Voor welke positie? Rechtshalf, rechtsbuiten?quote:
Rechtshalf ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor welke positie? Rechtshalf, rechtsbuiten?
Wat mij betreft blijft hij weg, is gewoon te licht voor het grote werk, heeft Ajax er al genoeg van.
Nee, maar Van der Vaart mag wel terugkomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:52 schreef Luco het volgende:
Willen we nou echt alle ajacieden die vorig jaar de ArenA zijn uitgerend, meteen weer terughalen?
en dan weer niet kampioen worden, en tevreden zijn zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we Feyenoord weer compleet vernederen is het inderdaad lachen.
Van der Vaart is een apart verhaal. Die jongen lijkt op z'n 23e al over zijn hoogtepunt heen te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef Black-Death het volgende:
Pienaar hell no
VDVaart is een ander verhaal natuurlijk
Dat moet jij zeggen als kakkerlak. Dvd's enzo..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan weer niet kampioen worden, en tevreden zijn zeker![]()
Dat zie ook wel zittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:12 schreef Tvduijn het volgende:
Pienaar![]()
Mag wel naar Ajax.....Cape Town![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Van der Vaart is een apart verhaal. Die jongen lijkt op z'n 23e al over zijn hoogtepunt heen te zijn.
Dat die speler overschat wordt zegt diequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat?
Mij ook niet, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft me de laatste jaren nog nauwelijks weten overtuigen van zijn klasse in de eerste jaren.
Hij laat dat nog steeds zien hoor. Alleen is het doodzonde dat hij zo vaak geblesseerd is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft me de laatste jaren nog nauwelijks weten overtuigen van zijn klasse in de eerste jaren.
Vorig jaar was hij dé speler van HSV, en dit jaar heeft hij nog weinig laten zien ja. Maar dat komt vooral doordat hij constant geblesseerd is e.d.. Ik vind Van der Vaart nog steeds een topspeler, en ik denk dat hij nog wel bij een topclub terechtkomtquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat?
precies, de man is koning.. zonder hem is hamburg ook niets meer dan een team dat gebaseerd is op brandhoutquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Van der Vaart is nog steeds een topspeler. Hij speelt gewoon in een knudde-team.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:58 schreef Pjetr het volgende:
[..]
precies, de man is koning.. zonder hem is hamburg ook niets meer dan een team dat gebaseerd is op brandhout degradatie kandidaten.
Een topspeler, maar daar zat hij in zijn eerste jaren nog een niveau boven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij dé speler van HSV, en dit jaar heeft hij nog weinig laten zien ja. Maar dat komt vooral doordat hij constant geblesseerd is e.d.. Ik vind Van der Vaart nog steeds een topspeler, en ik denk dat hij nog wel bij een topclub terechtkomt.
De Jongquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:32 schreef koningdavid het volgende:
Van der Vaart mag elke dag terugkomen wat mij betreft.
De Jong trouwens ook, simpelweg omdat hij precies op die positie speelt waar wij nu problemen hebben. Dan zou hij wel veel salaris in moeten leveren, waar hij waarschijnlijk geen trek in heeft.
Hoezo nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
De Jong![]()
Die hoef ik echt niet terug te zien
Samequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier ook. Zal wel uitverkocht zijn tegen die tijd...
Waarom niet?? er deugen zo wel heel weinig spelers....quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:43 schreef jna het volgende:
[..]
De Jong![]()
Die hoef ik echt niet terug te zien
Hij kon toch gewoon z'n bek houden inplaats van alleen maar zeiken op Ajax in elk interview wat ie gaf. Het begon al toen ie op z'n eerste dag bij hsv zei dat het hem niet uitmaakt op welke positie ie speelde, als ie maar speelde, terwijl ie bij Ajax constant zat te zeuren dat ie voor meerdere posities werd gebruikt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom niet?? er deugen zo wel heel weinig spelers....
Ach hij ziet nu zelf ook wel in dat HSV niets is....quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef jna het volgende:
[..]
Hij kon toch gewoon z'n bek houden inplaats van alleen maar zeiken op Ajax in elk interview wat ie gaf. Het begon al toen ie op z'n eerste dag bij hsv zei dat het hem niet uitmaakt op welke positie ie speelde, als ie maar speelde, terwijl ie bij Ajax constant zat te zeuren dat ie voor meerdere posities werd gebruikt.
Hij wordt met het jaar blessuregevoeliger, volgens mij is hij nooit meer zo fit geweest na die 2 topjaren bij Ajax en ik vraag me af of hij dat ooit weer wordt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Amsterdamse branie? Het was meer calimero'en zonder enige reden ertoe. Hij speelde meer dan voldoende op z'n favoriete plek onder Blind.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ach hij ziet nu zelf ook wel in dat HSV niets is....En iedereen roept wel eens wat. Ik houd wel van die Amsterdamse branie van hem...
Wat is zijn favoriete positie eigenlijk?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Amsterdamse branie? Het was meer calimero'en zonder enige reden ertoe. Hij speelde meer dan voldoende op z'n favoriete plek onder Blind.
Wat heeft Ajax daar aan? Die krijgen er geen cent voor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:21 schreef Roi het volgende:
Amsterdam/Ajax willen dat de finale van de Champions League van 2011 in de Arena komt.
Dan kunnen we de Cup in eigen stadion winnen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax daar aan? Die krijgen er geen cent voor.
Nee, z'n favo positie was opeens voor de verdediging toen ie bij hsv kwam.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:20 schreef twi het volgende:
Rechtshalf
Toen 'ie naar HSV ging werd hij aangetrokken omdat hij zo veelzijdig was en op zoveel posities uit de voeten konquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, z'n favo positie was opeens voor de verdediging toen ie bij hsv kwam.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Amsterdamse branie? Het was meer calimero'en zonder enige reden ertoe. Hij speelde meer dan voldoende op z'n favoriete plek onder Blind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |