ik moet nog een nieuwe nick verzinnen. Was trouwens 2 weken in Bulgarije. Iemand waarvan ik niet wil dat die persoon meeleest had m'n account 'ontdekt'. Dus wordt het tijd voor een nieuwe.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:08 schreef Sethje het volgende:
Wat ben je sober - Wolf- waarvoor was je eigenlijk weg tijdje terug?
Dankje! Ik dacht.. doe ook eens een poging om een OP te makenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:27 schreef -Wolf- het volgende:
Die links bij het nieuwskopje zijn een mooie actie!.
Als hij sowieso weggaat, liever vandaag dan morgen. Nu krijgen we er ten minste nog geld voor, in de zomer loopt hij gratis de ArenA uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:39 schreef Radegast het volgende:
Wat denken over Grygera/Juve? Speelt ie volgende maand nog in Amsterdam?
Ligt eraan hoeveel ze ervoor krijgen. Voor 5 miljoen mag hij weg.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij sowieso weggaat, liever vandaag dan morgen. Nu krijgen we er ten minste nog geld voor, in de zomer loopt hij gratis de ArenA uit.
Gryga is een goede verdediger, maar niet onvervangbaar.
Vijf miljoen ga je voor een contract van een half jaar nooit krijgen natuurlijk. Voor 2 of 3 miljoen mag hij van mij ook al weg eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ze ervoor krijgen. Voor 5 miljoen mag hij weg.
Voor versterkingen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:09 schreef VoreG het volgende:
Kan mij dat geld schelen, ik hou Grygera liever tot de zomer dan hem nu te laten gaan voor wat centjes
Je onderschat Grygera.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:25 schreef Steve_I. het volgende:
waarschijnlijk (terecht) geen drol voor.
Jammer dat hij door Rita Verdonk niet voorgoed het land uitgezet kan worden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 07:58 schreef Longmen het volgende:
Ajax met 'asielzoeker' Rosales in Kaapstad
door Yoeri van den Busken
KAAPSTAD - De reis ging via Londen en nam daarom negentien uur in beslag. Tamelijk geradbraakt streek Ajax gisteren neer in Kaapstad. De toplocatie tussen Robbeneiland en de Tafelberg vergoedde veel, maar van de geplande ochtendtraining kwam weinig. "Je komt een beetje stram uit zo'n vliegtuig. Dan is het beter om eerst alleen de spieren los te gooien", zei Henk ten Cate, die zijn spelers kort en licht langs de schitterende kuststrook liet draven.
Mauro Rosales voegde zich, een eigenaardig avontuur rijker, ook weer bij de groep. Hij kwam een dag eerder rechtstreeks vanuit zijn vaderland. Het returnticket werd echter door Ajax meegebracht, zodat de autoriteiten de enkele reis van de Argentijn wantrouwden en dachten met een asielzoeker van doen te hebben. Het misverstand hield Rosales anderhalf uur op het vliegveld.
Daarom moeten ze hem gewoon houden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vijf miljoen ga je voor een contract van een half jaar nooit krijgen natuurlijk.
Het is natuurlijk maar de vraag wat er van dit gerucht waar is maar dit kon evt. wel is "goed" uitpakken voor Ajax..quote:De Italiaanse krant La Gazetta dello Sport meldt vandaag dat de strijd tussen Juventus en Inter Milan om Zdenek Grygera nog lang niet is gestreden. Ajax lijkt een steeds machtigere positie te verkrijgen.
Juventus wil de verdediger, wiens contract in juni afloopt, het liefst per direct overnemen. Terwijl Inter hem nu, evenals het met Maxwell deed, wel zou willen contracteren en hem pas in de zomer zal verwachten in Milaan.
Dat zou ten gunste van Ajax zijn, omdat nu nog een transfersom betaald moet worden.
Onderschat hem niet...na Jaap Stam de beste verdediger die we hebben....quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:43 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gewoon wegdoen die Krikera.Tis geen hoogvlieger, en gezien de huidige situatie mogen we de lat best wat hoger leggen.
Met ook niet, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zonder Grygera winnen we de play-offs niet en zeker de UEFA Cup niet. Heitinga en Vermaelen, als daar een van geblesseerd raakt ben je de pineut... Straks moet Maduro uit nood centraal achterin :| We moeten hem tot de zomer behouden, van die fucking 800 ruggen word ik niet warm of koud.
Het is niet alleen de 800.000 euro transfersom, maar ook nog eens de 600.000 euro (?) salaris.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:16 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Zonder Grygera winnen we de play-offs niet en zeker de UEFA Cup niet. Heitinga en Vermaelen, als daar een van geblesseerd raakt ben je de pineut... Straks moet Maduro uit nood centraal achterin :| We moeten hem tot de zomer behouden, van die fucking 800 ruggen word ik niet warm of koud.
Je kunt er ook een talentvolle speler neerzetten, is ook niet duur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Onderschat hem niet...na Jaap Stam de beste verdediger die we hebben....
En de lat nog hoger leggen?? Dat is simpelweg niet te betalen...dus we zullen het moeten blijven doen met de Heitinga's en de Vermaelens die in fout blijven gaan.
8 ton is sowieso geen goed bedrag.. 1,5 miljoen is ook weinig voor een vaste kracht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:55 schreef StarGazer het volgende:
Voor 8 ton zou ik hem niet verkopen. Hij kan zijn nut nog wel hebben namelijk. Wordt het een hoger bedrag, zeg maar 1,5 miljoen, ja dan zou Ajax het wél moeten doen.
Die moet je brengen .. langzaam.. en niet verwachten dat ie opeens daar staat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Je kunt er ook een talentvolle speler neerzetten, is ook niet duur.
Zn contract loopt af hequote:Op woensdag 10 januari 2007 12:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
8 ton is sowieso geen goed bedrag.. 1,5 miljoen is ook weinig voor een vaste kracht.
Ja dat kan dan wel zo zijn maar je verliest weinig ..8 ton..tsjah of ze moeten er een ervaren kracht mee halen zoals ze zeggen.. maar die haal je niet met 8 ton.quote:
En? Dan is anderhalf miljoen niet vreemd hoor, zeker niet wanneer er 2 clubs concrete interesse hebben. Had z'n contract niet afgelopen, had het 5+ miljoen geweest.quote:
Gewoon kijken of je beter ken krijgen, en dat moet toch niet moeilijk te vinden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat kan dan wel zo zijn maar je verliest weinig ..8 ton..tsjah of ze moeten er een ervaren kracht mee halen zoals ze zeggen.. maar die haal je niet met 8 ton.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:12 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gewoon kijken of je beter ken krijgen, en dat moet toch niet moeilijk te vinden zijn.
Verkoop je Grygera, koop je voor 1.5 miljoen een talent en zet je vermaelen op Grygera's plek.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:13 schreef twi het volgende:
[..]Voor anderhalf miljoen vind je niks wat beter is dan Grygera hoor... Alleen hebben we er 2 in huis die dat niveau wel kunnen halen wanneer ze in vorm zijn, die bovendien zich goed kunnen ontwikkelen met Stam naast zich.
Opvallende weer van Johan. Ik weet dat ie veel waarde hecht aan zijn foundation maar laat nou een keer echt zien dat je nog steeds een Ajax hart hebt.quote:9/1/2007 - 'Cruijff haakte af vanwege zakelijk geschil'
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat Cruijff vlak voor de trip
[quote] naar Kaapstad zou zijn afgehaakt vanwege een zakelijk geschil. Ajax hoofdsponsor ABN AMRO zou hebben willen meeprofiteren van de groots opgezette plannen van de Missie Kaapstad van Ajax, De Telegraaf en de Cruijff Foundation. Cruijff zou daar een bijdrage voor terug hebben willen zien, bijvoorbeeld voor zijn Foundation. Maar daarover werd geen akkoord bereikt.
Vermaelen, Heitinga, Vertonghen al voorhanden. Kan je die 1.5 beter besteden, zoals gezegd, om Davids los te weken bij de Spurs.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Verkoop je Grygera, koop je voor 1.5 miljoen een talent en zet je vermaelen op Grygera's plek.
Ook een optie, maar als je grygera kwijt kan voor 1.5 miljoen en je gaat het aan iets als wat jij voorstelt besteden, dan moet je het ook zeker doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Vermaelen, Heitinga, Vertonghen al voorhanden. Kan je die 1.5 beter besteden, zoals gezegd, om Davids los te weken bij de Spurs.
Mwah denk je dat we genoeg zouden hebben aan 1,5 mil voor Davids?? Ik weet het niet hoor.. klinkt wel logisch maar volgens mij wil die gast gewoon vet verdienen bij Ajax.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Vermaelen, Heitinga, Vertonghen al voorhanden. Kan je die 1.5 beter besteden, zoals gezegd, om Davids los te weken bij de Spurs.
Iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:24 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik de opstellingen van de wedstrijden zo zie.. dan is hij een rechtermiddenvelder of een verdedigende middenvelder..quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:55 schreef jna het volgende:
Op welke positie kan die Mitchell Donald spelen? Eindelijk iemand groter dan 1.70 uit de eigen jeugd
Die hebben we nog niet genoeg nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Verkoop je Grygera, koop je voor 1.5 miljoen een talent en zet je vermaelen op Grygera's plek.
rechtshalf inderdaad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als ik de opstellingen van de wedstrijden zo zie.. dan is hij een rechtermiddenvelder of een verdedigende middenvelder..
Ajaxjeugd staat toch neit onlosmakelijk verbonden met kleine mannetjes? Kijk dat het de afgelopen jaren toevallig zo is geweest (van de doorbrekende spelers)...quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
rechtshalf inderdaad.
Wel apart, een middenvelder uit de Ajaxjeugd die 1.90 is![]()
Klopt wel. Alleen als ik denk aan middenvelders uit de Ajaxjeugd, denk ik gelijk aan Sneijders, Van der Vaarts, Sarpongen, Anita's, etc. Allemaal lichtvoetige technische mannetjes.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ajaxjeugd staat toch neit onlosmakelijk verbonden met kleine mannetjes? Kijk dat het de afgelopen jaren toevallig zo is geweest (van de doorbrekende spelers)...
Dat is dan kut voor die andere teams want hij gaat natuurlijk wel terug naar Ajax over een paar jaarquote:In de zoektocht naar een centrumverdediger hoeven de Europese topclubs niet meer de moeite te doen om een bezoek aan Rome te brengen. Via zijn zaakwaarnemer heeft Christian Chivu namelijk laten weten in geen geval AS Roma te willen verlaten en minimaal tot de zomer van 2008 te zullen blijven.
Clubs als Real Madrid, AC Milan, Internazionale, Juventus en Chelsea werden de laatste weken rondom het Stadio Olimpico genoemd, maar tegenover Radio Incontro verklaarde belangenbehartiger Andrea Pretti dat zijn client zijn huidige werkgever trouw zal blijven. "Hij wil gewoon in Rome blijven. Hij heeft nooit getwijfeld over een vertrek, hij heeft het namelijk heel erg naar zijn zin hier.”
Het contract van de Roemeense international loopt tot medio 2008, maar volgens Pretti is dat slechts bijzaak. “We hebben geen haast om zijn contract te verlengen. De clubleiding weet dat hij hier nog jaren wil spelen en die gedachtengang zal de komende maanden ook niet veranderen. Christian gaat heel goed om met alle mensen van de club en zelfs zeer goed met trainer Luciano Spalletti, die in een rustige omgeving goede resultaten weet te boeken.
Niet alleen de club, maar ook de Romeinse stad zelf is voor de 26-jarige ex-Ajacied een reden om zijn verblijf te verlengen. “Zowel de club als de stad zijn zeer aantrekkelijk voor een speler, maar ook voor een zaakwaarnemer”, concludeerde Pretti grinnikend zijn relaas.”
Volgens Italiaanse media zal Chivu, die in de zomer van 2003 overkwam van Ajax, binnenkort zijn handtekening zetten onder een contractverlenging voor vijf seizoenen. Al drie seizoenen lang vormt hij in combinatie met Phillipe Mèxes, die een seizoen later overkwam,een betrouwbaar slot op de achterdeur van de Romeinse formatie.
moet je je vervolgens wel eerst daadwerkelijk plaatsen voor de CLquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee, maar plaats je wel weer voor play=offs CL en genereer je meer inkomsten dan een magere 8 ton.
Gast, die Fransoos is ook al van de verkeerde kant!quote:
Net alsof mij dat ook maar iets boeitquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gast, die Fransoos is ook al van de verkeerde kant!![]()
Litmanen kwam terugquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Alle oud Ajacieden komen ooit terug als je ze mag geloven, maar niemand die het doet![]()
Daar is ook alles mee gezegd. Hij kon ook nergens anders heen. Rijkaard is de enige die echt terug kwam toen ie nog top was.quote:
Vooral die Menzo stond me een partij te keepen zegquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:29 schreef StarGazer het volgende:
Winter, Menzo
Wat hadden we toen een topjaar he!
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.quote:'Het is speculeren, maar denk dat als ik naar Amsterdam was gegaan het heel anders was gelopen. Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij psv zat, maar dat maakt nu niet meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion, het tenue; het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd, is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan. Zeker met Henk ten Cate ademt de hele club het pure voetbal.
Boven krijgen talenten bij Ajax standaard de kans uit te groeien tot belangrijkere spelers. Ten Cate kent me, ik heb een goede periode bij NAC met hem gehad. Wie weet komt het er nog ooit van'
Hier word ik bang van.quote:Wie weet komt het er nog ooit van'
Moest ie zeggen toen ie bij psv zatquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.
Dan had de harde kern van psv hem persoonlijk in elkaar gerostquote:
Bryan Roy, Simon Tahamata, John van den Brom (toppertje).quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef toma het volgende:
Er zijn veel oud-spelers van Ajax wel weer terug gekomen maar ze hebben bijna allemaal een andere functie gekregen
Frank de Boer, van Basten, Winter ..
Ik had een filmpje gezien van de nieuwjaarsreceptie en de wedstrijd van oud-Ajacieden de middag ervoor(bij Ajax TV).quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat voor een (zogenaamd) kille club.
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan had de harde kern van psv hem persoonlijk in elkaar gerost
Die heeft psv toch nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
De harde kern van psv. Hooligans enzo.
Bij PSV, zeker biergooien ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
De harde kern van psv. Hooligans enzo.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:14 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Bij PSV, zeker biergooien ofzo?![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Norwich is best een leuk cluppie hoor![]()
Ja, die komt vast naar Ajaxquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef Longmen het volgende:
Beckham is echt tarnsfervrij deze zomer.
Niks dusquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
PSV heeft al weer twee spelers erbij.![]()
Wij nog niks.![]()
(op Leo na dan)
Ook al zou die wandelende reclame wel haalbaar zijn, dan moet ik hem nog niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef Longmen het volgende:
Beckham is echt transfervrij deze zomer.
Wat heeft het voor een nut om spelers te halen? PSV word toch met 2 vingers in de neus kampioen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:33 schreef koningdavid het volgende:
PSV heeft al weer twee spelers erbij.![]()
Wij nog niks.![]()
(op Leo na dan)
Om beter te worden?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat heeft het voor een nut om spelers te halen?
het is alleen niet de bedoeling dat t ook volgend jaar gebeurd ;)quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat heeft het voor een nut om spelers te halen? PSV word toch met 2 vingers in de neus kampioen.
Ook ijdele hoop dat Ajax dan kampioen wordt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:47 schreef toma het volgende:
[..]
het is alleen niet de bedoeling dat t ook volgend jaar gebeurd ;)
Hopenlijk kan Anita wat potten breken in de tweede seizoenshelft. Ik wist niet dat hij een controlerende middenvelder was trouwensquote:Dagboek Kaapstad 2: 'Alles moet perfect'
Kaapstad, 10 jan 2007
Bezwete, rood aangelopen hoofden in de dug-out. Ajacieden lessen hun dorst tijdens de ochtendtraining. Het decor is fraai. Op de achtergrond ligt de machtige Tafelberg. Vurnon Anita heeft vooral oog voor de bidon met sportdrank.
Al te veel tijd om van het mooie plaatje te genieten is er ook niet. Het drinkmoment in de schaduw is van korte duur. Het is ‘slechts’ een onderbreking van de oefenstof. Luttele tellen later roepen de trainers de Ajacieden alweer het veld op. De selectie vervolgt de training onder een brandende zon. Oefeningen om het positiespel te verbeteren en een partijvorm zijn vandaag de voornaamste trainingsingrediënten
Vurnon Anita concentreert zich op de bal.
,,Het gaat tot nu toe best goed, al is het wel warm’’, trekt Anita een eerste conclusie na twee dagen trainingskamp in Kaapstad. Het witte trainingsshirt met nummer 24 is doorweekt. Zweet baant zich in stroompjes een weg naar de grond. ,,Veel drinken is echt nodig. Vooral omdat je elke training weer veel moet geven, diep moet gaan. Als je te weinig drinkt, word je daar vanzelf voor gestraft. Dan voel je jezelf direct minder lekker in het veld.’’
Net als Mitchell Donald (Ajax A1) en Jeffrey Sarpong (Jong Ajax) kreeg ook Anita de kans mee te reizen naar Zuid-Afrika. De Missie Kaapstad biedt de toptalenten volop leerzame momenten. De 17-jarige Anita neemt alle indrukken en leermomenten als een spons in zich op. De op Curaçao geboren Ajacied weet welke momenten hij even zorgeloos kan genieten. Genieten van zijn voorlopige plekje in de selectie. En genieten van het fascinerende land waar Ajax zijn trainingskamp heeft opgeslagen.
,,Het is prettig dat Mitchell en Jeffrey ook mee zijn. Dat maakt het allemaal toch iets makkelijker.’’ Met branie: ,,Maar genoeg jongens kende ik al hoor.’’ Anita lacht. Trots vertelt hij over de trainingen en wedstrijden met Jong Ajax. Regelmatig schuiven spelers van Ajax 1 aan bij de Beloftenploeg.
Jeffrey Sarpong zoekt verkoeling in een mini-douche.
,,We zijn voor en tijdens de reis prima ontvangen door de trainers en de spelers. De oudere spelers praten ook goed met je. Vooral in het veld, tijdens de trainingen. Krijg je bijvoorbeeld de tip hoe je beter kunt staan, of makkelijker kunt draaien. Alles om bepaalde situaties in een wedstrijd nog beter uit te kunnen voeren.’’ De Ajacied valt nog eenmaal stil. De eigen woorden worden kort geproefd. ,,Alles moet perfect.’’
Anita was vorig seizoen twee duels van de partij in de hoofdmacht. Op zijn debuutwedstrijd tegen FC Groningen volgde een bekeroptreden tegen Roda JC. Tegen de Kerkradenaars maakte Anita begin vorig jaar zijn officieuze ‘thuisdebuut’. Dit seizoen is de controlerende middenvelder een steunpilaar van Jong Ajax.
Vooral de duels in de hoofdmacht boden Anita eerder al de uitgelezen kans te wennen aan het nieuwe speeltempo. Het trainingskamp in Zuid-Afrika is een nieuwe stap voorwaarts. ,,Het tempo ligt hoger bij het eerste. Maar het is goed bij te benen, vind ik. Het gaat tot nu toe in elk geval goed. Leuk om zo lang met deze jongens te voetballen. Daar wordt je vanzelf beter van.’’
Als Alex terug moet naar sjelski(kans 90%) en Gomes wordt gekocht door een topclub(kans 60%) dan is psv niks meer.Maar goedals als als.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ook ijdele hoop dat Ajax dan kampioen wordt.
Ja, en als Huntelaar verkocht wordt (kans 50%), en Ten Cate blijft zitten (kans 95%), is dat ook weer ongedaan gemaakt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als Alex terug moet naar sjelski(kans 90%) en Gomes wordt gekocht door een topclub(kans 60%) dan is psv niks meer.Maar goedals als als.
Lullig voor je hoor.quote:
Als dat gebeurd, moet ik jullie nog gelijk gaan geven ook dat Koeman een flutcoach isquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef twi het volgende:
Ach, het kan nog gewoon, zal niet de eerste keer zijn dat PSV in de 2e seizoenshelft 12 punten verliest op Ajax.
Net of we met Ten Cate geen kampioen kunnen wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, en als Huntelaar verkocht wordt (kans 50%), en Ten Cate blijft zitten (kans 95%), is dat ook weer ongedaan gemaakt.
In 2002-2003 stonden we in april 10 punten achter, eindigde op 1 punt achter . Niks is onmogelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef twi het volgende:
Ach, het kan nog gewoon, zal niet de eerste keer zijn dat PSV in de 2e seizoenshelft 12 punten verliest op Ajax.
Volgend seizoen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Net of we met Ten Cate geen kampioen kunnen worden
Dat ga je sowieso nog een keer doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, moet ik jullie nog gelijk gaan geven ook dat Koeman een flutcoach is.
Ronald Koeman maakte Ajax in zijn eerste seizoen ook kampioen en daarna maakte hij de club kapot.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als dat gebeurd, moet ik jullie nog gelijk gaan geven ook dat Koeman een flutcoach is.
Daarmee geef je hem denk ik te veel eer. Volgens mij liepen de problemen bij Ajax al wat langer. Dat Koeman fouten heeft gemaakt, okee. Maar hoeveel anderen hadden het beter gedaan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ronald Koeman maakte Ajax in zijn eerste seizoen ook kampioen en daarna maakte hij de club kapot.
maar volgens mij hebben we die punten toen hoofdzakelijk verspeeld toen we al kampioen waren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In 2002-2003 stonden we in april 10 punten achter, eindigde op 1 punt achter . Niks is onmogelijk.
Alle twee?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar volgens mij hebben we die punten toen hoofdzakelijk verspeeld toen we al kampioen waren.
dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alle twee?![]()
Dat was de laatste speeldag.
Koeman heeft heeeel veel hulp gehad aan mensen zoals Chivu en van Halst...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarmee geef je hem denk ik te veel eer. Volgens mij liepen de problemen bij Ajax al wat langer. Dat Koeman fouten heeft gemaakt, okee. Maar hoeveel anderen hadden het beter gedaan?
Niet geheel mee eens. Het bestuur heeft de grootste invloed gehad op het falen. De jaren voor Koeman waren namelijk ook ERG matig. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de periode Koeman samen met het eerste seizoen Olsen het beste is wat wij Ajacieden vanaf de intrede in de Arena hebben mogen aanschouwen. En ja dat zegt genoegquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ronald Koeman maakte Ajax in zijn eerste seizoen ook kampioen en daarna maakte hij de club kapot.
Salonremise tegen Groningen vergeten Eend?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb ik het verkeerd onthouden
quote:Kaartverkoop Werder Bremen - AFC AJAX
Werder Bremen - Ajax (14-02-2007: aanvang 20.30 uur)
Das Bremer Weserstadion
Prijs 30,05 euro.
Start kaartverkoop za. 13 januari via TicketBox
Maximaal 1 kaart per uitkaart
Vanaf za. 13-1, 10.00 uur: Ajax Europese voorranguitkaarthouders
Vanaf di. 16-1, 10.00 uur: Alle Ajax Europese uitkaarthouders
Vanaf vr. 19-1, 10.00 uur: Alle Ajax Europese uitkaarthouders + nationale voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 20-1, 10.00 uur: Alle Ajax (Europese + nationale) uitkaarthouders
Einde voorverkoop via TicketBox: za. 27-1, 18.00 uur
Indien er na de TicketBoxverkoop nog kaarten beschikbaar zijn volgt er verkoop, voor overige (Seizoen) Club Card-houders, via de Ajax-Supportersbalie. Zie ook: www.ajax.nl.
HTC maakt ons niet zwakker en Huntelaar gaat alleen tegen een miljoen of 20(dus kans 5%)quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, en als Huntelaar verkocht wordt (kans 50%), en Ten Cate blijft zitten (kans 95%), is dat ook weer ongedaan gemaakt.
Ik moet zeggen, ik had vooraf het seizoen een spannende titelstrijd verwacht met Ajax, misschien zelfs tot de laatste speeldag. Maar het valt me hard tegen.
Vergeten? Er is nooit een salonremise geweest! Heb jij je wel eens zwaar uitgesloofd op de laatste dag voor de vakantiequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Salonremise tegen Groningen vergeten Eend?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vergeten? Er is nooit een salonremise geweest! Heb jij je wel eens zwaar uitgesloofd op de laatste dag voor de vakantie
Toevallig dat Groningen aan 1 punt genoeg had om nacompetitie te ontlopen en psv om kampioen te wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vergeten? Er is nooit een salonremise geweest! Heb jij je wel eens zwaar uitgesloofd op de laatste dag voor de vakantie
Straks komen wij ook nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef denthemen het volgende:
FC Utrecht zonder supporters naar ArenA
10 januari 2007
De competitiewedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht in de Amsterdam ArenA zal afgewerkt worden zonder supporters van de uitspelende ploeg.
Ad powered by www.webads.nl
Lokale autoriteiten in Amsterdam hadden in een eerder stadium al besloten dat Utrecht-fans alleen met een trein-combi toegang zouden krijgen tot de wedstrijd en de supporters uit de Domstad hebben deze regeling massaal afgewezen.Slechts 57 Utrecht-fans bestelden tot dusver een combi-kaart voor het duel in Amsterdam en dat is ver onder de ondergrens van 350 deelnemers die FC Utrecht in overleg met de supportersvereniging vastgesteld had.
FC Utrecht gaat nu de mogelijkheid bekijken om tijdens de wedstrijd een groot videoscherm neer te zetten in de Galgenwaard. Fans van FC Utrecht zouden het duel dan op die manier alsnog kunnen volgen.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)pporters_naar_arena/
Je moet eerst hard werken, en de goeden kunnen het zich permitteren om eerder uit te blazen. Just cope with it!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toevallig dat Groningen aan 1 punt genoeg had om nacompetitie te ontlopen en psv om kampioen te worden![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
Het was inderdaad een aantrekkelijke wedstrijd waarbij beide ploegen duidelijk de wedstrijd wilde winnen. De bal 90 minuten lang rondtikken was er niet bij!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
quote:Van Geel: ‘Situatie Grygera onzeker’
Martin van Geel heeft vandaag openlijk bekend gemaakt dat Juventus zich officieel heeft gemeld bij Ajax, om te onderhandelen over de Tsjech Zdenek Grygera. ‘‘Dat hebben ze nu wel gedaan. Heel correct, maar er is niet gesproken over de korte termijn,’’ aldus Van Geel tegenover De Telegraaf.
Mits Grygera in de huidige transferperiode vertrekt, zal Juventus een transfersom moeten betalen om Grygera naar Turijn te halen. ‘‘Als dat gebeurt, zullen we de afweging moeten maken tussen het financiële en het sportieve aspect,’’ zo besluit Van Geel.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij gaat lekker tussen de joden zitten in 428
toch?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je moet eerst hard werken, en de goeden kunnen het zich permitteren om eerder uit te blazen. Just cope with it!
Kijk dat is nou eens een leuk idee hehe.quote:FC Utrecht gaat nu de mogelijkheid bekijken om tijdens de wedstrijd een groot videoscherm neer te zetten in de Galgenwaard. Fans van FC Utrecht zouden het duel dan op die manier alsnog kunnen volgen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kijk dat is nou eens een leuk idee hehe.
En jij wil dan ook daar gaan kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kijk dat is nou eens een leuk idee hehe.
tja, Ajax heeft niet meer de status die t ooit had.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:00 schreef Longmen het volgende:
Belhadj: 'Ajax en PSV interessant, Lyon droom'
10/1/2007 21:50
Olympique Lyon heeft de transfer van Nadir Belhadj afgerond. De Algerijnse linksback, die ook in de belangstelling stond van Ajax en PSV, tekende een contract voor vierenhalf seizoen bij de Franse kampioen.
Belhadj maakte het seizoen op huurbasis af bij zijn oude club Sedan en gaat vanaf komende zomer daadwerkelijk voor Lyon spelen. Met de transfer is een bedrag van ruim drie miljoen euro gemoeid.
'Er was ook belangstelling van RC Lens, Lille, Ajax en PSV', somt Belhadj op. 'Dat zijn allemaal interessante clubs, maar als Lyon zich meldt… Tegen Lyon zeg je geen nee. Het is een droom van ieder kind om hier te spelen
Alsof er ooit een periode is geweest dat werkelijk elke voetballer bij Ajax wilde voetballen....quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:37 schreef toma het volgende:
[..]
tja, Ajax heeft niet meer de status die t ooit had.![]()
Hij overdrijft natuurlijk ook een beetje met zn droom van ieder kind...quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:37 schreef toma het volgende:
[..]
tja, Ajax heeft niet meer de status die t ooit had.![]()
Wat is er nu weer mis met Haarlem?quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:54 schreef koningdavid het volgende:
Shit man, dan had je Haarlem niet kunnen zien spelen.
428 Jorien?Wel juichen als jullie de eretreffer maken he?quote:
Zeer goede zet.quote:Ajax scout weer in Roemenië
Ajax gaat weer actief scouten in vers EU-lid Roemenië. Met name de drie topclubs uit de hoofdstad Boekarest mogen zich verheugen op de komst van Ajax scouts.
De Amsterdammers hopen in Roemenië een middenvelder en een verdediger te vinden. Gehoorde namen in het geruchtencircuit zijn onder andere Radu Stefan van Rapid en Mirel Radoi van Steaua. Geen van de clubs is overigens al benaderd door de Amsterdammers.
Bijna Montanaquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Mirel Radoi wordt al jaren gezien als een groot talent, maar is inmiddels al iets van 26 jaar toch?
Is van 22/3/1981. Welke positie speelt hij?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Mirel Radoi wordt al jaren gezien als een groot talent, maar is inmiddels al iets van 26 jaar toch?
quote:Fontein: ik faal als we geen kampioen worden volgend jaar
Ajax algemeen directeur Fontein heeft in een interview met De Volkskrant laten weten dat hij afgerekend mag worden als Ajax volgend jaar geen kampioen wordt.
'Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, dan moeten we het volgend seizoen worden. Dat is een eis die ik mezelf opleg, want zo staat het in het beleidsplan. Anders faal ik.'
'Op een gegeven moment mag je de algemeen directeur afrekenen op een plan. Als we volgend jaar weer op de tweede plaats eindigen met elf punten achterstand, dan hebben we geen vooruitgang geboekt. Dan mag je dus worden afgerekend. Dan mogen de mensen zeggen: we hebben geen vertrouwen meer in jou, ik weet niet of er voldoende basis is.'
quote:Ryan Babel wil komende zomer niet vertrekken bij Ajax. De aanvaller werd recentelijk in verband gebracht met Spartak Moskou en Arsenal, maar wil nog een seizoen in Amsterdam blijven.
Dit zegt Babel deze week in een interview met VI. De 20-jarige aanvaller heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2008. "Ik speel ook volgend seizoen nog bij Ajax. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en voorzover ik weet ga ik mij daaraan houden."
'Ik houd me niet bezig met buitenlandse interesse. Ik wil me alleen op het voetbal focussen. Als ik goed presteer komt het wel goed, waar dan ook. Net als iedere voetballer heb ik mijn dromen. Vroeger was dat spelen voor Ajax. Later vond ik AC Milan een mooie club. De laatste jaren spreekt het voetbal dat Arsenal en Barcelona spelen me erg aan.'
Ze zijn nu bezig met een nieuw contract.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee toch. Dan loopt ie dus gratis de deur uit?
Hij heeft nu al gefaald omdat Ajax dit jaar wéér geen kampioen gaat worden, dunkt me.quote:
En dat is zijn schuld natuurlijk omdat er niet genoeg shirtjes worden verkocht in China...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hij heeft nu al gefaald omdat Ajax dit jaar wéér geen kampioen gaat worden, dunkt me.
In het beleidsplan stond dat Ajax 1 keer in de 2 jaar kampioen moest worden. Hij heeft dus nog een jaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hij heeft nu al gefaald omdat Ajax dit jaar wéér geen kampioen gaat worden, dunkt me.
Dat zijn dus van die capriolen waar Ajax mee moet ophouden. Belachelijk...quote:
Yep.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
En dat is zijn schuld natuurlijk omdat er niet genoeg shirtjes worden verkocht in China...
Dat is waar. Misschien oordeel ik iets te snel. Ik moet bekennen dat ik niet zijn grootste fan ben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
In het beleidsplan stond dat Ajax 1 keer in de 2 jaar kampioen moest worden. Hij heeft dus nog een jaar.
Gebasseerd op? Vooroordelen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien oordeel ik iets te snel. Ik moet bekennen dat ik niet zijn grootste fan ben.
Hoezo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die capriolen waar Ajax mee moet ophouden. Belachelijk...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet zijn grootste fan ben.
quote:Misschien oordeel ik iets te snel.
gaat lachen worden volgend jaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die capriolen waar Ajax mee moet ophouden. Belachelijk...
Als we Feyenoord weer compleet vernederen is het inderdaad lachen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat lachen worden volgend jaar
Hier ook. Zal wel uitverkocht zijn tegen die tijd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De 28e zou ik dus pas kunnen scoren.. Crap.
Omdat er al genoeg druk op Ajax staat.quote:
Pienaar weg bij borussiaquote:Het einde van het verblijf van Steven Pienaar en Matthew Amoah bij Borussia Dortmund zit eraan te komen. De Duitse club is niet tevreden over de Zuid-Afrikaanse ex-Ajacied en de voormalige Ghanese speler van Vitesse.
Pienaar kwam afgelopen zomer transfervrij over van Ajax, waar zijn contract afliep. Hij moest de nieuwe nummer tien worden maar wist het spel maar zelden naar zijn hand te zetten.
Amoah zit al sinds januari 2005 bij BVB. Mede door blessures wist ook hij geen indruk te maken. Amoah scoorde in vijftien Bundesliga-duels geen enkele keer
Voor welke positie? Rechtshalf, rechtsbuiten?quote:
Rechtshalf ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor welke positie? Rechtshalf, rechtsbuiten?
Wat mij betreft blijft hij weg, is gewoon te licht voor het grote werk, heeft Ajax er al genoeg van.
Nee, maar Van der Vaart mag wel terugkomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:52 schreef Luco het volgende:
Willen we nou echt alle ajacieden die vorig jaar de ArenA zijn uitgerend, meteen weer terughalen?
en dan weer niet kampioen worden, en tevreden zijn zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we Feyenoord weer compleet vernederen is het inderdaad lachen.
Van der Vaart is een apart verhaal. Die jongen lijkt op z'n 23e al over zijn hoogtepunt heen te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef Black-Death het volgende:
Pienaar hell no
VDVaart is een ander verhaal natuurlijk
Dat moet jij zeggen als kakkerlak. Dvd's enzo..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan weer niet kampioen worden, en tevreden zijn zeker![]()
Dat zie ook wel zittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:12 schreef Tvduijn het volgende:
Pienaar![]()
Mag wel naar Ajax.....Cape Town![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Van der Vaart is een apart verhaal. Die jongen lijkt op z'n 23e al over zijn hoogtepunt heen te zijn.
Dat die speler overschat wordt zegt diequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat?
Mij ook niet, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft me de laatste jaren nog nauwelijks weten overtuigen van zijn klasse in de eerste jaren.
Hij laat dat nog steeds zien hoor. Alleen is het doodzonde dat hij zo vaak geblesseerd is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft me de laatste jaren nog nauwelijks weten overtuigen van zijn klasse in de eerste jaren.
Vorig jaar was hij dé speler van HSV, en dit jaar heeft hij nog weinig laten zien ja. Maar dat komt vooral doordat hij constant geblesseerd is e.d.. Ik vind Van der Vaart nog steeds een topspeler, en ik denk dat hij nog wel bij een topclub terechtkomtquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat?
precies, de man is koning.. zonder hem is hamburg ook niets meer dan een team dat gebaseerd is op brandhoutquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Van der Vaart is nog steeds een topspeler. Hij speelt gewoon in een knudde-team.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:58 schreef Pjetr het volgende:
[..]
precies, de man is koning.. zonder hem is hamburg ook niets meer dan een team dat gebaseerd is op brandhout degradatie kandidaten.
Een topspeler, maar daar zat hij in zijn eerste jaren nog een niveau boven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij dé speler van HSV, en dit jaar heeft hij nog weinig laten zien ja. Maar dat komt vooral doordat hij constant geblesseerd is e.d.. Ik vind Van der Vaart nog steeds een topspeler, en ik denk dat hij nog wel bij een topclub terechtkomt.
De Jongquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef koningdavid het volgende:
Van der Vaart mag elke dag terugkomen wat mij betreft.
De Jong trouwens ook, simpelweg omdat hij precies op die positie speelt waar wij nu problemen hebben. Dan zou hij wel veel salaris in moeten leveren, waar hij waarschijnlijk geen trek in heeft.
Hoezo nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
De Jong![]()
Die hoef ik echt niet terug te zien
Samequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier ook. Zal wel uitverkocht zijn tegen die tijd...
Waarom niet?? er deugen zo wel heel weinig spelers....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
De Jong![]()
Die hoef ik echt niet terug te zien
Hij kon toch gewoon z'n bek houden inplaats van alleen maar zeiken op Ajax in elk interview wat ie gaf. Het begon al toen ie op z'n eerste dag bij hsv zei dat het hem niet uitmaakt op welke positie ie speelde, als ie maar speelde, terwijl ie bij Ajax constant zat te zeuren dat ie voor meerdere posities werd gebruikt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom niet?? er deugen zo wel heel weinig spelers....
Ach hij ziet nu zelf ook wel in dat HSV niets is....quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef jna het volgende:
[..]
Hij kon toch gewoon z'n bek houden inplaats van alleen maar zeiken op Ajax in elk interview wat ie gaf. Het begon al toen ie op z'n eerste dag bij hsv zei dat het hem niet uitmaakt op welke positie ie speelde, als ie maar speelde, terwijl ie bij Ajax constant zat te zeuren dat ie voor meerdere posities werd gebruikt.
Hij wordt met het jaar blessuregevoeliger, volgens mij is hij nooit meer zo fit geweest na die 2 topjaren bij Ajax en ik vraag me af of hij dat ooit weer wordt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Amsterdamse branie? Het was meer calimero'en zonder enige reden ertoe. Hij speelde meer dan voldoende op z'n favoriete plek onder Blind.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach hij ziet nu zelf ook wel in dat HSV niets is....En iedereen roept wel eens wat. Ik houd wel van die Amsterdamse branie van hem...
Wat is zijn favoriete positie eigenlijk?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Amsterdamse branie? Het was meer calimero'en zonder enige reden ertoe. Hij speelde meer dan voldoende op z'n favoriete plek onder Blind.
Wat heeft Ajax daar aan? Die krijgen er geen cent voor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef Roi het volgende:
Amsterdam/Ajax willen dat de finale van de Champions League van 2011 in de Arena komt.
Dan kunnen we de Cup in eigen stadion winnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax daar aan? Die krijgen er geen cent voor.
Nee, z'n favo positie was opeens voor de verdediging toen ie bij hsv kwam.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef twi het volgende:
Rechtshalf
Toen 'ie naar HSV ging werd hij aangetrokken omdat hij zo veelzijdig was en op zoveel posities uit de voeten konquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, z'n favo positie was opeens voor de verdediging toen ie bij hsv kwam.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Amsterdamse branie? Het was meer calimero'en zonder enige reden ertoe. Hij speelde meer dan voldoende op z'n favoriete plek onder Blind.
Z'n motivatie om te vertrekken was dat hij te weinig op z'n favoriete positie speelde en teveel door het elftal werd geslingerd. Ja, Koeman deed dat gedurende een tijd, maar onder Blind speelde hij gewoon bijna driekwart van de wedstrijden op rechtshalf.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik was dan ook altijd tevreden over de Jong...
Ik denk gevoelig voor het geld...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Z'n motivatie om te vertrekken was dat hij te weinig op z'n favoriete positie speelde en teveel door het elftal werd geslingerd. Ja, Koeman deed dat gedurende een tijd, maar onder Blind speelde hij gewoon bijna driekwart van de wedstrijden op rechtshalf.
Jeetje, naast Jaap lijkt Sarpong helemaal klein zeg!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:47 schreef koningdavid het volgende:
Mooie plaatjes uit het Zuiden:
[afbeelding]
alle maten of alleen XL?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:56 schreef firecow het volgende:
Leuke foto's !
Heb even gemaild met subsidesports
[afbeelding]
Ze verwachten over 3 weken weer een aantal binnen te krijgen
Voetbalzone.nlquote:‘Ook Davids op weg naar VS'
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 11 januari om 22:54
De clubs in de Amerikaanse profcompetitie zijn hard aan de weg aan het timmeren. Eerder vandaag werd al bekend dat David Beckham de overstap maakt naar de VS en ook Ronald Waterreus en Dave van den Bergh ondertekenden contracten aan de andere kant van de Atlantische Oceaan.
Naast dit drietal lijkt nu ook Edgar Davids in de belangstelling te staan van een Amerikaanse profclub. De voorzitter van FC Dallas, Steve Morrow, bevestigde vandaag tegenover de BBC dat zijn club interesse heeft in een overname van de oud-Ajacied.
”We zijn al enkele weken in gesprek met Davids' mensen en zijn club Tottenham Hotspur,” liet Morrow, ooit spelend voor Arsenal, weten. “En het lijkt erop dat Tottenham wel oren heeft naar ons voorstel,” voegde hij daaraan toe.
Mocht Davids daadwerkelijk de overstap maken naar de Major League Soccer dan is hij sinds de herinvoering van het profvoetbal in de Verenigde Staten de vierde Nederlander. Edwin Gorter, Dave van den Bergh en sinds kort ook Ronald Waterreus gingen hem al voor.
Idd fuck hem dan maarquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:16 schreef Erwtensoep het volgende:
In dat geval is er niks om je zorgen over te maken. Geld boven clubliefde op die leeftijd zegt dan genoeg.
BBC dus.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:14 schreef Nashje het volgende:
Gelukkig is het voetbalzone maar.
Speelt, denk ik, al wat langer (net als bij David Beckham). Edgar Davids was afgelopen zomer ook al voor een langere periode in de USA en waar rook is, is vuur.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Als dat zo is....![]()
![]()
Lees het artikel nog eensquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar zie jij het op de BBC site:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)_hotspur/default.stm
Topvoetballers verdienen in de States wel erg veel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:34 schreef denthemen het volgende:
Ik kan niet zeggen of het waar is of edje onderhandelt met die Amerikanen of niet, dat er meteen weer over dollars gerept word slaat nergens op want de lonen liggen in Amerika een stuk lager dan dat het bijvoorbeeld in Engeland zit, als hij voor het geld zou gaan zou hij Figo achterna gaan, doet hij het niet, maar hij is er wel verschillende keren vooe gevraagd.
Maar nog even over dat loon, waarom zou hij niet een goed loon kunnen vragen? Die jongen voetbalt, in de voetbal liggen de lonen zo verschrikkelijk hoog, en nu zou hij maar minder moeten vragen? Hij heeft géén opleiding of iets dergelijks gedaan waardoor hij straks in een gat valt als hij sotpt met werken, dan zou ik ook willen dat ik iig genoeg geld verdient heb wanneer het kon. Nu word er door jullie wel geroepen dat iemand een geldwolf is en zo maar ik denk dat jullie in deze situatie hetzelfde gedaan haden
Beckham krijgt 200 miljoen voor 5 jaar bij L.A. Galaxy, schijnt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:34 schreef denthemen het volgende:
dat er meteen weer over dollars gerept word slaat nergens op want de lonen liggen in Amerika een stuk lager dan dat het bijvoorbeeld in Engeland zit,
Maar tussen Beckham en Davids zit ook een groot verschil hé met Beckham ben je commercieel ook binnen, dat heb je met Davids nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Beckham krijgt 200 miljoen voor 5 jaar bij L.A. Galaxy, schijnt.
Denk niet dat Edje dat nu bij de Spurs krijgt.
Het was eerder ter illustratie dat lagere lonen in de VS niet altijd een feit zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar tussen Beckham en Davids zit ook een groot verschil hé met Beckham ben je commercieel ook binnen, dat heb je met Davids niet
Nee okay ik zei het verkeerd, maar over het algemeen ligt het daar gewoon (gelukkig) nog veel lager dan dat het hier is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 07:44 schreef Panick het volgende:
[..]
Het was eerder ter illustratie dat lagere lonen in de VS niet altijd een feit zijn.
Ik aan Wamberto...quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:59 schreef toma het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest meteen aan Trabelsi denken toen ik die foto met Stam zag.
Hoezo? Misschien zijn die mensen wel trots dat het stadion de naam draagt van hun township?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:14 schreef VoreG het volgende:
Wel een kutnaam voor dat stadion
http://news.bbc.co.uk/spo(...)_hotspur/6254173.stmquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar zie jij het op de BBC site:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)_hotspur/default.stm
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb liever dat ze goed gaan voetballen
Stanton Lewisquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:56 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij is het alleen maar geldverspilling. Tot nu toe is er nog 0,0 uitgekomen.
Ape Townquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom beginnen ze in Brazilië geen Ajax Ape Town, daar komen toch veel meer talenten vandaan?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom beginnen ze in Brazilië geen Ajax Ape Town, daar komen toch veel meer talenten vandaan?
John Obi Mikelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:56 schreef devv05 het volgende:
Volgens mij is het alleen maar geldverspilling. Tot nu toe is er nog 0,0 uitgekomen.
Dan noem je ook wel toppers waar we veel profijt van gehad hebben zeg... en Pienaar weet ik ook niet eens zeker.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
John Obi Mikel
En Pienaar toch?
Dat is wel een behoorlijk tijdje terugquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:16 schreef Chadi het volgende:
Mooie foto's ..vooral die van Stam.. als je je bedenkt dat dat voor die mensen een tijdje terug onmogelijk was door de appartheid.
maar toch als je dat ziet is dat het eerste wat in me naar boven komt... de wereld is al naar de klote door mensen die anderen het licht in de ogen niet gunnen en dan zie je zo'n grote blanke man met een klein donker ventje en besef je even dat dat gewoon kan en nu normaal is daar... wat een tijdje terug absoluut ondenkbaar was..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat is wel een behoorlijk tijdje terug
Jou niks mij wel.. wat is je punt?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Wat kan ons die apartheid schelen?Dit is een Ajax topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |