Ja, echt vet. Die gemiste landstitel kan me nu echt niets meer schelen!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:50 schreef Sethje het volgende:
Ben je blij met je award MONTANA ?
Als 2e helft-man/pinchhitterquote:Op maandag 25 juni 2007 23:17 schreef S-Two het volgende:
Ik heb het vorige topic een heel verhaal gehouden, dat ik nog niet per sé transfers wil enzo. Maar eigenlijk wil ik Kanu wel terug.
quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Luco het volgende:
Ik mis weer heel veel...
Babel heeft toegezegd bij Ajax te blijven?
Moet je niet zoveel op die vereniging van je hangen.quote:Op maandag 25 juni 2007 23:51 schreef Luco het volgende:
Ik mis weer heel veel...
Kom op zeg Perez, is toch logisch dat Ajax je niet zomaar laat gaanquote:25/6/2007 - Perez wil snel duidelijkheid
(Gepost door RvN)
BRON: Algemeen Dagblad
Tegenover het Algemeen Dagblad heeft Kenneth Perez laten weten snel duidelijkheid te willen over zijn toekomst. PSV lijkt echter geen haast meer te hebben. ,,Ik hoop nog altijd dat het rond komt,’’ zegt de aanvaller. ,,Als dat niet lukt, ontstaat er wat mij betreft een nieuwe situatie en is alles weer open.’’
Al met al heeft de Deen een vervelend gevoel overgehouden aan de afgelopen weken. Vooral de manier waarop Ajax zich opstelt, verbaast hem. Perez: ,,Laat ik het zo zeggen: Ik was in de veronderstelling dat Ajax met mij mee wilde denken en werken. Dat gevoel heb ik niet helemaal. Helemaal niet zelfs.’’
Niet helemaal. Hij wordt niet goed genoeg bevonden voor de basis, maar wordt wel als een versterking voor de concurrentie gezien. Beetje krom.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kom op zeg Perez, is toch logisch dat Ajax je niet zomaar laat gaan![]()
Ja qua geld. Van Ajax hoeft hij zeker niet weg dus mag je gewoon een redelijk bedrag vragen. Je hoeft zeker niet akkoord te gaan met die gierige boeren.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hij wordt niet goed genoeg bevonden voor de basis, maar wordt wel als een versterking voor de concurrentie gezien. Beetje krom.
Of bedoel je de geldkwestie?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:44 schreef S-Two het volgende:
Alles is dan weer open, dus volgend seizoen gewoon lekker nog een jaartje Ajax 010 Kenneth.
Dat zal niet zo snel gebeuren, hij heeft inmiddels een onwerkbare situatie gecreëerd in Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kenneth naar feyenoord? Doe maar niet. Ik zie hem het liefst gewoon nog een jaartje in Amsterdam blijven.
Natuurlijk moet ie in Amsterdam blijven. Maar hij zegt zelf, dat wanneer een transfer naar PSV mislukt, hij weer open staat voor alles. Dus volgens mij zinspeelt hij hiermee op 010.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kenneth naar feyenoord? Doe maar niet. Ik zie hem het liefst gewoon nog een jaartje in Amsterdam blijven.
hij wordt wél goed gevonden, maar niet voor de basis, zo moet je het zien. En dat komt niet door zijn kwaliteiten als individu, maar in het systeem zoals HtC het ziet....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Niet helemaal. Hij wordt niet goed genoeg bevonden voor de basis, maar wordt wel als een versterking voor de concurrentie gezien. Beetje krom.
Of bedoel je de geldkwestie?
Ah, op zo'n manier.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet ie in Amsterdam blijven. Maar hij zegt zelf, dat wanneer een transfer naar PSV mislukt, hij weer open staat voor alles. Dus volgens mij zinspeelt hij hiermee op 010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |