Ik denk dat er geen grote transfer aan staat te komen, meestal zijn de brieven of ik nu eindelijk wil betalen al lang binnen.quote:
Als er wel een grote aankoop komt, dan moet er een andere goede speler op de bank.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:15 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen grote transfer aan staat te komen, meestal zijn de brieven of ik nu eindelijk wil betalen al lang binnen.
Woon je in Brussel ofzo? Of ga je gezellig om 9 uur s'ochtends winkelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:32 schreef w00h00 het volgende:
Morgen 11.30 present. half 9 de trein pakken dan maar.
Me vriendin moest toch nog ff de stad in.![]()
Ja, die was er vorig jaar nog.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:43 schreef andre347 het volgende:
Zie ik daar Roger nou staan of lijkt dat maar zo, daar rechts op de foto
Die staat achter aan, zijn te klein blijkbaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder en Rosenberg staan niet op die foto
WKquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:45 schreef toma het volgende:
[..]
Sneijder en Rosenberg staan niet op die foto
Ja, welke smoes zou Henk ten Cate nu weer hebben?quote:
Ja, en Lindenbergh en ten Cate zijn beste maatjes.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die foto geeft wel een beetje het beeld van Roger aan: een beetje een buitenstaander.
hehe 8.45 trein hiero.... en dan weer bier denk ikquote:Op woensdag 4 juli 2007 22:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Woon je in Brussel ofzo? Of ga je gezellig om 9 uur s'ochtends winkelen.
Olaf is een beste kerelquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja, en Lindenbergh en ten Cate zijn beste maatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |