Koller in Oranje.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:32 schreef Againzender het volgende:
Dank je, maar dat hebben we door onze pure klasse niet nodig
Stam 2.0quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Koller in Oranje.
Ja, Koller en Stam bij Ajax.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stam 2.0![]()
Je kan alleen maar vallen als je al hoog bent, en dat heb je al Ajax nog wel eens.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:39 schreef heiden6 het volgende:
Hoogmoed komt voor de val zou je zeggen, maar die is eigenlijk al in gang.
Nou, een speler van het type Koller is toch wel welkom zou je zeggen.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:40 schreef Againzender het volgende:
Laat ze even lekker oprotten met hun paniekaankopen. Doe het maar even lekker met wat je nu hebt!
Gaan ze straks weer anderhalve Belg halen ofzo en daar moet ik dan warm van worden?
Ja, maar redelijk onhaalbaar.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, een speler van het type Koller is toch wel welkom zou je zeggen..
Koller verdient 2,5 miljoen NETTOquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:38 schreef Radegast het volgende:
Koller naar Ajax, denk het niet, het schijnt dat hij zo'n 2,3 miljoen euro salaris vangt per jaar.
Dat is te veel voor Ajax, ik geloof dat Zlatan ongeveer zo'n 7, 5 ton per jaar tot 1 miljoen verdiende bij Ajax.
Dan zou Koller twee keer zo veel gaan verdienen als dat Zlatan deed, misschien zelfs wel drie keer zoveel.
Tel daarbij op dat je een afkoopsom moet betalen aan Dortmund en het feit dat je hem later niet meer kan verkopen voor het geld wat je er in investeerd.
Dan kun je beter nog eens proberen Berbatov over te halen, al lijkt dat me ook een mission impossible.
En in Aruna van Anderlecht zie ik het ook niet zitten....
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:41 schreef Againzender het volgende:
Je kan alleen maar vallen als je al hoog bent, en dat heb je al Ajax nog wel eens.
Als je altijd in de kelders bivakeert kan je niet zo ver meer vallen.
En is dus onhaalbaar voor welke club in Nederland dan ook.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Koller verdient 2,5 miljoen NETTO
Hoeft Sneijder die vrije trappen niet meer zo laag in te draaienquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, Koller en Stam bij Ajax.
Whehehe. Dat zou wat zijn zeg,.
Ja en straks moet hij weg bij Dortmund en dan heeft hij de clubs niet meer het uitkiezen en komt hij bij Braunschweig terecht. Ik hoop dat hij ook zo redeneert en genoegen neemt met wat minder.quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:38 schreef Radegast het volgende:
Koller naar Ajax, denk het niet, het schijnt dat hij zo'n 2,3 miljoen euro salaris vangt per jaar.
Dat is te veel voor Ajax, ik geloof dat Zlatan ongeveer zo'n 7, 5 ton per jaar tot 1 miljoen verdiende bij Ajax.
Dan zou Koller twee keer zo veel gaan verdienen als dat Zlatan deed, misschien zelfs wel drie keer zoveel.
Tel daarbij op dat je een afkoopsom moet betalen aan Dortmund en het feit dat je hem later niet meer kan verkopen voor het geld wat je er in investeerd.
Dan kun je beter nog eens proberen Berbatov over te halen, al lijkt dat me ook een mission impossible.
En in Aruna van Anderlecht zie ik het ook niet zitten....
Ga er maar niet vanuit. Je mag natuurlijk hopenquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:58 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ook zo redeneert en genoegen neemt met wat minder.
Yups, zie Het grote Ajax topic # 103 De return van de Godenzonen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 00:48 schreef twi het volgende:
Markus Rosenberg, potentiele opvolger van Ibrahimovic, heeft vanavond trouwens z'n club Halmstads langs Helsingborg geleidt met 2 goals (1-2), waardoor ze nu eerste staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |