abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:55:31 #126
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_45220947
Een hele serie trainers is bij Ajax ontslagen na Louis van Gaal, dus ik weet inderdaad niet of je Koeman wel de schuld kan geven. Iemand als Co Adriaanse functioneerde ook niet als trainer van Ajax.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 januari 2007 @ 18:57:12 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45221016
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef StarGazer het volgende:

[..]

In 2002-2003 stonden we in april 10 punten achter, eindigde op 1 punt achter . Niks is onmogelijk.
maar volgens mij hebben we die punten toen hoofdzakelijk verspeeld toen we al kampioen waren.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45221018
Maar die heeft niet de beste spelers weggejaagd (op van Halst naar kleedkamer 2 na).
Houd van een lijntje.
pi_45221054
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar volgens mij hebben we die punten toen hoofdzakelijk verspeeld toen we al kampioen waren.
Alle twee?

Dat was de laatste speeldag.
Houd van een lijntje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 10 januari 2007 @ 18:59:26 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_45221102
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:58 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Alle twee?

Dat was de laatste speeldag.
dan heb ik het verkeerd onthouden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_45221316
Echt PSV supporters behoren over het algemeen tot de meest debiele van allemaal.

80% van die gasten weet niks maar dan ook echt niks van voetbal af.

Neem nou het voorbeeld van wie de beste coach zou zijn, en dan hebben we het over Koeman en ten Cate...

Ze trekken namelijk de conclusie dat Henk ten Cate slecht zou zijn omdat ie het nu even minder met Ajax doet, daarbij vergeten ze even dat het al jaren minder gaat bij Ajax en Henk het vergeleken met de rest mss nog wel goed doet ook, tevens vergeten ze even wat Henk o.a. bij Barca en NAC allemaal gedaan heeft.

Maar neej Koeman is beter, want tjah hij heeft dit zieke Ajax toch 2x kampioen gemaakt, en speelt nu goed met PSV.

Terwijl ze even vergeten dat ie bij Ajax toch een ervenis had van Co, en het daarna eigenlijk minder en minder is geworden. Nu werkt ie met de kennis van Hiddink, maar wat als Hiddink nu weer coach van een club wordt, vraag me dan af of Guus nog zo bereid is om zijn kennis te delen.

En misschien is Koeman wel beter hoor, maar kom niet met van zulke domme verhalen over het waarom ie beter zou zijn, of zijn we ff vergeten dat toen Koeman Ajax kampioen maakte die 80% van de PSV supporters riep dat het eigenlijk het kampioenschap van Co was...

Daarnaast zie ik steeds ook geblaat over de persoonlijkheid van ten Cate, mede aangestoken door homofiel en amateur psycholoog Johan Derksen, dan vraag ik me af WAT boeit er nu aan de persoonlijkheid van de trainer?? Wat boeit het mij dat ie is een keer een speler openbaar afschiet, schijnbaar helpt het niet als ie het steeds lief tegen de speler zelf zegt en hebben ze een keiharde aanpak nodig.
Over die aanpak is ook weer gezeik, maar dat is elke keer zo Co en Henk waren te streng en Ronald en Danny te lief… Wat een gezeik allemaal, als je als speler alleen maar kan zeiken over de aanpak dan hoor je niet meer bij Ajax thuis en ga je gewoon lekker weg. Vreemd is alleen dat er bij Co en Koeman vanuit de spelersgroep ook echt commentaar op kwam.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_45221386
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:53 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Daarmee geef je hem denk ik te veel eer. Volgens mij liepen de problemen bij Ajax al wat langer. Dat Koeman fouten heeft gemaakt, okee. Maar hoeveel anderen hadden het beter gedaan?
Koeman heeft heeeel veel hulp gehad aan mensen zoals Chivu en van Halst...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_45221740
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ronald Koeman maakte Ajax in zijn eerste seizoen ook kampioen en daarna maakte hij de club kapot.
Niet geheel mee eens. Het bestuur heeft de grootste invloed gehad op het falen. De jaren voor Koeman waren namelijk ook ERG matig. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de periode Koeman samen met het eerste seizoen Olsen het beste is wat wij Ajacieden vanaf de intrede in de Arena hebben mogen aanschouwen. En ja dat zegt genoeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_45221785
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dan heb ik het verkeerd onthouden
Salonremise tegen Groningen vergeten Eend?
Porcupine Tee - Normal
pi_45221814
Zal best, zoals elke goede coach grotendeels afhankelijk is van z'n materiaal. Maar was Koeman ook niet degene die van Halst uit kleedkamer 2 haalde, en hem belangrijk maakte?

De titel van 2002 was deels de titel van Adriaanse, deels van Koeman. Maar die in 2004, kan je aan Koeman toeschrijven. De problemen van 2005 waarschijnlijk deels dan ook.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45225340
Koeman heeft in 2002 en 2003 uitstekend gepresteerd, hij had alleen na de landstitel in 2004 op moeten stappen. Toen ie bij Frits en Henk zat in Portugal tijdens het EK had ik al het gevoel dat het over was tussen hem en een gedeelte van de spelersgroep, de manier hoe hij sprak over Zlatan, VdV en Sneijder bijvoorbeeld.

Koeman heeft eigenlijk ook gewoon pech gehad dat TD Beenhakker ermee stopte in 2003, daarna ging het toch weer bergafwaarts met Ajax. Toen daarna in 2004 Van Gaal als TD werd aangesteld was z'n lot eigenlijk wel bepaald...
pi_45225421
Grygera lekker verkopen. Morgen maar ff kaartje Bremen halen.
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:47:58 #138
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45225898
quote:
Kaartverkoop Werder Bremen - AFC AJAX

Werder Bremen - Ajax (14-02-2007: aanvang 20.30 uur)
Das Bremer Weserstadion
Prijs 30,05 euro.

Start kaartverkoop za. 13 januari via TicketBox
Maximaal 1 kaart per uitkaart

Vanaf za. 13-1, 10.00 uur: Ajax Europese voorranguitkaarthouders
Vanaf di. 16-1, 10.00 uur: Alle Ajax Europese uitkaarthouders
Vanaf vr. 19-1, 10.00 uur: Alle Ajax Europese uitkaarthouders + nationale voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 20-1, 10.00 uur: Alle Ajax (Europese + nationale) uitkaarthouders
Einde voorverkoop via TicketBox: za. 27-1, 18.00 uur

Indien er na de TicketBoxverkoop nog kaarten beschikbaar zijn volgt er verkoop, voor overige (Seizoen) Club Card-houders, via de Ajax-Supportersbalie. Zie ook: www.ajax.nl.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45226803
FC Utrecht zonder supporters naar ArenA
10 januari 2007

De competitiewedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht in de Amsterdam ArenA zal afgewerkt worden zonder supporters van de uitspelende ploeg.
Ad powered by www.webads.nl

Lokale autoriteiten in Amsterdam hadden in een eerder stadium al besloten dat Utrecht-fans alleen met een trein-combi toegang zouden krijgen tot de wedstrijd en de supporters uit de Domstad hebben deze regeling massaal afgewezen.Slechts 57 Utrecht-fans bestelden tot dusver een combi-kaart voor het duel in Amsterdam en dat is ver onder de ondergrens van 350 deelnemers die FC Utrecht in overleg met de supportersvereniging vastgesteld had.

FC Utrecht gaat nu de mogelijkheid bekijken om tijdens de wedstrijd een groot videoscherm neer te zetten in de Galgenwaard. Fans van FC Utrecht zouden het duel dan op die manier alsnog kunnen volgen.

http://www.fcupdate.nl/ni(...)pporters_naar_arena/
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:10:50 #140
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45226823
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Ja, en als Huntelaar verkocht wordt (kans 50%), en Ten Cate blijft zitten (kans 95%), is dat ook weer ongedaan gemaakt.

Ik moet zeggen, ik had vooraf het seizoen een spannende titelstrijd verwacht met Ajax, misschien zelfs tot de laatste speeldag. Maar het valt me hard tegen.
HTC maakt ons niet zwakker en Huntelaar gaat alleen tegen een miljoen of 20(dus kans 5%)
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45226939
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
De 28e zou ik dus pas kunnen scoren. . Crap.
pi_45227125
Supporters van PSV, Utrecht en Roda hoeven al niet meer naar de ArenA. Het wordt kortom steeds gezelliger in Amsterdam zuid. Wat een aantrekkingskracht.
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Salonremise tegen Groningen vergeten Eend?
Vergeten? Er is nooit een salonremise geweest! Heb jij je wel eens zwaar uitgesloofd op de laatste dag voor de vakantie
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:18:41 #143
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_45227158
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:

[..]

Vergeten? Er is nooit een salonremise geweest! Heb jij je wel eens zwaar uitgesloofd op de laatste dag voor de vakantie
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_45227159
quote:

[..]

Toevallig dat Groningen aan 1 punt genoeg had om nacompetitie te ontlopen en psv om kampioen te worden
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:20:31 #145
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45227250
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef denthemen het volgende:
FC Utrecht zonder supporters naar ArenA
10 januari 2007

De competitiewedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht in de Amsterdam ArenA zal afgewerkt worden zonder supporters van de uitspelende ploeg.
Ad powered by www.webads.nl

Lokale autoriteiten in Amsterdam hadden in een eerder stadium al besloten dat Utrecht-fans alleen met een trein-combi toegang zouden krijgen tot de wedstrijd en de supporters uit de Domstad hebben deze regeling massaal afgewezen.Slechts 57 Utrecht-fans bestelden tot dusver een combi-kaart voor het duel in Amsterdam en dat is ver onder de ondergrens van 350 deelnemers die FC Utrecht in overleg met de supportersvereniging vastgesteld had.

FC Utrecht gaat nu de mogelijkheid bekijken om tijdens de wedstrijd een groot videoscherm neer te zetten in de Galgenwaard. Fans van FC Utrecht zouden het duel dan op die manier alsnog kunnen volgen.

http://www.fcupdate.nl/ni(...)pporters_naar_arena/
Straks komen wij ook niet
pi_45227298
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Toevallig dat Groningen aan 1 punt genoeg had om nacompetitie te ontlopen en psv om kampioen te worden
Je moet eerst hard werken, en de goeden kunnen het zich permitteren om eerder uit te blazen. Just cope with it!
pi_45227363
quote:
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_45227491
quote:
Het was inderdaad een aantrekkelijke wedstrijd waarbij beide ploegen duidelijk de wedstrijd wilde winnen. De bal 90 minuten lang rondtikken was er niet bij!
pi_45227581
quote:
Van Geel: ‘Situatie Grygera onzeker’

Martin van Geel heeft vandaag openlijk bekend gemaakt dat Juventus zich officieel heeft gemeld bij Ajax, om te onderhandelen over de Tsjech Zdenek Grygera. ‘‘Dat hebben ze nu wel gedaan. Heel correct, maar er is niet gesproken over de korte termijn,’’ aldus Van Geel tegenover De Telegraaf.

Mits Grygera in de huidige transferperiode vertrekt, zal Juventus een transfersom moeten betalen om Grygera naar Turijn te halen. ‘‘Als dat gebeurt, zullen we de afweging moeten maken tussen het financiële en het sportieve aspect,’’ zo besluit Van Geel.
pi_45227685
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:20 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Straks komen wij ook niet
Jij gaat lekker tussen de joden zitten in 428
toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')