen Ajax het tempo opvoerde en RBC wankelde, maakte de Zuid-Afrikaan het wel af. Pienaar combineerde met Markus Rosenberg en passeerde Mark Volders met een overigens niet indrukwekkend schot: 0-1.
Vanaf dat moment was de strijd gestreden en leek Ajax de voordelige marge eenvoudig naar het einde te brengen. Vijf minuten voor tijd vergrootte Ajax de voorsprong nog eens. Hatem Trabelsi zette voor en Rosenberg bekroonde zijn eredivisiedebuut met een doelpunt.
ik zeg dat hij er zondag 2 inschietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:34 schreef Max-Westerman het volgende:
MarkusSverige
![]()
Mijn zweedse boy gaat volgende week vlammen
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus is iedereen verliefd op die rosenberg of zo![]()
goed planquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe 1 op 1 na 2 wedstrijden
Maar ja woensdag en zondag dan maar doortrekken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |