Vito Wormgoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:50 schreef JeroenV het volgende:
@ Nashje;
Ik bedoelde iemand anders. Van DOVO ofzo dacht ik?
Het lijkt mij echt de grootste bullshit, maar het zou echt fantastisch zijnquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Ryan Babel Angelos Charisteas Urby Emanuelson Gabri Dennis Gentenaar Zdenek Grygera John Heitinga Klaas-Jan Huntelaar Michael Krohn-Dehli Olaf Lindenbergh Hedwiges Maduro Edgar Manucharyan Nicolae Mitea Tom de Mul George Ogararu Kenneth Perez Roger Mauro Rosales Markus Rosenberg Robbert Schilder Wesley Sneijder Jaap Stam Maarten Stekelenburg Thomas Vermaelen Kenneth Vermeer |
Het schijnt wel een talentje te zijn...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:05 schreef M0NTANA het volgende:
Patrick Vieira, is dat die donkere middenvelder die vanavond de 2-1 scoorde tegen Spanje?![]()
Lijkt me een aardige speler, maar goed genoeg voor Ajax?![]()
Timisela, Sarpong en Anita zijn niet in de selectie opgenomen maar staat wel in de opquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik tel er twee minder dan in de OP
Michael Timisela, Jeffrey Sarpong en Vurnon Anita toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[ code verwijderd ]
Ik tel er twee minder dan in de OP
The one and only Laurens Ebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef -Wolf- het volgende:
Er mist nog iemand van de technische staf. Ik zag 5 namen in het lijstje op ajax.nl.
Wat te denken van Real Madrid? Ideale aankoop voor één van de kandidaat-presidenten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:40 schreef koningdavid het volgende:
Net hadden ze het bij Studio Sportzomer weer over Vieira.
Jack zei dat Vieira gezegd zou hebben dat hij best weleens een jaartje bij Ajax zou willen voetballen.
Ik blijf het apart vinden. Waarom Ajax? Dan zou Olympique Lyon ofzo een stuk logischer zijn...
Nee, hij komt van RKC Waalwijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:50 schreef Roeni3 het volgende:
Ben een tijdje weg geweest, dus kan iemand me duidelijk maken wie Roger is? Aan z'n shirtje in de OP te zien speelde hij bij Villareal oid?
Zijn arrogantie en vieze spelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Wat maakt hem een lul?
Je kan het ook overdrijven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zit er niet op te wachten
Je bedoelt Johan Cruijff? Wat voor speler is het? Aanvallend, verdedigend, et cetera?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, hij komt van RKC Waalwijk.
Roger komt inderdaad van Villarreal, was daar geen eerste elftalspeler, maar heeft een verleden onder JC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |