Ga je ADO vergelijken met AZ?quote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef Diego27 het volgende:
Ado oprollen wacht maar af als dat zo was dan hadden ze dat ook wel met AZ gedaan, maar daar stonden ze toch behoorlijk te slapen gedurende twee keer twee minuten !!
Ik wist dat dat antwoord zou komen, maar laat ik t zo stellen !!!quote:
ga aub az niet vergelijken met aso den haag.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik wist dat dat antwoord zou komen, maar laat ik t zo stellen !!!
Az was onverwacht opeens zeer aanwezig wat bij Ado in dit soort wedstrijden ook vaak het geval is. Ik wil dus nog wel eens zien of Ajax over Ado heen gaat, want met afmakersals babel en charisteas redt je t echt niet hoor.
AZ onverwacht zeer aanwezig? In wat voor wereld leef jij?quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Az was onverwacht opeens zeer aanwezig wat bij Ado in dit soort wedstrijden ook vaak het geval is. Ik wil dus nog wel eens zien of Ajax over Ado heen gaat, want met afmakersals babel en charisteas redt je t echt niet hoor.
Ik wil gene ruzie maken hoor want dan worden we straks geband, maar in Den haag is de afgelopen twee jaar minder gebeurd qua rellen dan in de omgeving van de vaste top 3 teams.quote:Op maandag 19 september 2005 21:25 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ga aub az niet vergelijken met aso den haag.
Whaahaa AZ en ADO den Haag met elkaar vergelijken. mocht ADO willen dat ze het niveau van AZ haalden.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik schat ADO net iets onder het niveau WillemII in en die versloegen we ook vrij simpel in een uitwedstrijd.quote:Op maandag 19 september 2005 21:23 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de wedstrijd van komende woensdag te maken dan? Daarnaast wil ik wel praten over spreekkoren. Dan staan jullie heel ver bovenaan.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef Diego27 het volgende:
[..]
Ik wil gene ruzie maken hoor want dan worden we straks geband, maar in Den haag is de afgelopen twee jaar minder gebeurd qua rellen dan in de omgeving van de vaste top 3 teams.
PSV, Ajax, Feyenoord. Ikzelf had dat ook niet verwacht helaas is 't toch waar.
quote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef Diego27 het volgende:
Om nog maar niet te spreken van Rosenberg, dat is echt een killer wooewwww !!
Volgens mij hadden we het over het voetballende gedeelte, dus wat je hiermee wilt zeggen is me vrij onduidelijk.quote:Op maandag 19 september 2005 21:27 schreef erikh het volgende:
[..]
Whaahaa AZ en ADO den Haag met elkaar vergelijken. mocht ADO willen dat ze het niveau van AZ haalden.
Ik zeg neit van tevoren dat het een makkie wordt want dit soort ploegen heeft altijd iets extra's tegen Ajax maar dit moet Ajax toch zeker wel met iets van 3-0 of meer kunnen winnen
Is er nu ook al een "spreekkoren-competitie" gaaf zeg!quote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de wedstrijd van komende woensdag te maken dan? Daarnaast wil ik wel praten over spreekkoren. Dan staan jullie heel ver bovenaan.
Whahahahahaha.quote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is er nu ook al een "spreekkoren-competitie" gaaf zeg!
Met play-offs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |