ik moet nog een nieuwe nick verzinnen. Was trouwens 2 weken in Bulgarije. Iemand waarvan ik niet wil dat die persoon meeleest had m'n account 'ontdekt'. Dus wordt het tijd voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef Sethje het volgende:
Wat ben je sober - Wolf- waarvoor was je eigenlijk weg tijdje terug?
Dankje! Ik dacht.. doe ook eens een poging om een OP te makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef -Wolf- het volgende:
Die links bij het nieuwskopje zijn een mooie actie!.
Als hij sowieso weggaat, liever vandaag dan morgen. Nu krijgen we er ten minste nog geld voor, in de zomer loopt hij gratis de ArenA uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:39 schreef Radegast het volgende:
Wat denken over Grygera/Juve? Speelt ie volgende maand nog in Amsterdam?
Ligt eraan hoeveel ze ervoor krijgen. Voor 5 miljoen mag hij weg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij sowieso weggaat, liever vandaag dan morgen. Nu krijgen we er ten minste nog geld voor, in de zomer loopt hij gratis de ArenA uit.
Gryga is een goede verdediger, maar niet onvervangbaar.
Vijf miljoen ga je voor een contract van een half jaar nooit krijgen natuurlijk. Voor 2 of 3 miljoen mag hij van mij ook al weg eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze ervoor krijgen. Voor 5 miljoen mag hij weg.
Voor versterkingen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:09 schreef VoreG het volgende:
Kan mij dat geld schelen, ik hou Grygera liever tot de zomer dan hem nu te laten gaan voor wat centjes
Je onderschat Grygera.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:25 schreef Steve_I. het volgende:
waarschijnlijk (terecht) geen drol voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |