Voor welke positie? Rechtshalf, rechtsbuiten?quote:
Rechtshalf ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Voor welke positie? Rechtshalf, rechtsbuiten?
Wat mij betreft blijft hij weg, is gewoon te licht voor het grote werk, heeft Ajax er al genoeg van.
Nee, maar Van der Vaart mag wel terugkomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:52 schreef Luco het volgende:
Willen we nou echt alle ajacieden die vorig jaar de ArenA zijn uitgerend, meteen weer terughalen?
en dan weer niet kampioen worden, en tevreden zijn zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als we Feyenoord weer compleet vernederen is het inderdaad lachen.
Van der Vaart is een apart verhaal. Die jongen lijkt op z'n 23e al over zijn hoogtepunt heen te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:57 schreef Black-Death het volgende:
Pienaar hell no
VDVaart is een ander verhaal natuurlijk
Dat moet jij zeggen als kakkerlak. Dvd's enzo..quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan weer niet kampioen worden, en tevreden zijn zeker![]()
Dat zie ook wel zittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:12 schreef Tvduijn het volgende:
Pienaar![]()
Mag wel naar Ajax.....Cape Town![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Van der Vaart is een apart verhaal. Die jongen lijkt op z'n 23e al over zijn hoogtepunt heen te zijn.
Dat die speler overschat wordt zegt diequote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat?
Mij ook niet, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft me de laatste jaren nog nauwelijks weten overtuigen van zijn klasse in de eerste jaren.
Hij laat dat nog steeds zien hoor. Alleen is het doodzonde dat hij zo vaak geblesseerd is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft me de laatste jaren nog nauwelijks weten overtuigen van zijn klasse in de eerste jaren.
Vorig jaar was hij dé speler van HSV, en dit jaar heeft hij nog weinig laten zien ja. Maar dat komt vooral doordat hij constant geblesseerd is e.d.. Ik vind Van der Vaart nog steeds een topspeler, en ik denk dat hij nog wel bij een topclub terechtkomtquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |