maar volgens mij hebben we die punten toen hoofdzakelijk verspeeld toen we al kampioen waren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In 2002-2003 stonden we in april 10 punten achter, eindigde op 1 punt achter . Niks is onmogelijk.
Alle twee?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar volgens mij hebben we die punten toen hoofdzakelijk verspeeld toen we al kampioen waren.
dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:58 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Alle twee?![]()
Dat was de laatste speeldag.
Koeman heeft heeeel veel hulp gehad aan mensen zoals Chivu en van Halst...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:53 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarmee geef je hem denk ik te veel eer. Volgens mij liepen de problemen bij Ajax al wat langer. Dat Koeman fouten heeft gemaakt, okee. Maar hoeveel anderen hadden het beter gedaan?
Niet geheel mee eens. Het bestuur heeft de grootste invloed gehad op het falen. De jaren voor Koeman waren namelijk ook ERG matig. Je zou zelfs kunnen zeggen dat de periode Koeman samen met het eerste seizoen Olsen het beste is wat wij Ajacieden vanaf de intrede in de Arena hebben mogen aanschouwen. En ja dat zegt genoegquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ronald Koeman maakte Ajax in zijn eerste seizoen ook kampioen en daarna maakte hij de club kapot.
Salonremise tegen Groningen vergeten Eend?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb ik het verkeerd onthouden
quote:Kaartverkoop Werder Bremen - AFC AJAX
Werder Bremen - Ajax (14-02-2007: aanvang 20.30 uur)
Das Bremer Weserstadion
Prijs 30,05 euro.
Start kaartverkoop za. 13 januari via TicketBox
Maximaal 1 kaart per uitkaart
Vanaf za. 13-1, 10.00 uur: Ajax Europese voorranguitkaarthouders
Vanaf di. 16-1, 10.00 uur: Alle Ajax Europese uitkaarthouders
Vanaf vr. 19-1, 10.00 uur: Alle Ajax Europese uitkaarthouders + nationale voorranguitkaarthouders
Vanaf za. 20-1, 10.00 uur: Alle Ajax (Europese + nationale) uitkaarthouders
Einde voorverkoop via TicketBox: za. 27-1, 18.00 uur
Indien er na de TicketBoxverkoop nog kaarten beschikbaar zijn volgt er verkoop, voor overige (Seizoen) Club Card-houders, via de Ajax-Supportersbalie. Zie ook: www.ajax.nl.
HTC maakt ons niet zwakker en Huntelaar gaat alleen tegen een miljoen of 20(dus kans 5%)quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, en als Huntelaar verkocht wordt (kans 50%), en Ten Cate blijft zitten (kans 95%), is dat ook weer ongedaan gemaakt.
Ik moet zeggen, ik had vooraf het seizoen een spannende titelstrijd verwacht met Ajax, misschien zelfs tot de laatste speeldag. Maar het valt me hard tegen.
Vergeten? Er is nooit een salonremise geweest! Heb jij je wel eens zwaar uitgesloofd op de laatste dag voor de vakantiequote:Op woensdag 10 januari 2007 19:16 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Salonremise tegen Groningen vergeten Eend?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vergeten? Er is nooit een salonremise geweest! Heb jij je wel eens zwaar uitgesloofd op de laatste dag voor de vakantie
Toevallig dat Groningen aan 1 punt genoeg had om nacompetitie te ontlopen en psv om kampioen te wordenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vergeten? Er is nooit een salonremise geweest! Heb jij je wel eens zwaar uitgesloofd op de laatste dag voor de vakantie
Straks komen wij ook nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:10 schreef denthemen het volgende:
FC Utrecht zonder supporters naar ArenA
10 januari 2007
De competitiewedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht in de Amsterdam ArenA zal afgewerkt worden zonder supporters van de uitspelende ploeg.
Ad powered by www.webads.nl
Lokale autoriteiten in Amsterdam hadden in een eerder stadium al besloten dat Utrecht-fans alleen met een trein-combi toegang zouden krijgen tot de wedstrijd en de supporters uit de Domstad hebben deze regeling massaal afgewezen.Slechts 57 Utrecht-fans bestelden tot dusver een combi-kaart voor het duel in Amsterdam en dat is ver onder de ondergrens van 350 deelnemers die FC Utrecht in overleg met de supportersvereniging vastgesteld had.
FC Utrecht gaat nu de mogelijkheid bekijken om tijdens de wedstrijd een groot videoscherm neer te zetten in de Galgenwaard. Fans van FC Utrecht zouden het duel dan op die manier alsnog kunnen volgen.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)pporters_naar_arena/
Je moet eerst hard werken, en de goeden kunnen het zich permitteren om eerder uit te blazen. Just cope with it!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toevallig dat Groningen aan 1 punt genoeg had om nacompetitie te ontlopen en psv om kampioen te worden![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
Het was inderdaad een aantrekkelijke wedstrijd waarbij beide ploegen duidelijk de wedstrijd wilde winnen. De bal 90 minuten lang rondtikken was er niet bij!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:17 schreef okee6 het volgende:
quote:Van Geel: ‘Situatie Grygera onzeker’
Martin van Geel heeft vandaag openlijk bekend gemaakt dat Juventus zich officieel heeft gemeld bij Ajax, om te onderhandelen over de Tsjech Zdenek Grygera. ‘‘Dat hebben ze nu wel gedaan. Heel correct, maar er is niet gesproken over de korte termijn,’’ aldus Van Geel tegenover De Telegraaf.
Mits Grygera in de huidige transferperiode vertrekt, zal Juventus een transfersom moeten betalen om Grygera naar Turijn te halen. ‘‘Als dat gebeurt, zullen we de afweging moeten maken tussen het financiële en het sportieve aspect,’’ zo besluit Van Geel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |