Wees nou eerst maar eens blij met uberhaupt een overwinning, hoe dan ook.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:01 schreef sjimz het volgende:
Tegen heracles moet er gewoon een mooie overwinning behaald worden.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:55 schreef Sethje het volgende:
sos pillen bier lekker boeiend als we maar winnen
Heracles 0-3quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:04 schreef thewishmaster het volgende:
Na Heracles uit krijgen ze AZ, ben benieuwd hoe dat zal gaan. Ik heb er weinig vertrouwen in eerlijk gezegd.
Ik houd je eraan....quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heracles 0-3
Az 0-2
Kampioenuhh![]()
Er is op dit moment geen 'deze vorm' meer. Na twee weken interlandvoetbal is de situatie weer anders.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik houd je eraan....
Jullie gaan echt niet (in deze vorm) met 3 punten uit Alkmaar weg!
Ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik houd je eraan....
Ja maar dat is in 9 van de 10 gevallen niet een positieve ontwikkeling die volgt na 2 interlands..quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:09 schreef Chivu het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen 'deze vorm' meer. Na twee weken interlandvoetbal is de situatie weer anders.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik houd je eraan....
was het maar kut.. dan was het nog ietsquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:34 schreef S-Two het volgende:
Heracles uit, hopelijk scoren we vroeg anders kan het wel eens een dikke kutwedstrijd worden.
Als het kut was voor interlands, kan het zomaar ineens weer goed zijn (of niet).quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja maar dat is in 9 van de 10 gevallen niet een positieve ontwikkeling die volgt na 2 interlands..
Denk dat interlands meer effect hebben op een ploeg die wel in vorm is dan een ploeg die niet in vorm is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als het kut was voor interlands, kan het zomaar ineens weer goed zijn (of niet).
Als het juist goed ging, kan je goede vorm kwijtraken (of niet).
Zo goed is AZ (tot nu toe) ook niet.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:07 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik houd je eraan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |