Niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef stefmans het volgende:
Huntelaar hoort even thuis op de bank helaas.
Nou dat heeft hij dus gedaan. En nu weer gewoon in de basis graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef stefmans het volgende:
Huntelaar hoort even thuis op de bank helaas.
Omdat, hij zo geweldig speelt, de absolute vorm heeft? Ik zie op dit moment liever Babel en Huntelaar moet zich maar eens bewijzen.quote:
En Babel niet dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Omdat, hij zo geweldig speelt, de absolute vorm heeft? Ik zie op dit moment liever Babel en Huntelaar moet zich maar eens bewijzen.
Denk je dat een Huntelaar op de bank z'n vorm terug zal krijgen? No way, die krijgt alleen z'n vorm terug wanneer hij niet telkens terug naar het middenveld moet of uit moet wijken naar de vleugels.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Omdat, hij zo geweldig speelt, de absolute vorm heeft? Ik zie op dit moment liever Babel en Huntelaar moet zich maar eens bewijzen.
Ogararu in een 3 mans verdediging zetten lijkt me nogal link.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:31 schreef Urquhart het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Davids
Sneijder
De Mul - Huntelaar - Perez
Doe dat maar tegen ADOOf is Heitinga nog steeds geblesseerd?
Babel speelde uitstekend Zondag. En mischien ben ik meer een fan van Babel als van Huntelaar.quote:
Nee, Babel speelde matig maar had 2 goede acties. Behoudens die 2 acties was hij pover en voegde hij niets toe. Ik ben blij met die acties hoor, het mondde uit in 2 prima assists. Maar om dat nu als uitstekend te betitelen? Echt niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |