Niet mee eens.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef stefmans het volgende:
Huntelaar hoort even thuis op de bank helaas.
Nou dat heeft hij dus gedaan. En nu weer gewoon in de basis graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef stefmans het volgende:
Huntelaar hoort even thuis op de bank helaas.
Omdat, hij zo geweldig speelt, de absolute vorm heeft? Ik zie op dit moment liever Babel en Huntelaar moet zich maar eens bewijzen.quote:
En Babel niet dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Omdat, hij zo geweldig speelt, de absolute vorm heeft? Ik zie op dit moment liever Babel en Huntelaar moet zich maar eens bewijzen.
Denk je dat een Huntelaar op de bank z'n vorm terug zal krijgen? No way, die krijgt alleen z'n vorm terug wanneer hij niet telkens terug naar het middenveld moet of uit moet wijken naar de vleugels.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Omdat, hij zo geweldig speelt, de absolute vorm heeft? Ik zie op dit moment liever Babel en Huntelaar moet zich maar eens bewijzen.
Ogararu in een 3 mans verdediging zetten lijkt me nogal link.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:31 schreef Urquhart het volgende:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Davids
Sneijder
De Mul - Huntelaar - Perez
Doe dat maar tegen ADOOf is Heitinga nog steeds geblesseerd?
Babel speelde uitstekend Zondag. En mischien ben ik meer een fan van Babel als van Huntelaar.quote:
Nee, Babel speelde matig maar had 2 goede acties. Behoudens die 2 acties was hij pover en voegde hij niets toe. Ik ben blij met die acties hoor, het mondde uit in 2 prima assists. Maar om dat nu als uitstekend te betitelen? Echt niet.quote:
Van mij hoeft hij niet weg. Afgelopen zondag vond ik hem ook redelijk invallen. Ik vind het een prima speler voor de breedte, maar helaas ziet hij zelf die rol niet zo zitten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:45 schreef Messenga het volgende:
Exclusief: Lindenbergh wil nog steeds weg 6 februari 2007
Idd, we hadden gelijk wat meer houvast achterin.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:10 schreef twi het volgende:
Ben maar wat blij dat hij de dramatische Emanuelson kon vervangen.
Gezellig, samen met Mauro Rosales de rest van het seizoen in het tweede.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:07 schreef Riro het volgende:
Lindenbergh lekker in het tweede laten ballen. In het eerste hoeft ie van mij niet meer te spelen.
Precies, is alleen wel zonde van Perezquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef VoreG het volgende:
Het middenveld moet gewoon bestaan uit Davids en Gabri met daarvoor Sneijder.
Sneijder heeft aangegeven dat hij dat fijn vind voetballen, je moet van sneijder ook de belangrijkste speler van het team maken, die acties mag maken/schieten/steekballen. Zo'n type speler is hij namelijk en als je daarachter 2 puinruimers hebt staan is dat geweldig voetballen.
Je kan niet alles hebben, je hebt gewoon een brede selectie nodig. Perez op de bank, dat is de ideale invaller op links/rechtsbuiten en op de plek van Sneijder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:45 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, is alleen wel zonde van Perez
Maar dan heb je wellicht weer problemen met dat je te weinig snelheid hebt voorin. En een openstaande flank natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:51 schreef twi het volgende:
Waarom zonde van Perez? Dat kan toch prima samen? Toen Perez er in de 2e helft in kwam ging het ineens ook weer geweldig lopen voorin. Er is altijd ruimte te maken voor Perez. Rechtervleugel, linkervleuge. Ik dacht dat Sneijder en Perez samen elkaar in de weg zouden lopen, maar tegen Feyenoord ging dat prima.
Beter zo dan dat Vurnon Anita weer van stal moet worden gehaald. Niks ten nadele van die jongen, maar gewoon om het een en ander even in perspectief te plaatsen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef koningdavid het volgende:
We hebben in ieder geval een luxe-probleem, dat is duidelijk.![]()
Met een huur van 450 euro per maand zit dat er niet in, Jasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef Jasza het volgende:
Neem je nu wel een seizoenskaart Roeney?
Sparen jood Sparen is de oplossingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Met een huur van 450 euro per maand zit dat er niet in, Jas; kom nu al tekort qua begroting
. De trainingen komen wel dichterbij in ieder geval.
Huur het onder van de vader van een vriendin van me, dus dat gaat niet werkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Suijk het volgende:
En harder werken.
Bovendien kun je makkelijk een maandje achterlopen met je huur, dan heb je dus 450 euro uit te geven.
Jij durftquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:01 schreef PLAE@ het volgende:
montana is z'n frustratie aan het botvieren in de sportschool.
Als ik voor mezelf spreek lig ik er niet wakker van. Ik hou wel van wat actie en vind toch dat we al te lang onder de plak van Ajax zitten. Laten we maar back 2 basic gaan. Met eigen middelen af en toe iets doen. Stewards het vak afmeppen en een beetje pyro af en toe.
akkaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Badmoos het volgende:
Heeft iemand beelden van die geweldige akka v an ogararu van afgelopen zondag? Was helaas niet te zien in de samenvatting op talpa..
quote:Leonardo zakt voor naturalisatietoets, moet half jaar wachten
Sportweek meldt dat Leonardo is gezakt voor de naturalisatietoets. Hij zal daardoor minimaal nog een half jaar moeten wachten op een Nederlands paspoort. Met de nederlandse nationaliteit zou hij ook voor Oranje uit kunnen komen. Leonardo zegt de keuze tussen Brazilie en Nederland overigens nog niet gemaakt te hebben.
En zo is het!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als hij op het veld maar presteert!
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Zeker te lui om te leren.
Volgens mij is dat altijd de laatste twee dagen zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:36 schreef Sandersson het volgende:
Komen de kaartjes van ajax - bremen niet in de vrije verkoop?
?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Maduro en Schilder speelden prima vanavond.
Jong-Oranje.quote:
Zag je ook hoe slecht Rusland was?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
Maduro en Schilder speelden prima vanavond.
Jong oranje, maar dat kijk je zeker niet meer want "HUNTELAARRRR" mag niet meer meedoen.quote:
Nee, ik had training vanavond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:10 schreef jna het volgende:
[..]
Jong oranje, maar dat kijk je zeker niet meer want "HUNTELAARRRR" mag niet meer meedoen.
Waarom verwijder je reacties?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd de laatste twee dagen zo.
Waar heb je het echt over?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Is er weer zo'n newbie aangesteld als mod die ff wil laten zien dat ie de 'baas' is?![]()
Kuijt zal wel weer geen bruikbare bal schenken aan Huntelaar. Huichelaartje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:55 schreef Black-Death het volgende:
Ik verwacht worden een voorhoede met Babel, Huntelaar en Kuijt. Zal wel niets worden
Kan je niet meer lopen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarschijnlijk kaart te koop Werder - AFCA, iemand interesse?
Te hard gevallen in de kelder?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik misschien.Ik had hier al gemeld dat ik mn gabber niet vertrouw met zn kaarten voor Bremen.Zegt ie vanavond dat ze voor het thuisvak zijnquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha mafkees, geen tijd om naar de Arena te gaan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik betaal de helft meer..quote:
Normale prijs?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Op vak410.nl staan nog wel is foto's van "The Making Of"quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe maken jullie altijd van die grote mooie doeken joh ? hebben jullie daar een fabriekje voor
Nja, ik wel, maar maat van me niet, en ik kan hier voorlopig nog niemand vinden... Dus waarschijnlijk 1 of misschien zelfs 2 kaarten te koop normale prijs als ik besluit niet naar Amsterdam af te reizen. Het is toch godver ook het meest domme systeem ever...quote:Op woensdag 7 februari 2007 04:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha mafkees, geen tijd om naar de Arena te gaan?![]()
Is het nou Werder-Ajax of Ajax-Werder?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nja, ik wel, maar maat van me niet, en ik kan hier voorlopig nog niemand vinden... Dus waarschijnlijk 1 of misschien zelfs 2 kaarten te koop normale prijs als ik besluit niet naar Amsterdam af te reizen. Het is toch godver ook het meest domme systeem ever...
PM maar als het zeker is dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Werder - Ajax. Heb zelf geen uitkaart, dus ik word verplicht naar Amsterdam af te reizen om die kaart op mijn naam te zetten. Belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |