quote:03/12/2004 20:00 RKC-Ajax
12/12/2004 14:30 Ajax-Vitesse
19/12/2004 14:30 FC Groningen-Ajax
Gooi Julien maar in de punt.quote:Op maandag 29 november 2004 12:25 schreef twi het volgende:
Escude compenseert het tekort aan doelpunten dit seizoen wel.
ja is foutjequote:Op maandag 29 november 2004 12:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rare slotpost![]()
wat bedoel je met "zaagt"??quote:Op maandag 29 november 2004 12:35 schreef Chadi het volgende:
Ben nooit zo'n fan geweest van ESQD vanwege zijn snelheid en het feit dat hij altijd achteruit loopt en niet zaagt maar als je ziet hoe hij de laatste weken toch op dreef is kan je niks anders zeggen dat hij het hardstikke goed doet.
Ja idd de man in vorm is hijquote:Op maandag 29 november 2004 12:35 schreef Chadi het volgende:
Ben nooit zo'n fan geweest van ESQD vanwege zijn snelheid en het feit dat hij altijd achteruit loopt en niet zaagt maar als je ziet hoe hij de laatste weken toch op dreef is kan je niks anders zeggen dat hij het hardstikke goed doet.
Hij is niet echt zo'n breekijser denk ik zoals Stam of Nestaquote:Op maandag 29 november 2004 12:42 schreef space-kees het volgende:
[..]
wat bedoel je met "zaagt"??
Ik denk eigenlijk Hiddink voor elke postitie lijstjes laat aanleggen voor eventuele vervangers, mocht er een basisspeler vertrekken. Een lijstje voor de toekomst zeg maar. Ik snapte ook al niet waarom PSV interesse had in Nicky Hofs, lijkt me ook een eventuele toekomstkandidaat. Leren van de fouten van andere clubs zeg maarquote:Op maandag 29 november 2004 12:25 schreef twi het volgende:
Snap niet wat PSV met Perez zou moeten, maar ik snap nog minder wat Ajax met Perez zou moeten. Ondanks dat 'ie technisch vaardig is, is het echt een typische PSV aanvaller. Geef mij dan maar gewoon Babel. Escude compenseert het tekort aan doelpunten dit seizoen wel. Volgend jaar zal Ryan er dan voor 100% staan.
Leuk en aardig, maar Ajax heeft al jaren een team wat sterk is in de breedte en waarvan iedereen kan scoren. Zelfs Escude, de laatste tijd. En vorig jaar stond Ajax ook veertien punten voor. Kom op he, hoeveel wedstrijden ijn er nou nog te gaan? Twintig! Er is geen enkele club die geen 10 punten laat liggen in die wedstrijden. Ook Ajax niet, maar aan ons de taak om minder punten te verliezen dan PSV. De thuiswedstrijd tegen PSV en AZ en de uitwedstrijd tegen Feyenoord moeten worden gewonnen. En ik acht dat niet onmogelijk, daar zit nog een hele winterstop tussen namelijk.quote:Op maandag 29 november 2004 13:05 schreef Spideyman het volgende:
Maarre 10 punten is toch echt teveel hoor. PSV kent een goede mix van ervaren en talentvolle spelers, fysieke en bewegenlijke spelers. Daarnaast heeft elke speler die nu in de basis staat de kwaliteit om elk seizoen een paar goaltjes mee te pikken: iedereen kan scoren. Daarom denk ik dat PSV niet zo snel in een dipje komt, want er zijn altijd wel een paar spelers die net even dat verschil kunnen maken.
als je na RBC al zoveel vertouwen hebtquote:Op maandag 29 november 2004 12:21 schreef twi het volgende:
Klopt, en wij hebben 't al achter de rug. Bovendien krijgen we beide teams nog op bezoek in de ArenA, uitwedstrijden al gehadWorden twee overwinningen, en de schaal komt weer naar Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |