Litmanen kwam terugquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:59 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Alle oud Ajacieden komen ooit terug als je ze mag geloven, maar niemand die het doet![]()
Daar is ook alles mee gezegd. Hij kon ook nergens anders heen. Rijkaard is de enige die echt terug kwam toen ie nog top was.quote:
Vooral die Menzo stond me een partij te keepen zegquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:29 schreef StarGazer het volgende:
Winter, Menzo
Wat hadden we toen een topjaar he!
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.quote:'Het is speculeren, maar denk dat als ik naar Amsterdam was gegaan het heel anders was gelopen. Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij psv zat, maar dat maakt nu niet meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion, het tenue; het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd, is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan. Zeker met Henk ten Cate ademt de hele club het pure voetbal.
Boven krijgen talenten bij Ajax standaard de kans uit te groeien tot belangrijkere spelers. Ten Cate kent me, ik heb een goede periode bij NAC met hem gehad. Wie weet komt het er nog ooit van'
Hier word ik bang van.quote:Wie weet komt het er nog ooit van'
Moest ie zeggen toen ie bij psv zatquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Aldus Jurgen Colin, oud-rechtsback van psv en nu spelend bij Norwich City.
Dan had de harde kern van psv hem persoonlijk in elkaar gerostquote:
Bryan Roy, Simon Tahamata, John van den Brom (toppertje).quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef toma het volgende:
Er zijn veel oud-spelers van Ajax wel weer terug gekomen maar ze hebben bijna allemaal een andere functie gekregen
Frank de Boer, van Basten, Winter ..
Ik had een filmpje gezien van de nieuwjaarsreceptie en de wedstrijd van oud-Ajacieden de middag ervoor(bij Ajax TV).quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat voor een (zogenaamd) kille club.
Wie?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan had de harde kern van psv hem persoonlijk in elkaar gerost
Die heeft psv toch nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
De harde kern van psv. Hooligans enzo.
Bij PSV, zeker biergooien ofzo?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
De harde kern van psv. Hooligans enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |