Bijna Montanaquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Mirel Radoi wordt al jaren gezien als een groot talent, maar is inmiddels al iets van 26 jaar toch?
Is van 22/3/1981. Welke positie speelt hij?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef M0NTANA het volgende:
Mirel Radoi wordt al jaren gezien als een groot talent, maar is inmiddels al iets van 26 jaar toch?
quote:Fontein: ik faal als we geen kampioen worden volgend jaar
Ajax algemeen directeur Fontein heeft in een interview met De Volkskrant laten weten dat hij afgerekend mag worden als Ajax volgend jaar geen kampioen wordt.
'Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, dan moeten we het volgend seizoen worden. Dat is een eis die ik mezelf opleg, want zo staat het in het beleidsplan. Anders faal ik.'
'Op een gegeven moment mag je de algemeen directeur afrekenen op een plan. Als we volgend jaar weer op de tweede plaats eindigen met elf punten achterstand, dan hebben we geen vooruitgang geboekt. Dan mag je dus worden afgerekend. Dan mogen de mensen zeggen: we hebben geen vertrouwen meer in jou, ik weet niet of er voldoende basis is.'
quote:Ryan Babel wil komende zomer niet vertrekken bij Ajax. De aanvaller werd recentelijk in verband gebracht met Spartak Moskou en Arsenal, maar wil nog een seizoen in Amsterdam blijven.
Dit zegt Babel deze week in een interview met VI. De 20-jarige aanvaller heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2008. "Ik speel ook volgend seizoen nog bij Ajax. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar en voorzover ik weet ga ik mij daaraan houden."
'Ik houd me niet bezig met buitenlandse interesse. Ik wil me alleen op het voetbal focussen. Als ik goed presteer komt het wel goed, waar dan ook. Net als iedere voetballer heb ik mijn dromen. Vroeger was dat spelen voor Ajax. Later vond ik AC Milan een mooie club. De laatste jaren spreekt het voetbal dat Arsenal en Barcelona spelen me erg aan.'
Ze zijn nu bezig met een nieuw contract.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee toch. Dan loopt ie dus gratis de deur uit?
Hij heeft nu al gefaald omdat Ajax dit jaar wéér geen kampioen gaat worden, dunkt me.quote:
En dat is zijn schuld natuurlijk omdat er niet genoeg shirtjes worden verkocht in China...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hij heeft nu al gefaald omdat Ajax dit jaar wéér geen kampioen gaat worden, dunkt me.
In het beleidsplan stond dat Ajax 1 keer in de 2 jaar kampioen moest worden. Hij heeft dus nog een jaar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Hij heeft nu al gefaald omdat Ajax dit jaar wéér geen kampioen gaat worden, dunkt me.
Dat zijn dus van die capriolen waar Ajax mee moet ophouden. Belachelijk...quote:
Yep.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:41 schreef jna het volgende:
[..]
En dat is zijn schuld natuurlijk omdat er niet genoeg shirtjes worden verkocht in China...
Dat is waar. Misschien oordeel ik iets te snel. Ik moet bekennen dat ik niet zijn grootste fan ben.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
In het beleidsplan stond dat Ajax 1 keer in de 2 jaar kampioen moest worden. Hij heeft dus nog een jaar.
Gebasseerd op? Vooroordelen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is waar. Misschien oordeel ik iets te snel. Ik moet bekennen dat ik niet zijn grootste fan ben.
Hoezo?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die capriolen waar Ajax mee moet ophouden. Belachelijk...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik niet zijn grootste fan ben.
quote:Misschien oordeel ik iets te snel.
gaat lachen worden volgend jaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:49 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zijn dus van die capriolen waar Ajax mee moet ophouden. Belachelijk...
Als we Feyenoord weer compleet vernederen is het inderdaad lachen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
gaat lachen worden volgend jaar
Hier ook. Zal wel uitverkocht zijn tegen die tijd...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:13 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
De 28e zou ik dus pas kunnen scoren.. Crap.
Omdat er al genoeg druk op Ajax staat.quote:
Pienaar weg bij borussiaquote:Het einde van het verblijf van Steven Pienaar en Matthew Amoah bij Borussia Dortmund zit eraan te komen. De Duitse club is niet tevreden over de Zuid-Afrikaanse ex-Ajacied en de voormalige Ghanese speler van Vitesse.
Pienaar kwam afgelopen zomer transfervrij over van Ajax, waar zijn contract afliep. Hij moest de nieuwe nummer tien worden maar wist het spel maar zelden naar zijn hand te zetten.
Amoah zit al sinds januari 2005 bij BVB. Mede door blessures wist ook hij geen indruk te maken. Amoah scoorde in vijftien Bundesliga-duels geen enkele keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |