ik moet nog een nieuwe nick verzinnen. Was trouwens 2 weken in Bulgarije. Iemand waarvan ik niet wil dat die persoon meeleest had m'n account 'ontdekt'. Dus wordt het tijd voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef Sethje het volgende:
Wat ben je sober - Wolf- waarvoor was je eigenlijk weg tijdje terug?
Dankje! Ik dacht.. doe ook eens een poging om een OP te makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef -Wolf- het volgende:
Die links bij het nieuwskopje zijn een mooie actie!.
Als hij sowieso weggaat, liever vandaag dan morgen. Nu krijgen we er ten minste nog geld voor, in de zomer loopt hij gratis de ArenA uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:39 schreef Radegast het volgende:
Wat denken over Grygera/Juve? Speelt ie volgende maand nog in Amsterdam?
Ligt eraan hoeveel ze ervoor krijgen. Voor 5 miljoen mag hij weg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij sowieso weggaat, liever vandaag dan morgen. Nu krijgen we er ten minste nog geld voor, in de zomer loopt hij gratis de ArenA uit.
Gryga is een goede verdediger, maar niet onvervangbaar.
Vijf miljoen ga je voor een contract van een half jaar nooit krijgen natuurlijk. Voor 2 of 3 miljoen mag hij van mij ook al weg eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze ervoor krijgen. Voor 5 miljoen mag hij weg.
Voor versterkingen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:09 schreef VoreG het volgende:
Kan mij dat geld schelen, ik hou Grygera liever tot de zomer dan hem nu te laten gaan voor wat centjes
Je onderschat Grygera.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:25 schreef Steve_I. het volgende:
waarschijnlijk (terecht) geen drol voor.
Jammer dat hij door Rita Verdonk niet voorgoed het land uitgezet kan worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:58 schreef Longmen het volgende:
Ajax met 'asielzoeker' Rosales in Kaapstad
door Yoeri van den Busken
KAAPSTAD - De reis ging via Londen en nam daarom negentien uur in beslag. Tamelijk geradbraakt streek Ajax gisteren neer in Kaapstad. De toplocatie tussen Robbeneiland en de Tafelberg vergoedde veel, maar van de geplande ochtendtraining kwam weinig. "Je komt een beetje stram uit zo'n vliegtuig. Dan is het beter om eerst alleen de spieren los te gooien", zei Henk ten Cate, die zijn spelers kort en licht langs de schitterende kuststrook liet draven.
Mauro Rosales voegde zich, een eigenaardig avontuur rijker, ook weer bij de groep. Hij kwam een dag eerder rechtstreeks vanuit zijn vaderland. Het returnticket werd echter door Ajax meegebracht, zodat de autoriteiten de enkele reis van de Argentijn wantrouwden en dachten met een asielzoeker van doen te hebben. Het misverstand hield Rosales anderhalf uur op het vliegveld.
Daarom moeten ze hem gewoon houden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vijf miljoen ga je voor een contract van een half jaar nooit krijgen natuurlijk.
Het is natuurlijk maar de vraag wat er van dit gerucht waar is maar dit kon evt. wel is "goed" uitpakken voor Ajax..quote:De Italiaanse krant La Gazetta dello Sport meldt vandaag dat de strijd tussen Juventus en Inter Milan om Zdenek Grygera nog lang niet is gestreden. Ajax lijkt een steeds machtigere positie te verkrijgen.
Juventus wil de verdediger, wiens contract in juni afloopt, het liefst per direct overnemen. Terwijl Inter hem nu, evenals het met Maxwell deed, wel zou willen contracteren en hem pas in de zomer zal verwachten in Milaan.
Dat zou ten gunste van Ajax zijn, omdat nu nog een transfersom betaald moet worden.
Onderschat hem niet...na Jaap Stam de beste verdediger die we hebben....quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gewoon wegdoen die Krikera.Tis geen hoogvlieger, en gezien de huidige situatie mogen we de lat best wat hoger leggen.
Met ook niet, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zonder Grygera winnen we de play-offs niet en zeker de UEFA Cup niet. Heitinga en Vermaelen, als daar een van geblesseerd raakt ben je de pineut... Straks moet Maduro uit nood centraal achterin :| We moeten hem tot de zomer behouden, van die fucking 800 ruggen word ik niet warm of koud.
Het is niet alleen de 800.000 euro transfersom, maar ook nog eens de 600.000 euro (?) salaris.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zonder Grygera winnen we de play-offs niet en zeker de UEFA Cup niet. Heitinga en Vermaelen, als daar een van geblesseerd raakt ben je de pineut... Straks moet Maduro uit nood centraal achterin :| We moeten hem tot de zomer behouden, van die fucking 800 ruggen word ik niet warm of koud.
Je kunt er ook een talentvolle speler neerzetten, is ook niet duur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Onderschat hem niet...na Jaap Stam de beste verdediger die we hebben....
En de lat nog hoger leggen?? Dat is simpelweg niet te betalen...dus we zullen het moeten blijven doen met de Heitinga's en de Vermaelens die in fout blijven gaan.
8 ton is sowieso geen goed bedrag.. 1,5 miljoen is ook weinig voor een vaste kracht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Voor 8 ton zou ik hem niet verkopen. Hij kan zijn nut nog wel hebben namelijk. Wordt het een hoger bedrag, zeg maar 1,5 miljoen, ja dan zou Ajax het wél moeten doen.
Die moet je brengen .. langzaam.. en niet verwachten dat ie opeens daar staat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je kunt er ook een talentvolle speler neerzetten, is ook niet duur.
Zn contract loopt af hequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
8 ton is sowieso geen goed bedrag.. 1,5 miljoen is ook weinig voor een vaste kracht.
Ja dat kan dan wel zo zijn maar je verliest weinig ..8 ton..tsjah of ze moeten er een ervaren kracht mee halen zoals ze zeggen.. maar die haal je niet met 8 ton.quote:
En? Dan is anderhalf miljoen niet vreemd hoor, zeker niet wanneer er 2 clubs concrete interesse hebben. Had z'n contract niet afgelopen, had het 5+ miljoen geweest.quote:
Gewoon kijken of je beter ken krijgen, en dat moet toch niet moeilijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat kan dan wel zo zijn maar je verliest weinig ..8 ton..tsjah of ze moeten er een ervaren kracht mee halen zoals ze zeggen.. maar die haal je niet met 8 ton.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gewoon kijken of je beter ken krijgen, en dat moet toch niet moeilijk te vinden zijn.
Verkoop je Grygera, koop je voor 1.5 miljoen een talent en zet je vermaelen op Grygera's plek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef twi het volgende:
[..]Voor anderhalf miljoen vind je niks wat beter is dan Grygera hoor... Alleen hebben we er 2 in huis die dat niveau wel kunnen halen wanneer ze in vorm zijn, die bovendien zich goed kunnen ontwikkelen met Stam naast zich.
Opvallende weer van Johan. Ik weet dat ie veel waarde hecht aan zijn foundation maar laat nou een keer echt zien dat je nog steeds een Ajax hart hebt.quote:9/1/2007 - 'Cruijff haakte af vanwege zakelijk geschil'
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Cruijff vlak voor de trip
[quote] naar Kaapstad zou zijn afgehaakt vanwege een zakelijk geschil. Ajax hoofdsponsor ABN AMRO zou hebben willen meeprofiteren van de groots opgezette plannen van de Missie Kaapstad van Ajax, De Telegraaf en de Cruijff Foundation. Cruijff zou daar een bijdrage voor terug hebben willen zien, bijvoorbeeld voor zijn Foundation. Maar daarover werd geen akkoord bereikt.
Vermaelen, Heitinga, Vertonghen al voorhanden. Kan je die 1.5 beter besteden, zoals gezegd, om Davids los te weken bij de Spurs.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Verkoop je Grygera, koop je voor 1.5 miljoen een talent en zet je vermaelen op Grygera's plek.
Ook een optie, maar als je grygera kwijt kan voor 1.5 miljoen en je gaat het aan iets als wat jij voorstelt besteden, dan moet je het ook zeker doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Vermaelen, Heitinga, Vertonghen al voorhanden. Kan je die 1.5 beter besteden, zoals gezegd, om Davids los te weken bij de Spurs.
Mwah denk je dat we genoeg zouden hebben aan 1,5 mil voor Davids?? Ik weet het niet hoor.. klinkt wel logisch maar volgens mij wil die gast gewoon vet verdienen bij Ajax.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Vermaelen, Heitinga, Vertonghen al voorhanden. Kan je die 1.5 beter besteden, zoals gezegd, om Davids los te weken bij de Spurs.
Iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik de opstellingen van de wedstrijden zo zie.. dan is hij een rechtermiddenvelder of een verdedigende middenvelder..quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:55 schreef jna het volgende:
Op welke positie kan die Mitchell Donald spelen? Eindelijk iemand groter dan 1.70 uit de eigen jeugd
Die hebben we nog niet genoeg nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Verkoop je Grygera, koop je voor 1.5 miljoen een talent en zet je vermaelen op Grygera's plek.
rechtshalf inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als ik de opstellingen van de wedstrijden zo zie.. dan is hij een rechtermiddenvelder of een verdedigende middenvelder..
Ajaxjeugd staat toch neit onlosmakelijk verbonden met kleine mannetjes? Kijk dat het de afgelopen jaren toevallig zo is geweest (van de doorbrekende spelers)...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
rechtshalf inderdaad.
Wel apart, een middenvelder uit de Ajaxjeugd die 1.90 is![]()
Klopt wel. Alleen als ik denk aan middenvelders uit de Ajaxjeugd, denk ik gelijk aan Sneijders, Van der Vaarts, Sarpongen, Anita's, etc. Allemaal lichtvoetige technische mannetjes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ajaxjeugd staat toch neit onlosmakelijk verbonden met kleine mannetjes? Kijk dat het de afgelopen jaren toevallig zo is geweest (van de doorbrekende spelers)...
Dat is dan kut voor die andere teams want hij gaat natuurlijk wel terug naar Ajax over een paar jaarquote:In de zoektocht naar een centrumverdediger hoeven de Europese topclubs niet meer de moeite te doen om een bezoek aan Rome te brengen. Via zijn zaakwaarnemer heeft Christian Chivu namelijk laten weten in geen geval AS Roma te willen verlaten en minimaal tot de zomer van 2008 te zullen blijven.
Clubs als Real Madrid, AC Milan, Internazionale, Juventus en Chelsea werden de laatste weken rondom het Stadio Olimpico genoemd, maar tegenover Radio Incontro verklaarde belangenbehartiger Andrea Pretti dat zijn client zijn huidige werkgever trouw zal blijven. "Hij wil gewoon in Rome blijven. Hij heeft nooit getwijfeld over een vertrek, hij heeft het namelijk heel erg naar zijn zin hier.”
Het contract van de Roemeense international loopt tot medio 2008, maar volgens Pretti is dat slechts bijzaak. “We hebben geen haast om zijn contract te verlengen. De clubleiding weet dat hij hier nog jaren wil spelen en die gedachtengang zal de komende maanden ook niet veranderen. Christian gaat heel goed om met alle mensen van de club en zelfs zeer goed met trainer Luciano Spalletti, die in een rustige omgeving goede resultaten weet te boeken.
Niet alleen de club, maar ook de Romeinse stad zelf is voor de 26-jarige ex-Ajacied een reden om zijn verblijf te verlengen. “Zowel de club als de stad zijn zeer aantrekkelijk voor een speler, maar ook voor een zaakwaarnemer”, concludeerde Pretti grinnikend zijn relaas.”
Volgens Italiaanse media zal Chivu, die in de zomer van 2003 overkwam van Ajax, binnenkort zijn handtekening zetten onder een contractverlenging voor vijf seizoenen. Al drie seizoenen lang vormt hij in combinatie met Phillipe Mèxes, die een seizoen later overkwam,een betrouwbaar slot op de achterdeur van de Romeinse formatie.
moet je je vervolgens wel eerst daadwerkelijk plaatsen voor de CLquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, maar plaats je wel weer voor play=offs CL en genereer je meer inkomsten dan een magere 8 ton.
Gast, die Fransoos is ook al van de verkeerde kant!quote:
Net alsof mij dat ook maar iets boeitquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, die Fransoos is ook al van de verkeerde kant!![]()
Litmanen kwam terugquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Alle oud Ajacieden komen ooit terug als je ze mag geloven, maar niemand die het doet![]()
Daar is ook alles mee gezegd. Hij kon ook nergens anders heen. Rijkaard is de enige die echt terug kwam toen ie nog top was.quote:
Vooral die Menzo stond me een partij te keepen zegquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:29 schreef StarGazer het volgende:
Winter, Menzo
Wat hadden we toen een topjaar he!
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.quote:'Het is speculeren, maar denk dat als ik naar Amsterdam was gegaan het heel anders was gelopen. Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij psv zat, maar dat maakt nu niet meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion, het tenue; het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd, is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan. Zeker met Henk ten Cate ademt de hele club het pure voetbal.
Boven krijgen talenten bij Ajax standaard de kans uit te groeien tot belangrijkere spelers. Ten Cate kent me, ik heb een goede periode bij NAC met hem gehad. Wie weet komt het er nog ooit van'
Hier word ik bang van.quote:Wie weet komt het er nog ooit van'
Moest ie zeggen toen ie bij psv zatquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.
Dan had de harde kern van psv hem persoonlijk in elkaar gerostquote:
Bryan Roy, Simon Tahamata, John van den Brom (toppertje).quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef toma het volgende:
Er zijn veel oud-spelers van Ajax wel weer terug gekomen maar ze hebben bijna allemaal een andere functie gekregen
Frank de Boer, van Basten, Winter ..
Ik had een filmpje gezien van de nieuwjaarsreceptie en de wedstrijd van oud-Ajacieden de middag ervoor(bij Ajax TV).quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat voor een (zogenaamd) kille club.
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan had de harde kern van psv hem persoonlijk in elkaar gerost
Die heeft psv toch nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
De harde kern van psv. Hooligans enzo.
Bij PSV, zeker biergooien ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
De harde kern van psv. Hooligans enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |